Van gras?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:19 schreef Isabeau het :
[..]
Oh serieusHoe eh meet jij de kcal per flesje dan? Hebben jullie een calorimeter?
Ik heb daar ooit bij de studie biologie de kcalwaarde van verschillende soorten gras mee moeten bepalenGras is op zich vrij light.
nevel heeft OF hele toffe of hele matige bierenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:48 schreef Aure het volgende:
Ah deze staat nog in de kast
[ afbeelding ]
Benieuwdmaar dat komt binnenkort wel een keer.
Hier hoestig...quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
Keelpijn heerst, of niet? Ik heb sinds gisteren last
Zag vanalles waar ik wilde reageren maar weet t niet meer... gezondheidsgedoe voor LS en Kaatje...
En poes van Myr is nog steeds weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat de antibiotica snel aanslaat. 3e longontsteking in een half jaar![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben net over een mini bijholte ontsteking heen geloof ik.. gelukkig geen last van mn keel..
K.heeft een aftelweckpot gemaakt met autodropjes.. iedere dag 1 en als de pot op is dan is bij terug.. leuk idee! Alleen had ie 4 keer teveel autodrop gehaald dus zit ik nu te snaaien
Sorry, ik hoop dat ik je niet heb aangestokenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
Keelpijn heerst, of niet? Ik heb sinds gisteren last
Zag vanalles waar ik wilde reageren maar weet t niet meer... gezondheidsgedoe voor LS en Kaatje...
En poes van Myr is nog steeds weg?
De UK kan ook wel wat sterkte gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef borisz het volgende:
Avond
Italiaanse Groentenmix vanavond met een hertenbiefstuk.
Vol in dossierafsluitmodus deze dagen. Nog 3 dagen werken.
Sterkte aan de UK en de overige zwakken en zieken
Ik ken een paar mensen die dat bij ons hebben geprobeerd. Eén is huilend weggelopen bij de onaangename commissie. Geen enkele keer is het gelukt. Succes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Bluezz het volgende:
/wel nog even een bezwaarschrift en afspraak met HR geregeld i.v.m. onze nieuwe functienaam i.c.m. salarisschaal
Ja dat! En hoofdpijn...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry, ik hoop dat ik je niet heb aangestoken![]()
Ik vind het wel heel nare keelpijn. Als in mijn eigen speeksel slikken doet best zeer.
Radler is ook niet het probleem. Grolsch Radler is vies!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Och, beterschap voor Jip. Arm jochie.
Ik hou van Radler. Wel het liefst zelf gemixed, dan is het niet zo zoet...
We hadden gister eters en als toetje had ik aardbeien tiramisu gemaakt. Was erg smakelijk. Zo het restje...
Ik weet niet of ik hoofdpijn heb. Ik slik best veel pijnstillers tegen de keelpijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat! En hoofdpijn...
Vriendin van mij had het vorig weekend, maar die heb ik toen helemaal niet gemeet ofzo.
Vind het een hele goede actie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)1&id=137689039716037
Strakke actie wel.
Wat is er gebeurd? (Wellicht per DM)quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Nou Lucky, ben je klaar meekon het niet in stapjes
![]()
enne Kaatje, wel goed, meer onderzoek. Wachten is nooit leuk
Morgen vrij en dan nog 1 dag werken voor vakantie
/wel nog even een bezwaarschrift en afspraak met HR geregeld i.v.m. onze nieuwe functienaam i.c.m. salarisschaal
Wat is dat?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je radler lekker vind, probeer dan eens een fassbrause, frisser, minder zoet.
LOL idd. May mag zo lijkt het iig tot vrijdag blijven...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De UK kan ook wel wat sterkte gebruiken
Maar bijna vakantie dusFijn!
Goede actie idd. Domme mensenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef derLudolf het volgende:
Strakke actie wel.
Ik snap een vangkooi niet zo goed. Er lopen heel veel katten in de buurt, hoe zorg ik er dan voor dat mijn kat erin loopt? Overigens geen idee waar mijn kat nu ongeveer zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:02 schreef Candaasje het volgende:
Is een vangkooi een optie Myraela?
Het is wel drastisch natuurlijk, en je kat zal er mogelijk langere tijd voor nodig hebben om ervan bij te komen...maar het is misschien je beste kans?
Ahw, nee als het druk met kattenvolk is, dan is het wat lastiger. Of je moet echt weten dat de meerderheid van de katten 's nachts binnen is en hem dan neerzetten, maar dat zal wel niet, zeker niet met dit mooie weer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap een vangkooi niet zo goed. Er lopen heel veel katten in de buurt, hoe zorg ik er dan voor dat mijn kat erin loopt? Overigens geen idee waar mijn kat nu ongeveer zit.
Niet te doen dat spul iddquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Radler is best vaak wel oké, best verfrissend.
Alleen de grapefruitversie van Amstel was niet te drinken, uiteindelijk met een paar citroenschijfjes werd het nog een beetje oke.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
Ik had morgen een halve dag vrij genomen voor het concert van de Backstreet Boys, maar we hebben onze kaartjes maar verkocht. Niet echt in de mood.
Of een Duitse Radler zoals Krombacher, ook al stukken minder zoet dan de gemiddelde Nederlandse Radler (heb ik van horen zeggen)quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je radler lekker vind, probeer dan eens een fassbrause, frisser, minder zoet.
Oh zover gaat het niet komen hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken een paar mensen die dat bij ons hebben geprobeerd. Eén is huilend weggelopen bij de onaangename commissie. Geen enkele keer is het gelukt. Succes.
Bakje voer. Tenminste zo heb ik ooit onbedoeld een kat gevangen. Je woont niet om de hoek, anders had je m'n kooi zo op kunnen halen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap een vangkooi niet zo goed. Er lopen heel veel katten in de buurt, hoe zorg ik er dan voor dat mijn kat erin loopt? Overigens geen idee waar mijn kat nu ongeveer zit.
Virtueel overdraagbaar....quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja dat! En hoofdpijn...
Vriendin van mij had het vorig weekend, maar die heb ik toen helemaal niet gemeet ofzo.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fassbrausequote:Op woensdag 22 mei 2019 19:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dat?
Radlerliefhebber, mits niet te zoet
Vind eigenlijk die van de Lidl, heel koud, lekkerst in de zomer. Bij gegrild vleesch ofzo
Of in de sauna
En dit is?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef derLudolf het volgende:
Strakke actie wel.
Iemand die op de Duitse snelweg staande wordt gehouden omdat ie zonodig foto's van een (dodelijk) ongeval moest maken. Agent gebied hem uit te stappen en geeft hem de mogelijkheid wat close-ups te maken. En wrijft het er nog even goed in dat wat ie doet niet normaal isquote:
Waarop? nog geen idee. Wel aan het rondkijken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:13 schreef Barreltje het volgende:
@:zet.. waar ga jij dan op stemmen?
Ben je wel pro EU?
En waarom niet Jezus Leeft? Je ontwijkt de partij die het best bij jou past!quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Had nog geen stemwijzer gedaan, maar had 65% overeenkomst met Jezus Leeft. 61% CDA en 58% VVD. Op die laatste stem ik.
Jan Huitema
Als je al van te voren weet dat je VVD gaat stemmen, waarom dan een stemwijzer raadplegen? Want als je die zou volgen zou je dus anders moeten stemmen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Had nog geen stemwijzer gedaan, maar had 65% overeenkomst met Jezus Leeft. 61% CDA en 58% VVD. Op die laatste stem ik.
Jan Huitema
Omdat ik tegen splinterpartijen ben. En ik Jan Huitema over vind komen als sympathieke politicus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarom niet Jezus Leeft? Je ontwijkt de partij die het best bij jou past!
En serieuzer, ik vind een top 3 wel prima eerlijk gezegd en plek 1 lijkt me niet serieus als optie en plek 2 en 3 liggen heel dicht bij elkaar. Als wat jij wilt stemmen nou helemaal onderaan je stemwijzer bungelt moet je jezelf eens achter je oren krabben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef golfer het volgende:
Als je al van te voren weet dat je VVD gaat stemmen, waarom dan een stemwijzer raadplegen. Want als je die zou volgen zou je dus anders moeten stemmen.
Volgens mij moet je niks en is het ook geen bindend advies. Er is ook nog zoiets als strategiequote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je al van te voren weet dat je VVD gaat stemmen, waarom dan een stemwijzer raadplegen? Want als je die zou volgen zou je dus anders moeten stemmen.
En wat is jouw strategie in deze?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:30 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij moet je niks en is het ook geen bindend advies. Er is ook nog zoiets als strategie
Geen kleine kut partij stemmen en hetzelfde als op andere niveaus meestal doet.quote:
Wat is atlas obscura?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, zeg. Zo had ik nog nooit van een Francesinha sandwich gehoord en zo is het een item op Atlas Obscura op FB vandaag. Nou ja, 20 mei. Maar voor mij vandaag. Ik snap FB niet.
Een heel coole website over bijzondere dingen/plaatsen in de wereldquote:
Ze hebben ook boeken..quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een heel coole website over bijzondere dingen/plaatsen in de wereld
https://www.atlasobscura.com/
Ze hebben dus ook een facebook pagina waar ze elke dag iets van uit de website in de spotlights zetten.
Teylers museum staat er bijv op: https://www.atlasobscura.com/places/teylers-museum
Er is ook een deel over eten all over the world: https://www.atlasobscura.com/gastro
Weet ik.quote:
Ja, die zag ik ook vanmiddag voorbijkomen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:46 schreef fietsie het volgende:
Chelsea Flower Show heeft weer mooie tuintjes
Good busyquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:08 schreef Barreltje het volgende:
@ L_s ik heb de kaas alvast even geproefd @:CEO
[ afbeelding ]
![]()
Feestje in mijn mond..
Verder verdwalen + parkeer boete in katendrecht
Ik heb echt al minimaal drie keer in de afgelopen jaren ontzettend gejompeld over de franceshinaquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:28 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, zeg. Zo had ik nog nooit van een Francesinha sandwich gehoord en zo is het een item op Atlas Obscura op FB vandaag. Nou ja, 20 mei. Maar voor mij vandaag. Ik snap FB niet.
Ik zag het toen ik het googeldequote:Op woensdag 22 mei 2019 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt al minimaal drie keer in de afgelopen jaren ontzettend gejompeld over de franceshina
Vertel!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:09 schreef minilot het volgende:
Ugh. Ik verzaak al anderhalf uur om me bij mijn lief te voegen, want..
[ afbeelding ]
Nee, het gaat echt nergens overquote:Op woensdag 22 mei 2019 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vertel!
Ik heb ook een lief dat verzaakt zich bij me te voegen maar hij heeft een goed excuus. Hij slaapt de laatste 1,5 week nog maar 2-3 uur per nacht en slaapt nu op de bank. Ik heb hem maar laten liggen en heb heel zachtjes gedaan.
Altijd fijn als dat soort kieswijzers helpen. Ze niet doen en gewoon maar stemmen wat je altijd deed is zo vorige eeuw.quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:19 schreef minilot het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk aan! De partij waar ik toch al op wilde gaan stemmen (Volt), de partij waar ik lid van was (D66) en de partij waar ik lid van bén (GroenLinks).![]()
Ja, vind je een al dan niet zwaar mislukt mediafrutsel belangrijker dan de inhoudelijke punten van een partij? Of lagen GroenLinks en de SP voor jou toch al erg dicht bij elkaar? Dat laatste hoop ik dan maar..quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:15 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
En uit woede over het filmpje van de SP ga ik vreemd en wordt het GroenLinks.
Geef 'm ff een kruisje in zijn knuisje, zodat ie een fijn gebedje kan doen in de tussentijdquote:Op donderdag 23 mei 2019 00:24 schreef minilot het volgende:
Mijn lief had zojuist ChristenUnie/SGP als tweede partij in de wijzer. Ik overwoog 'm voor de rest van de nacht naar de bank te verbannen.
Liggen, qua Europa !!!, al dicht bij elkaar en een keer vreemd gaan kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:22 schreef minilot het volgende:
Ja, vind je een al dan niet zwaar mislukt mediafrutsel belangrijker dan de inhoudelijke punten van een partij? Of lagen GroenLinks en de SP voor jou toch al erg dicht bij elkaar? Dat laatste hoop ik dan maar..
Dat laatste onderschrijf ik uiteraard volkomen. Geniet ervan dan maar!quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Liggen, qua Europa !!!, al dicht bij elkaar en een keer vreemd gaan kan nooit kwaad.
Viespeuk!quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geef 'm ff een kruisje in zijn knuisje, zodat ie een fijn gebedje kan doen in de tussentijd
Doe je nu niet een beetje hetzelfde als wat je Ludolf verwijt?quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:15 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is kiezen uit drie kwaden, maar ben al lang blij dat je om wat voor reden niet op nr 1 stemt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 00:15 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 09:13 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige hier die eigenlijk helemaal niets met die Europese verkiezingen heeft?
Vorkquote:Op donderdag 23 mei 2019 08:58 schreef Vork het volgende:
Zei iemand hier zuur bier?
Of zijn jullie al over op het volgende onderwerp.
Sterk argument om wél te stemmen. 👍 dank je.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond dit ook wel een aardige motivatie: https://www.volkskrant.nl(...)ropa-roept~bc60f4df/
Verder heeft de EU ook nogal wat invloed in mijn privéleven, dus ik vind dit wel een goed moment om uit te spreken wat ik van flauwekul als een Nexit-referendum vind.
Mijn lief kan zondag gewoon in haar hometown stemmen, toevallig een goede planning, dus geen gedoe met machtigingen.
Goed artikel. Als je nog geen reden had om te gaan stemmen, is dit er wel een.quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond dit ook wel een aardige motivatie: https://www.volkskrant.nl(...)ropa-roept~bc60f4df/
Verder heeft de EU ook nogal wat invloed in mijn privéleven, dus ik vind dit wel een goed moment om uit te spreken wat ik van flauwekul als een Nexit-referendum vind.
Mijn lief kan zondag gewoon in haar hometown stemmen, toevallig een goede planning, dus geen gedoe met machtigingen.
Oh wat goed dat de vogel het nog doetquote:Op donderdag 23 mei 2019 10:29 schreef Myraela het volgende:
M'n kat had een vogel gevangen en levend mee naar binnen genomen. Hij zit nu te janken omdat ik de vogel weer vrij heb gelaten.Was een klein musje.
Vloog gelukkig nog gewoon weg.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:34 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Gaat niet zo lekker hier, maar ik ben er nog.
Dan moet ik trap af/ op met natte planten langs een stucmuur.quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Stil hier hoor. Ik zit werken in de tuin een beetje uit te stellen. Het is geen echt tuinwerk, ik neem alle kamerplanten mee naar buiten voor een goede snoei-, dompel- en sproeibeurt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 10:34 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Gaat niet zo lekker hier, maar ik ben er nog.
Balen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben nieuwe gordijnen aan het omzomen . Wat een klus met 6m gordijen. 1 kant klaar. Nu zijn ze ineens net een cm te lang, ze hangen op de grond. Het moet maar zo, ik heb geen zin om alles weer los te halen....
Nu maar aan de andere kant beginnen.
nee, met de naaimachine van m’n oma uit 1960...quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Balen.
Ws. Loopt de vloer scheef? ( wat doet een knikker?)
Doe je het met de hand? Dan kun je ze ook ophangen, afspelden en zomen met de hand.
Wil je weten hoe de gordijnen hier hangen.😢quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, met de naaimachine van m’n oma uit 1960...
Gelukkig ben ik niet een perfectionist. Ik laat het maar lekker zo, waarschijnlijk valt het mij als enige op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaasch...
Wij thuis ook. En nog verre van 50.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Krijg ik weer 50+ op 1 uit een stemwijzer. En ik ben niet eens 50.
Ik ben er ruim over, maar bij mij komt die meestal halverwege of eronder.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Krijg ik weer 50+ op 1 uit een stemwijzer. En ik ben niet eens 50.
Wassen? Gordijnen, omdat het vaak grote lappen zijn, krimpen eigenlijk altijd wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben nieuwe gordijnen aan het omzomen . Wat een klus met 6m gordijen. 1 kant klaar. Nu zijn ze ineens net een cm te lang, ze hangen op de grond. Het moet maar zo, ik heb geen zin om alles weer los te halen....
Nu maar aan de andere kant beginnen.
ja, zo kwam ik aan te korte gordijnenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wassen? Gordijnen, omdat het vaak grote lappen zijn, krimpen eigenlijk altijd wel.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Wassen? Gordijnen, omdat het vaak grote lappen zijn, krimpen eigenlijk altijd wel.
Daar komt dat 'referendum voor alle EU bewoners voor besluiten' om de hoek kijkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:11 schreef fietsie het volgende:
Ik mis wel stellingname tegen de maximum wattages op stofzuigers, de minimumhoogten van plafonds, de op veel totaal lege en verlaten vierkante kilometers gebaseerde normen in de buitenlucht en andere kosten / lasten verhogende Europese maatregelen met een dwingend karakter.
In de werksfeer nu ook weer een EU gedrocht op het bureau gemikt gekregen die ons als organisatie gewoon meerdere fte's gaat kosten, die in de werkelijke echte praktijk nulkommaniks oplevert voor de patiënt, maar in theorie "veiligheid" belooft...
Gaat hier om nieuwe Europese regels voor medische hulpmiddelen (MDR) en in-vitro diagnostica (IVDR).quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:21 schreef Isabeau het volgende:
En over dat laatste gesproken, fietsie...ik heb ooit een enorme tirade van een anesthesioloog aan moeten horen over een nieuwe maatregel die veiliger zou moeten zijn, maar die volgens hem (en na zijn uitleg volgens mij) aan alle kanten juist ónveiliger was.
Gevolg is echter, dat zorginstellingen die zelf innovatieve dingen willen doen, ineens aan de normen moeten voldoen van een leverancier van medische hulpmiddelen (of onder bepaalde restricties aan een deel er van). En dus in veel gevallen kiezen om het dus -niet- meer te doen. Ergo niet meer, maar juist minder beschikbare hulpmiddelen....quote:Doel van de nieuwe regels is de patiëntveiligheid te vergroten en ervoor zorgen dat innovatieve medische hulpmiddelen beschikbaar blijven voor de patiënt.
heb ze al voorgewassen. Ik gok dat mijn gordijnroede niet helemaal recht hangt, en dat de vloer inderdaad niet recht is. Plus, dat ik waarschijnlijk niet perfect gewerkt heb. Ach ja, het ziet er goed genoeg uit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zijn verschillende stoffen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dan is die cm extra misschien wel weer weg.
En AnneX, dat is ook wat dat ze niet gelijk zijn gekrompen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JT Het ziet er prima uit 👍
Hebben ze dan geen extra spoedplekjes? Bij ons kan je ook vaak wel snel terecht.quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dat is ook weer eens wat anders dan anders. Huisarts gebeld om te vragen voor afspraak. Of ik om 20 voor 2 daar kan zijn....eh...nou, doei dan maar. Zal wel een patiënt hebben afgezegd.
Eens!quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ziet er meer dan prima uit Jagär. Zijn me ook al niet lange lappen om te verwerken
Suurbier. Ronald?quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:56 schreef golfer het volgende:
Qua TT:
[ afbeelding ]
Voor de kenners en ouderen onder ons.
Ik ben echt faliekant TEGEN een referendum voor alle EU bewoners..quote:Op donderdag 23 mei 2019 13:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar komt dat 'referendum voor alle EU bewoners voor besluiten' om de hoek kijken
Wim.quote:
Enorm complexe onderwerpen waar we dan ja of nee tegen moeten zeggen is per definitie ongewenst in mijn ogen. Daar kies ik nu juist mensen voor die mij mogen vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben echt faliekant TEGEN een referendum voor alle EU bewoners..
Oh jawel, maar dit is geen spoedquote:Op donderdag 23 mei 2019 13:39 schreef kwakz0r het volgende:
Hebben ze dan geen extra spoedplekjes? Bij ons kan je ook vaak wel snel terecht.
Ik ookquote:
Tja, ik zou die alle kamerleden experts willen noemen. Kamerleden die het begrip derogatie niet eens kennen moeten er ook niet over stemmen vind ik...quote:Op donderdag 23 mei 2019 14:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ookAlleen voor 'moet het parkeerterrein bij de basisschool 'De Klimop' voor of achter het pand komen' mag je wat mij betreft referenda houden. Alles wat complex is moet je aan de experts over laten (en dan maar hopen dat die hun werk goed doen).
Ik neem aan dat de meeste partijen advies inwinnen over zaken waar ze geen of weinig verstand van hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:03 schreef derLudolf het volgende:
Tja, ik zou die alle kamerleden experts willen noemen. Kamerleden die het begrip derogatie niet eens kennen moeten er ook niet over stemmen vind ik...
Poesquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik mag niet fokken van poes. Krijg een knauw als ik stop met aaien![]()
[ afbeelding ]
High maintenance deze dame.
Wat zijn dat allemaal voor krabbels en schrijfsels op die blaadjes?quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ik mag niet fokken van poes. Krijg een knauw als ik stop met aaien![]()
[ afbeelding ]
High maintenance deze dame.
Ik vraag het me af. Of dat ze aan de fractieleider vragen "wat moeten we stemmen" ipv wat en waaromquote:Op donderdag 23 mei 2019 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste partijen advies inwinnen over zaken waar ze geen of weinig verstand van hebbenOf ben ik nu enorm optimistisch?
Nee hoor, achter de fracties zitten enorme aantallen kennishebbers. Soms als fractiemedewerker maar vaak ook de achterban. Stel er moet ergens over gestemd worden dat veel te maken heeft met iets in Utrecht, dan kijken ze eerst wie er binnen de kleine kring kennis heeft, maar daarna gaan ze naar de eigen partij in dan wel PS dan wel GR.quote:Op donderdag 23 mei 2019 18:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Of dat ze aan de fractieleider vragen "wat moeten we stemmen" ipv wat en waarom
Ja. Helaas meerdere dingen mbt ict langs zien komen in de kamer waarbij een blok beton op de tenen nog niet kon voorkomen dat deze opkrulde. En die personen gaan dan over een wet stemmen\ in debat waarvan ze niet eens weten wat er staat, laat staan begrijpen wat er staat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste partijen advies inwinnen over zaken waar ze geen of weinig verstand van hebbenOf ben ik nu enorm optimistisch?
Dit is niet bij een Japanner mag ik hopen.quote:
Kom je dat even langsbrengen?quote:
War heb jij nou weer te mopperen ?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is niet bij een Japanner mag ik hopen.
Ziet er superlekker uit, de hoeveelheden kuit zijn trouwens wel exorbitant, doen ze dat altijd?quote:
Geen wasabi. Geen reepjes gember. En als je de soja correct wil gebruiken is het schaaltje te hoog. En de thee ontbreekt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
War heb jij nou weer te mopperen ?
Mijn oude tante (84) met achtervolgingswanen die weer eens allemaal ingewikkelde verhalen stuurt (o.a. Of we het 30 jaar oude zonnenscherm uit het oude huis van mijn opa en oma willen overnemen, dat heeft ze bewaard...)quote:Op donderdag 23 mei 2019 17:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat zijn dat allemaal voor krabbels en schrijfsels op die blaadjes?
En, willen jullie dat?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn oude tante (84) met achtervolgingswanen die weer eens allemaal ingewikkelde verhalen stuurt (o.a. Of we het 30 jaar oude zonnenscherm uit het oude huis van mijn opa en oma willen overnemen, dat heeft ze bewaard...)
Dat is toch elke keer zo met de verkiezingen voor het Europees parlement?quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Over altijd mensen met een grote mond over Europa
2/3 van de mensen gaat niet stemmen
Jepquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch elke keer zo met de verkiezingen voor het Europees parlement?
Zondag eens zien hoe de opkomst hier in Duitsland is. De kieswijzer is offline door een rechter. Waardoor het een stuk lastiger is een goede keuze te maken. En voor veel mensen een reden om niet te gaan stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Over altijd mensen met een grote mond over Europa
2/3 van de mensen gaat niet stemmen
De Wahl-O-mat was anders ook niet heel erg goed opgezet. Tenminste, dat hoorde ik op de radio.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Zondag eens zien hoe de opkomst hier in Duitsland is. De kieswijzer is offline door een rechter. Waardoor het een stuk lastiger is een goede keuze te maken. En voor veel mensen een reden om niet te gaan stemmen.
Het lijkt mij super langquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:42 schreef minilot het volgende:
Pffff, drie maanden zonder je lief Barrel! Went dat nou ooit helemaal of blijft het kuttig?
Leg uit, ik ben niet aan het kijken/lezen wat jij kijkt/leestquote:
Veel kiezers bij D66, GL en SP weggehaaldquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leg uit, ik ben niet aan het kijken/lezen wat jij kijkt/leest
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
GL heeft er een zetel bij toch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel kiezers bij D66, GL en SP weggehaald
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Correctquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef borisz het volgende:
Eerste echte uitslag pas zondag 23u trouwens.
Ik lust sowieso geen zalm. Tenzij rode zalm uit blik. Beetje mayo, beetje citroensap. Soms wat worchestershiresausdrupjes. Beetje zout, beetje peper. Koelkast in, intrekken.quote:
Meer het Hans Brusselmans-effect.quote:
Klopt. Terecht ook. Anders beïnvloedt het elkaar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef borisz het volgende:
Eerste echte uitslag pas zondag 23u trouwens.
Al hebben we nog wel GeenPijl.
Pro Timmermans ivm irritatie om SP-spot?quote:
Nee twijfelaars tussen sp en pvda. En door het spotje naar pvda zijn gegaanquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pro Timmermans ivm irritatie om SP-spot?
Mwah, weet niet. De politiek geinteresseerden die ik ken stemmen ineens wel bizar veel PvdA nu terwijl het hun partij niet is. Maar lijkt meer een pro EUstem te zijn dan iets anders echter.
Kan hoor, maar ik zie in "mijn" politiek geïnteresseerdengroep VVD- en D66-stemmers deze verkiezingen ineens PvdA stemmen. En landelijk zullen ze dat NOOIT doen. Pro EU/Europa stem is het. Niet pro PvdAquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee twijfelaars tussen sp en pvda. En door het spotje naar pvda zijn gegaan
FvdD trekt idd vrnl stemmen weg van PVV en VVDquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Zijn de PVV stemmers gewoon maar FvD gaan stemmen? (komt samen weer uit op 4 zetels)
Zou ik persoonlijk eerder verwachten dat ze, ondanks dat het gristengekkies zijn, CDA zouden stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan hoor, maar ik zie in "mijn" politiek geïnteresseerdengroep VVD- en D66-stemmers deze verkiezingen ineens PvdA stemmen. En landelijk zullen ze dat NOOIT doen. Pro EU/Europa stem is het. Niet pro PvdA
Never. Degenen waar ik het over heb dan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou ik persoonlijk eerder verwachten dat ze, ondanks dat het gristengekkies zijn, CDA zouden stemmen.
Best een lekkere uitslagquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoppa:
Exitpoll Ipsos: PvdA 5 zetels, VVD en CDA 4, Forum en GroenLinks 3, CU/SGP en D66 2 - https://nos.nl/l/2286019
Ik kan hier wel mee levenquote:
Nee. En we willen ook niet de 50 (!!) jaar oude bungalowtent van 120 kilo, het grote houten wasrek van voor de oorlog, en alle oude zeepbakjesquote:
PvdA kwam bij mij inde stemwijzer ook even hoog als GL en D66. Puur op EU fractie voor GL gegaan, maar Timmerfrans is gewoon best populair. PvdA kan ik ook prima mee leven (in Europa)quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pro Timmermans ivm irritatie om SP-spot?
Mwah, weet niet. De politiek geinteresseerden die ik ken stemmen ineens wel bizar veel PvdA nu terwijl het hun partij niet is. Maar lijkt meer een pro EUstem te zijn dan iets anders echter.
Dat wasrek kan in de tuin, en dan laten begroeien. En ik las laatst iets over oude tenten, maar of die nou verkocht of gekocht werden weet ik niet meer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee. En we willen ook niet de 50 (!!) jaar oude bungalowtent van 120 kilo, het grote houten wasrek van voor de oorlog, en alle oude zeepbakjes
Ik krijg al helemaal zin in mijn verhuizende ouders die veel te veel spullen hebben (van zowel hun ouders als hún grootouders...) en dat ik dan ook de hele tijd 'nee, dat hoef ik niet' moet gaan zeggen incl teleurgesteld kijkende moederquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:35 schreef kwakz0r het volgende:
Nee. En we willen ook niet de 50 (!!) jaar oude bungalowtent van 120 kilo, het grote houten wasrek van voor de oorlog, en alle oude zeepbakjes
Ik denk dat d66 last heeft van het feit dat ze in de liberale fractie zitten. No way dat ik stem op een partij die met VVD en andere neoliberalem optrekt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef borisz het volgende:
SP met 3,9% in de exitpoll maar 0,05% boven de kiesdrempel.
Maar auw auw auw. 'We' hebben het toch niet best gedaan. Een min werd verwacht, maar zo'n min... Ik vrees dat TimmerFrans de pro-Europese kiezer naar de PVDA heeft gelokt.
Jullie kunnen ook in hun huis trekkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg al helemaal zin in mijn verhuizende ouders die veel te veel spullen hebben (van zowel hun ouders als hún grootouders...) en dat ik dan ook de hele tijd 'nee, dat hoef ik niet' moet gaan zeggen incl teleurgesteld kijkende moeder
Welke tuinquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat wasrek kan in de tuin, en dan laten begroeien. En ik las laatst iets over oude tenten, maar of die nou verkocht of gekocht werden weet ik niet meer.
Hel op de fiets, Kaat, hel op de fietsquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Jullie kunnen ook in hun huis trekkenkan alles blijven zoals het was
Als we op bezoek gaan pak ik dingen aan en gooi ik ze thuis weg. Maar grote dingen die met een bus gaan dat gaat me te furrrrrquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg al helemaal zin in mijn verhuizende ouders die veel te veel spullen hebben (van zowel hun ouders als hún grootouders...) en dat ik dan ook de hele tijd 'nee, dat hoef ik niet' moet gaan zeggen incl teleurgesteld kijkende moeder
Dat denk ik dus ook als ik zo om me heen kijkquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef borisz het volgende:
SP met 3,9% in de exitpoll maar 0,05% boven de kiesdrempel.
Maar auw auw auw. 'We' hebben het toch niet best gedaan. Een min werd verwacht, maar zo'n min... Ik vrees dat TimmerFrans de pro-Europese kiezer naar de PVDA heeft gelokt.
Nou, de FvD stemmers hebben er blijkbaar geen moeite mee dat die partij in de fractie met ultra christelijke partijen als SGP zit. Logisch dat hij iets tegen abortus en euthanasie moet hebben nu, anders past dat nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:39 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk dat d66 last heeft van het feit dat ze in de liberale fractie zitten. No way dat ik stem op een partij die met VVD en andere neoliberalem optrekt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hel op de fiets, Kaat, hel op de fiets
Dit eh wordt ook een beetje 'onze' strategiequote:Op donderdag 23 mei 2019 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
Als we op bezoek gaan pak ik dingen aan en gooi ik ze thuis weg. Maar grote dingen die met een bus gaan dat gaat me te furrrrr
Vandaag stond er een stuk in het NRC over voormalige SGP'ers die nu FvD functies hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de FvD stemmers hebben er blijkbaar geen moeite mee dat die partij in de fractie met ultra christelijke partijen als SGP zit. Logisch dat hij iets tegen abortus en euthanasie moet hebben nu, anders past dat niet
Ik denk dat dat FvD stemmers idd niks interesseert. Zitten ook veel neoconservatieven bij enzo. Ril.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de FvD stemmers hebben er blijkbaar geen moeite mee dat die partij in de fractie met ultra christelijke partijen als SGP zit. Logisch dat hij iets tegen abortus en euthanasie moet hebben nu, anders past dat niet
CU wil daar weg en de SGP gaat meequote:Op donderdag 23 mei 2019 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, snap ik. De CU is net wat te modern en sympathiek om met zo'n partij als FvD in één fractie te zitten.quote:
FvD, of met name Baudet dan, is echt brrrr voor mij. Hiddema erbij is nog meer nonoquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat dat FvD stemmers idd niks interesseert. Zitten ook veel neoconservatieven bij enzo. Ril.
Positief brengen, en hele assertief zeggen dat je 'alleen item 1,5 en 9 wilt hebben. Nemen we vanavond mee, verder hoeven we compleet niets. Onwijs bedankt voor het bewaren en daar zijn vast anderen dan wij heel blij mee, okthnxbye!'quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit eh wordt ook een beetje 'onze' strategie![]()
Ik breng het dan zelf wel naar de kringloopwinkel.
Oooh, je herinnert me nu aan die enorme hutkoffer vol lelijke kindertekeningen van mij en mijn broer (ik had toen al geen talent) en schoolschriftjes etc etc etc. Die ik al 30 jaar niet wil hebben, dus nu nog steeds nietquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:46 schreef Molo het volgende:
Positief brengen, en hele assertief zeggen dat je 'alleen item 1,5 en 9 wilt hebben. Nemen we vanavond mee, verder hoeven we compleet niets. Onwijs bedankt voor het bewaren en daar zijn vast anderen dan wij heel blij mee, okthnxbye!'
Ik wil dat juist wel. En al het gereedschap van mijn vader.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooh, je herinnert me nu aan die enorme hutkoffer vol lelijke kindertekeningen van mij en mijn broer (ik had toen al geen talent) en schoolschriftjes etc etc etc. Die ik al 30 jaar niet wil hebben, dus nu nog steeds nietEn ze hebben ook al mijn playmobil en kinderspeelgoed (wiegje, babypoppen) etc nog. Nee, ik hoef geen playmobil of plek innemend wiegje!! Mijn kat speelt er niet mee.
Ja, daarom dus dat allemaal even aftikken door een stuk of drie zeer makkelijk weg te flikkeren items wél uit te kiezen en het daar zeer expliciet bij te houdenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooh, je herinnert me nu aan die enorme hutkoffer vol lelijke kindertekeningen van mij en mijn broer (ik had toen al geen talent) en schoolschriftjes etc etc etc. Die ik al 30 jaar niet wil hebben, dus nu nog steeds nietEn ze hebben ook al mijn playmobil en kinderspeelgoed (wiegje, babypoppen) etc nog. Nee, ik hoef geen playmobil of plek innemend wiegje!! Mijn kat speelt er niet mee.
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef Molo het volgende:
Ja, daarom dus dat allemaal even aftikken door een stuk of drie zeer makkelijk weg te flikkeren items wél uit te kiezen en het daar zeer expliciet bij te houden
Positief voor je ouders én relaxt voor jou![]()
Playmobil mag trouwens wel hierheen als je het toch in huis hebt nadat je onverhoopt toch ineens ja ertegen zei
8quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip
Ik zal kijken hoe 'goed' het playmobil nog is nadat ook mijn neefjes er als kind bij mijn ouders mee gespeeld hebben. Ik had wel heul veelAls je als kind eenmaal zegt iets leuk te vinden, dan is iedereen blij dat ze snel een keus kunnen maken in de speelgoedwinkel (ik had 8 ooms& tantes).
Het is op momenten kuttig..quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:42 schreef minilot het volgende:
Pffff, drie maanden zonder je lief Barrel! Went dat nou ooit helemaal of blijft het kuttig?
Denk dat mensen toch een nieuwe, redelijk onbekende partij niet aandurfden?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:00 schreef Barreltje het volgende:
Wat is er met de stemmen voor volt gesteld?
Hier ook zo'n mam ja. Niets, echt niets bewaard. Er zijn nog precies nul kindertekeningen van mij.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had wel graag mijn oude Playmobilkoffer gekregen maar mijn moeder heeft alles altijd zodra het kon weggeflikkerd![]()
Wat vraag je?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:00 schreef Barreltje het volgende:
Wat is er met de stemmen voor volt gesteld?
Maar het is toch een Europese partij? Worden dan alle stemmen van alle eu Staten bij elkaar opgeteld? En dan wellicht wel een zetel ?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat mensen toch een nieuwe, redelijk onbekende partij niet aandurfden?
In elk geval twee stemmen erop in dat dorp van ons!quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat mensen toch een nieuwe, redelijk onbekende partij niet aandurfden?
Kazachstanquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:04 schreef minilot het volgende:
Een kus voor Barrel! Waarheen leidt de vakantie?
Wil je mijn kindertekeningen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:04 schreef minilot het volgende:
Hier ook zo'n mam ja. Niets, echt niets bewaard. Er zijn nog precies nul kindertekeningen van mij.
Idem hierquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:04 schreef minilot het volgende:
Een kus voor Barrel! Waarheen leidt de vakantie?
[..]
Hier ook zo'n mam ja. Niets, echt niets bewaard. Er zijn nog precies nul kindertekeningen van mij.
Alles zwart makenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je mijn kindertekeningen?Die dingen zijn toch vrijwel hetzelfde van kinderen.
Bijna een zinnetje uit zo'n zielige-weesjes-in-victoriaanse-tijd kinderboekquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:07 schreef Molo het volgende:
Idem hier
Mijn zus vroeg als kind regelmatig 'mama, wil je 'm straks weggooien of zal ik het zelf alvast nu doen'
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wil je mijn kindertekeningen?Die dingen zijn toch vrijwel hetzelfde van kinderen.
Zie je op de foto van poes een paar pagina’s terug die roze kinderwagen op de achtergrond?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Kwak, heb je wel ja gezegd tegen iets van je tante?
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bijna een zinnetje uit zo'n zielige-weesjes-in-victoriaanse-tijd kinderboek
Ja, kijk, jij speelt vals! Jij hebt tenminste zelf nageslacht om je oude kinderdingetjes aan kwijt te kunnenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:09 schreef kwakz0r het volgende:
Zie je op de foto van poes een paar pagina’s terug die roze kinderwagen op de achtergrond?
Die is van mij van vroeger en nu van Melba.
Verder heeft Melba:
Mijn oude driewieler
Mijn eerste fiets
Een tandeborstelhouder uit 1942![]()
Mijn oude knuffelkonijn gespaard bij de Fristi
Twee knuffelberen die ofwel van mijn vader en zijn tweelingbroer waren of van mij, geen idee.Melba omarmt de rommel sneller dan ik t kan wegdoen. En t fietsje is ook wel fijn, hebben we laten opknappen.
Ze stuurt per post ook stickers uit de Margriet van 1996 enzo...
Collega van me komt uit Staphorst. Vertelde laatst over een raadslid dat SGP->FvD was gegaan. Werd toch wel schande over gesproken in t dorpquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vandaag stond er een stuk in het NRC over voormalige SGP'ers die nu FvD functies hebben.
Als een linkse partij moet winnen dan vind ik dit opzich ook prima.quote:
Oef..pvvquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:39 schreef borisz het volgende:
Op wat nu bij GeenPeil is binnengekomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral bij de kleintjes is het spannend. Want 3,85% is de kiesdrempel. Deze 104 stembureau's zijn wel gewogen meegenomen en dus niet zomaar de 104 bij elkaar opgeteld.
Ik denk dat je me beter kent. Ik vind dit niet erg, maar aan de andere kant, hoe zeer ik er ook tegen ben, dit zijn mensen met een overtuiging en die hebben er hard voor gewerkt en dan is het best sneu dat het allemaal voor niets is geweest (hoe fijn ook)quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je medelijden met ze hebt
Hier komt het hoofd stembureau ook net binnenstrompelen van een hele dag dingendoen...quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo, het was weer gezellig op het stembureau. We zijn nooit eerder zo snel klaar geweest met tellen.
22.30 Was ik thuis, echt ongeevenaard.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:22 schreef minilot het volgende:
Zo Lucky, jij bent inderdaad vlot thuis!
Toen J. en ik vanmiddag om te stemmen aankwamen bij normaal een van de drukste stembureaus van het dorp hadden ze al twintig minuten niemand gezien
Oh klinkt tof! Ga dat ook even terugkijken!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit zo ontzettend te genieten van Pauw. Jan van Hooff en Frans de Waal over emoties bij dieren. Ga het morgen nog een keer kijken.
Is makkelijk te vinden als je sp en brusselmans intypt, moet nu wegquote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Ben nu eigenlijk benieuwd naar dat filmpjevan de sp. Iemand een youtubelinkje?
één-na-laatste dagje, één-na-laatste dagje, één-na-laatste dagje,quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:55 schreef Bluezz het volgende:
Laatste dagje, Laatste dagje, Laatste dagje
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Ben nu eigenlijk benieuwd naar dat filmpjevan de sp. Iemand een youtubelinkje?
Als iemand hulp nodig heeft omdat hij slechtziend is, dan is die hulp toch gewoon toegestaan?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
maar ik heb helaas maar 1 keer hoeven optreden bij een vrouw die haar slechtziende man ging helpen. Ze deden niet eens recalcitrant.
En ik heb twee bejaarden geholpen.
Ja klopt maar dat wist ik niet. Ik dacht dat ze gewoon stonden te smoezen. Weer geen actie dusquote:Op vrijdag 24 mei 2019 09:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als iemand hulp nodig heeft omdat hij slechtziend is, dan is die hulp toch gewoon toegestaan?
Jezus wat slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |