Van gras?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:19 schreef Isabeau het :
[..]
Oh serieusHoe eh meet jij de kcal per flesje dan? Hebben jullie een calorimeter?
Ik heb daar ooit bij de studie biologie de kcalwaarde van verschillende soorten gras mee moeten bepalenGras is op zich vrij light.
nevel heeft OF hele toffe of hele matige bierenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:48 schreef Aure het volgende:
Ah deze staat nog in de kast
[ afbeelding ]
Benieuwdmaar dat komt binnenkort wel een keer.
Hier hoestig...quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
Keelpijn heerst, of niet? Ik heb sinds gisteren last
Zag vanalles waar ik wilde reageren maar weet t niet meer... gezondheidsgedoe voor LS en Kaatje...
En poes van Myr is nog steeds weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat de antibiotica snel aanslaat. 3e longontsteking in een half jaar![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben net over een mini bijholte ontsteking heen geloof ik.. gelukkig geen last van mn keel..
K.heeft een aftelweckpot gemaakt met autodropjes.. iedere dag 1 en als de pot op is dan is bij terug.. leuk idee! Alleen had ie 4 keer teveel autodrop gehaald dus zit ik nu te snaaien
Sorry, ik hoop dat ik je niet heb aangestokenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
Keelpijn heerst, of niet? Ik heb sinds gisteren last
Zag vanalles waar ik wilde reageren maar weet t niet meer... gezondheidsgedoe voor LS en Kaatje...
En poes van Myr is nog steeds weg?
De UK kan ook wel wat sterkte gebruikenquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:16 schreef borisz het volgende:
Avond
Italiaanse Groentenmix vanavond met een hertenbiefstuk.
Vol in dossierafsluitmodus deze dagen. Nog 3 dagen werken.
Sterkte aan de UK en de overige zwakken en zieken
Ik ken een paar mensen die dat bij ons hebben geprobeerd. Eén is huilend weggelopen bij de onaangename commissie. Geen enkele keer is het gelukt. Succes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Bluezz het volgende:
/wel nog even een bezwaarschrift en afspraak met HR geregeld i.v.m. onze nieuwe functienaam i.c.m. salarisschaal
Ja dat! En hoofdpijn...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry, ik hoop dat ik je niet heb aangestoken![]()
Ik vind het wel heel nare keelpijn. Als in mijn eigen speeksel slikken doet best zeer.
Radler is ook niet het probleem. Grolsch Radler is vies!quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Och, beterschap voor Jip. Arm jochie.
Ik hou van Radler. Wel het liefst zelf gemixed, dan is het niet zo zoet...
We hadden gister eters en als toetje had ik aardbeien tiramisu gemaakt. Was erg smakelijk. Zo het restje...
Ik weet niet of ik hoofdpijn heb. Ik slik best veel pijnstillers tegen de keelpijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
Ja dat! En hoofdpijn...
Vriendin van mij had het vorig weekend, maar die heb ik toen helemaal niet gemeet ofzo.
Vind het een hele goede actie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)1&id=137689039716037
Strakke actie wel.
Wat is er gebeurd? (Wellicht per DM)quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:38 schreef Bluezz het volgende:
Nou Lucky, ben je klaar meekon het niet in stapjes
![]()
enne Kaatje, wel goed, meer onderzoek. Wachten is nooit leuk
Morgen vrij en dan nog 1 dag werken voor vakantie
/wel nog even een bezwaarschrift en afspraak met HR geregeld i.v.m. onze nieuwe functienaam i.c.m. salarisschaal
Wat is dat?quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je radler lekker vind, probeer dan eens een fassbrause, frisser, minder zoet.
LOL idd. May mag zo lijkt het iig tot vrijdag blijven...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De UK kan ook wel wat sterkte gebruiken
Maar bijna vakantie dusFijn!
Goede actie idd. Domme mensenquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:21 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)1&id=137689039716037
Strakke actie wel.
Ik snap een vangkooi niet zo goed. Er lopen heel veel katten in de buurt, hoe zorg ik er dan voor dat mijn kat erin loopt? Overigens geen idee waar mijn kat nu ongeveer zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:02 schreef Candaasje het volgende:
Is een vangkooi een optie Myraela?
Het is wel drastisch natuurlijk, en je kat zal er mogelijk langere tijd voor nodig hebben om ervan bij te komen...maar het is misschien je beste kans?
Ahw, nee als het druk met kattenvolk is, dan is het wat lastiger. Of je moet echt weten dat de meerderheid van de katten 's nachts binnen is en hem dan neerzetten, maar dat zal wel niet, zeker niet met dit mooie weer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap een vangkooi niet zo goed. Er lopen heel veel katten in de buurt, hoe zorg ik er dan voor dat mijn kat erin loopt? Overigens geen idee waar mijn kat nu ongeveer zit.
Niet te doen dat spul iddquote:Op woensdag 22 mei 2019 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Radler is best vaak wel oké, best verfrissend.
Alleen de grapefruitversie van Amstel was niet te drinken, uiteindelijk met een paar citroenschijfjes werd het nog een beetje oke.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:56 schreef Myraela het volgende:
Ik had morgen een halve dag vrij genomen voor het concert van de Backstreet Boys, maar we hebben onze kaartjes maar verkocht. Niet echt in de mood.
Of een Duitse Radler zoals Krombacher, ook al stukken minder zoet dan de gemiddelde Nederlandse Radler (heb ik van horen zeggen)quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je radler lekker vind, probeer dan eens een fassbrause, frisser, minder zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |