abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187079998
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:18 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja ik ben een roker. Bij andere mensen rook ik niet in huis. Ik sta meestal alleen buiten te roken. Willen mensen in mijn rook staan dan komen ze wel bij mij staan

Ik vind alcohol vele malen schadelijker. Maar dat is mijn persoonlijke mening
Ik ben ook een roker en houd ook rekening met anderen. Zelfs in mijn eigen huis vraag ik of men er moeite mee heeft als ik een peuk wil opsteken als ik mensen nog niet goed ken, wat natuurlijk van de zotte is, maar zo ben ik.

De klagers zie ik er voor aan om juist in de buurt van een roker te gaan zitten zodat ze weer wat te zeiken kunnen hebben. Of ze maken het kenbaar met aanstellerig gekuch als ze een roker spotten. :')
Anti-rokers zijn de meest hypocriete mensen die er rondlopen. Klagen over een beetje rook en ondertussen rondtuffen met hun stinkbak die ze voor elk wissewasje starten. :')
pi_187080038
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:33 schreef IriYe het volgende:

[..]

Ik ben ook een roker en houd ook rekening met anderen. Zelfs in mijn eigen huis vraag ik of men er moeite mee heeft als ik een peuk wil opsteken als ik mensen nog niet goed ken, wat natuurlijk van de zotte is, maar zo ben ik.

De klagers zie ik er voor aan om juist in de buurt van een roker te gaan zitten zodat ze weer wat te zeiken kunnen hebben. Of ze maken het kenbaar met aanstellerig gekuch als ze een roker spotten. :')
Anti-rokers zijn de meest hypocriete mensen die er rondlopen. Klagen over een beetje rook en ondertussen rondtuffen met hun stinkbak die ze voor elk wissewasje starten. :')
Als mijn kinderen komen rook ik sowieso niet

Ach en die klagers houden altijd wel iets om te klagen
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  Miss 200.000.000! zaterdag 25 mei 2019 @ 13:39:25 #105
367000 roos94
pi_187080086
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:18 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja ik ben een roker. Bij andere mensen rook ik niet in huis. Ik sta meestal alleen buiten te roken. Willen mensen in mijn rook staan dan komen ze wel bij mij staan

Ik vind alcohol vele malen schadelijker. Maar dat is mijn persoonlijke mening
Nou, lekker blijven roken dan. Maar niet zielig gaan doen als je straks met een kaal hoofd aan je chemo zit :)
  zaterdag 25 mei 2019 @ 13:44:11 #106
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_187080148
Ik vind dat ze die sigaretten gewoon voor 1 euro per pakje moeten verkopen en er dan echt vet veel zwaar kankerverwekkende stoffen in moeten doen ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 25-05-2019 13:56:41 ]
pi_187080158
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:39 schreef roos94 het volgende:

[..]

Nou, lekker blijven roken dan. Maar niet zielig gaan doen als je straks met een kaal hoofd aan je chemo zit :)
Alsof mensen per definitie ''zielig gaan doen'' als ze kanker krijgen.
Wat zeg je tegen vrouwen die door het HPV-virus kanker ontwikkelen? Had je maar niet moeten neuken? Of mensen met huidkanker? Had je maar niet in de zon moeten gaan zitten?
pi_187080180
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 12:44 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk zeg ik gewoon rokers niet behandelen in het ziekenhuis
Dan wil ik ook geen ziektekosten verzekering. En als alle rokers nu geen premie meer betalen mag jij het dubbele aan premie betalen vanwege te weinig deelname.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 13:48:00 #109
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_187080181
Rokers doen per definitie zielig; dat hoort bij de verslaving.

Ff een peukie hoor, zit helemaal te tandhakkuh :'(
pi_187080192
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:17 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Dat zal best, dus eigenlijk komt het er indirect op neer dat je wil zeggen dat (mee)roken gezond is? Deze bronnen (of de overheid) liegen, want roken is gezond? Of deze bronnen (of de overheid) liegen, behalve over het feit dat roken ongezond is?

... wat wil je nou eigenlijk zeggen? :?
De overheid is in ieder geval niet eerlijk. Het verband tussen meeroken en kanker is zo zwak dat het na 3 decennia vruchteloos zoeken uiteindelijk maar bij mekaar gegoocheld is door de belangenverstrengelde gezondheidsraad.

Het roken moest en zou aangepakt. Destijds heerste nog het idee dat vrije burgers over hun eigen lichaam mochten beschikken en wilde niet iedereen stoppen, dus toen moesten ze maar sociaal gechanteerd worden met het idee dat het anderen schade zou berokkenen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Miss 200.000.000! zaterdag 25 mei 2019 @ 13:51:22 #111
367000 roos94
pi_187080214
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:45 schreef IriYe het volgende:

[..]

Alsof mensen per definitie ''zielig gaan doen'' als ze kanker krijgen.
Wat zeg je tegen vrouwen die door het HPV-virus kanker ontwikkelen? Had je maar niet moeten neuken? Of mensen met huidkanker? Had je maar niet in de zon moeten gaan zitten?
Dingdingding weer een roker gespot *O*
En weer appels met peren overigens.

Van neuken hoef je niet perse hpv virus te krijgen. Condooms maken de kans een stuk kleiner. Ook staat seks niet in direct verband met hpv virus. Daarnaast heeft seks over het algemeen een gezonde invloed op je lichaam. Zoek maar op waar het allemaal goed voor is.
Van zonnen hoef je niet perse huidkanker te krijgen, insmeren, oppassen op welke tijden je in de zon gaat enzulks. Zon kan positief zijn voor je lichaam, aanmaak van vitamines etc.

Van roken hoef je niet perse longkanker te krijgen als je....o wacht? Wat kun je doen om lekker dagelijks te roken en toch je kans te verkleinen op longkanker ? FF denken hoor.....

Hmm, ik kan er niet op komen. Help je mij even?

Oke, daar gaan we dus niet uitkomen. De volgende dan. Welke positieve effecten hebben sigaretten op je lichaam? Hmm.. alweer niks. Als je deze ook even kunt beantwoorden :)
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:03:32 #112
117098 Hathor
Effe niet
pi_187080401
quote:

[..]

Ja, want alle rokers krijgen dat en niet rokers overkomt dat nooit. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:05:17 #113
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_187080424
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Perfect argument weer; typisch de logica van een verslaafde >:O
pi_187080433
quote:

[..]

Scheelt mij ook weer scheren dan :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:06:00 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_187080434
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:05 schreef Tengano het volgende:

[..]

Perfect argument weer; typisch de logica van een verslaafde >:O
Verslaafde nog wel. _O-
  Miss 200.000.000! zaterdag 25 mei 2019 @ 14:06:25 #116
367000 roos94
pi_187080441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

De eeuwige oude slogan.

Ja er zijn mensen van 90 die een pakje per dag roken. En er zijn mensen die gezond leven en kanker krijgen. Maar er zijn toch heel wat meer mensen die roken en als gevolg daarvan kanker krijgen, wat in veel gevallen door dokters met grote zekerheid kan worden teruggeleid naar het roken.

Dus nee, een rookvrij leven is geen garantie op een lang gezond leven. Maar je verkleint wel de kans op een aantal kankersoorten aanzienlijk.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:09:39 #117
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_187080473
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Verslaafde nog wel. _O-
Jij bent zeker zo iemand die alleen maar voor de gezelligheid rookt :+
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:10:42 #118
117098 Hathor
Effe niet
pi_187080493
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:09 schreef Tengano het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo iemand die alleen maar voor de gezelligheid rookt :+
Laten we eerst even vooropstellen dat dat jou geen ene teringmoer aangaat.
pi_187080735
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 13:51 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dingdingding weer een roker gespot *O*

Welke positieve effecten hebben sigaretten op je lichaam? Hmm.. alweer niks. Als je deze ook even kunt beantwoorden :)
.
Wat een kinderlijke manier van reageren: ''Dingdong weer een roker gespot.'' :')

Inderdaad, van roken hoef je niet per se longkanker te krijgen, net zoals je toch longkanker kunt krijgen terwijl je nooit gerookt hebt!
Voor de rokers werkt het ontspannend. Niks mis met een beetje ontspanning. Altijd nog beter dan opgefokt door het leven gaan want stress is óók al ongezond. ;(
Feit: van leven ga je dood. Of je nu met of zonder een peuk door het leven gaat, we gaan er allemaal aan! :W
Laat mensen lekker zelf bepalen hoe ze hun tijd invullen. Roken is daarin nog het minst onschuldig naar anderen toe, en al helemaal in de buitenlucht. Als je niet graag op visite komt bij mensen die roken, dan blijf je toch lekker weg! :W
Heb jij je enorme trauma die je hebt opgelopen al neergelegd bij degene die hebben gerookt toen je als kind in dezelfde kamer moest zitten?
pi_187080780
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:15 schreef Tengano het volgende:

[..]

Hier nog zo eentje: Rokers zijn gezellige mensen :+
Precies. Daarom is er ook geen gezelligheid meer te bekennen IN de kroeg. Wel buiten. Juist, waar de rokers staan. _O-
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:32:57 #121
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_187080792
Een roker wordt in principe net zo veel getriggerd als een niet roker in deze wereld.

Dus moeten ze dealen met dezelfde mate van stress.

Echter krijgt een roker er nog een flinke portie bij, want die wordt zwaar verziekt als ie zijn sigaretje niet op tijd krijgt. Wordt wakker joh en hou jezelf niet langer voor de gek.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:33:58 #122
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_187080804
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:31 schreef IriYe het volgende:

[..]

Precies. Daarom is er ook geen gezelligheid meer te bekennen IN de kroeg. Wel buiten. Juist, waar de rokers staan. _O-
Ja die leven dan helemaal op omdat ze dan hun fix krijgen en dan kunnen ze weer even verder. Zo werkt dat met iedere verslaafde. Wake up plz
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:39:48 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_187080890
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:32 schreef Tengano het volgende:
Een roker wordt in principe net zo veel getriggerd als een niet roker in deze wereld.

Dus moeten ze dealen met dezelfde mate van stress.

Echter krijgt een roker er nog een flinke portie bij, want die wordt zwaar verziekt als ie zijn sigaretje niet op tijd krijgt. Wordt wakker joh en hou jezelf niet langer voor de gek.
Ik MOET helemaal niks, ik rook wanneer ik er zin in heb, als ik naar buiten ga rook ik niet, sterker nog, ik neem mijn sigaretten niet eens mee als ik de deur uitga, ongeacht hoe lang ik weg blijf. Stoppen met roken is voor mij geen probleem, dat weet ik want ik ben al eens gestopt. Ik wilde kijken of ik het zou kunnen, en van de een op de andere dag ben ik gestopt, heb het 6 maanden volgehouden en dan is het wel helemaal uit je systeem. Toen ben ik weer begonnen, gewoon omdat ik er zin in had, maar als ik het ooit om een of andere reden zou moeten opgeven, dan weet ik dus dat het me niet al te veel moeite zal kosten. Wat me overigens wel opviel is dat ik gedurende die 6 maanden opvallend veel zat te snoepen of op een droppie zat te zuigen, iets wat ik anders zelden doe. :')
pi_187080895
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:33 schreef Tengano het volgende:

[..]

Ja die leven dan helemaal op omdat ze dan hun fix krijgen en dan kunnen ze weer even verder. Zo werkt dat met iedere verslaafde. Wake up plz
Dat dat gelijk met die druiven die niet vijf minuten zonder hun mobieltje kunnen?
pi_187080921
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:33 schreef Tengano het volgende:

[..]

Het probleem is dat de niet-rokers klagen dat het ongezellig is als de rokers buiten moeten staan. :')

Ik gooi er voor de gezelligheid nog een oude leus in: Een tevreden roker is geen onruststoker.
Maar ik houd het hier voor gezien, heb nog meer te doen. Eerst een sigaretje alvorens ik aan de slag ga. :9
pi_187080932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 10:37 schreef Aquarii het volgende:

[..]

Precies, selectief tof doen. Voor 2 euro ben je dronken tegenwoordig

Inderdaad, er overlijden jaarlijks 35000 aan de gevolgen van roken, overgewicht en alcohol maar alleen roken wil hij onbetaalbaar maken. Als hij een vent is zou hij ook moeten pleiten voor een kratje bier van 75 euro en een patatje voor 12,50 euro.
pi_187080948
Ook altijd grappig om te zien dat rokers extra pauzes op werk 'nodig' hebben, anders redden ze het niet tot het eind van de werkdag :')
Laten we het dan nog maar niet hebben over wat dit kost...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_187081014
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:42 schreef IriYe het volgende:

[..]

Het probleem is dat de niet-rokers klagen dat het ongezellig is als de rokers buiten moeten staan. :')

Ik gooi er voor de gezelligheid nog een oude leus in: Een tevreden roker is geen onruststoker.
Maar ik houd het hier voor gezien, heb nog meer te doen. Eerst een sigaretje alvorens ik aan de slag ga. :9
Tja en ik drink nog maar een bak koffie, want dat is mijn verslaving. :)
pi_187081019
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:45 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ook altijd grappig om te zien dat rokers extra pauzes op werk 'nodig' hebben, anders redden ze het niet tot het eind van de werkdag :')
En ik sta slap te lullen bij de koffie automaat met collega's. Wat zou dat niet kosten. Moeten ze koffie maar verbieden.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 14:53:22 #130
117098 Hathor
Effe niet
pi_187081028
quote:
Nee hoor, daar is bij mij nooit sprake van geweest, ik steek er alleen een op als we pauze hebben. Tijdens het werk denk ik er niet eens aan. Mensen die om de haverklap een 'smokebreak' willen zijn gewoon lamzakken die de kantjes er vanaf lopen.
pi_187081044
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee hoor, daar is bij mij nooit sprake van geweest, ik steek er alleen een op als we pauze hebben. Tijdens het werk denk ik er niet eens aan. Mensen die om de haverklap een 'smokebreak' willen zijn gewoon lamzakken die de kantjes er vanaf lopen.
Precies. Er zijn ook zat mensen die privé internetten onder de baas zijn tijd of uren slap lullen met collega's. Heb je geen peuk voor nodig om niet effectief te zijn.

Laten we het gewoon op je werkelijke output houden. Dat is makkelijk te meten.
pi_187081045
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:52 schreef Cherni het volgende:

[..]

En ik sta slap te lullen bij de koffie automaat met collega's. Wat zou dat niet kosten. Moeten ze koffie maar verbieden.
Euh nee, dat doe ik nooit, en koffie drinken combineer ik ook met werken.
Tja, je moet iets verzinnen he...

Enne, leer eens meerdere quotes in 1 post te verwerken ;)
pi_187081049
Mij valt op dat anti-rokers altijd zo spastisch reageren. Andere mensen lastig vallen, indoctrineren, heel kinderachtige opmerkingen maken (zie hierboven). Van die negatieve, onverdraagzame azijnpissers zijn het vaak. (Let op, ik zei anti-rokers en heb het niet over niet-rokers).
pi_187081061
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Mij valt op dat anti-rokers altijd zo spastisch reageren. Andere mensen lastig vallen, indoctrineren, heel kinderachtige opmerkingen maken (zie hierboven). Van die negatieve, onverdraagzame azijnpissers zijn het vaak. (Let op, ik zei anti-rokers en heb het niet over niet-rokers).
Mij valt vaak juist op dat rokers egocentrische mensen zijn, die vaak (ik zeg niet iedereen!) geen rekening houden met hun omgeving.
Dus, wat wil je zeggen? ;)
pi_187081071
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:56 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Mij valt vaak juist op dat rokers egocentrische mensen zijn, die vaak (ik zeg niet iedereen!) geen rekening houden met hun omgeving.
Dus, wat wil je zeggen? ;)
Ik heb gezegd wat ik wil zeggen. En jij beaamt het meteen.
pi_187081083
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik heb gezegd wat ik wil zeggen. En jij beaamt het meteen.
Ik beaam niets, lieve schat, ik deel slechts mijn visie, net als jij ;)
pi_187081162
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:54 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Euh nee, dat doe ik nooit, en koffie drinken combineer ik ook met werken.
Tja, je moet iets verzinnen he...

Enne, leer eens meerdere quotes in 1 post te verwerken ;)
Waarom meerdere quotes in een post als ik reageer op een ander persoon. Dat heb ik in het OV topic gedaan maar vind ik onoverzichtelijk.
pi_187081421
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 14:28 schreef IriYe het volgende:

[..]

.
Wat een kinderlijke manier van reageren: ''Dingdong weer een roker gespot.'' :')

Inderdaad, van roken hoef je niet per se longkanker te krijgen, net zoals je toch longkanker kunt krijgen terwijl je nooit gerookt hebt!
Voor de rokers werkt het ontspannend. Niks mis met een beetje ontspanning. Altijd nog beter dan opgefokt door het leven gaan want stress is óók al ongezond. ;(
Feit: van leven ga je dood. Of je nu met of zonder een peuk door het leven gaat, we gaan er allemaal aan! :W
Laat mensen lekker zelf bepalen hoe ze hun tijd invullen. Roken is daarin nog het minst onschuldig naar anderen toe, en al helemaal in de buitenlucht. Als je niet graag op visite komt bij mensen die roken, dan blijf je toch lekker weg! :W
Heb jij je enorme trauma die je hebt opgelopen al neergelegd bij degene die hebben gerookt toen je als kind in dezelfde kamer moest zitten?
Alcohol, speed, xtc, roken, het heeft allemaal geen positief effect op je lichaam.

Maar ja, het is wel chill.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 15:49:01 #139
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187082018
En weer 1 in de categorie "het past niet in mijn straatje" dus verbieden... Of het op zijn minst onbetaalbaar maken...

Nederland, het land vol bemoeizuchtige bejaarden...
  zaterdag 25 mei 2019 @ 15:49:47 #140
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187082028
De voornaamste reden om het duurder te maken is zodat de staat er meer geld mee verdient. En dat dan allemaal onder het mom van de volksgezondheid. Slim hoor, alleen welke malloot trap er nog in.
pi_187082064
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 15:49 schreef SugeLucky het volgende:
De voornaamste reden om het duurder te maken is zodat de staat er meer geld mee verdient. En dat dan allemaal onder het mom van de volksgezondheid.
Ja, totdat je het natuurlijk zo duur maakt dat illegale productie en handel veel aantrekkelijker worden. En met 20 euro per pakje heb je dat omslagpunt wel ruimschoots bereikt denk ik.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 15:54:29 #142
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_187082101
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 15:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja, totdat je het natuurlijk zo duur maakt dat illegale productie en handel veel aantrekkelijker worden. En met 20 euro per pakje heb je dat omslagpunt wel ruimschoots bereikt denk ik.
De schapen pikken een hoop meer dan je zou willen. Velen staan ook braaf bij een paal te roken.
  zaterdag 25 mei 2019 @ 15:55:01 #143
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187082106
quote:
Nee die wijven dan die het naar de plee gaan als sociale activiteit zien en ook minstens 3 keer vaker gaan dan de gemiddelde kerel. Weet je wat dat kost?
  zaterdag 25 mei 2019 @ 15:55:12 #144
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_187082230
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 15:55 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee die wijven dan die het naar de plee gaan als sociale activiteit zien en ook minstens 3 keer vaker gaan dan de gemiddelde kerel. Weet je wat dat kost?
Wijven = vrouwen, bedoel je?

En nee, hier kun je mij ook niet op betrappen.
Je noemt nu trouwens een niet-verslavende activiteit (tja, je moet wat, als je je gelijk niet kan behalen), het onderwerp van dit topic is het kankerverwekkende stokje ;) .

Sommige mensen geven het werk nou eenmaal méér prioriteit dan menig (niet alle!) roker dit doet.
pi_187082283
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:02 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Je noemt nu trouwens een niet-verslavende activiteit (tja, je moet wat, als je je gelijk niet kan behalen), het onderwerp van dit topic is het kankerverwekkende stokje ;) .

Sommige mensen geven het werk nou eenmaal méér prioriteit dan menig (niet alle!) roker dit doet.
Om de 2 uur even 10 minuten achter je beeldscherm vandaan is niks mis mee hoor.
pi_187082312
quote:
Hier op het werk zijn dat altijd uiterst productieve informele meetings _O_ :7
pi_187082316
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Om de 2 uur even 10 minuten achter je beeldscherm vandaan is niks mis mee hoor.
Oh, maar dit doe ik ook, dit zijn dan wel de officiële pauzes. Mijn punt is dat veel rokers vaak nog extra pauzes (dus in de baas zijn tijd) nodig hebben, omdat ze anders gaan shaken ;)
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:08:42 #149
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187082353
quote:

[..]

Ik ben jaren geleden al gestopt met roken maar geouwehoer over pauzes en "hoeveel werk ik wel niet verzet" vind ik wel van die enorm matige argumenten... Misschien zou je je reguliere werkzaamheden in de gaten moeten houden ipv je collega's.
pi_187082398
quote:

[..]

Het gaat inderdaad om het kankervervekkende stokje. Alleen beginnen de anti rokers over werkoutput etc. Niet dat ik daar een voorstander van ben, maar meet maar op de man mbt output. Praten we daarna verder over effectiviteit.
pi_187082405
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:08 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ben jaren geleden al gestopt met roken maar geouwehoer over pauzes en "hoeveel werk ik wel niet verzet" vind ik wel van die enorm matige argumenten... Misschien zou je je reguliere werkzaamheden in de gaten moeten houden ipv je collega's.
Zie mijn eerdere post, dit is nou juist wat ik doe, dus ook hier kun je me niet op betrappen ;)
Maar ga vooral verder haantje spelen hier, ga ik weer even verder met nuttig(er) werk hier in huis O-)
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:11:09 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187082420
Ok? :') en drank lekker goedkoop waarom ook niet he
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 25 mei 2019 @ 16:11:25 #153
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_187082426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2019 16:06 schreef KillerBee4ever het volgende:

Oh, maar dit doe ik ook, dit zijn dan wel de officiële pauzes. Mijn punt is dat veel rokers vaak nog extra pauzes (dus in de baas zijn tijd) nodig hebben, omdat ze anders gaan shaken ;)
Als de deadlines gehaald worden wie ben jij dan om er wat van te vinden? Of is het alleen maar afgunst?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')