SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALLEMAAL!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:47 schreef Butler456 het volgende:
Van welke landen krijgen we denken jullie punten?
Ik was gewoon vergeten dat de lijnen nog open zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja de stemlijnen zijn nu nog open. Maar voor het tellen van de stemmen hebben ze gewoon de tijd van juryvote beschikbaar.
Huh wat? Ik zeg helemaal niks over haar leeftijdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik snap dat dus niet. Ben je alleen geloofwaardig als je jong bent? Madonna's ideeën nu zijn niet heel anders dan eerder.
Ik denk van aan de hand van wat er werkelijk op wie wordt ingezetquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:46 schreef MaLo het volgende:
Maar waarom gaan we nu zo explosief goed in de odds? Vragen ze mensen op wie ze gestemd hebben ofzo? Oc gaat dit puur op basis van de optredens?
Blijkbaar viel Australië tegen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:48 schreef Studiotje het volgende:
Waar komt deze groei bij de bookmakers vandaan?
Mensen die alles voor het eerst bekijken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:48 schreef Studiotje het volgende:
Waar komt deze groei bij de bookmakers vandaan?
Ja nee ik bedoelde inderdaad, waarom zet iedereen nu zo massaal in op Nederland, had het niet goed geformuleerdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik denk van aan de hand van wat er werkelijk op wie wordt ingezet
Het gebeurt ook morgenochtend pas in dit tempoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:50 schreef Butler456 het volgende:
Ik ga denk ik niet slapen vannacht als het gebeurt.
gewoon straks "lijnen zijn dicht, duncan gewonnen, amsterdam 2020 *mic drop*"quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:49 schreef -Magica- het volgende:
Eindeloos rekken en dan in een recordtempo die punten er doorheen drukken
Dat is niet zo gek. Ik dacht het gezien de verstreken tijd eigenlijk ook al. Maar had nog geen Europe stop voting now gehoord en zag de nummers onderin beeld nog voorbijkomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik was gewoon vergeten dat de lijnen nog open zijn.![]()
Ouderdom, dat zal het wel zijn.
oh dat!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
gewoon straks "lijnen zijn dicht, duncan gewonnen, amsterdam 2020 *mic drop*"
Ik ook, zo cringequote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen om Slovenië
Ongemakkelijker dan dat gaat het nooit meer worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:51 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen om Slovenië
Dat komt over een paar minuten dan welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds NL 51% ZWI 11% en ITA+AUS 8%
Heerlijk, had toch iets anders verwacht.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:53 schreef Strani het volgende:
Oh jongens wat een spanning, maar wel kalmerend dat de odds en online polls goed gaan tot zo ver.
Al een paar jaar net over 0:00, dit word laatquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:53 schreef Dave het volgende:
Was in vorige jaren niet rond 12.00 uur de uitslag bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |