abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186997716
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 06:34 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Staat ie wel op de lijst voor het europees parlement?
https://forumvoordemocrat(...)opees-parlement-2019

Ja
metal up your ass
pi_186998007
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 02:16 schreef Bestuiver het volgende:
Waarom ziet de VVD, PvdA, D66, SP en GroenLinks vrouwen die zorgen voor het huishouden en de kinderen als minderwaardig?
Waar in de partij punten van deze partijen worden vrouwen die alleen in het huishouden werkzaam zijn als minderwaardig betiteld?

Ik vermoed nergens en een normaal antwoord zal er ook wel niet komen van de aanhangers van deze fvd flipflop partij zonder duidelijke punten. :D
pi_186998019
Mogen vrouwen nog wel een auto besturen van Baudet? :{
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 07:28:02 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186998021
Onderzoek van het Amerikaanse National Bureau of Economic Research uit 2009 toont aan dat het geluksniveau van Amerikaanse vrouwen stelselmatig is gedaald sinds de jaren 70 (na hun 'bevrijding'). Bovendien ligt het geboortepeil in de meeste westerse landen onder reproductieniveau en we weten intussen dat massale migratie geen oplossing is. Het in vraag stellen van vrouwenemancipatie is niet zo gek als het lijkt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186998113
Het aantal kinderen per vrouw is sinds de jaren 70 al laag. Heeft niet zoveel te maken met carrière alleen. Waarom zou je als vrouw per se 4 of 5 kinderen moeten baren?

Vergis je niet, met 4 kinderen ben je zo 5 tot 10 jaar verder. Zit je na zoveel jaar nog steeds in de poepluiers. Wie heeft er daar nog zin in?
pi_186998160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 00:57 schreef AchJa het volgende:

[..]

Baudet wordt nu aangevallen op iets wat de basis beginselen zijn van partijen als de CU en SGP. Die enorme ophef heb ik nog nooit gezien als iemand zoals Bas van der Vlies in de kamer stond te preken. Ik bedoel die willen ook terug naar een vrouw thuis, man werk situatie.
Van der Vlies stak zijn conservatieve idioterie ook nooit onder stoelen of banken. Daardoor komt de SGP nooit verder dan twee of drie zetels. Het FvD pretendeert een liberale partij te zijn en heeft vooral aan die koers zijn 27 virtuele zetels te danken. Dan is het vreemd dat de partijleider, van wie bekend is dat hij de partij stevig in zijn greep heeft, er dergelijke achtergestelde/conservatieve ideeën op nahoudt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_186998169
Na alle ophef was ik klaar om hen in het rijtje christenfundis en mensen uit de middeleeuwen te scharen, maar het was een prima essay. Op schrijfstijl valt nog wat ontwikkeling te behalen, maar al die #OPHEF gaat nergens over.
pi_186998211
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 07:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Waar in de partij punten van deze partijen worden vrouwen die alleen in het huishouden werkzaam zijn als minderwaardig betiteld?

Ik vermoed nergens en een normaal antwoord zal er ook wel niet komen van de aanhangers van deze fvd flipflop partij zonder duidelijke punten. :D
Ze framen het als onderdrukking.

[ Bericht 4% gewijzigd door Zomaar-een-Chinees op 21-05-2019 08:19:46 ]
  dinsdag 21 mei 2019 @ 07:57:31 #34
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_186998248
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 00:46 schreef AchJa het volgende:

[..]

Eigenlijk wat partijen als een CU en SGP willen?
CU? Lijkt me sterk. Ze hebben zelfs een vrouwelijke minister.... ook bij de SGP is dat wel een beetje een vooroordeel.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_186998276
Zoals ik het begreep, is hij het eens met de schrijver als deze stelt dat doorgeschoten liberalisme en individualisme de sociale cohesie in westerse maatschappijen onder druk zet. Iets waar ik het overigens mee eens ben.

Wat we gister hebben meegemaakt, waar zowel SP, VVD, Groenlinks als de PvdA aan mee deden, is niet zelf goed lezen maar woorden in de mond leggen, verkeerd uitleggen, uit context quoten, nu.nl als bron gebruiken.

Massahysterie en politiek opportunisme.

Wat wordt een maatschappij sterker van? Van huwelijken waar beide partners moeten werken om te overleven (liberale natte droom VVD) of beiden financieel onafhankelijk zijn (individualisme)? Met kinderen wordt gewacht, of deze worden naar de opvang gestuurd.

Of is het beter als er sprake is van een huwelijk waar beide partners in goed overleg taken en verantwoordelijkheden verdelen. Waarbij voldoende tijd overblijft om kinderen op te voeden. Dus een onderlinge afhankelijkheid creëren.

Beide partners kunnen part-time werken, maar het traditioneel rollenpatroon biedt hierbij toch meer voordelen. Een partner kan zich volledig op zijn of haar carrière richten, hetgeen meer inkomen genereert, terwijl de ander de zorg voor de kinderen op zich neemt.

[ Bericht 44% gewijzigd door Aurelius op 21-05-2019 08:20:10 ]
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:08:58 #36
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186998329
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 07:46 schreef Murdera het volgende:
Na alle ophef was ik klaar om hen in het rijtje christenfundis en mensen uit de middeleeuwen te scharen, maar het was een prima essay. Op schrijfstijl valt nog wat ontwikkeling te behalen, maar al die #OPHEF gaat nergens over.
Ik kan enkel maar vaststellen dat velen het essay van Baudet en zeker het werk van Michel Houellebecq helemaal niet begrijpen/begrijpend kunnen lezen. Niet moeilijk in deze tijden waar het onderwijsniveau in dalende lijn is.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186998334
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 07:28 schreef Nikonlover het volgende:
Onderzoek van het Amerikaanse National Bureau of Economic Research uit 2009 toont aan dat het geluksniveau van Amerikaanse vrouwen stelselmatig is gedaald sinds de jaren 70 (na hun 'bevrijding'). Bovendien ligt het geboortepeil in de meeste westerse landen onder reproductieniveau en we weten intussen dat massale migratie geen oplossing is. Het in vraag stellen van vrouwenemancipatie is niet zo gek als het lijkt.
Ik denk niet dat Amerikaanse en Europese overheden de maatschappij weer zo gaan inrichten dat je als eenverdiener zo uit de voeten kunt als voor de jaren 70
pi_186998346
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:08 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik kan enkel maar vaststellen dat velen het essay van Baudet en zeker het werk van Michel Houellebecq helemaal niet begrijpen/begrijpend kunnen lezen. Niet moeilijk in deze tijden waar het onderwijsniveau in dalende lijn is.
Gewoon weer een gevalletje modder gooien as usual dus :')
metal up your ass
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:13:16 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186998358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:11 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Gewoon weer een gevalletje modder gooien as usual dus :')
:Y

Ze willen Baudet kapot maken vlak voor de verkiezingen :r
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:18:41 #40
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186998414
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:08 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dat. Mensen lezen dat essay niet, lezen vaak het hele nieuwsbericht niet eens. Zien alleen de kop "Baudet stelt vrouwenrechten ter discussie".

Bam, al die verongelijkte linkse wijven mad.
"Oh lieve mamma moet ik nu ook de barricaden op om baas in eigen buik te blijven" aldus een GL politica. :')
pi_186998416
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:13 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:Y

Ze willen Baudet kapot maken vlak voor de verkiezingen :r
Doet me wel veel denken aan de periode Marcel van Dam/Rosenmöller toentertijd bij de LPF :{

edit filmpje voor verwijzing

https://twitter.com/tjerklangman/status/1097431393385279489

[ Bericht 6% gewijzigd door dokter.knakworst op 21-05-2019 08:23:10 (video) ]
metal up your ass
pi_186998425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 07:46 schreef Murdera het volgende:
Aha, jij vindt dat Baudet terecht opmerkt dat ouderen in Nederland worden aangezet tot zelfdoding (het woord 'euthanasie' wordt bewust door hem vermeden) omdat hun doorgeslagen individualistische kinderen geen zin hebben om voor hun ouders te zorgen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:22:48 #43
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186998436
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aha, jij vindt dat Baudet terecht opmerkt dat ouderen in Nederland worden aangezet tot zelfdoding (het woord 'euthanasie' wordt bewust door hem vermeden) omdat hun doorgeslagen individualistische kinderen geen zin hebben om voor hun ouders te zorgen?
Niet leuk om te horen voor een VVDer, maar de linkse partijen beweren dat ook al langer. Dat we kwaliteit van leven moeten verbeteren ipv ongelukkige ouderen een pil van Drion aan te bieden.
pi_186998457
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Dat. Mensen lezen dat essay niet, lezen vaak het hele nieuwsbericht niet eens. Zien alleen de kop "Baudet stelt vrouwenrechten ter discussie".

Bam, al die verongelijkte linkse wijven mad.
"Oh lieve mamma moet ik nu ook de barricaden op om baas in eigen buik te blijven" aldus een GL politica. :')
Ik heb het essay wel gelezen en ik zie dit:
quote:
In the Netherlands (where I live), suicide is facilitated to ensure that here, too, no constraints—such as the duty to care for your parents—are placed on the indi­vidual.
Dit zijn gewoon uitspraken die vergelijkbaar zijn met religieuze malloten als Rick Santorum, dat heeft met liberalisme helemaal niks meer te maken. Baudet past veel beter bij de SGP, het zou fijn zijn als hij eens kleur zou bekennen in plaats van allerlei wollig taalgebruik te produceren en vervolgens weer de boodschap te ontkennen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2019 08:26:52 ]
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:28:50 #45
168739 Red_85
'echt wel'
pi_186998485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:18 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Doet me wel veel denken aan de periode Marcel van Dam/Rosenmöller toentertijd bij de LPF :{

edit filmpje voor verwijzing

https://twitter.com/tjerklangman/status/1097431393385279489
Samen met melkert hebben zij de sfeer gemaakt die Fortuyn heeft doen vermoorden.
Diezelfde sfeer hangt nu rond Beaudet door dit soort zaken. Moedwillig anders interpreteren van uitspraken. Dit is meer een recensie dan een uiteenzetting van een bepaalde mening.

Dit land leert niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:33:17 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186998517
De ware aard wordt weer duidelijk. Baudet wil gewoon graag een 19e eeuws Nederland door een soort sharia in te voeren
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:33:59 #47
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_186998523
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:26 schreef J.B. het volgende:

[..]

Ik heb het essay wel gelezen en ik zie dit:
[..]

Dit zijn gewoon uitspraken die vergelijkbaar zijn met religieuze malloten als Rick Santorum, dat heeft met liberalisme helemaal niks meer te maken. Baudet past veel beter bij de SGP, het zou fijn zijn als hij eens kleur zou bekennen in plaats van allerlei wollig taalgebruik te produceren en vervolgens weer de boodschap te ontkennen :')
Zoals ik al zei, partijen als GroenLinks beweren min of meer hetzelfde, en dat heeft niets met religie te maken, maar met VVD wanbeleid tov ouderen.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 08:36:38 #48
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186998546
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:33 schreef Hexagon het volgende:
De ware aard wordt weer duidelijk. Baudet wil gewoon graag een 19e eeuws Nederland door een soort sharia in te voeren
Weer een iemand die het essay niet heeft gelezen.
pi_186998553
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik kon wel lachen om dat zinnetje. Terwijl ik een euthenasieproject van (te) dichtbij heb meegemaakt. Maar ik vond het meer een absurdistisch grapje. Geen serieuze overweging.
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 08:38:41 #50
236264 crew  capricia
pi_186998562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 08:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb dan ook nooit begrepen waarom mannen niet wat meer thuis blijven. En dan vooral die mannen die hun mond vol hebben over dat vrouwen meer kinderen moeten baren.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')