Interpunctie is overrated!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:10 schreef Recce het volgende: [..] Dat lijkt wel een zin van Ghostbuster!
![]()
ook met een skelet?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had dezelfde TT klaarstaan voor het geval Badeendje de lapo had
Ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Wees maar blij dat ik die niet had.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Rol naar mijn nest. Baai!![]()
[ afbeelding ]
Welterusten!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
rollen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Moet er niet aan denken op dit tijdstip zeg
GADVERDAMME, neuken is overated.quote:
Juist wel!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Tja jij bent al blij met een neuk proposal natuurlijkquote:
rollen niet neequote:
Nee hoor, ik ben er nog.quote:
Ik post altijd eerst en pas daarna de OP pas aan.quote:
Ja en die eend pakt eerst de Winkler Prins voor een afbeeldingquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik post altijd eerst en pas daarna de OP pas aan.Twee keer pas met verschillende betekenissen
Ben ik ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees maar blij dat ik die niet had.
ja die heeft Rekkie er nu ook snel ingezetquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En de buurvrouw neuken en schijten
Zolang het maar ademhaalt en een gat heeftquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Tja jij bent al blij met een neuk proposal natuurlijk
Aan interpunctie?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Nu is Domino helemaal bang.quote:
Ja, eerst nog scannen en uploaden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en die eend pakt eerst de Winkler Prins voor een afbeelding
Valt wel mee.quote:
Welterusten en veel plezier met de activiteiten die ongetwijfeld op het programma staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken. Weltrusten en fijn weekend mensen![]()
Dat is pure nostalgie.quote:
Trusten Prish.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekker Prisha.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij ook al?! Oh ja, jij vond het vervelend met interpunctie etc. te DM-en en te appen.
Ze is Remy en Aston wel de baas.quote:
quote:A 102-year-old woman is under suspicion of the murder of her 92-year-old neighbor in a residential care home in Chézy-sur-Marne, northern France.
Mij ook niet, ik heb daar heel wat uurtjes gezeten.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:22 schreef Prisha het volgende:
Stond al op de FP.quote:
Trustequote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
Ik ben er ook vandoor.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap ze!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten
Ik ben er ook vandoor.
[ afbeelding ]
Trusten
Ik zit hier tussen van alles. Snackbars shoarma en pizza. Ik ben in de afgelopen 3 jaar alleen maar bij de snackbar geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:30 schreef Five4Nine het volgende:
Ben er weer.
En ik ben geen shoarma gaan eten ook al zit die zaak er zo goed als naast.
Noem je vrouwen nu 'dat volk'?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je moet uitkijken met dat volk. Hoe ouder, hoe gevaarlijker.
Ze laat wel windjes.quote:
Ik denk niet dat het voor mijn geestelijke gezondheid goed is om het sowieso aan te klikken.quote:
Nee als ze naast je in bed ligt is het beter.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Zolang dat niet gebeurt tijdens het eten vind ik het prima.
Dat bedoelde ik eigenlijk. Poesje, eten...:Pquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee als ze in bed ligt is het beter.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee als ze naast je in bed ligt is het beter.
Aan poesjes moet je likken en niet aan knagen, mot ik verdomme nou alles uitleggen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk. Poesje, eten...:P
Ik bied 6,40!quote:
Ik wil er geld bij krijgen om het te zien.quote:
Even tussen 4 ogen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aan poesjes moet je likken en niet aan knagen, mot ik verdomme nou alles uitleggen?![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Even tussen 4 ogen.
Ik ben daar dol op. Niet doorvertellen.
Zelf een shoarma bak master kan een optie zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:47 schreef Five4Nine het volgende:
Er is trouwens ook wel een reden dat ik nu geen shoarma ben gaan eten. Aangezien ik er vorige onterecht ben uitgezet terwijl ik daar meer dan 20 jaar kom. Ik moet dat toch even zeggen.
Toen zei ik. Ik kom hier nooit meer en aangezien ik een man van mijn woord ben wil ik dat ook niet maar de honger naar shoarma is soms niet te stillen bij mij heb ik al door.
Waren er maar meer shoarmazaken in Rotterdamquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:47 schreef Five4Nine het volgende:
Er is trouwens ook wel een reden dat ik nu geen shoarma ben gaan eten. Aangezien ik er vorige onterecht ben uitgezet terwijl ik daar meer dan 20 jaar kom. Ik moet dat toch even zeggen.
Toen zei ik. Ik kom hier nooit meer en aangezien ik een man van mijn woord ben wil ik dat ook niet maar de honger naar shoarma is soms niet te stillen bij mij heb ik al door.
Geen shoarma in huis hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:47 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zou niet weten waar je die rol kan kopen die zij op zo een spies zetten. Dat is voor gekruid niet normaal lekker. Er zijn er maar weinig die dat op die manier kunnen maken. Helemaal als het daarna nog afgebakken wordt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zelf een shoarma bak master kan een optie zijn.
Ik vind het maar vieze tenten geworden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waren er maar meer shoarmazaken in Rotterdam
Je hebt zelf een vieze tentquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar vieze tenten geworden.
Ik geef een optie.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:50 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je die rol kan kopen die zij op zo een spies zetten. Dat is voor gekruid niet normaal lekker. Er zijn er maar weinig die dat op die manier kunnen maken. Helemaal als het daarna nog afgebakken wordt.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar vieze tenten geworden.
Lastig,ik eet het eigenlijk nooit meer.En woon niet bij u in de buurt.quote:
quote:
Die gaat de boeken in.quote:
Wat ik wilde zeggen is dat er echt wel goede shoarma zaken zijn maar je moet wel weten waar je wezen moet. Er zit ook echt heel veel serieuze buikpijn tussen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lastig,ik eet het eigenlijk nooit meer.En woon niet bij u in de buurt.
Maar het is mijn tent, mijn vuile ondergoed ligt overal en er groeit minimaal 7 cm schimmel op mijn aanrecht. Als ik mijn koelkast opendoe hoor ik het ene schelden tegen het ander wie op het bovenste rekje mag liggen. En mijn mijn overige was weet de weg naar de wasmachine niet te vinden. En mijn douchekop zit ook maar te janken dat die zijn nek voor Jan Lul met zijn nek in een klem hangt. Het is geen pretje hier.quote:
Gek hoor dat die plamuurlul niet op kwam dagenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is mijn tent, mijn vuile ondergoed ligt overal en er groeit minimaal 7 cm schimmel op mijn aanrecht. Als ik mijn koelkast opendoe hoor ik het ene schelden tegen het ander wie op het bovenste rekje mag liggen. En mijn mijn overige was weet de weg naar de wasmachine niet te vinden. En mijn douchekop zit ook maar te janken dat die zijn nek voor Jan Lul met zijn nek in een klem hangt. Het is geen pretje hier.
Waar niet? Was er een meeting?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gek hoor dat die plamuurlul niet op kwam dagen
Tillyyyyyyyyyyyyyy sterkte met de handenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waren er maar meer shoarmazaken in Rotterdam
Ik straks ook als ik hier weer alleen zit met de kassiere van de Aldi in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tillyyyyyyyyyyyyyy sterkte met de handen
Tja ik ben dan wel alleenstaand maar dat wil niet zeggen dat ik er een puinhoop van maak.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gek hoor dat die plamuurlul niet op kwam dagen
Dat is lekker, zelfs zonder knoflooksause.quote:
Ik ben ook alleenstaand en heb er een puinhoop van gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik ben dan wel alleenstaand maar dat wil niet zeggen dat ik er een puinhoop van maak.
Hey Pake.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is lekker, zelfs zonder knoflooksause.
Als je die bij een shoarma zaak gegeten heb was het waarschijnlijk een plofkip. Daarom eet ik daar nooit kip. Dat smaakt naar water.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ik kon alleen niet proeven of het een 3 sterren beter leven, vrije uitloopkip was
Thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tillyyyyyyyyyyyyyy sterkte met de handen
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als je die bij een shoarma zaak gegeten heb was het waarschijnlijk een plofkip. Daarom eet ik daar nooit kip. Dat smaakt naar water.
Dat zou Lotje ook niet pikkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik ben dan wel alleenstaand maar dat wil niet zeggen dat ik er een puinhoop van maak.
Tnxquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thankshoe is het? Beetje te doen al die drukte met nieuwe ontwikkelingen?
Ach een beetje bende is niet erg, als het maar niet smerig wordt enzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben ook alleenstaand en heb er een puinhoop van gemaakt.
Maar die puinhoop ben ik alweer een aantal maanden aan het opruimen.
PS. Dit was serieus.
quote:
Ik ben Smoarquote:
Eentje was het en RIP .quote:
I am Groot.quote:
Ik bedoelde dat zelfs icm een bende in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach een beetje bende is niet erg, als het maar niet smerig wordt enzo.
Elke dag weer een stukje 549..En een schema.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben ook alleenstaand en heb er een puinhoop van gemaakt.
Maar die puinhoop ben ik alweer een aantal maanden aan het opruimen.
PS. Dit was serieus.
En eerlijk en daarna ik ben echt serieusquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Elke dag weer een stukje 549..En een schema.
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:09 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat zelfs icm een bende in mijn hoofd.
Je moet eens weten waar ik vandaan kom.
Ik heb altijd een goed leven gehad tot ik in een 4 jaar tijd alles verziekt heb. Bijna alles. Want ik heb mijn woning nog wel. Maar daar zijn wat opruimwerkzaamheden nodig zeg maar.
Iets wat ik beetje bij beetje aan het rechttrekken ben.
De menselijke hersenpan zit soms vreemd in elkaar en kan soms vreemde dingen doen zonder dat je dat zelf graag wilt.
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En eerlijk en daarna ik ben echt serieus
Ja, die was wel blijquote:
Het erkennen was al je eerste stap.Daar heb ik respect voor.quote:
quote:
Jij bent daar dus ook geweest heb ik het idee anders zou je dit niet zeggen. Of je bent Psycholoog als beroepquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het erkennen was al je eerste stap.Daar heb ik respect voor.
Oh je hebt het niet tegen mij....Slaapze Sachaquote:
Ik ben geen psycholoog als beroep.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij bent daar dus ook geweest heb ik het idee anders zou je dit niet zeggen. Of je bent Psycholoog als beroep
Slaap lekker mafklapper.quote:
Ik heb wel een bankquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben geen psycholoog als beroep.
Groetnis oan it eilân.quote:
Verkoop je je zuster, kom bij @Ghostbusterquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Heb je echt een motje, kom bij potje
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Verkoop je je zuster, kom bij @:Ghostbuster
Last van iets of kuitje,kom dan bij Fruitje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Heb je echt een motje, kom bij potje
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Verkoop je je zuster, kom bij @:Ghostbuster
Er zijn hier, een paar blokken verder acht polen bezig. Strippen heel het huis, electraman plaatst alles en ze stuccen alles weer glad. De hele woning in 7 dagen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:21 schreef TillyB het volgende:
Heb je je plamuurskills getraind, kom bij superbadeend
Ben je niet tevreequote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wilt u Hummie commentaar?
Dan staat Tilly B voor u klaar.
Nee,quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je niet tevree
Kom bij FreshFruit72
SBE kan er ook wat mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben je niet tevree
Kom bij FreshFruit72
Krijg je je haar niet in een knotjequote:
Polenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er zijn hier, een paar blokken verder acht polen bezig. Strippen heel het huis, electraman plaatst alles en ze stuccen alles weer glad. De hele woning in 7 dagen.Was even wezen kijken, ziet er strak uit.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg je je haar niet in een knotje
Sla Amphorapotje
belquote:
JA, niet gelijk sloan heur.quote:
Uit je bol of iets in je snuitje, bel aan bij freshfruitjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:28 schreef Five4Nine het volgende:
Mijn Amelie Lens set is afgelopen. Wie heeft er wat vergelijkbare muziek voor mij? Het liefst een setje.
Ik zou niet durven want dan krijg ik oma potje achter mij aan.quote:
Haha dat is fout maar wel grappigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uit je bol of iets in je snuitje, bel aan bij freshfruitje
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Wil je weg en weet je niet waarmee,
Wees niet bang, bel TillyB.
Even verbeterd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Wil je weg en weet je niet waarmee,
Neem TillyB.
Dat is een zware dobber,quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven want dan krijg ik oma potje achter mij aan.
Ieder met een mooie bil ,gun ik een fijne pil.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uit je bol of iets in je snuitje, bel aan bij freshfruitje
Met een klysma in je reet,quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ieder met een mooie bil ,gun ik een fijne pil.
Ook al zal je het af moeten wegenquote:
quote:
Dat zei Patty B toen ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met een klysma in je reet,
laat je telkens een volle scheet.
Gozer. Slaap lekker en nog een fijne avond.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik daal af, ik ga weg voor straf![]()
Fijn weekend.![]()
Slaap lekker TillyB.quote:
Fijne nacht toegewenst.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:35 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik daal af, ik ga weg voor straf![]()
Fijn weekend.![]()
Geen koffieeeeeeeeeeee, je ging slapen.quote:
Zonder al die meuk! Idd!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Trusten iedereen ,het rijmen was leuk.
Ga jij ook want van jou krijg ik jeuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Trusten iedereen ,het rijmen was leuk.
En ik heb nu echt trek in een peuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij ook want van jou krijg ik jeuk.
Doe ik SBE ,strak lig ik hier weer in een deuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij ook want van jou krijg ik jeuk.
Dat moet ik maar hopenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En ik heb nu echt trek in een peuk.
Ben zo terug, ook al heb ik dat ook zo achter de rug.
Dat is echt een heel goed idee dus ik ga met je mee maar wel naar mijn eigen wc.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat moet ik maar hopen
Ik ga ga nu eerst naar de plee lopen.
Dat is niet goed nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe ik SBE ,strak lig ik hier weer in een deuk.
Er was eens een Amphora,quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Het was rijmelarij van it giet on,
dat kwam door de oxycodon.
Ik was even kakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat heb ik nou weer gezegd dat het ineens stil is?
Daar heb je lang over moeten nadenken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was eens een Amphora,
die post vaak op 40+fora,
hij is hier de bom.
en heeft hem vaak om,
nu is hij ons vriend in natura.
Lallaalaalaa![]()
Dat rijmt niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik was even kakken.
Dit was een lastige.
Daag je me nu uit?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je lang over moeten nadenken.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik was even kakken.
Die kwam er wel even inhakken.
Ja. Piemel tegen piemel.quote:
Jaquote:
Slaap lekker ik ga ook zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:57 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga nu ook echt slapen want ik zit alleen nog maar te gapen.
Ik moet wel zeggen dat het echt gezellig was ook al was het soms een beetje uit de pas.
Morgen zie ik jullie waarschijnlijk weer met een heel ander soort op en neer.
MZZLS!
Er was eens een Eendje wat moest werken.quote:
Lalalalalaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 03:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was eens een Eendje wat moest werken.
viel op zijn snavel tijdens het twerken,
Hij brak toen zijn been,
en was toen ver heen,
Gelukkig was aan zijn vogel niets te merken.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 03:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lalalalala
Er was eens fruitje
Die dacht ik ben een spruitje
maar wat hij ook dacht
Het gaf hem geen macht
Dus kocht hij maar een truitje
Lalalalala
Sorrie, ik kon het niet laten.quote:
Ik vind het een mooie.Trusten .quote:Op zaterdag 25 mei 2019 03:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie, ik kon het niet laten.
Slaap lekker, morgen gaan we weer door.quote:
quote:
Doe maar ff een samenvatting..quote:
Doe mij die maar ja, ik heb een beetje slecht geslapen en had gehoopt op zon vandaag, maar tot nu toe ziet het er een beetje somber uit.quote:
Koffie is belangrijkquote:Op zaterdag 25 mei 2019 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe mij die maar ja, ik heb een beetje slecht geslapen en had gehoopt op zon vandaag, maar tot nu toe ziet het er een beetje somber uit.
Goedemorgen!
Goedemorgen.... oké....samenvattingquote:Op zaterdag 25 mei 2019 06:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe maar ff een samenvatting..![]()
Goedemorgen
Ik krijg straks een smoothie 😍quote:Op zaterdag 25 mei 2019 08:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Goedemorgen.... oké....samenvatting![]()
Deel 1
Deel 2
Van wie?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik krijg straks een smoothie 😍
Ik had toch niks anders te doenquote:
Ik heb me rot gelachenquote:
Waar ik geen ga.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Van wie?
[..]
Ik had toch niks anders te doen
[..]
Ik heb me rot gelachenClipje komt van Heer Hinter
![]()
*beetje zon stuurtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 08:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe mij die maar ja, ik heb een beetje slecht geslapen en had gehoopt op zon vandaag, maar tot nu toe ziet het er een beetje somber uit.
Goedemorgen!
Huhquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:15 schreef Deisyy het volgende:
Een kleinere samenvatting:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 24-05-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 95 D.
02 79 Scrutinizer
03 75 Ghostbuster
04 72 Lucky2Bastard
05 69 Prisha
06 66 Superbadeendje
07 61 tonja
08 54 chufi
09 50 sacha
10 48 Recce
11 47 Charmian
12 46 Amphorapotje
13 41 Five4Nine
14 33 Soury
15 29 TillyB
16 24 Mo_Muffin
17 23 Voxs
18 20 pullup
19 16 FANN
20 12 cafca
21 08 Treehut362
21 08 Deisyy
21 08 haags_kwartiertje
24 07 Disana
25 05 Mrsloveable
25 05 BoonDockSaint
27 01 FreshFruit72
klik hier voor meer stats
En dan toch even het viervoudige van mijn postaantal posten.quote:
Waar ga je heen dan? is de volgende vraag dan altijd......quote:
Ach, jij had gisteren wel het achtvoudigequote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En dan toch even het viervoudige van mijn postaantal posten.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 08:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Goedemorgen.... oké....samenvatting![]()
Deel 1
Deel 2
Nee niet gekeken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? is de volgende vraag dan altijd......
maar of ik een antwoord krijg betwijfel ik....
maar in het ''normale leven'' werkt dat zo...
Clipje zeker niet gezien heh?of wél?
Dit waren de stats van gisteren 24 mei hoor.quote:
Ik heb en hele emmer in de koelkastquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:22 schreef chufi het volgende:
De ene dag is de andere niet![]()
Ik heb blauwe bessen gescoord
in de lijst van gisteren, over eergisteren, dat snapte je welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit waren de stats van gisteren 24 mei hoor.
20.5 warm nachtje was hetquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit waren de stats van gisteren 24 mei hoor.
Soms schrik ik wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
in de lijst van gisteren, over eergisteren, dat snapte je wel
Het staat in de koelkast klaarquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm![]()
en ik vroeg je wat........ ook geen antwoord natuurlijk....of wél?
Wat on-topicquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:22 schreef chufi het volgende:
De ene dag is de andere niet![]()
Ik heb blauwe bessen gescoord
Godsamme ouwe Homoquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Hé Pieteke!![]()
ga ik effe kieken![]()
Jij hebt wél humor ouwe brombeer
Daar is een andere reeks voorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En net weer verse expresso koffie gemalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |