Gelukkig zijn de thema’s immigratie, milieu en de EU helemaal niet zo belangrijk in de komende jaren. Oh wacht...quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Zat partijen die overeenkomsten hebben met de FvD. Het punt is dat ze zo bekrompen zijn dat ze niet geassocieerd willen worden met hen. Vaak omdat slechts een standpunt wezenlijk verschilt en dan hebben we het over immigratie,milieu of de EU. Dat zijn toch wel de 3 verschillen tegenwoordig. De rest valt volgens mij prima over te praten.
Na een jaar heb je dan weer verkiezingenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
VVD, CDA, 50Plus en PVV.
Samenwerking met VVD lijkt mij juist zeer waarschijnlijk.
Volgens mij zijn dat dingen die al 20 jaar belangrijk zijn. En al twintig jaar verandert er niks.quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:15 schreef knoopie het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de thema’s immigratie, milieu en de EU helemaal niet zo belangrijk in de komende jaren. Oh wacht...
quote:Op woensdag 22 mei 2019 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na een jaar heb je dan weer verkiezingen
Dat de schrijver die vragen stelt lijkt me anders ook niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 22 mei 2019 07:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zeker. Hij sympathiseert duidelijk met de schrijver. Dus dat daar vragen over worden gesteld, is niet meer dan logisch.
En ik maar denken dat FvD-fans nogal pissig op VVD zijn. En dan voornamelijk op Rutte. Of is het pro-EU van de VVD dan opeens minder relevant.quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
VVD, CDA, 50Plus en PVV.
Samenwerking met VVD lijkt mij juist zeer waarschijnlijk.
Tja, 76 zullen ze niet halen dus zullen ze moeten samenwerken en compromissen moeten sluiten. Zo werkt politiek nou eenmaal.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat FvD-fans nogal pissig op VVD zijn. En dan voornamelijk op Rutte. Of is het pro-EU van de VVD dan opeens minder relevant.
Maar waarom VVD. Ik had eigenlijk gehoopt dat door de populariteit van FvD de VVD een keer buitenspel kwam.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tja, 76 zullen ze niet halen dus zullen ze moeten samenwerken en compromissen moeten sluiten. Zo werkt politiek nou eenmaal.
Omdat rechtsquote:Op woensdag 22 mei 2019 21:42 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar waarom VVD. Ik had eigenlijk gehoopt dat door de populariteit van FvD de VVD een keer buitenspel kwam.
Dus een stem op FvD is eigenlijk dat gewoon pro-VVD. Goed om te weten voor komende 2 jaar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat rechts
Ik zie echt geen mogelijkheden voor een coalitie met een linkse partij.
Nee? Liever een coalitie en compromissen sluiten met de VVD dan aan de zijlijn staan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus een stem op FvD is eigenlijk dat gewoon pro-VVD. Goed om te weten voor komende 2 jaar.
Waarom zijn zoveel mensen hier te dom om te schijten?quote:Op woensdag 22 mei 2019 21:54 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dus een stem op FvD is eigenlijk dat gewoon pro-VVD. Goed om te weten voor komende 2 jaar.
Groot worden als partij door sterk tegen de gevestigd orde te zijn, om vervolgens alleen met die gevestigde orde te willen regeren.quote:Op woensdag 22 mei 2019 22:00 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nee? Liever een coalitie en compromissen sluiten met de VVD dan aan de zijlijn staan.
Hoe zie je het anders voor je dan? In de oppositie krijg je sowieso amper wat voorelkaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:17 schreef FYazz het volgende:
[..]
Groot worden als partij door sterk tegen de gevestigd orde te zijn, om vervolgens alleen met die gevestigde orde te willen regeren.![]()
Om zeker daarna weer boos te zijn dat er niets is veranderd.
Ik stem geen FvD dus ik zie het sowieso niet voor me.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:24 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoe zie je het anders voor je dan? In de oppositie krijg je sowieso amper wat voorelkaar.
In een coalitie kunnen ze invloed uitoefenen op punten van de VVD en CDA. Dat het FvD ook op bepaalde dingen eea moet toegeven, dat zij dan maar zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:30 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik stem geen FvD dus ik zie het sowieso niet voor me.
Maar hoe zie jij het? Jij stemt wel FvD.
Hoe gaat de FvD de gevestigde orde van VVD en CDA buitenspel zetten door alleen met hen samen te willen werken?
Werkt FvD dan niet gewoon mij aan het in stand houden van de politieke elite?
Oké, dus FvD wil eigenlijk de rol van de PvdA innemen? Weerstand bieden tegen de gevestigde orde van de laatste 40 jaar.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 13:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
In een coalitie kunnen ze invloed uitoefenen op punten van de VVD en CDA. Dat het FvD ook op bepaalde dingen eea moet toegeven, dat zij dan maar zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |