Dat vind ik dan weer echt een treurig kneusje op ieder front. Minder talent, niet vermakelijk qua spel en waar Kyrgios gewoon het IQ heeft van een baksteen is Tomic gewoon een verwend kutventje.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tomic deed het ook een jaartje of twee met twee vingers in z'n neus, totdat hij de top 100 uitknalde en qualifiers moest gaan spelen. Zou zomaar kunnen gebeuren bij Kyrgios.
Mjah klopt wel wat je zegt, maar ik zie Kyrgios met z'n grote bek zomaar dezelfde route afleggen..quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt een treurig kneusje op ieder front. Minder talent, niet vermakelijk qua spel en waar Kyrgios gewoon het IQ heeft van een baksteen is Tomic gewoon een verwend kutventje.
Ja, lastig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:44 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Nadal tegen een qualifier en vervolgens tegen de winnaar van qualifier v.s. qualifier
Ik vind Kyrgios ook een erg leuke speler, en een van de weinigen die echt plezier lijken te hebben op de baan. Ook leuk hoe hij laatst mensen die panne hadden had geholpen met het duwen van hun auto.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Het is een doodzonde dat iemand met zoveel talent er zo weinig uithaalt, dus respect heb ik zeker niet voor hem...maar hij blijft ontzettend vermakelijk in een tenniswereld vol grijze muizen..zowel qua spel als qua karakter.
Pas nou op. Anonymousz leest ook mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt een treurig kneusje op ieder front. Minder talent, niet vermakelijk qua spel en waar Kyrgios gewoon het IQ heeft van een baksteen is Tomic gewoon een verwend kutventje.
Einde tijdperk?quote:
Stond zelfs 4-0 en 30-15quote:Op zondag 26 mei 2019 12:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Einde tijdperk?
4-1 Potapova in de tweede, dus we zullen nu wel 4-6 6-4 6-2 voor Kerber gaan zien. #wtagenot
Slechte versie van Kirilenkoquote:Op zondag 26 mei 2019 12:24 schreef DeeBee het volgende:
KOEKOEK, Kerber RAUS!
Potapova een uitstekend talent, wat wij zo op Insta zien.
Ja echt wtf. Ook trainingen van Rafa zien er zo uit, was dit andere jaren ook zo extreem? Bizar.quote:
Hij gaat makkelijk Roland Garros wi de halve finale halen tegen Rafa en dan er keihard af.quote:Op zondag 26 mei 2019 15:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wedstrijd van Fed vooralsnog ook een trainer. Nu maar hopen dat Norrage niet gaat voorspellen dat Fed makkelijk RG gaat winnen. Dan gaat het steeds mis.
Niet verrassend op basis resultaten laatste maand, maar wel oo basis laatste jaar. Hij leek wel echt goed op gravel en geen eendagsvlieg....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |