Geen shoarma in huis hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:47 schreef Five4Nine het volgende:
Er is trouwens ook wel een reden dat ik nu geen shoarma ben gaan eten. Aangezien ik er vorige onterecht ben uitgezet terwijl ik daar meer dan 20 jaar kom. Ik moet dat toch even zeggen.
Toen zei ik. Ik kom hier nooit meer en aangezien ik een man van mijn woord ben wil ik dat ook niet maar de honger naar shoarma is soms niet te stillen bij mij heb ik al door.

Ik zou niet weten waar je die rol kan kopen die zij op zo een spies zetten. Dat is voor gekruid niet normaal lekker. Er zijn er maar weinig die dat op die manier kunnen maken. Helemaal als het daarna nog afgebakken wordt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zelf een shoarma bak master kan een optie zijn.

Ik vind het maar vieze tenten geworden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waren er maar meer shoarmazaken in Rotterdam

Je hebt zelf een vieze tentquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar vieze tenten geworden.

Ik geef een optie.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:50 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar je die rol kan kopen die zij op zo een spies zetten. Dat is voor gekruid niet normaal lekker. Er zijn er maar weinig die dat op die manier kunnen maken. Helemaal als het daarna nog afgebakken wordt.

Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar vieze tenten geworden.
 Waar ik vaak (kwam) kom is gewoon netjes en ik ben in al die jaren nog nooit ziek geweest.
 Waar ik vaak (kwam) kom is gewoon netjes en ik ben in al die jaren nog nooit ziek geweest.  

Lastig,ik eet het eigenlijk nooit meer.En woon niet bij u in de buurt.quote:

quote:

Die gaat de boeken in.quote:

Wat ik wilde zeggen is dat er echt wel goede shoarma zaken zijn maar je moet wel weten waar je wezen moet. Er zit ook echt heel veel serieuze buikpijn tussen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lastig,ik eet het eigenlijk nooit meer.En woon niet bij u in de buurt.

Maar het is mijn tent, mijn vuile ondergoed ligt overal en er groeit minimaal 7 cm schimmel op mijn aanrecht. Als ik mijn koelkast opendoe hoor ik het ene schelden tegen het ander wie op het bovenste rekje mag liggen. En mijn mijn overige was weet de weg naar de wasmachine niet te vinden. En mijn douchekop zit ook maar te janken dat die zijn nek voor Jan Lul met zijn nek in een klem hangt. Het is geen pretje hier.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |