Jaloers kreng.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:07 schreef onlogisch het volgende:
Get a room you 2.
(Dan kunnen jullie allebei deze SC links laten liggen)
Je zou maar zoals @Scrummie2.0 op zo’n avond je fox hebben opgezegd om een schamel tientje te besparen.quote:
Gewoon open kanaal???quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar zoals @:scrummie2.0 op zo’n avond je fox hebben opgezegd om een schamel tientje te besparen.
Ik heb niets opgezegd hoor. Fox 1 gewoon gratis in het pakket gekregen, dus nooit interesse in die andere kanalen gehad en niet het hele pakket genomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou maar zoals @:scrummie2.0 op zo’n avond je fox hebben opgezegd om een schamel tientje te besparen.
Is toch weer een ritualspakketje.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Tering wat dom van Calandquote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat er in die van mij meer seks is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |