abonnement Unibet Coolblue
pi_187110254
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 22:14 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Die ene reactie: "The Netherlands is also the 3rd best country this decade"

Wat gaaf! Echt van 3 jaar prut, naar 6 uit de 7 jaren kwaliteit. Echt prachtig om te zien zo.
Ik blijf erbij dat ik de 3J's niet slecht vond. Liedje vond ik best aardig. Ik snap dan ook nog steeds niet hoe het kan dat ze allerlaatste zijn geworden.
  maandag 27 mei 2019 @ 09:01:43 #53
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_187110799
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 20:31 schreef Gerard-Joling het volgende:
Hier moest ik wel om lachen :D

:') _O- Zo slecht.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_187110857
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 22:22 schreef Em31 het volgende:

[..]

Het is jammer dat Trijntje die reeks doorbreekt, anders was het helemaal indrukwekkend :P
Ben nog steeds pissig om haar lakse houding. Die begreep er echt helemaal niks van!
Forbidden but tasteful.
pi_187111096
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Em31 het volgende:
Filmpje w/ :D
Die eerste jaren... "Laten we nooit meer meedoen"
Anouk: "Hold my tulips"
Duncan: "Bring me that award"

_O_
pi_187111109
quote:
6s.gif Op maandag 27 mei 2019 09:26 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die eerste jaren... "Laten we nooit meer meedoen"
Anouk: "Hold my tulips"
Duncan: "Bring me that award"

_O_
Ha ha :D :D !!
pi_187111167
quote:
17s.gif Op maandag 27 mei 2019 09:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha :D :D !!
Volgend decennium is het andersom.

"Laten we nooit meer winnen"
Trijntje: "Hold my microphone"
pi_187111204
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2019 09:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

Volgend decennium is het andersom.

"Laten we nooit meer winnen"
Trijntje: "Hold my microphone"
Ha ha _O-
pi_187113007
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 09:08 schreef FruitofUtopia het volgende:

[..]

Ben nog steeds pissig om haar lakse houding. Die begreep er echt helemaal niks van!
Ik ben ook geen Trijntje-fan, maar hoorde haar laatst zeggen dat ze vlak voor het vertrek naar Wenen erachter kwam dat ze zwanger was en zich totaal niet lekker voelde... dat zijn wel iets verzachtende omstandigheden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_187113537
Heeft iemand wel eens die gelekte demo van Duncan (van I Miss You) geshazamd? Als je hem nu Shazamt krijg je inderdaad een nummer van Duncan Laurence met de titel I Miss You, terwijl Duncan laatst een keer had gezegd dat dat nummer eigenlijk "Wake Up Love" heette?

Enfin, als een nummer te vinden is op Shazam betekent het over het algemeen dat hij officieel geregistreerd staat en ook klaarstaat voor release, dus dat dat niet al te lang meer zal duren. Het feit dat dat nummer ook pas 4x geshazamd is doet me ook denken dat het er nog niet al te lang opstaat (anders was het al veel vaker geshazamd geweest toen die demo uitlekte in januari).
  maandag 27 mei 2019 @ 13:09:53 #61
403253 Meke
after all this time? always.
pi_187113968
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben ook geen Trijntje-fan, maar hoorde haar laatst zeggen dat ze vlak voor het vertrek naar Wenen erachter kwam dat ze zwanger was en zich totaal niet lekker voelde... dat zijn wel iets verzachtende omstandigheden
Ik snap dat dat behoorlijk invloed kan hebben, maar als je ergens al maaanden naar toeleeft en dat het enige in je leven is, dan zou je het toch allebéi moeten, verwacht ik :+ Ik heb nog steeds wel een beetje het idee dat Trijntje het voor leuk/erbij/tussendoor deed en dat ze zich verkeken heeft op de impact en dat zéker haar zwangerschap ervoor zorgde dat ze in Wenen niet zo gefocust was als je mag verwachten van een deelnemer aan het Songfestival.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_187114076
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:42 schreef Jesper23 het volgende:
Heeft iemand wel eens die gelekte demo van Duncan (van I Miss You) geshazamd? Als je hem nu Shazamt krijg je inderdaad een nummer van Duncan Laurence met de titel I Miss You, terwijl Duncan laatst een keer had gezegd dat dat nummer eigenlijk "Wake Up Love" heette?

Enfin, als een nummer te vinden is op Shazam betekent het over het algemeen dat hij officieel geregistreerd staat en ook klaarstaat voor release, dus dat dat niet al te lang meer zal duren. Het feit dat dat nummer ook pas 4x geshazamd is doet me ook denken dat het er nog niet al te lang opstaat (anders was het al veel vaker geshazamd geweest toen die demo uitlekte in januari).
Waarom zou het nummer zo vaak geshazamd moeten zijn? Mensen die het luisteren zijn er specifiek naar op zoek geweest. Ik denk ook niet dat het de volgende release wordt, lijkt te veel op Arcade.
pi_187114276
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 13:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Waarom zou het nummer zo vaak geshazamd moeten zijn? Mensen die het luisteren zijn er specifiek naar op zoek geweest. Ik denk ook niet dat het de volgende release wordt, lijkt te veel op Arcade.
Daar heb je inderdaad een punt, maar ik spreek uit ervaring dat zulke demo's of onuitgebrachte nummers geshazamd worden, en in een periode tussen januari en nu veel en veel meer dan 4 keer. Daaruit concludeer ik dus een beetje dat hij toentertijd nog niet vindbaar was (en het is ook niet dat iedereen die maar wil iets in Shazam kan zetten).
pi_187114287
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 13:16 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Waarom zou het nummer zo vaak geshazamd moeten zijn? Mensen die het luisteren zijn er specifiek naar op zoek geweest. Ik denk ook niet dat het de volgende release wordt, lijkt te veel op Arcade.
Eens, en het nummer heet echt Wake up love volgens Duncan. Hoop dat hij Tomorrow of Together we run als eerste gaat uitbrengen, wat meer uptempo.
pi_187114637
https://www.radio10.nl/ek(...)rovisie-songfestival

Leuk interview weer met Duncan, in de zomer (na Paradiso) gaat hij nieuwe muziek opnemen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2019 @ 16:41:55 #67
163650 Greys
pi_187117068
Weerzinwekkend. Weergaloos. Ach wat scheelt het.. :')

Via @yvonne

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2019 @ 16:45:04 #68
163650 Greys
pi_187117111
Ah tis inmiddels veranderd in 'indrukwekkend' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187117155
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 13:29 schreef Mlita het volgende:

[..]

Eens, en het nummer heet echt Wake up love volgens Duncan. Hoop dat hij Tomorrow of Together we run als eerste gaat uitbrengen, wat meer uptempo.
Tomorrow is een heel sterk nummer inderdaad. De rest heeft een wat hoog Dotan-gehalte, iets teveel ooh ooh ooh-koortjes. Hopelijk wordt dat nog wat minder.
pi_187117385
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 16:47 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Tomorrow is een heel sterk nummer inderdaad. De rest heeft een wat hoog Dotan-gehalte, iets teveel ooh ooh ooh-koortjes. Hopelijk wordt dat nog wat minder.
Yep, hij moet wat extra tekst schrijven voor de refreinen en de nummers net effe wat spannender maken. Ze hebben Arcade vanaf de demo versie ook naar een (veel) hoger plan getild. Ik heb er wel vertrouwen in!
pi_187117482
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 17:03 schreef Mlita het volgende:

[..]

Yep, hij moet wat extra tekst schrijven voor de refreinen en de nummers net effe wat spannender maken. Ze hebben Arcade vanaf de demo versie ook naar een (veel) hoger plan getild. Ik heb er wel vertrouwen in!
Oh dat is zeker, die liveversie was eigenlijk geen reet aan. Wat dat betreft zijn deze nummers al verder. Maar ze zijn nogal eenvormig.
  Admin maandag 27 mei 2019 @ 17:22:45 #72
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_187117601
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
Ah tis inmiddels veranderd in 'indrukwekkend' _O-
Ik was sneller ;)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 mei 2019 @ 17:34:18 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_187117723
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2019 16:41 schreef Greys het volgende:
Weerzinwekkend. Weergaloos. Ach wat scheelt het.. :')

Via @:yvonne

[ afbeelding ]
_O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_187118132

Dit oude nummer wordt ook ineens opgepikt door een kanaal met heel wat volgers...
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2019 @ 18:04:45 #75
43556 miss_dynastie
pi_187118189
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2019 13:09 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik snap dat dat behoorlijk invloed kan hebben, maar als je ergens al maaanden naar toeleeft en dat het enige in je leven is, dan zou je het toch allebéi moeten, verwacht ik :+ Ik heb nog steeds wel een beetje het idee dat Trijntje het voor leuk/erbij/tussendoor deed en dat ze zich verkeken heeft op de impact en dat zéker haar zwangerschap ervoor zorgde dat ze in Wenen niet zo gefocust was als je mag verwachten van een deelnemer aan het Songfestival.
Ja dat heeft ze toch ook letterlijk aangegeven? Ze wilde het graag een keer meemaken. Anouk zei destijds avonden met haar gezeten te hebben maar steeds ‘komt goed’ te horen te hebben gekregen. Haar instelling was prima voor iemand in een achtergrondkoor, maar een hoofdact onwaardig.

Kleine throwback:
pi_187118572
Nu ik even terugdenk realiseer ik me dat Duncan de eerste songfestivaldeelnemer in jaren is (voor Nederland) die niet ineens allerlei rare fratsen ging uithalen op Eurovisie. OG3NE met hun vreselijke nummer, Waylon met de krumpers, Douwe Bob met z'n foeilelijke nektattoo, Trijntje met haar trainwreck... Duncan is gewoon dicht bij zichzelf gebleven. Knap, want hij is de minst ervarene in die hele rij.
pi_187118597
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:27 schreef blackswangreen het volgende:
Nu ik even terugdenk realiseer ik me dat Duncan de eerste songfestivaldeelnemer in jaren is (voor Nederland) die niet ineens allerlei rare fratsen ging uithalen op Eurovisie. OG3NE met hun vreselijke nummer, Waylon met de krumpers, Douwe Bob met z'n foeilelijke nektattoo, Trijntje met haar trainwreck... Duncan is gewoon dicht bij zichzelf gebleven. Knap, want hij is de minst ervarene in die hele rij.
Eens en vergeet Anouk niet, net nog even teruggekeken.. kippenvel zo mooi, zonder fratsen
pi_187118740
Og3ne zijn ook dicht bij hunzelf gebleven; wat zij zongen is nou eenmaal de soort liedjes wat ze normaal ook zingen.
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2019 @ 18:49:47 #79
368283 ato
pi_187118932
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Em31 het volgende:
Filmpje w/ :D
Hier valt mij op hoe goed Outlaw is en klinkt, maar de act het zo verpest heeft.
Verder vind ik de 3 J's, OG3NE, Trijntje en toch ook Joan het slechtst klinken.
OG3NE vergeef je net iets meer vanwege hun goede zang.

Anouk, TCL, Waylon en Duncan hebben de beste liedjes. Douwe Bob goede act, lief liedje maar ook middenmoot.

Sieneke past er gewoon niet bij.
Life can be a bitch, so like it..
pi_187118971
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 18:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Og3ne zijn ook dicht bij hunzelf gebleven; wat zij zongen is nou eenmaal de soort liedjes wat ze normaal ook zingen.
Nee hoor, dit was echt heel anders dan dat album van ze, waar best wat catchy liedjes op stonden.
pi_187119567
Nog eens naar de uitslag gekeken.
Er wordt wel eens gezegd hier dat Duncan niet echt met een landslide heeft gewonnen. Oké, Italië heeft maar 26 punten minder (hoewel ‘maar’, Duitsland en UK halen niet eens zoveel punten). Dat is natuurlijk geen landslide....
Maar Rusland heeft al 128 punten minder. Omgerekend heeft de nummer drie maar 3/4 van het aantal punten gehaald dat Duncan heeft.
Dat vind ik toch best substantieel eigenlijk.
pi_187119784
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 12:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben ook geen Trijntje-fan, maar hoorde haar laatst zeggen dat ze vlak voor het vertrek naar Wenen erachter kwam dat ze zwanger was en zich totaal niet lekker voelde... dat zijn wel iets verzachtende omstandigheden
Dat verandert niets aan het feit dat ze het allemaal te makkelijk heeft opgevat het er zo’n beetje bij gedaan heeft naast haar andere klussen en slecht voorbereid in Wenen aankwam.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2019 @ 19:36:43 #83
163650 Greys
pi_187119837
Dat klappen van de orkestleden verderop. Ik hou hier zo van he. :@ O+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 27 mei 2019 @ 19:40:25 #84
87554 Cee
Welluk?
pi_187119913
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:23 schreef Aadrianus het volgende:
Nog eens naar de uitslag gekeken.
Er wordt wel eens gezegd hier dat Duncan niet echt met een landslide heeft gewonnen. Oké, Italië heeft maar 26 punten minder (hoewel ‘maar’, Duitsland en UK halen niet eens zoveel punten). Dat is natuurlijk geen landslide....
Maar Rusland heeft al 128 punten minder. Omgerekend heeft de nummer drie maar 3/4 van het aantal punten gehaald dat Duncan heeft.
Dat vind ik toch best substantieel eigenlijk.
Enige land waarvan het opviel dat deze bestrooid werd met de hoogste scores was Noord-Macedonië, met name ook omdat niemand het verwachtte. De rest sprokkelde en de twaalfpunters van de televoting kregen we niet mee. Wat dat betreft zou een overwinning van Italië ook nipt geleken zijn maar in feite zijn NL en Italië onopvallend gaan landsliden t.o.v. de rest van het speelveld. w/
pi_187119921
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:36 schreef Greys het volgende:
Dat klappen van de orkestleden verderop. Ik hou hier zo van he. :@ O+

Mooi! O+ O+ O+
pi_187120466
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:33 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Dat verandert niets aan het feit dat ze het allemaal te makkelijk heeft opgevat het er zo’n beetje bij gedaan heeft naast haar andere klussen en slecht voorbereid in Wenen aankwam.
Ik vond Trijntje echt wanstaltig slecht en ze stond erbij alsof ze er geen zin in had. Alles aan dat optreden was slecht. Staging, kleding, Trijntje die er als een zoutzak bij stond, ze deed gewoon maar wat. Zonde van haar en onze tijd.

Trijntje is me het meest tegengevallen. Sieneke kwam nog spontaan over op het podium, haar optreden vond ik niet slecht. Alleen het nummer was bagger.

[ Bericht 5% gewijzigd door Sunshine1982 op 27-05-2019 20:11:16 ]
  † In Memoriam † maandag 27 mei 2019 @ 21:03:31 #87
368283 ato
pi_187121706
Ik vind dat zo'n excuus van Trijntje, zij had er toch wat van kunnen maken?
Life can be a bitch, so like it..
pi_187121763
Als het aan Duncan ligt, sturen we volgend jaar Davina Michelle of Naaz....
Naaz kende ik niet, even geluisterd. Maar dit klinkt best lekker:
Misschien moeten we (en de selectiecommissie) maar luisteren naar Duncangod 😊
  maandag 27 mei 2019 @ 21:10:26 #89
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_187121862
Davina vind ik niets en ga ik ook niet wat vinden ben ik bang. Ik hou totaal niet van haar stem; niet van haar uitspraak en niet van de klank.

Denk dat Duncan haar alleen noemde uit medelijden omdat ze dit jaar anders was gegaan :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2019 @ 21:24:23 #90
163650 Greys
pi_187122171
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:10 schreef MaLo het volgende:
Davina vind ik niets en ga ik ook niet wat vinden ben ik bang. Ik hou totaal niet van haar stem; niet van haar uitspraak en niet van de klank.

Denk dat Duncan haar alleen noemde uit medelijden omdat ze dit jaar anders was gegaan :P
Of omdat ie stiekem al weet dat zij dan dus volgend jaar gaat. Zodat iedereen vast aan het idee kan wennen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187122381
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Of omdat ie stiekem al weet dat zij dan dus volgend jaar gaat. Zodat iedereen vast aan het idee kan wennen. :P
Hij noemde haar niet, Gerard Ekdom deed dat. Naaz is de naam die hij zelf noemde.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 27 mei 2019 @ 21:48:31 #92
163650 Greys
pi_187122700
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:34 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hij noemde haar niet, Gerard Ekdom deed dat. Naaz is de naam die hij zelf noemde.
Ah, dank, dan is dit dus weer een gevalletje fake news:

quote:
Na de indrukwekkende winst van Duncan Laurence op het Songfestival van dit jaar, heeft Nederland de eer om het liedjesfestijn volgend jaar te organiseren. Uiteraard circuleren er nu al namen van artiesten die ons land volgend jaar moeten vertegenwoordigen in de wandelgangen. En Duncan Laurence heeft ook zo zijn mening.

Volgens de winnaar van dit jaar zouden we zangeressen Davina Michelle of Naaz moeten inzetten om ons land te representeren. "Dat zou te gek zijn, dat daar weer jong talent heen gestuurd wordt. Met het juiste liedje uiteraard", vertelt Duncan in de Radio 10-ochtendshow van Gerard Ekdom.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)gfestival-sturen?amp
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_187122855
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2019 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah, dank, dan is dit dus weer een gevalletje fake news:
[..]

https://www.rtlnieuws.nl/(...)gfestival-sturen?amp
Geen fake news, hij stemde ermee in. Maar hij noemde zelf de naam niet. En die entertainment-verslaggevers zijn nogal gek op Davina, lijkt het.
pi_187122948
Als ze net zoals vorig jaar weer eerst voor het lied gaan kan het echt weer iedereen worden :D Ben benieuwd of meer artiesten zich gaan melden door het succes van Duncan, of juist niet omdat het moeilijk te overtreffen valt. Of misschien wat grotere namen juist die het wel fijn vinden om de halve finale te ontlopen :P mooi moment om je muziek te promoten.
pi_187123075
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 19:23 schreef Aadrianus het volgende:
Nog eens naar de uitslag gekeken.
Er wordt wel eens gezegd hier dat Duncan niet echt met een landslide heeft gewonnen. Oké, Italië heeft maar 26 punten minder (hoewel ‘maar’, Duitsland en UK halen niet eens zoveel punten). Dat is natuurlijk geen landslide....
Maar Rusland heeft al 128 punten minder. Omgerekend heeft de nummer drie maar 3/4 van het aantal punten gehaald dat Duncan heeft.
Dat vind ik toch best substantieel eigenlijk.
Tsja, ook in een markt waar maar twee partijen elkaar beconcurreren kan er geen droog brood te verdienen zijn...

Het gaat uiteindelijk om die ene eindpositie. Met 82 stemrondes is een verschil van 26 punten heel beperkt. Estland gaf ons in totaal 15 punten en Italië niets. Zou dat andersom zijn gegaan dan hadden we nu een enorm trauma te pakken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187123425
Als je zo terugkijkt dan zat bijna alles mee he. Van rare keuzes (maar goed voor ons) in de voorronde van andere landen tot de puntentelling. We wonnen die misschien niet, maar Italië en Rusland gelukkig ook niet.

Alsof het allemaal zo moest zijn :D
  Moderator maandag 27 mei 2019 @ 22:34:00 #97
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_187123533
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Em31 het volgende:
Filmpje w/ :D
Potverdomme wat mooi.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_187123957

Wow de stand in is helemaal andersdan wat het uiteindelijk is geworden! Hier zie je geen bal, super veel wideshots, andere piano positionering, ...
pi_187124111
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:27 schreef Em31 het volgende:
Als je zo terugkijkt dan zat bijna alles mee he. Van rare keuzes (maar goed voor ons) in de voorronde van andere landen tot de puntentelling. We wonnen die misschien niet, maar Italië en Rusland gelukkig ook niet.

Alsof het allemaal zo moest zijn :D
Het is net het EK Voetbal 1988 inderdaad :Y

In 2014 waren we er al zo dichtbij, maar nu viel opeens alles op zijn plaats. Ik hoop overigens ook wel dat het voor Italië ergens in de komende jaren ook eens allemaal meezit. Die verdienen wel iets van een oeuvre-award voor nagenoeg continu sterke inzendingen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_187125264
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 22:02 schreef Em31 het volgende:
Als ze net zoals vorig jaar weer eerst voor het lied gaan kan het echt weer iedereen worden :D Ben benieuwd of meer artiesten zich gaan melden door het succes van Duncan, of juist niet omdat het moeilijk te overtreffen valt. Of misschien wat grotere namen juist die het wel fijn vinden om de halve finale te ontlopen :P mooi moment om je muziek te promoten.
Weet je, als die grote namen nu ineens wel willen omdat we een finaleplek hebben en het in Nederland is hoeven ze van mij eigenlijk ook niet mee te doen... :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 mei 2019 @ 09:26:13 #101
163650 Greys
  dinsdag 28 mei 2019 @ 10:09:06 #102
472105 Amarinthe
Ik weet het ook niet
pi_187127711
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2019 23:02 schreef justnathan321 het volgende:

Wow de stand in is helemaal andersdan wat het uiteindelijk is geworden! Hier zie je geen bal, super veel wideshots, andere piano positionering, ...
Ze zeiden toch dat de stand in bijna helemaal was zoals ze wouden enzo? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')