![450px-Eurovision_Song_Contest_2020_logo.svg.png]()
WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!
![Pw8cZk6.png]()
Ons eiland Doezepwa Utopia:
Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.
SPOILER
quote:
Op maandag 20 mei 2019 17:11 schreef ato het volgende:Waarschijnlijk kennen heel veel mensen niet dit nummer, maar dit was de eerste Israėlische inzending in 1973 voor Israėl. Zij kwam afgelopen zaterdag ook voor bij. Prachtig.
Ik vind dat ook een goede inzending! 4e geworden achter Anne-Marie David, Mocedades en Cliff Richard.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 20 mei 2019 @ 17:14:23
H_T
2733
quote:
Op maandag 20 mei 2019 17:13 schreef naatje_1 het volgende:[..]
gaat niet om afleiding, ik krijg vandaag gewoon niets uit mijn hoofd, ik merk gewoon de absentie van een paar hersencellen

En ik ben moe
JE MOET!

Anders kom je in de kelder van Leonora terecht
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
naatje_1
Naatzipiraat
ik zat nog in het vorige topic
Hier schreef
Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
@naatje_1 Er zijn van die dagen dat er soms heel weinig uit komt. Is er in plaats van schrijfwerk ook iets anders wat je nog voor je scriptie kan doen? Ik had op dagen dat ik geen letter op papier kreeg dat ik nog wat extra research ging doen ofzo; alles om in ieder geval wel wat productiefs te doen. Juist af en toe even wat afleiding kan ook helpen, en natuurlijk genoeg rust.
@ijs_beer ik zie helemaal geen spatie in de TT
quote:
Ja mierenneuker, die bedoel ik natuurlijk niet
quote:
Op maandag 20 mei 2019 17:14 schreef Aoibhin het volgende:[..]
Ik vind dat ook een goede inzending! 4e geworden achter Anne-Marie David, Mocedades en Cliff Richard.
Zij kwam ook even voorbij, leuk dat je het mooi vind.
Life can be a bitch, so like it..