Gek hoor dat die plamuurlul niet op kwam dagenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is mijn tent, mijn vuile ondergoed ligt overal en er groeit minimaal 7 cm schimmel op mijn aanrecht. Als ik mijn koelkast opendoe hoor ik het ene schelden tegen het ander wie op het bovenste rekje mag liggen. En mijn mijn overige was weet de weg naar de wasmachine niet te vinden. En mijn douchekop zit ook maar te janken dat die zijn nek voor Jan Lul met zijn nek in een klem hangt. Het is geen pretje hier.

Waar niet? Was er een meeting?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gek hoor dat die plamuurlul niet op kwam dagen

Tillyyyyyyyyyyyyyy sterkte met de handenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waren er maar meer shoarmazaken in Rotterdam

Ik straks ook als ik hier weer alleen zit met de kassiere van de Aldi in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tillyyyyyyyyyyyyyy sterkte met de handen

Tja ik ben dan wel alleenstaand maar dat wil niet zeggen dat ik er een puinhoop van maak.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gek hoor dat die plamuurlul niet op kwam dagen

Dat is lekker, zelfs zonder knoflooksause.quote:

Ik ben ook alleenstaand en heb er een puinhoop van gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik ben dan wel alleenstaand maar dat wil niet zeggen dat ik er een puinhoop van maak.

Hey Pake.quote:

quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is lekker, zelfs zonder knoflooksause.
 Ik kon alleen niet proeven of het een 3 sterren beter leven, vrije uitloopkip was
  Ik kon alleen niet proeven of het een 3 sterren beter leven, vrije uitloopkip was  

Als je die bij een shoarma zaak gegeten heb was het waarschijnlijk een plofkip. Daarom eet ik daar nooit kip. Dat smaakt naar water.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ik kon alleen niet proeven of het een 3 sterren beter leven, vrije uitloopkip was

Thanksquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tillyyyyyyyyyyyyyy sterkte met de handen
 hoe is het? Beetje te doen al die drukte met nieuwe ontwikkelingen?
 hoe is het? Beetje te doen al die drukte met nieuwe ontwikkelingen?

quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Als je die bij een shoarma zaak gegeten heb was het waarschijnlijk een plofkip. Daarom eet ik daar nooit kip. Dat smaakt naar water.

Dat zou Lotje ook niet pikkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik ben dan wel alleenstaand maar dat wil niet zeggen dat ik er een puinhoop van maak.

Tnxquote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thankshoe is het? Beetje te doen al die drukte met nieuwe ontwikkelingen?
 Doe mijn best.
  Doe mijn best.  

Ach een beetje bende is niet erg, als het maar niet smerig wordt enzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben ook alleenstaand en heb er een puinhoop van gemaakt.
Maar die puinhoop ben ik alweer een aantal maanden aan het opruimen.
PS. Dit was serieus.

quote:

Ik ben Smoarquote:

Eentje was het en RIP .quote:

I am Groot.quote:

Ik bedoelde dat zelfs icm een bende in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach een beetje bende is niet erg, als het maar niet smerig wordt enzo.

Elke dag weer een stukje 549..En een schema.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 02:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben ook alleenstaand en heb er een puinhoop van gemaakt.
Maar die puinhoop ben ik alweer een aantal maanden aan het opruimen.
PS. Dit was serieus.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |