Heb je al samenvatting gepost van wat er nou gebeurde?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:12 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed hoor.
Nog beetje last van ribben
Ik sla dit weekendje over dusquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tot 's ochtends. Maar een avond is een avond meestal, dus geen Berghain toestanden tot maandagmiddag.
huh?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hap nog even. Eigenlijk had ik @:Charlotte3 zelf wel in dm verwacht.
Ik hoop alleen dat Sarri wint.quote:
Wat een rare achtergrond van een post.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom deze post gemodereerd wordt is mij een compleet raadsel
Je hoofd is ook raar.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een rare achtergrond van een post.
Dat is niet verbodenquote:
Begint dat gedoe nu al?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijken we allemaal naar Kowet - RKC?
Ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijken we allemaal naar Kowet - RKC?
Heb je ook zo gelachen om Henk Bres die denkt dat 25 even kansloze vrienden genoeg zijn voor een zetel?quote:
Nee, dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je ook zo gelachen om Henk Bres die denkt dat 25 even kansloze vrienden genoeg zijn voor een zetel?
Samenvatting: Henk Bres is een ongelofelijke teringdebiel die we vanuit een vliegtuig in de Noordzee moeten droppen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gemist.
Maar je bent terug en dat is alles wat telt momenteel!![]()
Klinkt aannemelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Samenvatting: Henk Bres is een ongelofelijke teringdebiel die we vanuit een vliegtuig in de Noordzee moeten droppen.
En de tsunami danquote:Op dinsdag 28 mei 2019 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Samenvatting: Henk Bres is een ongelofelijke teringdebiel die we vanuit een vliegtuig in de Noordzee moeten droppen.
Zou je dat beetje kunnen richten? Dan kunnen we bv ook zo'n lelijke Belgische kustplaats van de kaart vegen 2 vliegen in 1 klapquote:
Werken maat. 36 uur afgelopen 3 dagen.quote:
Tja wat wil je? Je grote vriendin @Charlotte3 post hier nog steeds. Dat mens begrijpt echt niet dat niemand haar moet.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Werken maat. 36 uur afgelopen 3 dagen.
En ik ben boos omdat ik laatste tijd alleen lijk te staan in het waarborgen van kwaliteit
Wat een stom mens hèquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja wat wil je? Je grote vriendin @:Charlotte3 post hier nog steeds. Dat mens begrijpt echt niet dat niemand haar moet.
Misschien kan je daar eens tegen optredenquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja wat wil je? Je grote vriendin @:Charlotte3 post hier nog steeds. Dat mens begrijpt echt niet dat niemand haar moet.
Onlo doet niks zonder toestemming van @GGMMquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan je daar eens tegen optreden
Ja, ik verwijderde die post maar @Charlotte3 had de originele post al geëdit, dus dat was vrij nutteloos.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit @:GGMM? waarom edit je mijn post ...
wtf is dat voor achtergrond, ben je mod?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:22 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf is dit @:GGMM? waarom edit je mijn post ...
Geen probleem makkerquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik verwijderde die post maar @:charlotte3 had de originele post al geëdit, dus dat was vrij nutteloos.
Mijn excuses.
persona non grata wrs lolquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf is dat voor achtergrond, ben je mod?
Triest dat jij haar wegjaagt uit deze scquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef onlogisch het volgende:
IK VERNEEM NET UIT ZÉÉR BETROUWBARE BRON DAT @:CHARLOTTE3 NIET MEER IN DEZE SC ZAL POSTEN
Nee, zo ziet een verwijderde post eruit tijdens de auto-update.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen probleem makker
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar die achtergrond, is dat een soort filter voor kutusers of mensen die je speciaal in de gaten houdt?
Was dat nou nodig? Ze deed geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:30 schreef onlogisch het volgende:
IK VERNEEM NET UIT ZÉÉR BETROUWBARE BRON DAT @:CHARLOTTE3 NIET MEER IN DEZE SC ZAL POSTEN
Die eer gaat naar GGMM.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest dat jij haar wegjaagt uit deze sc
Eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0 moet niet zo dramatisch doen.
Wat een wijf
trquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verdween jij maar, van de aardbodem. (lol)
Wat doe ik nou weer?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0 moet niet zo dramatisch doen.
Wat een wijf af en toe.
TR gepaktquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verdween jij maar, van de aardbodem. (lol)
Volgens een bepaalde user post je hier niet meer.quote:
Ja, geen idee hoe hij daarbij komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens een bepaalde user post je hier niet meer.
Maar eigenlijk is dat nu ontkracht.
Dus daar ben ik blij om!
SOWquote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:36 schreef Elan het volgende:
Straks tijd voor Scrummie3.0
Tis dat @:Dummie al bezet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |