SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met recht een loser dus! Jippiequote:Op woensdag 22 mei 2019 10:00 schreef Sarabi het volgende:
Een drop van bijna een kiloniet alleen het laagste gewicht van dit jaar maar van de afgelopen jaren.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Er is een reden dat ik nooit tt's doe bij reeksen
We deden hier ook nooit meer titels, omdat het in het verleden maar al te vaak grapjassen aantrok die commentaar kwamen geven. Zonder zo'n titel kwamen ze blijkbaar niet op dat planquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Er is een reden dat ik nooit tt's doe bij reeksen
Pehehehe.quote:
Een grote omelet, waar je dan lekker veel groenten in mikt, met wat ham en kaas?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:58 schreef emmyemmy2 het volgende:
Iemand een goed idee voor avondeten vanavond, na het kickboksen? Beetje hoog in eiwit, goedkoop en maakbaar voor 1 persoon voor 1 avond
Hahaha leuk!quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mee komt de Bruna met deze reclame op mijn Facebook. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:45 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Een grote omelet, waar je dan lekker veel groenten in mikt, met wat ham en kaas?
Je O en je D klinken in elk geval wel lekkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef emmyemmy2 het volgende:
weer een shitdag![]()
O: broodje mey gekookt ei
T: Snickers ijsje
D: Kant en klare pasta met zalm
T: Wokkels
Ik dacht dat je D hoog in eiwitten moest zijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:40 schreef emmyemmy2 het volgende:
weer een shitdag![]()
O: broodje mey gekookt ei
T: Snickers ijsje
D: Kant en klare pasta met zalm
T: Wokkels
Ik denk dat het nog een paar daagjes duurt, misschien soms een terugval. Zit niet zo lekker in mn vel, veel acute stress ook dus weinig eetlustquote:Op woensdag 22 mei 2019 20:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Je O en je D klinken in elk geval wel lekker. Zicht op binnenkort minder shitte dagen of verwacht je dat het nog even zo blijft?
Dat is geen fijne combinatie nee. Hopelijk snel betere tijden!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:55 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog een paar daagjes duurt, misschien soms een terugval. Zit niet zo lekker in mn vel, veel acute stress ook dus weinig eetlustMaar het komt ook wel goed.
Zulke dagen zijn niet zo goed voor mijn lichaam, wel goed voor de weegschaal![]()
![]()
Dat kan best goed gaan als je niet via een gbp ofzo afvalt. Ik ben in het verleden 40 kg afgevallen en de huid ging goed mee. Wil nu 30 kwijt maar ben wel wat ouder dan de vorige x en 2x bevallen dus weet niet wat er gebeurt...quote:Op donderdag 23 mei 2019 11:28 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik was gisteren in de kickboksschool, ging aan de kant zitten want ik voelde me niet lekker. Eten was verkeerd gevallen denk ik.
Begint er een man te vragen ''zo, jij bent veel afgevallen hè? kan ik zien aan je bovenarmen. mag ik vragen hoeveel je kwijt bent? wat woog je toen en wat weeg je nu? ik kan dat zien want mijn ex was 100 kilo afgevallen. Kijk, dat is mijn zoon, hij wil 26 kilo kwijtraken''ok.
Ben wel wat onzeker over de losse huid nu, ik heb echt grote bovenarmen en bovenbenen namelijk
Dat stelt me gerustquote:Op donderdag 23 mei 2019 19:50 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dat kan best goed gaan als je niet via een gbp ofzo afvalt. Ik ben in het verleden 40 kg afgevallen en de huid ging goed mee. Wil nu 30 kwijt maar ben wel wat ouder dan de vorige x en 2x bevallen dus weet niet wat er gebeurt...
Ik word nu 37, was bij mij iets van 15-17 jaar geleden ofzo. Kan mezelf wel voor de kop slaan dat het gewicht er weer aan zit....quote:Op vrijdag 24 mei 2019 07:45 schreef emmyemmy2 het volgende:
[..]
Dat stelt me gerusthelpt denk ik ook dat ik nog jong ben
-1.2 vanochtend
Als je nog zin hebt. Ik moet of stofzuigen, dweilen en strijkenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vanmorgen mega chagrijnig, zag alles een beetje somber in en heb mezelf toen een schop onder mijn kont gegeven en ben weer eens gaan hardlopen!Lekker! Daarna 'friday-cleaning-day' ingesteld en zowaar... ik voel me een stuk beter dan om 8.30.
Verder stil fat, of course. Midden in mijn menstruatie, dus dat helpt niet, maar toch... *zucht*
wat goed! Over een paar dagen ben je al dat vocht wat je vasthoud ook weer kwijt!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vanmorgen mega chagrijnig, zag alles een beetje somber in en heb mezelf toen een schop onder mijn kont gegeven en ben weer eens gaan hardlopen!Lekker! Daarna 'friday-cleaning-day' ingesteld en zowaar... ik voel me een stuk beter dan om 8.30.
Verder stil fat, of course. Midden in mijn menstruatie, dus dat helpt niet, maar toch... *zucht*
Nadat ik 8 maanden lang alles heb bijgehouden qua kcal in en kcal uit (volgens fitbit) tov het gewicht wat ik verloor kwam het voor mij best accuraat uit. Maar dat is voor mij. Elk individu is anders en fitbit neemt getallen voor 'de gemiddelde mens'. Het kan best zijn dat jouw verbranding dus lager of hoger is dan de gemiddelden die fitbit gebruikt. Ik heb wel eens gelezen dat fitbit sneller te veel dan te weinig verbruik aangeeft en dat past bij jouw gevoel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:00 schreef Tuindier het volgende:
Hoe is jullie ervaring met fitbit en de calorien weergave? Ik heb er één gekocht en ben vandaag behoorlijk actief, maar ik vind dat hij wel heel veel verbruik aangeeft.
Ik gebruik dat deel van de Fitbit niet. Vind het een fijne stimulans om meer te bewegen, hou het afvallen in de app bij en gebruik hem vooral ook als horlogequote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:00 schreef Tuindier het volgende:
Hoe is jullie ervaring met fitbit en de calorien weergave? Ik heb er één gekocht en ben vandaag behoorlijk actief, maar ik vind dat hij wel heel veel verbruik aangeeft.
Eigenlijk hetzelfde als Isaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:00 schreef Tuindier het volgende:
Hoe klein ben je? En wat is je bmr?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:13 schreef Tuindier het volgende:
Thanks! Ik ben vrij klein en zit nu na een dag met inderdaad wel veel beweging op 3100kcal. Vind ik behoorlijk veel maar ik ga het op andere dagen eens in de gaten houden.
Mijn Fitbit komt overeen met de smartwatch van mijn man. Paar dagen getest toen we een weekend weg warenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind wel dat mijn garmin veel beter is qua stappenteller dan mijn fitbit was die rekende mijn arm uitsteken al als een stap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |