Onlo heb morgen een teamuitje. Als het weer een fucking fietsspeurtocht wordt, haak ik echt af.quote:
Als het wordt als je laatste teamuitje BEN IK NU AL BENIEUWD NAAR DE VERHALENquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlo heb morgen een teamuitje. Als het weer een fucking fietsspeurtocht wordt, haak ik echt af.
Vandaag schoolreisje, morgen teamuitje. Donderdag en vrijdag vrij neem ik aan? 'werkdruk'.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Onlo heb morgen een teamuitje. Als het weer een fucking fietsspeurtocht wordt, haak ik echt af.
Afgelopen maandagochtend de eerste koffie in de koffiekamer was top. Ik stelde natuurlijk de vraag: NOU COLLEGA’S HOE WAS JULLIE WEEKEND?quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het wordt als je laatste teamuitje BEN IK NU AL BENIEUWD NAAR DE VERHALEN
Ja Hemelvaart hè.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag schoolreisje, morgen teamuitje. Donderdag en vrijdag vrij neem ik aan? 'werkdruk'.
Ja, praat me eens bij.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Afgelopen maandagochtend de eerste koffie in de koffiekamer was top. Ik stelde natuurlijk de vraag: NOU COLLEGA’S HOE WAS JULLIE WEEKEND?
Ga je nog wat leuks doen met onlo jr?quote:
Hij is bij zijn moeder dit weekend. Zaterdag 23 graden. Dan ga ik naar Intents. (Angerfist draait daar ook)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen met onlo jr?
Blijft jammer dat Albrandswaard dicht is.
En Heijplaat, al zal jij dat waarschijnlijk niet meer kennen.
Ja de een had de kop kapot hè. Heb ze natuurlijk niet als een nazi er bij verraden, dus hij kwam sowieso met een ander verhaal hoe hij z’n kop kapot had gekregen. (Directeur zat er ook bij.) Je zag ze kijken: GAAT ZE ONS NAAIEN GAAT ZE ONS NAAIEN?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja de een had de kop kapot hè. Heb ze natuurlijk niet als een nazi er bij verraden, dus hij kwam sowieso met een ander verhaal hoe hij z’n kop kapot had gekregen. (Directeur zat er ook bij.) Je zag ze kijken: GAAT ZE ONS NAAIEN GAAT ZE ONS NAAIEN?
Ondertussen heb ik ze dus om de paar uur een fotootje gestuurd van die nacht. Ze weten echt de helft niet meer.
Lekker maat.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is bij zijn moeder dit weekend. Zaterdag 23 graden. Dan ga ik naar Intents. (Angerfist draait daar ook)
Intentsquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij is bij zijn moeder dit weekend. Zaterdag 23 graden. Dan ga ik naar Intents. (Angerfist draait daar ook)
Leuke naam!quote:
Jij maakt echt veel mee zegquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja de een had de kop kapot hè. Heb ze natuurlijk niet als een nazi er bij verraden, dus hij kwam sowieso met een ander verhaal hoe hij z’n kop kapot had gekregen. (Directeur zat er ook bij.) Je zag ze kijken: GAAT ZE ONS NAAIEN GAAT ZE ONS NAAIEN?
Ondertussen heb ik ze dus om de paar uur een fotootje gestuurd van die nacht. Ze weten echt de helft niet meer.
Tschussgodquote:Op dinsdag 28 mei 2019 21:57 schreef O_o_ het volgende:
Ik ga beginnen aan de eerste bladzijden van Het land dat maar niet wil lukken van Fleur de Weerd en daarna ga ik een paar uurtjes een uiltje knappen want morgen vroeg maar gezond weer op.
Tschüß.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |