Tuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:22 schreef Nikonlover het volgende:
....over een uit de context gerukte uitspraak van Baudet![]()
Het zijn een soort fanatieke voetbalsupporters inderdaad. Het jammer is, dat het net iets belangrijker is dan voetbal en ze ook nog invloed hebben via een stem.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:37 schreef Hexagon het volgende:
Uiteraard, van de aanhangers van deze wannabe dictator mogen we alleen maar lieve dingetjes zeggen over de grote roerganger.
Mij niet gezien.
Maakt het voor het praten nog verschil wiens pener je in je keel hebt, Anne Lok?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:39 schreef Hexagon het volgende:
Praat het trouwens niet lastig met de pener van Baudet zo diep in je keel TS?
Anderen stemrecht willen ontzeggen maar baudet is eng.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het zijn een soort fanatieke voetbalsupporters inderdaad. Het jammer is, dat het net iets belangrijker is dan voetbal en ze ook nog invloed hebben via een stem.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Je kan de linkse schapen niet kwalijk nemen dat ze anti FvD zijn. Dat zijn mensen die totaal niet voor zichzelf kunnen denken, alles wat op die beeldbuis wordt uitgezonden en hun heilige politici roepen dat klopt. Geen enige vorm van kritiek of zelfdenkend vermogen, ze lopen er als lemmings achteraan en papegaaien de opmerkingen na.
Het zijn eigenlijk zielige mensen, ze zijn ook nog eens wijs gemaakt dat ze veeeeeeel slimmer zijn dan die domme rechtse racisten, daarom kun je niet met ze discussiëren omdat ze zich verheven voelen terwijl ze eigenlijk te dom zijn om te discussiëren en daarom altijd zeer snel overgaan op geweld. Ze hebben veel raakvlakken met dat andere laagbegaafde volk met een IQ van 40 wat massaal Europa wordt geïmporteerd.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Anderen stemrecht willen ontzeggen maar baudet is eng.
Volgens mij is dit precies het punt dat TS wil aanstippen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:47 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maakt het voor het praten nog verschil wiens pener je in je keel hebt, Anne Lok?
De klacht staat in de TT inteelt addergebroedquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:33 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoezo is dit topic nog open?
Ik dacht dat dit soort topics meteen dicht gingen in KLB? Topics zonder klacht en bedoeld om te trollen.
Ik zeg helemaal nergens dat ik anderen stemrecht wil ontzeggen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Niet expliciet nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal nergens dat ik anderen stemrecht wil ontzeggen.
Dit is niet NWS waar jullie bij elk bericht wat niet in het straatje past meteen in FB beginnen te brullen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:33 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoezo is dit topic nog open?
Ik dacht dat dit soort topics meteen dicht gingen in KLB? Topics zonder klacht en bedoeld om te trollen.
Slachtoffer gespot.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dit is niet NWS waar jullie bij elk bericht wat niet in het straatje past meteen in FB beginnen te brullen.
Ik ben een witte man, ik kan geen slachtoffer zijn. Voor zover ik weet ben ik medeverantwoordelijk voor veel ellende in de wereld.quote:
Je bedoelt posts die soms tegen de policy in gaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dit is niet NWS waar jullie bij elk bericht wat niet in het straatje past meteen in FB beginnen te brullen.
Ik herken dit wel van links volk inderdaad, alles wat geen d66 stemt is eng en dom en mag niet stemmen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
J.A.R.V.I.S. for president!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Je kan de linkse schapen niet kwalijk nemen dat ze anti FvD zijn. Dat zijn mensen die totaal niet voor zichzelf kunnen denken, alles wat op die beeldbuis wordt uitgezonden en hun heilige politici roepen dat klopt. Geen enige vorm van kritiek of zelfdenkend vermogen, ze lopen er als lemmings achteraan en papegaaien de opmerkingen na.
Het zijn eigenlijk zielige mensen, ze zijn ook nog eens wijs gemaakt dat ze veeeeeeel slimmer zijn dan die domme rechtse racisten, daarom kun je niet met ze discussiëren omdat ze zich verheven voelen terwijl ze eigenlijk te dom zijn om te discussiëren en daarom altijd zeer snel overgaan op geweld. Ze hebben veel raakvlakken met dat andere laagbegaafde volk met een IQ van 40 wat massaal Europa wordt geïmporteerd.
Lekker kortzichtig weer, ik durf te wedden dat het meerendeel van de vluchtelingen een hoger iq dan jij heeft. En ja ik vind mijzelf sowieso een stuk hoger staan dan simpele racistisch zielen die met dit soort aannames komen over vluchtelingen. Kom eens van je zolder af en betreed de wereld in buiten je altright bubble. De realiteit is vaak anders dan wat je de godganse dag zit te lezen op je racistische breitbart websitejes.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Jij moet niet zoveel over andermans IQ zeggen. En gewoon dankbaar zijn dat je onderhouden wordt door onze, naar jouw mening o zo asociale, samenlevingquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:20 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer, ik durf te wedden dat het merendeel van de vluchtelingen een hoger iq dan jij heeft. En ja ik vind mijzelf sowieso een stuk hoger staan dan simpele racistische zielen die met dit soort aannames komen over vluchtelingen. Kom eens van je zolder af en betreed de wereld in buiten je altright bubble. De realiteit is vaak anders dan wat je de godganse dag zit te lezen op je racistische breitbart websitejes.
Iedereen hier op dit forum weet dat jij de grootste steuntrekker bent. Zelfs Kluun staat nog beter in het leven dan jij. Dus hop, ga maar weer je schultenbrau achterover tikken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel over andermans IQ zeggen. En gewoon dankbaar zijn dat je onderhouden wordt door onze, naar jouw mening o zo asociale, samenleving
nee zeggen in een referendum en toch meedoen met euquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:40 schreef dagobertE6 het volgende:
Tegen EU zijn maar wel meedoen
zo sneu
inb4 thiery sukkeltjes en fanboys
Een gemaakte claim is, ook al herhaal je het nog zo vaak, nog geen waarheidquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Iedereen hier op dit forum weet dat jij de grootste steuntrekker bent. Zelfs Kluun staat nog beter in het leven dan jij. Dus hop, ga maar weer je schultenbrau achterover tikken.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Sow koekoekquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:29 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Iedereen hier op dit forum weet dat jij de grootste steuntrekker bent. Zelfs Kluun staat nog beter in het leven dan jij. Dus hop, ga maar weer je schultenbrau achterover tikken.
Je mag niet meer mentionen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Sow koekoek
@:Onlogisch @:GGMM @:Caland @:Zomaar-een-chinees @:psvcl
Gezien je posts waar letterlijk echt nog nooit enige vorm van inhoud of intelligentie heeft gestaan acht ik het inderdaad als waarheid. Genoeg die dit kunnen beamen op je trieste vriendjes na.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:31 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Een gemaakte claim is, ook al herhaal je het nog zo vaak, nog geen waarheid
Ik kan je die denkfout ook niet kwalijk nemen, dat is onderdeel van klassieke linkse retoriek.
Ik heb nog niks gelezen van de grote kale rode man.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:35 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je mag niet meer mentionen.
VK, geef jij dit even door
Ik vind de meningen van jou en qd niet echt representatief en bovendien voornamelijk gebaseerd op rancunequote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:35 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gezien je posts waar letterlijk echt nog nooit enige vorm van inhoud of intelligentie heeft gestaan acht ik het inderdaad als waarheid. Genoeg die dit kunnen beamen op je trieste vriendjes na.
Jan Marijnissen is ook met pensioenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:35 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gelezen van de grote kale rode man.
Ah, de 1e obsessief in zijn pik getrapte heeft zich al weer gemeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:39 schreef Hexagon het volgende:
Praat het trouwens niet lastig met de pener van Baudet zo diep in je keel TS?
Alsof jou domme topics en post wel inhoud hebbenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:35 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gezien je posts waar letterlijk echt nog nooit enige vorm van inhoud of intelligentie heeft gestaan acht ik het inderdaad als waarheid. Genoeg die dit kunnen beamen op je trieste vriendjes na.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:20 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer, ik durf te wedden dat het meerendeel van de vluchtelingen een hoger iq dan jij heeft.
Daar is zn eerste vriendje al om het voor hem op te nemenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:44 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Alsof jou domme topics en post wel inhoud hebben![]()
Ga toch fietsen Pferdelul
Ben altijd onafhankelijkquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:46 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Daar is zn eerste vriendje al om het voor hem op te nemen
Lekker manquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Wat is er trouwens zo schrikbarend aan wat hij geschreven heeft (in een essay over het werk van een schrijver nb?).
Het is toch feitelijk zo dat sinds de introductie van de pil, het grootschalig buiten de deur werken vd vrouw ed het klassieke gezin in verval is geraakt en de geboortecijfers in elkaar zijn gestort? Wat de volgens linksch VERSCHRIKKELIJKE VERGRIJZING veroorzaakt heeft en die ze willen oplossen door half Afrika te importeren?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:20 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer, ik durf te wedden dat het meerendeel van de vluchtelingen een hoger iq dan jij heeft.
Dat zou zijn ongelijk toch aantonen. Zulke zure mensen kunnen toch nooit gelukkig zijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
Grappige is trouwens ook dat al die boze D66/GL-meneren, mevrouwen en xhers/xhzies die ik boos op Baudet zie reageren (zonder dat ze een letter van zijn schrijven gelezen hebben) ongehuwde, kinderloze mensen van in de 20/30/40 zijn. Waarmee zijn gelijk feitelijk aangetoond wordt.
Doorgestuurd naar GroenLinksquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik heb jou echt nog nooit op het gebruik van bronnen en feiten kunnen betrappen. Altijd alleen maar dom onderbuikgelul wat iedere keer lijnrecht tegen de feiten ingaat.
Groenlinks wil het hier niet over hebben. Ze willen alleen nog maar over het klimaat pratenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar GroenLinks
Je bent erbij Yernaz Ramautarsing
Vanwege dit plaatje heeft iemand eens een ban gehad op FOK!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik heb jou echt nog nooit op het gebruik van bronnen en feiten kunnen betrappen. Altijd alleen maar dom onderbuikgelul wat iedere keer lijnrecht tegen de feiten ingaat.
Volgens Klaver gaan die de komende jaren meer richting links.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:58 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Groenlinks wil het hier niet over hebben. Ze willen alleen nog maar over het klimaat praten
Maakt niet uit, want Yernaz is donker DUS kan geen racist zijn!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Terecht, eindelijk wordt de policy eens gehanteerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vanwege dit plaatje heeft iemand eens een ban gehad op FOK!Al schreef degene erbij dat negers dom zijn.
It's a black people thing.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:00 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Maakt niet uit, want Yernaz is donker DUS kan geen racist zijn!
Het zijn gewoon objectieve feiten. Dat zou nooit een reden tot ban moeten zijn, nooit. Feiten zijn feiten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vanwege dit plaatje heeft iemand eens een ban gehad op FOK!Al schreef degene erbij dat negers dom zijn.
Volgens klaver gaat er zoveel gebeuren. En uiteindelijk gebeurt het alleen in zijn droomwereldquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:00 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Volgens Klaver gaan die de komende jaren meer richting links.
Ja want alle vluchtelingen komen uit zuid afrikaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Klaver kan niet eens rekenen door nulletjes erachter te plakken maar verwijt wel anderen dat ze niet kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:00 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Volgens Klaver gaan die de komende jaren meer richting links.
Zuid-Afrika? Laat dat nu juist het meest ontwikkelde land ten zuiden van de Sahel zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ja want alle vluchtelingen komen uit zuid afrika
Haha politieke zelfmoordquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:02 schreef pokkerdepok het volgende:
ik probeer weinig te janken. laat die man maar lullen, liefst zo veel mogelijk. je hoeft alleen maar toe te kijken hoe hij politieke zelfmoord pleegt.
De VVD doet leuk mee met Klaver, en jij stemt er voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Volgens klaver gaat er zoveel gebeuren. En uiteindelijk gebeurt het alleen in zijn droomwereld
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De VVD doet leuk mee met Klaver, en jij stemt er voor.
Het is wel zo, de VVD is de laatste tijd echt VVD66GL-geworden.quote:
Je moet niet alles geloven wat baudet zegt. De VVD is zijn voornaamste bedreigingquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is wel zo, de VVD is de laatste tijd echt VVD66GL-geworden.
Dat zal dan vanwege de tekst zijn en niet vanwege het plaatje. Het plaatje is niet racistisch, het laten de verschillen zien, hoewel europa hard achteruit aan het gaan is op dat gebied.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Correlatie is nog geen causatie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
Wat is er trouwens zo schrikbarend aan wat hij geschreven heeft (in een essay over het werk van een schrijver nb?).
Het is toch feitelijk zo dat sinds de introductie van de pil, het grootschalig buiten de deur werken vd vrouw ed het klassieke gezin in verval is geraakt en de geboortecijfers in elkaar zijn gestort? Wat de volgens linksch VERSCHRIKKELIJKE VERGRIJZING veroorzaakt heeft en die ze willen oplossen door half Afrika te importeren?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:31 schreef pferdfahrer het volgende:
We zullen het zien, Rutte maakt gehakt van die lavendel theedrinkende kneus.
Is dat een IQ kaart van de wereld? Hoe hebben ze dat gemeten? Wel opvallend dat een lager IQ samen gaat met een lagere welstand en armoedequote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:53 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dit is een quote om te bewaren.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:20 schreef pferdfahrer het volgende:
Woensdagavond FvD UITGELULD EN AFGESERVEERD.
Donderdag niets meer over van die bruinhemdenpartij.
Ben normaal niet zo met Rutte, maar nu mag die wel gaan als een banaan.
Heel leuk je plaatje, maar heb je ook een legitiem bewijs hoe ze dit ooit hebben gepeild?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:03 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zuid-Afrika? Laat dat nu juist het meest ontwikkelde land ten zuiden van de Sahel zijn.
Je hebt echt geen flauw idee waar je het over hebt he?
Nee. Thierry gaat Rutte inmaken. ThierryGOD heeft geen Annemarie nodig.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:31 schreef pferdfahrer het volgende:
We zullen het zien, Rutte maakt gehakt van die lavendel theedrinkende kneus.
Gepeild? De diepte van het water peil je, een IQ meet jequote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heel leuk je plaatje, maar heb je ook een legitiem bewijs hoe ze dit ooit hebben gepeild?
Punt is dat iedereen die een beetje kan nadenken dit scenario ziet aankomen. Sommigen willen het niet zien of het zelfs aanvaarden en dan krijg je dit soort reacties. Triest eigenlijk ....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee. Thierry gaat Rutte inmaken. ThierryGOD heeft geen Annemarie nodig.
Ik zie vooral wat Rutte en de VVD zeggen. En doen. En hoe ze stemmen, van mijn eigen gemeenteraad tot aan de EU aan toe. Van zijn doorgeschoten klimaatbeleid in NL, het meestemmen voor (arbeids)immigratie tot het wegpesten van auto's in mijn eigen stadje. Het is een partij voor de multinationals aan de ene kant geworden en een D66/GL-milieu-club aan de andere kant.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat baudet zegt. De VVD is zijn voornaamste bedreiging
Lijkt me sterk, toen met zn sidekick Raumatursing of hoe je het ook noemt begon die nog net niet te janken bijna.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee. Thierry gaat Rutte inmaken. ThierryGOD heeft geen Annemarie nodig.
Ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:28 schreef matspontius het volgende:
[..]
Is dat een IQ kaart van de wereld?
Middels IQ-tests he.quote:Hoe hebben ze dat gemeten?
1+1 = ....quote:Wel opvallend dat een lager IQ samen gaat met een lagere welstand en armoede
https://ourworldindata.org/intelligencequote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Heel leuk je plaatje, maar heb je ook een legitiem bewijs hoe ze dit ooit hebben gepeild?
Welk stadje mag dat dan zijn?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:47 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ik zie vooral wat Rutte en de VVD zeggen. En doen. En hoe ze stemmen, van mijn eigen gemeenteraad tot aan de EU aan toe. Van zijn doorgeschoten klimaatbeleid in NL, het meestemmen voor (arbeids)immigratie tot het wegpesten van auto's in mijn eigen stadje. Het is een partij voor de multinationals aan de ene kant geworden en een D66/GL-milieu-club aan de andere kant.
Het speelt zeker een rol, maar de economische situatie speelt een nog grotere rol. Je ziet dezelfde ontwikkeling in het nog traditionele Japan. De kosten van bestaan zijn zo hoog geworden dan kinderen onbetaalbaar zijn geworden. Het is vooral de elite die geprofiteerd heeft van de emancipatie van vrouwen. De gestegen concurrentie op de arbeidsmarkt heeft lonen gedrukt en de stijging van de welvaart is grotendeels naar hun gevloeid.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar heb jij een andere verklaring?
In Japan werken de vrouwen toch ook massaal?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het speelt zeker een rol, maar de economische situatie speelt een nog grotere rol. Je ziet dezelfde ontwikkeling in het nog traditionele Japan. De kosten van bestaan zijn zo hoog geworden dan kinderen onbetaalbaar zijn geworden. Het is vooral de elite die geprofiteerd heeft van de emancipatie van vrouwen. De gestegen concurrentie op de arbeidsmarkt heeft lonen gedrukt en de stijging van de welvaart is grotendeels naar hun gevloeid.
ja en die willen vast allemaal van de abortus, euthenasie en vrouwenemancipatie af... kwestie van tijd, dan zakt het vanzelf in mekaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Haha politieke zelfmoord, grootste partij van het land in 2 jaar...
In het onderzoek dat jij aanhaalt staat het volgende:quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
https://ourworldindata.org/intelligence
Welk legitiem bewijs heb jij trouwens dat de gemiddelde asielzoeker een hoger IQ heeft dan de gemiddelde NLer?
Volgende keer even de tekst lezen, voordat je een bron gebruikt. Het is dus expliciet geen bewijs dat ze in Afrika dommer zijn, en evengoed geen bewijs dat vluchtelingen gemiddeld slimmer zijn natuurlijk.quote:It is important to note that this is not a reflection of how intelligent a country/region is but instead how quickly advances were being made. Cross country comparisons are of limited usefulness in this context since the data is incomplete, and we would expect developing countries to make larger gains than developed ones.
Wat ben je toch ook een onnozel kortzichtig stuk stront hequote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:56 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bitterballengodquote:
We moeten een plan maken om gv, wr en hl te bevrijdenquote:
En @Samuel24quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
We moeten een plan maken om gv, wr en hl te bevrijden
Heb je het stuk gelezen? Want ik kan ook niet tot een andere conclusie komen dan dat de headlines inderdaad zwaar uit het verband gerukt zijn en dat enige vorm van nuance weer compleet ontbreekt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Wees dan eerlijk en zeg gewoon dat je niet begrijpt wat Baudet allemaal roept. Of dat het je niks kan schelen.
Dat is de leeftijd van haar fuckbuddy.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:06 schreef Sigaartje het volgende:
Niet op Babette stemmen
[ afbeelding ]
Wat betekent die 12 trouwens?
uberhaupt de discussie aangaan met mensen die denken dat dit soort mensen een IQ boven de 100 hebben is gewoon kansloosquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
https://ourworldindata.org/intelligence
Welk legitiem bewijs heb jij trouwens dat de gemiddelde asielzoeker een hoger IQ heeft dan de gemiddelde NLer?
Baudetgodquote:
Zeker. Hij sympathiseert duidelijk met de schrijver. Dus dat daar vragen over worden gesteld, is niet meer dan logisch.quote:
Je weet dat de schrijver romans schrijft he?quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Hij sympathiseert duidelijk met de schrijver. Dus dat daar vragen over worden gesteld, is niet meer dan logisch.
Hoe is dat relevant?quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:56 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je weet dat de schrijver romans schrijft he?
quote:
Je hebt het essay helemaal niet gelezen, he? Anders zou je niet van die domme dingen zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:04 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]![]()
Dit doet me denken aan die keer dat Baudet de uitspraken van zijn romanpersonage in de schoenen geschoven kreeg
VVD, CDA, 50Plus en PVV.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:02 schreef Morrigan het volgende:
Even een vraag aan FvD-fans. Stel nou dat over een tijdje FvD de volgende TK-verkiezing wint. Met wie zouden ze dan samen regeren? Linkse partijen vallen af. VVD lijkt mij ook niet. Het enige wat overblijft is CDA, PVV en wat kleine partijen.
Ik vraag me oprecht af hoe jullie dat zien.
twitter:ARegiew twitterde op woensdag 22-05-2019 om 11:43:37Als je geen inhoud hebt dan doe je dit 👎👎👎 @MarijnissenL https://t.co/I8aPF37qSQ reageer retweet
Ze zien er ook echt uit als typische SP'ers.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:01 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]twitter:ARegiew twitterde op woensdag 22-05-2019 om 11:43:37Als je geen inhoud hebt dan doe je dit 👎👎👎@:MarijnissenL https://t.co/I8aPF37qSQ reageer retweet
Typische linkse bekrompenheid. Als je het niet met iemand eens bent, dan haal je een postertje weg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 18:01 schreef Nikonlover het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]twitter:ARegiew twitterde op woensdag 22-05-2019 om 11:43:37Als je geen inhoud hebt dan doe je dit 👎👎👎@:MarijnissenL https://t.co/I8aPF37qSQ reageer retweet
In de Heilstaat hoef je niet meer de stemmen, dan doet de Partij dat gewoon voor jequote:Op woensdag 22 mei 2019 18:20 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Typische linkse bekrompenheid. Als je het niet met iemand eens bent, dan haal je een postertje weg.
Laag, lager, laagst.
Handigquote:Op woensdag 22 mei 2019 18:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
In de Heilstaat hoef je niet meer de stemmen, dan doet de Partij dat gewoon voor je![]()
Zat partijen die overeenkomsten hebben met de FvD. Het punt is dat ze zo bekrompen zijn dat ze niet geassocieerd willen worden met hen. Vaak omdat slechts een standpunt wezenlijk verschilt en dan hebben we het over immigratie,milieu of de EU. Dat zijn toch wel de 3 verschillen tegenwoordig. De rest valt volgens mij prima over te praten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:57 schreef knoopie het volgende:
Meest waarschijnlijke scenario:
- FvD wordt (een van de) grootste bij de volgende verkiezingen
- In de onderhandelingen, of al daarvoor stellen ze zich zo op, dat geen van de andere partijen met de FvD een coalitie wil of kan vormen.
- De overige partijen vormen een coalitie zonder de FvD. Omdat ze nu eenmaal meer overeenstemmingen met elkaar hebben dan met FvD.
- FvD stemmers beginnen te roepen dat het ondemocratisch is, “want wij zijn de grootste partij”. Wat natuurlijk onzin is, want als de 2e en 3e partij samen ook meer dan 50% hebben, dan is dat net zo goed een democratische meerderheid.
Gelukkig zijn de thema’s immigratie, milieu en de EU helemaal niet zo belangrijk in de komende jaren. Oh wacht...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zat partijen die overeenkomsten hebben met de FvD. Het punt is dat ze zo bekrompen zijn dat ze niet geassocieerd willen worden met hen. Vaak omdat slechts een standpunt wezenlijk verschilt en dan hebben we het over immigratie,milieu of de EU. Dat zijn toch wel de 3 verschillen tegenwoordig. De rest valt volgens mij prima over te praten.
Na een jaar heb je dan weer verkiezingenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
VVD, CDA, 50Plus en PVV.
Samenwerking met VVD lijkt mij juist zeer waarschijnlijk.
Volgens mij zijn dat dingen die al 20 jaar belangrijk zijn. En al twintig jaar verandert er niks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:15 schreef knoopie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de thema’s immigratie, milieu en de EU helemaal niet zo belangrijk in de komende jaren. Oh wacht...
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een jaar heb je dan weer verkiezingen
Dat de schrijver die vragen stelt lijkt me anders ook niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Hij sympathiseert duidelijk met de schrijver. Dus dat daar vragen over worden gesteld, is niet meer dan logisch.
En ik maar denken dat FvD-fans nogal pissig op VVD zijn. En dan voornamelijk op Rutte. Of is het pro-EU van de VVD dan opeens minder relevant.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
VVD, CDA, 50Plus en PVV.
Samenwerking met VVD lijkt mij juist zeer waarschijnlijk.
Tja, 76 zullen ze niet halen dus zullen ze moeten samenwerken en compromissen moeten sluiten. Zo werkt politiek nou eenmaal.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat FvD-fans nogal pissig op VVD zijn. En dan voornamelijk op Rutte. Of is het pro-EU van de VVD dan opeens minder relevant.
Maar waarom VVD. Ik had eigenlijk gehoopt dat door de populariteit van FvD de VVD een keer buitenspel kwam.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tja, 76 zullen ze niet halen dus zullen ze moeten samenwerken en compromissen moeten sluiten. Zo werkt politiek nou eenmaal.
Omdat rechtsquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar waarom VVD. Ik had eigenlijk gehoopt dat door de populariteit van FvD de VVD een keer buitenspel kwam.
Dus een stem op FvD is eigenlijk dat gewoon pro-VVD. Goed om te weten voor komende 2 jaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat rechts
Ik zie echt geen mogelijkheden voor een coalitie met een linkse partij.
Nee? Liever een coalitie en compromissen sluiten met de VVD dan aan de zijlijn staan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus een stem op FvD is eigenlijk dat gewoon pro-VVD. Goed om te weten voor komende 2 jaar.
Waarom zijn zoveel mensen hier te dom om te schijten?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus een stem op FvD is eigenlijk dat gewoon pro-VVD. Goed om te weten voor komende 2 jaar.
Groot worden als partij door sterk tegen de gevestigd orde te zijn, om vervolgens alleen met die gevestigde orde te willen regeren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee? Liever een coalitie en compromissen sluiten met de VVD dan aan de zijlijn staan.
Hoe zie je het anders voor je dan? In de oppositie krijg je sowieso amper wat voorelkaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:17 schreef FYazz het volgende:
[..]
Groot worden als partij door sterk tegen de gevestigd orde te zijn, om vervolgens alleen met die gevestigde orde te willen regeren.![]()
Om zeker daarna weer boos te zijn dat er niets is veranderd.
Ik stem geen FvD dus ik zie het sowieso niet voor me.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe zie je het anders voor je dan? In de oppositie krijg je sowieso amper wat voorelkaar.
In een coalitie kunnen ze invloed uitoefenen op punten van de VVD en CDA. Dat het FvD ook op bepaalde dingen eea moet toegeven, dat zij dan maar zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik stem geen FvD dus ik zie het sowieso niet voor me.
Maar hoe zie jij het? Jij stemt wel FvD.
Hoe gaat de FvD de gevestigde orde van VVD en CDA buitenspel zetten door alleen met hen samen te willen werken?
Werkt FvD dan niet gewoon mij aan het in stand houden van de politieke elite?
Oké, dus FvD wil eigenlijk de rol van de PvdA innemen? Weerstand bieden tegen de gevestigde orde van de laatste 40 jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In een coalitie kunnen ze invloed uitoefenen op punten van de VVD en CDA. Dat het FvD ook op bepaalde dingen eea moet toegeven, dat zij dan maar zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |