Dat weet je best.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:23 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Welke user in deze SC zou zich nu zo voelen?
Ik ken er maar één, maar ik kan beamen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wat zijn inwoners van mijn dorp toch ontzettende tokkies.
Ik zou bij aflevering 1 beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, check je mentions eens joh. Leuk, maar niet super (aflevering 4 moet ik mee beginnen).
Eens. Ben ook bij 4, twijfel nog of ik verder ga kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, check je mentions eens joh. Leuk, maar niet super (aflevering 4 moet ik mee beginnen).
Ja ik dus ook. Jammer wel, wel potentie.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens. Ben ook bij 4, twijfel nog of ik verder ga kijken.
Hij heeft wel een punt hoor, als je bij 4 begint heb je de eerste 3 namelijk gemist.quote:
Maakt t misschien wel interessanter.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt hoor, als je bij 4 begint heb je de eerste 3 namelijk gemist.
about:blank top, andere nooit geweest.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind jij van wild renate en about blank
Welkom terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat vind jij van wild renate en about blank
niks van gehoord ook?quote:
Bedankt, nu ga ik hem zeker niet verder kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:56 schreef Caland het volgende:
El recluso wordt niet heel veel beter helaas
Ik weet wat het is, maar kan niet uit eigen ervaring spreken. ://about blank heeft een hele diverse programmering, is niet alleen puur techno ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
niks van gehoord ook?
vrienden van me plannen weekend berlijn maar willen per se deze 2 niet de bekende tokos ik ben aan het inschatten of het moeite waard is om mee te gaan
Jammer wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:56 schreef Caland het volgende:
El recluso wordt niet heel veel beter helaas
Het is ook een witte pagina.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:59 schreef O_o_ het volgende:
About blank is overigens een heel bekende toko, lol.
op?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben niet terug. Nog steeds woedend.
Op wiequote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Op wie?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:59 schreef O_o_ het volgende:
About blank is overigens een heel bekende toko, lol.
Ga hem ook wel afkijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kijkt alsnog best prima weg, maar geen topserie.
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
Inso en Knut allebei terug
Je waant je opeens op de IC in plaats van de SC
Ik snap hem.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:02 schreef Caland het volgende:
Inso en Knut allebei terug
Je waant je opeens op de IC in plaats van de SC
Gaat goed maat ben weer thuisquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
MAAT
Hoe gaat het
Bordje hangt er nog niet
Moest wel aan je denken hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:04 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Gaat goed maat ben weer thuis
En erg matig
Gaan ze ook goed lang door?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:04 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wel een aanrader, muzikaal komt de crème de la crème er sowieso.
Tot 's ochtends. Maar een avond is een avond meestal, dus geen Berghain toestanden tot maandagmiddag.quote:
Heb je al samenvatting gepost van wat er nou gebeurde?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:12 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed hoor.
Nog beetje last van ribben
Ik sla dit weekendje over dusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tot 's ochtends. Maar een avond is een avond meestal, dus geen Berghain toestanden tot maandagmiddag.
huh?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hap nog even. Eigenlijk had ik @:Charlotte3 zelf wel in dm verwacht.
Ik hoop alleen dat Sarri wint.quote:
Wat een rare achtergrond van een post.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom deze post gemodereerd wordt is mij een compleet raadsel
Je hoofd is ook raar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een rare achtergrond van een post.
Dat is niet verbodenquote:
Begint dat gedoe nu al?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijken we allemaal naar Kowet - RKC?
Ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijken we allemaal naar Kowet - RKC?
Heb je ook zo gelachen om Henk Bres die denkt dat 25 even kansloze vrienden genoeg zijn voor een zetel?quote:
Nee, dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ook zo gelachen om Henk Bres die denkt dat 25 even kansloze vrienden genoeg zijn voor een zetel?
Samenvatting: Henk Bres is een ongelofelijke teringdebiel die we vanuit een vliegtuig in de Noordzee moeten droppen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemist.
Maar je bent terug en dat is alles wat telt momenteel!![]()
Klinkt aannemelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Samenvatting: Henk Bres is een ongelofelijke teringdebiel die we vanuit een vliegtuig in de Noordzee moeten droppen.
En de tsunami danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Samenvatting: Henk Bres is een ongelofelijke teringdebiel die we vanuit een vliegtuig in de Noordzee moeten droppen.
Zou je dat beetje kunnen richten? Dan kunnen we bv ook zo'n lelijke Belgische kustplaats van de kaart vegen 2 vliegen in 1 klapquote:
Werken maat. 36 uur afgelopen 3 dagen.quote:
Tja wat wil je? Je grote vriendin @Charlotte3 post hier nog steeds. Dat mens begrijpt echt niet dat niemand haar moet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werken maat. 36 uur afgelopen 3 dagen.
En ik ben boos omdat ik laatste tijd alleen lijk te staan in het waarborgen van kwaliteit
Wat een stom mens hèquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja wat wil je? Je grote vriendin @:Charlotte3 post hier nog steeds. Dat mens begrijpt echt niet dat niemand haar moet.
Misschien kan je daar eens tegen optredenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja wat wil je? Je grote vriendin @:Charlotte3 post hier nog steeds. Dat mens begrijpt echt niet dat niemand haar moet.
Onlo doet niks zonder toestemming van @GGMMquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je daar eens tegen optreden
Ja, ik verwijderde die post maar @Charlotte3 had de originele post al geëdit, dus dat was vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit @:GGMM? waarom edit je mijn post ...
wtf is dat voor achtergrond, ben je mod?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit @:GGMM? waarom edit je mijn post ...
Geen probleem makkerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik verwijderde die post maar @:charlotte3 had de originele post al geëdit, dus dat was vrij nutteloos.
Mijn excuses.
persona non grata wrs lolquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf is dat voor achtergrond, ben je mod?
Triest dat jij haar wegjaagt uit deze scquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef onlogisch het volgende:
IK VERNEEM NET UIT ZÉÉR BETROUWBARE BRON DAT @:CHARLOTTE3 NIET MEER IN DEZE SC ZAL POSTEN
Nee, zo ziet een verwijderde post eruit tijdens de auto-update.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen probleem makker
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar die achtergrond, is dat een soort filter voor kutusers of mensen die je speciaal in de gaten houdt?
Was dat nou nodig? Ze deed geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef onlogisch het volgende:
IK VERNEEM NET UIT ZÉÉR BETROUWBARE BRON DAT @:CHARLOTTE3 NIET MEER IN DEZE SC ZAL POSTEN
Die eer gaat naar GGMM.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest dat jij haar wegjaagt uit deze sc
Eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0 moet niet zo dramatisch doen.
Wat een wijf
trquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verdween jij maar, van de aardbodem. (lol)
Wat doe ik nou weer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0 moet niet zo dramatisch doen.
Wat een wijf af en toe.
TR gepaktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verdween jij maar, van de aardbodem. (lol)
Volgens een bepaalde user post je hier niet meer.quote:
Ja, geen idee hoe hij daarbij komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens een bepaalde user post je hier niet meer.
Maar eigenlijk is dat nu ontkracht.
Dus daar ben ik blij om!
SOWquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:36 schreef Elan het volgende:
Straks tijd voor Scrummie3.0
Tis dat @:Dummie al bezet is.
Is dit echt zo?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meer goed nieuws. Charlotte post hier niet meer.
Nu die andere kut nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zéér goed nieuwsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem t even mee naar achteren.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe 24 uur aardig tegen je.
Niet meer, niet minder.
Ik ben niet zo'n meeloperquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. En eigenlijk hopen we dat jij haar voorbeeld volgt
Vertel ons alles!quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jullie waren ook niet heel aardig. Maar goed, dat weet je als je hier post.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ze kon het allemaal niet meer aan de bekkenstootjes.
[ afbeelding ]
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:44 schreef Saind het volgende:
Denk zo eens biertje pakken
Keuze tussen IPA en saison
Het gaat over vrouwen en Elan zit weer in de stalkmodusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:45 schreef Elan het volgende:
Het gaat over kutten en johoretje voelt zich aangesproken
Doe niet zo stoer, bedankt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:45 schreef Elan het volgende:
Het gaat over kutten en johoretje voelt zich aangesproken
quote:
SMERIG VARKENquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:47 schreef Doublepain het volgende:
Pizza zit in de oven, herhaling: oven zit in de pizza
hahahaahhaahahahahaquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik had vandaag schoolreisje. Compleet doorweekt.Aan EEN stuk geregend.
(Hellendoorn)
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
(Hellendoorn)
Hier scheen de hele dag de zon.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
(Hellendoorn)
Stomquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
(Hellendoorn)
Behalve als ze een wit topje aan hadquote:
Misschien vang je daar nog een glimp van op als het je een keer lukt om binnen 4 uur om je as te draaien.quote:
wowquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien vang je daar nog een glimp van op als het je een keer lukt om binnen 4 uur om je as te draaien.
Hellendoornquote:
Blijkbaar iemand uit de staf in de rust een hartaanval gekregen in de kleedkamer. Niet zo leuk.quote:
Dat is minder ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand uit de staf in de rust een hartaanval gekregen in de kleedkamer. Niet zo leuk.
hun probleemquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijkbaar iemand uit de staf in de rust een hartaanval gekregen in de kleedkamer. Niet zo leuk.
Ik doe m'n best.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien vang je daar nog een glimp van op als het je een keer lukt om binnen 4 uur om je as te draaien.
Wow kan gewoon in browser afspelen @Danny GODDDquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:53 schreef JanCees het volgende:
http://open.spotify.com/t(...)I88O_bQU6dy9zDbhhogw
Zonder s in httpsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wow kan gewoon in browser afspelen @:DANNY GODDD
Niks mis met een beetje publiekquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Get a room you 2.
(Dan kunnen jullie allebei deze SC links laten liggen)
Jaloers kreng.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Get a room you 2.
(Dan kunnen jullie allebei deze SC links laten liggen)
Je zou maar zoals @Scrummie2.0 op zo’n avond je fox hebben opgezegd om een schamel tientje te besparen.quote:
Gewoon open kanaal???quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar zoals @:scrummie2.0 op zo’n avond je fox hebben opgezegd om een schamel tientje te besparen.
Ik heb niets opgezegd hoor. Fox 1 gewoon gratis in het pakket gekregen, dus nooit interesse in die andere kanalen gehad en niet het hele pakket genomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar zoals @:scrummie2.0 op zo’n avond je fox hebben opgezegd om een schamel tientje te besparen.
Is toch weer een ritualspakketje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering wat dom van Calandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat er in die van mij meer seks is.quote:
Onlo heb morgen een teamuitje. Als het weer een fucking fietsspeurtocht wordt, haak ik echt af.quote:
Als het wordt als je laatste teamuitje BEN IK NU AL BENIEUWD NAAR DE VERHALENquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlo heb morgen een teamuitje. Als het weer een fucking fietsspeurtocht wordt, haak ik echt af.
Vandaag schoolreisje, morgen teamuitje. Donderdag en vrijdag vrij neem ik aan? 'werkdruk'.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlo heb morgen een teamuitje. Als het weer een fucking fietsspeurtocht wordt, haak ik echt af.
Afgelopen maandagochtend de eerste koffie in de koffiekamer was top. Ik stelde natuurlijk de vraag: NOU COLLEGA’S HOE WAS JULLIE WEEKEND?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het wordt als je laatste teamuitje BEN IK NU AL BENIEUWD NAAR DE VERHALEN
Ja Hemelvaart hè.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag schoolreisje, morgen teamuitje. Donderdag en vrijdag vrij neem ik aan? 'werkdruk'.
Ja, praat me eens bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Afgelopen maandagochtend de eerste koffie in de koffiekamer was top. Ik stelde natuurlijk de vraag: NOU COLLEGA’S HOE WAS JULLIE WEEKEND?
Ga je nog wat leuks doen met onlo jr?quote:
Hij is bij zijn moeder dit weekend. Zaterdag 23 graden. Dan ga ik naar Intents. (Angerfist draait daar ook)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen met onlo jr?
Blijft jammer dat Albrandswaard dicht is.
En Heijplaat, al zal jij dat waarschijnlijk niet meer kennen.
Ja de een had de kop kapot hè. Heb ze natuurlijk niet als een nazi er bij verraden, dus hij kwam sowieso met een ander verhaal hoe hij z’n kop kapot had gekregen. (Directeur zat er ook bij.) Je zag ze kijken: GAAT ZE ONS NAAIEN GAAT ZE ONS NAAIEN?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja de een had de kop kapot hè. Heb ze natuurlijk niet als een nazi er bij verraden, dus hij kwam sowieso met een ander verhaal hoe hij z’n kop kapot had gekregen. (Directeur zat er ook bij.) Je zag ze kijken: GAAT ZE ONS NAAIEN GAAT ZE ONS NAAIEN?
Ondertussen heb ik ze dus om de paar uur een fotootje gestuurd van die nacht. Ze weten echt de helft niet meer.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is bij zijn moeder dit weekend. Zaterdag 23 graden. Dan ga ik naar Intents. (Angerfist draait daar ook)
Intentsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is bij zijn moeder dit weekend. Zaterdag 23 graden. Dan ga ik naar Intents. (Angerfist draait daar ook)
Leuke naam!quote:
Jij maakt echt veel mee zegquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja de een had de kop kapot hè. Heb ze natuurlijk niet als een nazi er bij verraden, dus hij kwam sowieso met een ander verhaal hoe hij z’n kop kapot had gekregen. (Directeur zat er ook bij.) Je zag ze kijken: GAAT ZE ONS NAAIEN GAAT ZE ONS NAAIEN?
Ondertussen heb ik ze dus om de paar uur een fotootje gestuurd van die nacht. Ze weten echt de helft niet meer.
Tschussgodquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga beginnen aan de eerste bladzijden van Het land dat maar niet wil lukken van Fleur de Weerd en daarna ga ik een paar uurtjes een uiltje knappen want morgen vroeg maar gezond weer op.
Tschüß.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |