Je moet wel overeind blijven voor de andere dames hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Voor sommige wel, bij jou ben ik een cutie hoor
Dan zak ik in elkaar door jouw cuteness overload
Even gebookmarkedquote:
Nee hoor. Je bent al oudquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet dit nog zo goed toen hij vermoord werd ik word echt oud
18 andere vrouwen is weer een beetje overdreven schatquote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Die Piemel is lekker alleen van mij en Haagsie.
en 18 anderen vrouwen
Dan moet jij maar minder cute zijn, gaat moeilijk worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet wel overeind blijven voor de andere dames hoor
[..]
Even gebookmarked
Omeduoforlife?quote:
Tanteleen heeft misschien wel watquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ome duo die mag wel eens wat meer centjes overmaken naar deze werkloze jongen
Die ken ik niet. De staat dwingt mij de criminaliteit in want ik moet mijn vaste lasten betalen en dat lukt niet met 80 euros!!!quote:
Je kan lenen bij duo he maatjequote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die ken ik niet. De staat dwingt mij de criminaliteit in want ik moet mijn vaste lasten betalen en dat lukt niet met 80 euros!!!
en dan wel om de hoek bij zijn ouders, kan ie thuis eten en de was doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef dud0r het volgende:
Als je uit huis gaat krijg je meer flat. Gewoon een kamer zoeken.
Kan ook bij jou intrekken, kan jij de was doenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dan wel om de hoek bij zijn ouders, kan ie thuis eten en de was doen
zolang jij zelf strijktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan ook bij jou intrekken, kan jij de was doen
Gwn bij je oom ofzo inschrijvenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan ook bij jou intrekken, kan jij de was doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |