ik heb de essay nog niet gelezen.. beetje vermoeiend idd.. maar de media heeft het er wel vol overquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:21 schreef YuckFou het volgende:
Je titel moet zijn;
"Baudet recenseert een boek waarin de schrijver werkende vrouwen, euthanasie en abortus ter discussie stelt in de vorm van een essay"
Maar zover was je nog niet gekomen zeker?
Ik heb me er doorheen gewerkt, moeizaam, want t is dead boring, maar hij schrijft over de gedachten van de schrijver, niet z'n eigen voor zover ik eruit meekreeg.
2e ook, hij geeft niet zijn mening maar zijn mening over een andere schrijver. Te makkelijk, hij kan beter.quote:
Uiteraard want het is precies wat Baudet doet, iets semi elitair schrijven over een controversieel onderwerp, dan een stortvloed boos links over zich heen krijgen en roepen dat ie niet begrepen wordt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:24 schreef -Chakotay- het volgende:
ik heb de essay nog niet gelezen.. beetje vermoeiend idd.. maar de media heeft het er wel vol over
Een essay is een beschouwend stuk - in dit geval over een boek - waarin de schrijver wel degelijk zijn of haar mening ventileert. En Baudet onderschrijft hier wel degelijk de mening van de schrijver van het boek. Geen kritische noten of argumenten tegen deze mening, maar enkel het onderstrepen van de argumenten die in het boek worden aangevoerd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:21 schreef YuckFou het volgende:
Je titel moet zijn;
"Baudet recenseert een boek waarin de schrijver werkende vrouwen, euthanasie en abortus ter discussie stelt in de vorm van een essay"
Maar zover was je nog niet gekomen zeker?
Ik heb me er doorheen gewerkt, moeizaam, want t is dead boring, maar hij schrijft over de gedachten van de schrijver, niet z'n eigen voor zover ik eruit meekreeg.
Dat hij het in lijn met de schrijver eens is verbaast me niet heel veel, hij wil dolgraag terug naar een soort laat 19e eeuwse tijd waarin vrouwen thuis zaten en mannen de boel draaiende houden, volkomen achterhaald en beseft hopelijk ook wel dat dat niet terug gaat komen, na de rise tijdens de prov verkiezingen is t echt jammer hoe ze hun tijd hebben gespendeerd en mij zijn ze donderdag dan ook kwijt voor Europa, er zijn betere alternatieven, alhoewel ik bij de volgende 2e Kamerverkiezingen misschien wel weer hun kant op neig...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:30 schreef Okaht het volgende:
Een essay is een beschouwend stuk - in dit geval over een boek - waarin de schrijver wel degelijk zijn of haar mening ventileert. En Baudet onderschrijft hier wel degelijk de mening van de schrijver van het boek. Geen kritische noten of argumenten tegen deze mening, maar enkel het onderstrepen van de argumenten die in het boek worden aangevoerd.
Niet handig dus om dit in verkiezingstijd te publiceren, waarna al je FvD collega's meteen moeten gaan benadrukken dat dit géén FvD standpunt is en enkel de persoonlijke mening van Baudet.
Ik denk dat de kans aanwezig is dat hij de tekst in het NL heeft aangeleverd en door iemand heeft laten vertalenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:27 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Uiteraard want het is precies wat Baudet doet, iets semi elitair schrijven over een controversieel onderwerp, dan een stortvloed boos links over zich heen krijgen en roepen dat ie niet begrepen wordt.
Als hij slim zou zijn dan laat íe die provocaties achterwege en bouwt FvD gewoon stabiel uit, maar t is wel een narcist die zo ook graag aandacht zoekt.
In elk geval is t wat subtieler de confrontatie zoeken dan Wilders'"minder minder" uitspraak.
Ga je je inhoudelijk ook nog uitdrukken of heb je alleen even de moeite genomen om wijsneuzerig mij erop te wijzen dat jouw Engels superheelveel beter is dan de mijnequote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:43 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik denk dat de kans aanwezig is dat hij de tekst in het NL heeft aangeleverd en door iemand heeft laten vertalen
of toch in Engels heeft geschreven en laten corrigeren.. want ik ben het er in dit geval toch niet met je eens... het is prima leesbaar, maar voor een doorsnee persoon met een basis cursus Engels is het lastig ja
Eigenlijk wat partijen als een CU en SGP willen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:38 schreef YuckFou het volgende:
Dat hij het in lijn met de schrijver eens is verbaast me niet heel veel, hij wil dolgraag terug naar een soort laat 19e eeuwse tijd waarin vrouwen thuis zaten en mannen de boel draaiende houden, volkomen achterhaald en beseft hopelijk ook wel dat dat niet terug gaat komen, na de rise tijdens de prov verkiezingen is t echt jammer hoe ze hun tijd hebben gespendeerd en mij zijn ze donderdag dan ook kwijt voor Europa, er zijn betere alternatieven, alhoewel ik bij de volgende 2e Kamerverkiezingen misschien wel weer hun kant op neig...
Ik heb echt geen idee hoe ik hier op moet reageren met betrekking tot de OP en mijn posts, maar het is natuurlijk een gotspe van jewelste.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:46 schreef AchJa het volgende:
Eigenlijk wat partijen als een CU en SGP willen?
Even los van het feit wat je vindt van "vrouwen achter het aanrecht" is het natuurlijk wel enorm bizar dat je als kostwinner (eenverdiener) 6 keer meer belasting betaalt als je de keus maakt als gezin om je kinderen gewoon thuis op te voeden ipv dat je het aan de creche en school overlaat toch?
Je kan niet stemmen op Thierry.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:38 schreef dokter.knakworst het volgende:
Goeie man die Thierry, mijn stem krijg je donderdag![]()
Baudet wordt nu aangevallen op iets wat de basis beginselen zijn van partijen als de CU en SGP. Die enorme ophef heb ik nog nooit gezien als iemand zoals Bas van der Vlies in de kamer stond te preken. Ik bedoel die willen ook terug naar een vrouw thuis, man werk situatie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:51 schreef YuckFou het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe ik hier op moet reageren met betrekking tot de OP en mijn posts, maar het is natuurlijk een gotspe van jewelste.
Natuurlijk hebben de media het daar over, het is hun heilige taak om mensen te misleiden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik heb de essay nog niet gelezen.. beetje vermoeiend idd.. maar de media heeft het er wel vol over
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:15 schreef -Chakotay- het volgende:
Thierry Baudet stelt in een maandag verschenen essay de positie van vrouwen die werken en (financieel) onafhankelijk zijn ter discussie. Ook zet de Forum voor Democratie-leider vraagtekens bij liberale verworvenheden als abortus en euthanasie.
Bron
De Essay
Ik vind dat hij ergens best een punt heeft.
Hoe ik dit ga formuleren kom ik nog later op terug.
ik ga -net als jij- er vanuit dat de berichtgeving als nieuwsitem juist isquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:10 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]![]()
Zeg dan gewoon dat je blind gelooft wat hij voorkauwt. Maar niet dat hij 'best wel een punt heeft' terwijl je zijn punten überhaupt niet eens gelezen hebt.
Staat ie wel op de lijst voor het europees parlement?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:38 schreef dokter.knakworst het volgende:
Goeie man die Thierry, mijn stem krijg je donderdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |