abonnement Unibet Coolblue
pi_186928253
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 14:53 schreef wuuht het volgende:
Iemand zin om online nog een kans te geven nu het uit beta is en wat missies samen te doen? PSN: wauturr
pi_186947286
Kan geen strangers misssies spelen.Meer mensen last van?
Ze reageren wel,maar ik kan niks accepteren.
pi_187044858
@MMaRsu https://www.budgetgaming.nl/xboxone/red+dead+redemption+2.html

RDR2 in de aanbieding, mocht je nog willen.
  donderdag 23 mei 2019 @ 12:30:01 #5
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187045093
Thanks dude! Heb alleen teringveel geld aan retro games uitgegeven de afgelopen maand dus ben nu ultimate broke :'(

Even sparen en dan is rdr2 ook weer wat goedkoper. Pik em wel 2e hands op, hopelijk voor een euro of 20-25 ^_^
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games donderdag 23 mei 2019 @ 23:05:55 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_187056199
De weergave van HDR in RDR2, die aanvankelijk nogal tegenviel, schijnt aardig verbeterd te zijn met een recente update. Zelf nog niet kunnen checken maar wellicht interessant voor menigeen.

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_187103314
Vandaag meerdere headshots mogen ontvangen terwijl ik full hp, hoed op en ability never leave without one geselecteerd had. Ben benieuwd of dat een bug of een cheat is.
  dinsdag 28 mei 2019 @ 15:49:31 #8
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_187133425
Kan iemand mij vertellen of het klopt dat het lang duurt voordat de Beer missie begint in charter 2?

Ik verkoop mijn paard, koop een nieuw paard en rij achter die gast aan. Maar dan staan ze samen in de bosjes en kan ik alleen nog rondkijken. Lijkt mij dat dat niet klopt. Maar las ergens dat je twee dagen gaat "wachten" tot je die beer gaat aanvallen/zoeken.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_187133856
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 15:49 schreef Toekito het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het klopt dat het lang duurt voordat de Beer missie begint in charter 2?

Ik verkoop mijn paard, koop een nieuw paard en rij achter die gast aan. Maar dan staan ze samen in de bosjes en kan ik alleen nog rondkijken. Lijkt mij dat dat niet klopt. Maar las ergens dat je twee dagen gaat "wachten" tot je die beer gaat aanvallen/zoeken.
Normaal gesproken zet je samen met Hosea je kamp op, ga je slapen en de 'volgende' dag ga je dan verder met de missie en dus jagen op de beer.

Het lijkt me dat je missie bugged is. Misschien opnieuw starten?
  dinsdag 28 mei 2019 @ 16:56:06 #10
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_187135020
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 16:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Normaal gesproken zet je samen met Hosea je kamp op, ga je slapen en de 'volgende' dag ga je dan verder met de missie en dus jagen op de beer.

Het lijkt me dat je missie bugged is. Misschien opnieuw starten?
reeds geprobeerd maar werkt niet. Ben nu andere missies gaan doen. En als het straks nog zo is, herinstalleer ik RDR2 even. Hoe vervelend ook
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_187143188
Had gehoopt dat ik nu wel knap online kon, maar ik werd alsnog vrij snel uit de server gegooid, laat ze daar eens wat aan doen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 29 mei 2019 @ 13:29:10 #12
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_187151193
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 16:56 schreef Toekito het volgende:

[..]

reeds geprobeerd maar werkt niet. Ben nu andere missies gaan doen. En als het straks nog zo is, herinstalleer ik RDR2 even. Hoe vervelend ook
inderdaad, dit is een missie die gewoon doorloopt. Heb je wel rdr geüpdate met de laatste patches? Waarschijnlijk wel ;)

Je moest toch ook wat craften tijdens het kamperen? Dat wel grdaan?
  woensdag 29 mei 2019 @ 14:34:26 #13
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187152079
quote:
19s.gif Op dinsdag 28 mei 2019 15:49 schreef Toekito het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het klopt dat het lang duurt voordat de Beer missie begint in charter 2?

Ik verkoop mijn paard, koop een nieuw paard en rij achter die gast aan. Maar dan staan ze samen in de bosjes en kan ik alleen nog rondkijken. Lijkt mij dat dat niet klopt. Maar las ergens dat je twee dagen gaat "wachten" tot je die beer gaat aanvallen/zoeken.
Je moet konijnen afschieten, een kamp maken, lokaas craften bij het kampvuur. Dan gaan ze slapen en de volgende dag moet je het aas neerleggen om de beer naar je toe te lokken, ga achter de steen staan bij Hosea en dan krijg je een cutscene waar de beer verschijnt.

Is een main mission volgens mij? Die zul je nodig hebben om vooruit te komen.
Hopelijk is het geen gamebreaking bug en moet je helemaal opnieuw beginnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 29 mei 2019 @ 14:44:16 #14
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_187152201
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2019 13:29 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

inderdaad, dit is een missie die gewoon doorloopt. Heb je wel rdr geüpdate met de laatste patches? Waarschijnlijk wel ;)

Je moest toch ook wat craften tijdens het kamperen? Dat wel grdaan?
Zover kom ik niet :'( alles geüpdate en gedaan uiteraard. Heb nu mijn bountys afbetaald en ga hey zo even proberen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  woensdag 29 mei 2019 @ 15:02:58 #15
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_187152461
Ah hij doet het nu. Ben benieuwd!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  vrijdag 31 mei 2019 @ 23:00:59 #16
47102 Elvi
miemkwien
pi_187190947
Ik ben ook eindelijk eens begonnen met rdr2 :P
En ik wil alles eruit halen wat erin zit. Dus niet te snel door de missies heen.

Ik zit nu in chapter 2, maar ik vind chapter 1 vrij kort? Had ik er meer uit kunnen halen in de sneeuw of is dat gewoon de normale gameplay?
pi_187191749
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:00 schreef Elvi het volgende:
Ik ben ook eindelijk eens begonnen met rdr2 :P
En ik wil alles eruit halen wat erin zit. Dus niet te snel door de missies heen.

Ik zit nu in chapter 2, maar ik vind chapter 1 vrij kort? Had ik er meer uit kunnen halen in de sneeuw of is dat gewoon de normale gameplay?
Je kan missies opnieuw doen voor een beter resultaat. En dat is makkelijker te doen door net voor zo'n missie je game te herladen ipv achteraf een eerdere missie opnieuw te spelen.

En je kan natuurlijk wat rond lopen en verkennen. Maar in chapter 1 is er vrij weinig te doen naast de missies. Dat veranderd nu je een kamp hebt en in de bewoonde wereld bent.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187195162
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2019 23:00 schreef Elvi het volgende:
Ik ben ook eindelijk eens begonnen met rdr2 :P
En ik wil alles eruit halen wat erin zit. Dus niet te snel door de missies heen.

Ik zit nu in chapter 2, maar ik vind chapter 1 vrij kort? Had ik er meer uit kunnen halen in de sneeuw of is dat gewoon de normale gameplay?
Chapter 1 is gewoon de intro.
Chapter 2 duurt echt eeuwen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 08:19:41 #19
47102 Elvi
miemkwien
pi_187195301
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 08:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Chapter 1 is gewoon de intro.
Chapter 2 duurt echt eeuwen _O_
Gelukkig *O*
Ik moet nog heel veel jagen, m'n kamp upgraden, bloemetjes plukken, en al die vage plekken bezoeken :P
  zaterdag 1 juni 2019 @ 08:32:36 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_187195462
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2019 08:19 schreef Elvi het volgende:

[..]

Gelukkig *O*
Ik moet nog heel veel jagen, m'n kamp upgraden, bloemetjes plukken, en al die vage plekken bezoeken :P
De chapters gaan toch redelijk snel hoor als je de main missions volgt.
Als je het langzamer aan wil doen doe je eerst wat collectibles, upgrades, etc.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_187195593
Tip voor als je straks eenmaal in je kamp een grote bug wilt vermijden:

https://www.newsweek.com/(...)lite-society-1204096
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 1 juni 2019 @ 12:45:18 #22
47102 Elvi
miemkwien
pi_187198048
Gisteren heb ik ook de online versie geprobeerd. Volgens mij is die nog wel wat buggy? Dan respawnde ik midden in een missie of totaal ergens anders dan waar ik doodging. Als in: ik ga dood in de woestijn en ik respawn in een moeras.

Ik laat de online story even voor wat het is want nu wordt ik wel wat gespoilerd met de locaties :')
  zaterdag 8 juni 2019 @ 19:17:56 #23
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_187323973
Toch maar weer gekocht *O*

welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_187565934
ik heb zojuist het red dead redemption uitgespeeld. ik ben niet echt een hardcore gamer (speel maar een paar uurtjes per week maximaal)

maar wat een goede game. het verhaal is echt fantastisch net of je in een western aan het spelen bent. de Ontwikkeling die arthur morgan doormaakt is echt goed gedaan je begrijpt iedere stap en waarom hij de beslissingen neemt die hij neemt.

ook de muziek is echt goed gedaan vooral het moment waarop dat lied unshaken wordt gespeeld. echt indrukwekkend.

ook de epiloog vond ik wel leuk om te spelen en helpt wel om het verhaal van de red dead redemption 1 nog tragischer te maken.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_187812376
Ik blijf het vervelend vinden dat de PS4 Throphy's van RDR2 en online bij elkaar staan. Het is haast onmogelijk om platinum te halen met online erbij. Ik vind online zo ontzettend kut namelijk haha. Dat duurt echt eeuwig.

Ben wel bijna klaar met alle throphy's van de story mode.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  maandag 8 juli 2019 @ 17:03:32 #26
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_187815414
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik blijf het vervelend vinden dat de PS4 Throphy's van RDR2 en online bij elkaar staan. Het is haast onmogelijk om platinum te halen met online erbij. Ik vind online zo ontzettend kut namelijk haha. Dat duurt echt eeuwig.

Ben wel bijna klaar met alle throphy's van de story mode.
Die twee trophies om alle beesten te bestuderen en te skinnen lijkt me ook een flinke uitdaging. Moet er echt niet aan denken om ze allemaal te vinden.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 19:52:51 #27
47102 Elvi
miemkwien
pi_187904475
Ik vind het echt moeilijk om geld ingame te krijgen. Het is nog wel hoofdstuk 2 maar toch.
Ik word ook steeds aangevallen als ik in Valentine kom :') dan verdedig ik mezelf en dan ben ik weer wanted en moet ik m'n bounty betalen!

Superkut weer dit. Ik wil eigenlijk een cheat gebruiken maar dan wordt je game niet opgeslagen begreep ik...
pi_187904768
Volgens mij ben ik in mijn eerste playthrough niet 1 keer in de gevangenis gekomen, tenzij het onderdeel was van de story :').
pi_187907445
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2019 14:04 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik blijf het vervelend vinden dat de PS4 Throphy's van RDR2 en online bij elkaar staan. Het is haast onmogelijk om platinum te halen met online erbij. Ik vind online zo ontzettend kut namelijk haha. Dat duurt echt eeuwig.

Ben wel bijna klaar met alle throphy's van de story mode.
De trophy die me de meeste tijd koste was die waarin je voor bijna alle missies goud moest halen. En daarna denk ik de challenges. Ga je op het einde pas focussen op de paar dieren die je nog niet bestudeerd en afgeschoten hebt. Je zult zien dat je bijna alles hebt en degene die je nog mist kan je makkelijk opsporen in gebieden waar ze veel voorkomen. De dieren op het eiland hoef je trouwens niet te doen voor die 2 trophies.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 15 juli 2019 @ 18:42:29 #31
47102 Elvi
miemkwien
pi_187938912
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 20:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens mij ben ik in mijn eerste playthrough niet 1 keer in de gevangenis gekomen, tenzij het onderdeel was van de story :').
Ja maar ik snap het zelf ook niet. Ik begroet iedereen zodat m'n score omhoog gaat maar ik blijf maar aangevallen worden -O-
  maandag 15 juli 2019 @ 21:23:44 #32
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_187942244
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 19:52 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om geld ingame te krijgen. Het is nog wel hoofdstuk 2 maar toch.
Ik word ook steeds aangevallen als ik in Valentine kom :') dan verdedig ik mezelf en dan ben ik weer wanted en moet ik m'n bounty betalen!

Superkut weer dit. Ik wil eigenlijk een cheat gebruiken maar dan wordt je game niet opgeslagen begreep ik...
Doe gewoon de missies en je hebt geen geldproblemen meer :) echt ik heb nooit ook maar iets van geld issues gehad.

Als je echt geld nodig hebt kun je ook de treasure challenge gaan doen.
  maandag 15 juli 2019 @ 21:25:03 #33
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_187942275
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De trophy die me de meeste tijd koste was die waarin je voor bijna alle missies goud moest halen. En daarna denk ik de challenges. Ga je op het einde pas focussen op de paar dieren die je nog niet bestudeerd en afgeschoten hebt. Je zult zien dat je bijna alles hebt en degene die je nog mist kan je makkelijk opsporen in gebieden waar ze veel voorkomen. De dieren op het eiland hoef je trouwens niet te doen voor die 2 trophies.
American Robin
Western Bull Moose

Godver die beesten hebben mij echt uren gekost :X :')

Never again, maar de platinum was heerlijk om te unlocken :7
pi_187942287
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 19:52 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het echt moeilijk om geld ingame te krijgen. Het is nog wel hoofdstuk 2 maar toch.
Ik word ook steeds aangevallen als ik in Valentine kom :') dan verdedig ik mezelf en dan ben ik weer wanted en moet ik m'n bounty betalen!

Superkut weer dit. Ik wil eigenlijk een cheat gebruiken maar dan wordt je game niet opgeslagen begreep ik...
Nooit je bounty betalen, dat heeft geen enkele zin, en gewoon missies blijven spelen, je zwemt al best vlot in het geld dan. :)
-nee-
  maandag 15 juli 2019 @ 21:37:33 #35
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_187942567
Bounty betalen deed ik alleen in chapter 2 inderdaad omdat ik dacht dat dat moest _O- daarna nooit meer iets betaald :P bounty hunters afknallen was prima afleiding van de gameplay :P
pi_187943007
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 21:25 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

American Robin
Western Bull Moose

Godver die beesten hebben mij echt uren gekost :X :')

Never again, maar de platinum was heerlijk om te unlocken :7
Feli ^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187977500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 22:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De trophy die me de meeste tijd koste was die waarin je voor bijna alle missies goud moest halen. En daarna denk ik de challenges. Ga je op het einde pas focussen op de paar dieren die je nog niet bestudeerd en afgeschoten hebt. Je zult zien dat je bijna alles hebt en degene die je nog mist kan je makkelijk opsporen in gebieden waar ze veel voorkomen. De dieren op het eiland hoef je trouwens niet te doen voor die 2 trophies.
Ja, toen ik 100% gehaald had moest ik nog 20 dieren bestuderen. Dat viel wel mee dus. Maar het duurt nog wel even voordat ik platinium haal
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_187977576
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 22:31 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ja, toen ik 100% gehaald had moest ik nog 20 dieren bestuderen. Dat viel wel mee dus. Maar het duurt nog wel even voordat ik platinium haal
Welke moet je nog? Alleen die van 100x goud kan moeilijk zijn. De rest kost hoogstens wat tijd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187977640
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 22:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Welke moet je nog? Alleen die van 100x goud kan moeilijk zijn. De rest kost hoogstens wat tijd.
Ik moet nog alles van rdr2 online. Ben lvl 10 online ofzo.

Dan moet ik nog de volgende voor story
- activity in elk kamp. (Die had ik helaas gemist dus moet nog een keer opnieuw beginnen helaas)
- alles dieren bestuderen (Moet er nog 10 ofzo dus bijna klaar)
- Alles skinnen (ook nog 10 denk ik)
- 70 gold halen.

Dus het valt opzich mee. Maar doe rustig aan af en toe wat uurtjes spelen
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_187977870
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 22:36 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ik moet nog alles van rdr2 online. Ben lvl 10 online ofzo.

Dan moet ik nog de volgende voor story
- activity in elk kamp. (Die had ik helaas gemist dus moet nog een keer opnieuw beginnen helaas)
- alles dieren bestuderen (Moet er nog 10 ofzo dus bijna klaar)
- Alles skinnen (ook nog 10 denk ik)
- 70 gold halen.

Dus het valt opzich mee. Maar doe rustig aan af en toe wat uurtjes spelen
Oh ja, 70x goud halen ipv 100.

Ik raad je aan om dat te laten voor wat het is en pas bij je volgende playthrough te proberen. Elke missie die je al eerder gehaald hebt en opnieuw probeert speel je namelijk automatisch met erg slechte stats en hele slechte wapens en geen items. Als je dus 70x goud wil halen kan je beter saven voor de missie en als je geen goud hebt gehaald je game opnieuw laden.

Wel mooi dat je al je challenges al gehaald hebt. Sommige kosten een hoop tijd om te voltooien.

Zorg dat je uiteraard de dieren klaar hebt voor je je nieuwe playthrough begint en je zit goed.
De MP is alleen wat grindwerk en het is best vermakelijk om de mp opdrachten te grinden. Ik heb daarna nog zeker 50 uur mp gedaan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187977938
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 22:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Oh ja, 70x goud halen ipv 100.

Ik raad je aan om dat te laten voor wat het is en pas bij je volgende playthrough te proberen. Elke missie die je al eerder gehaald hebt en opnieuw probeert speel je namelijk automatisch met erg slechte stats en hele slechte wapens en geen items. Als je dus 70x goud wil halen kan je beter saven voor de missie en als je geen goud hebt gehaald je game opnieuw laden.

Wel mooi dat je al je challenges al gehaald hebt. Sommige kosten een hoop tijd om te voltooien.

Zorg dat je uiteraard de dieren klaar hebt voor je je nieuwe playthrough begint en je zit goed.
De MP is alleen wat grindwerk en het is best vermakelijk om de mp opdrachten te grinden. Ik heb daarna nog zeker 50 uur mp gedaan.
hoe lang kost dat ongeveer om alle online thropies te halen?
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_187977999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 22:49 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

hoe lang kost dat ongeveer om alle online thropies te halen?
Ik denk dat het mij iets van 60 uur gekost heeft. Maar ik vond dat prima en ik kan me niet herinneren dat ik iets nog met tegenzin moest halen.

Van alle trophies had ik dat wel bij een aantal challenges en de laatste 5 dieren ofzo waar ik actief naar op zoek moest.

Goud halen was bij een hoop missies juist een leuke uitdaging. Je moet alleen wel sommige missies na een paar pogingen opgeven omdat die belachelijke eisen stellen voor goud.
Gebruik ook sowieso een handleiding, want sommige missies zijn niet te doen zonder.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_187978027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 22:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik denk dat het mij iets van 60 uur gekost heeft. Maar ik vond dat prima en ik kan me niet herinneren dat ik iets nog met tegenzin moest halen.

Van alle trophies had ik dat wel bij een aantal challenges en de laatste 5 dieren ofzo waar ik actief naar op zoek moest.
ja, ik ben pas 4 uur bezig geweest met één of ander kut vogeltje. Dat werd wel erg vervelend
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_188049837
Nou beide throphy's binnen. bleek dat ik nog maar 1 beest hoefde te skinnen en nog maar 4 te bestuderen. Dus was al verder dan ik dacht.

Daarna aan de gang gegaan met de gold medals maar daar werd ik toch wel snel vervelend van. één missie 6x gedaan en nog niet gehaald en dan moet je eerst al die andere onnozele dingen doen voordat je bij het gedeelte komt waar het om gaat. Ben je 10 minuten verder en dan binnen 3 seconden geraakt :S

Maar goed even een dagje laten rusten en dan weer een paar uurtjes doen.
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  maandag 22 juli 2019 @ 18:22:50 #45
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_188059063
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 07:57 schreef Pro_Shifty het volgende:
Nou beide throphy's binnen. bleek dat ik nog maar 1 beest hoefde te skinnen en nog maar 4 te bestuderen. Dus was al verder dan ik dacht.

Daarna aan de gang gegaan met de gold medals maar daar werd ik toch wel snel vervelend van. één missie 6x gedaan en nog niet gehaald en dan moet je eerst al die andere onnozele dingen doen voordat je bij het gedeelte komt waar het om gaat. Ben je 10 minuten verder en dan binnen 3 seconden geraakt :S

Maar goed even een dagje laten rusten en dan weer een paar uurtjes doen.
Hoeveel gold heb je?
pi_188072087
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2019 18:22 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Hoeveel gold heb je?
Stuk of 10 ofzo. Ben net begonnen
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_188073359
Ik ben een 2de playtrough gestart :)
  maandag 29 juli 2019 @ 08:43:09 #48
47102 Elvi
miemkwien
pi_188184060
Godsamme, probeer ik iemand te redden; schiet ik m neer ipv de ketting te breken :')
  dinsdag 30 juli 2019 @ 19:05:36 #49
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188208311

Meesterlijke Q&A met de stemmen achter Dutch & Arthur

[ Bericht 29% gewijzigd door MMaRsu op 30-07-2019 19:10:54 ]
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188393400
Vandaag bij chapter 4 aangekomen (ja ik speel langzaam aan :P )

Chapter 3 ging ineens heel snel; van de ene missie naar de ander en ineens zit ik in een nieuw kamp.
Ik hoop niet dat chapter 4 zo snel gaat :@
pi_188394285
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2019 14:14 schreef Sjemmert het volgende:
Ik ben een 2de playtrough gestart :)
Respect.
Dit, dus.
pi_188394361
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Respect.
:')

Intussen moet ik mijzelf er toe zetten om überhaupt verder te gaan met het volgens jou (dacht ik) veel betere Breath of the Wild.
pi_188394430
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

:')

Intussen moet ik mijzelf er toe zetten om überhaupt verder te gaan met het volgens jou (dacht ik) veel betere Breath of the Wild.
GODENSPEL
Dit, dus.
pi_188403359
Volgens mij moet ik Arthur vaker laten eten want hij begint nu steeds te hoesten :') ik doe het pas als z'n health naar beneden gaat in gevechten maar hij is nu best underweight :@
pi_188403374
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:07 schreef Elvi het volgende:
Volgens mij moet ik Arthur vaker laten eten want hij begint nu steeds te hoesten :') ik doe het pas als z'n health naar beneden gaat in gevechten maar hij is nu best underweight :@
Vrijwel iedereen heeft hem tijdens de story "underweight" gehad omdat je anders de hele dag aan het eten bent. Zou me daar niet teveel zorgen om maken.
pi_188764358
Met alle pijn en moeite door de maingame geworsteld. Is de tweedelige epiloog nóg saaier. Het is mooi geweest, ik kap ermee.
Dit, dus.
  maandag 2 september 2019 @ 23:49:56 #57
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188764442
Ik vond het een prachtige epilogue maargoed ook de story kon ik geen genoeg van krijgen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188764529
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:49 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond het een prachtige epilogue maargoed ook de story kon ik geen genoeg van krijgen
Koemelken, stront scheppen en tyfuslange ritten met paard en wagen maken. Het is zó ongelofelijk saai.
Dit, dus.
  dinsdag 3 september 2019 @ 00:57:09 #59
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188765256
Tja, heb je rdr1 niet gespeeld dan?

Ik vind het soms echt alsof Bully 2 straks uitkomt en mensen dan gaan zeiken van ja wel een beetje teveel school shit de hele tijd en waarom kan ik niet skateboarden waar ik wil :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188765836
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 23:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Koemelken, stront scheppen en tyfuslange ritten met paard en wagen maken. Het is zó ongelofelijk saai.
Niet zo saai als Breath of The Wild! :)
  dinsdag 3 september 2019 @ 23:08:31 #61
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188779318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Niet zo saai als Breath of The Wild! :)
topkek dit :')

welke drugs gebruik jij scrummie hou op
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188784049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 07:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Niet zo saai als Breath of The Wild! :)
Ik speel beide momenteel voor de eerste keer en in het begin is RDR2 echt wel een stuk saaier. :P

IMO 2 totaal verschillende games met beide hun charmes en minpunten maar echt vergelijkbaar? Nee.
pi_188784087
RDR2 begint eigenlijk pas echt als je voor het eerst het sneeuwgebied uitkomt _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188784112
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:02 schreef StateOfMind het volgende:
RDR2 begint eigenlijk pas echt als je voor het eerst het sneeuwgebied uitkomt _O_
Ja exact, net als bij The Witcher 3 als je White Orchard voorbij bent.
  woensdag 4 september 2019 @ 12:09:53 #65
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_188784193
Ik hang nog steeds ergens in Chapter 2. Vanavond maar weer eens verder...
pi_188784270
quote:
2s.gif Op woensdag 4 september 2019 12:00 schreef Drankster het volgende:

[..]

Ik speel beide momenteel voor de eerste keer en in het begin is RDR2 echt wel een stuk saaier. :P

IMO 2 totaal verschillende games met beide hun charmes en minpunten maar echt vergelijkbaar? Nee.
Nah, is ook meer pesten van Buitendam die elke keer blijft roepen hoe saai RDR2 is, en hoe geweldig BoTW is. Het is gewoon veel meer mijn type game, dat RDR. BoTW is natuurlijk een topgame, maar puur persoonlijk trekt het mij veel minder.
  woensdag 4 september 2019 @ 12:46:43 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188784653
Het is idd wel een compleet ander soort game, maar waarbij ik wel vind dat botw de speler wel helemaal laat doen wat hij of zij zelf wil. In tegenstelling tot rdr2 waar je vaak geforceerd word het spel op een bepaalde manier te spelen. Die rigide structuur is wel iets waar wat minder van mag in de volgende Rockstar game. Misschien wat meer vrijheid in hoe je bepaalde missies kan aanpakken bijvoorbeeld.

Natuurlijk weet ik dat de Housers steeds meer richting pure storytelling aan het gaan zijn in het verhaal gedeelte van hun games, dus dat maakt het moeilijk om een vrije aanpak te geven.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 5 september 2019 @ 18:58:14 #68
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_188988860
In online schijnen ineens overal zombies op te duiken her en der. Tenminste, dat lijkt erop als ik Reddit bekijk.

Geruchten over Undead Nightmare 2... Maar het lijkt alleen op online te zijn.
  dinsdag 17 september 2019 @ 12:52:56 #70
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_188988892
blegh die DLC gaat er echt niet komen dus.
pi_188988962
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:52 schreef Gunner het volgende:
blegh die DLC gaat er echt niet komen dus.
Als er daadwerkelijk alleen een UD2 komt voor online, ga ik @MMaRsu achterna in zijn passie tegen big corporate.
pi_188989103
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Als er daadwerkelijk alleen een UD2 komt voor online, ga ik @:Mmarsu achterna in zijn passie tegen big corporate.
Die kans is groot. Undead Nightmare 2 en een eventuele Red Dead Redemption Remake kunnen natuurlijk allebei nog gebeuren.
SOONY
pi_188989185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 12:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In online schijnen ineens overal zombies op te duiken her en der. Tenminste, dat lijkt erop als ik Reddit bekijk.

Geruchten over Undead Nightmare 2... Maar het lijkt alleen op online te zijn.
Er is iemand die het ook in Story mode heeft gezien.

Ik had in online wel iets geks. Normaal heb je bij armadillo allemaal lijken liggen en nu waren ze er wel in de middag maar toen t avond was en ik uit de saloon kwam waren ze allemaal weg. Heb ik nog nooit eerder gehad. Misschien was t een glitch. Ik zal vanavond in Story mode eens kijken.
pi_188992310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 13:06 schreef Elvi het volgende:

[..]

Er is iemand die het ook in Story mode heeft gezien.

Lees en zie het net ja. Genot. Dat gaat Undead Nightmare 2 dus worden, kan bijna niet anders.
pi_188992320
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 16:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Lees en zie het net ja. Genot. Dat gaat Undead Nightmare 2 dus worden, kan bijna niet anders.
Linkjes?
SOONY
pi_188992359
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 16:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

:B
Wat betekent die smiley? :@
pi_188992377
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 16:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Wat betekent die smiley? :@
“JAAAAA HELLL YEAH!!”
SOONY
pi_188992379
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 september 2019 16:58 schreef DKUp het volgende:

[..]

“JAAAAA HELLL YEAH!!”
:D *O* *O* *O*
pi_188993042
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2019 16:56 schreef DKUp het volgende:

[..]

:B
Hmmmm, ik had sowieso wel een nieuwe playthrough in gedachte (ná Greedfall, ná Days Gone en ná Borderlands 3 :') ), dus dit zou dan wel weer een hele goede reden zijn, als dit ook naar Story mode komt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188993189
Wel een ontzettend toffe manier om DLC 'aan te kondigen' als het daadwerkelijk DLC is. Niets zeggen, en dan her en der wat zombies erin knallen, alsof het echt een langzaam opzettende 'plague' is. Rond Halloween zullen we wel veel meer weten.
pi_188993220
Het kan ook nog een Halloween event zijn voor online.

Maar aan de andere kant zou t Dan niet in Story mode komen.

Tenzij het een programmeer foutje is.
pi_188993911
DLC zou wel goud zijn
Flesje bier
pi_189004562
Ik hoop eigenlijk dat ze wat origineler zijn als ze inderdaad SP DLC gaan releasen.

Mij lijkt het heel tof om een SP DLC te hebben waarin we bijvoorbeeld Sadie Adler of Charles Smith volgen wt zij in de periode an de epiloge meemaken.
  woensdag 18 september 2019 @ 11:58:52 #86
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189004857
Zal wel gewoon vanwege october zijn dat ze wat leuke events met zombies gaan doen

verwacht alsnog geen SP dlc
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189004984
Hopelijk heb ik vanavond tijd om zombies in de story mode te vinden. Als ze daar ook zijn dan lijkt het me geen online event.
pi_189005024
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:08 schreef Elvi het volgende:
Hopelijk heb ik vanavond tijd om zombies in de story mode te vinden. Als ze daar ook zijn dan lijkt het me geen online event.
Die zijn er :). Al meerdere op Reddit voorbij zien komen.
  woensdag 18 september 2019 @ 12:22:41 #89
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189005162
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Die zijn er :). Al meerdere op Reddit voorbij zien komen.
Ook met pics van arthur erbij om te bewijzen dat het SP is?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189005167
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:22 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ook met pics van arthur erbij om te bewijzen dat het SP is?
Nee, ik heb vertrouwen in mensen.
pi_189005359
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Nee, ik heb vertrouwen in mensen.
Beginnersfout dit.
pi_189005368
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 12:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Beginnersfout dit.
:')
  Eindredactie Games woensdag 18 september 2019 @ 12:45:21 #93
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189005475
Extra SP-content zou heel nice zijn, al zit ik persoonlijk dan weer niet echt te wachten op zombie-troep. Vond Undead Nightmare in het eerste deel ook weinig aan. Maar goed, eigenlijk is alle extra content wel welkom omdat de base game gewoon zo fucking geniaal is.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189128533
LegacyKillaHD twitterde op donderdag 26-09-2019 om 11:26:12 Got sent this video from @DillonP85722194Looks like "Green Blood" is appearing next to some of the dead bodies in Armadillo. Worth noting this was captured in #RDR2's Single Player mode & could be a texture bug or...a tease for something coming?! #UndeadNightmare2 https://t.co/tvGNCE7q3O reageer retweet
Na steeds meer lijken met groene ogen, nu ook groen bloed gevonden.

Als dit echt richting Undead Nightmare 2 gaat, is het de beste DLC reveal ooit wat mij betreft.
pi_189129416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
LegacyKillaHD twitterde op donderdag 26-09-2019 om 11:26:12 Got sent this video from @:DillonP85722194Looks like "Green Blood" is appearing next to some of the dead bodies in Armadillo. Worth noting this was captured in #RDR2's Single Player mode & could be a texture bug or...a tease for something coming?! #UndeadNightmare2 https://t.co/tvGNCE7q3O reageer retweet
Na steeds meer lijken met groene ogen, nu ook groen bloed gevonden.

Als dit echt richting Undead Nightmare 2 gaat, is het de beste DLC reveal ooit wat mij betreft.
Geniaal inderdaad, ik schrok best wel toen ik de groene ogen voor het eerst zag.
pi_189129623
quote:
2s.gif Op donderdag 26 september 2019 14:52 schreef Drankster het volgende:

[..]

Geniaal inderdaad, ik schrok best wel toen ik de groene ogen voor het eerst zag.
Zelf heb ik ze nog niet gezien, maar dat is niet zo raar. RDR2 al even niet meer aangeraakt door WoW en FIFA. Maar binnenkort start ik een nieuwe playthrough, erg benieuwd wat ik er dan van ga merken.
pi_189131744
Ik heb de groene ogen ook gezien online ja. Maar ook dat plekken waar normaal gesproken een lijk lag, nu ineens niks meer te vinden was.
  Eindredactie Games zaterdag 28 september 2019 @ 12:48:14 #99
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189157915
quote:
We recently got chance to talk to Rockstar about the future of Red Dead Online, but we couldn’t resist asking about whether or not single-player DLC would be coming in future.

Unfortunately, it doesn’t look promising. “We’re 100% focused on online right now, because like I said, there’s just so much to do, and we’re just hoping to bring everything that a player can love about single-player into the online world, and fleshed out,” lead online production associate Katie Pica explained.
https://www.vg247.com/2019/09/27/red-dead-redemption-2-dlc/
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189158156
Ik geloof er niks van :( :'(
pi_189158370
quote:
We gaan het zien. Het zou wel typisch zijn, maar ik geloof maar weinig van wat zo'n officieel iemand zegt.
  Eindredactie Games zaterdag 28 september 2019 @ 13:28:47 #102
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189158493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 13:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

We gaan het zien. Het zou wel typisch zijn, maar ik geloof maar weinig van wat zo'n officieel iemand zegt.
True, zou ook raar zijn als 'ie 't na zo'n vraag in een interviewtje opeens wel volmondig zou toegeven/spoilen. Ik kwam 't toevallig tegen, dat volledige interview is wel interessant voor als je nog heel erg into RDR online bent.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 28 september 2019 @ 15:43:05 #103
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189160464
Ik start rdr alleen op als er een dlc komt voor de single player. Online kan mij gestolen worden
pi_189161577
Kom dan maar op met de nieuwe SP-game van Rockstar.
SOONY
  zaterdag 28 september 2019 @ 17:50:53 #105
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189162042
Best klote dat single player abandoned is.

Ik heb te veel verbindingsproblemen met online. Om de paar minuten wordt ik van de server afgegooid en krijg ik een error.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Eindredactie Games vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:01:44 #106
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189267351
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189267410
November op Google Stadia en in december op Steam.
SOONY
pi_189267446
Leuk nieuws. Heb alleen deel 1 nooit gedaan. Als ze die er nou even bij doen als pre-orderbonus. :P
pi_189267470
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 18:07 schreef Flitskikker het volgende:
Leuk nieuws. Heb alleen deel 1 nooit gedaan. Als ze die er nou even bij doen als pre-orderbonus. :P
Dat zal lastig gaan met die gamecode dus een remake is waarschijnlijk nodig :+
SOONY
pi_189267623
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 18:08 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat zal lastig gaan met die gamecode dus een remake is waarschijnlijk nodig :+
Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Moet je RDR1 gespeeld hebben voor RDR2?
pi_189267775
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 18:15 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Moet je RDR1 gespeeld hebben voor RDR2?
Nee, Red Dead Redemption (1) speelt zich een aantal jaar na Red Dead Redemption 2 af.
Sommige personages komen in beide spellen voor.
SOONY
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:25:20 #112
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189267785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 18:15 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Moet je RDR1 gespeeld hebben voor RDR2?
Nee RDR2 speelt zich af voor RDR1, dus je hebt er juist baat bij deel 2 eerst te spelen.

En fuck yes, eindelijk komt 1 van de beste games deze generatie naar de PC *O*

Denk dat ik hem gewoon bij Rockstar zelf koop op de dag van release :). Heb GTA V ook daar ipv Steam dus is ook prima.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189267838
Zonder Undead Nightmare 2 voor SP kunnen ze de tering krijgen bij Rockstar.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:31:16 #114
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189267881
Scrummie.. maat ik voel je pijn maar Rockstar gaat geen SP DLC meer maken voor hun games, geloof me nou ;(

overigens

quote:
Red Dead Redemption 2 for PC has visual enhancements and new story mode content (bounty hunting missions, gang hideouts, new weapons)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189267980
Volgend jaar dus speciale versies voor de nieuwe consoles.
SOONY
pi_189267994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
Scrummie.. maat ik voel je pijn maar Rockstar gaat geen SP DLC meer maken voor hun games, geloof me nou ;(

overigens
[..]

En dan ook nog SP content in de PC versie stoppen. Gore tyfuslijers.

#BoycotRockstar
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:40:50 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189268040
SP content.. ik verwacht niet meer dan 1/2 nieuw wapen en 1 hideout ofzo.

Maar wel 60frames :9 jmmmmmmmmmmmgenot

Van die kneuzen op Twitter die in de Rockstar feed gaan lopen spoilen, dan ben je toch ook wel echt een trieste kut of niet dan _O-
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189268380
Ben benieuwd naar de systeemeisen
pi_189268420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 18:58 schreef wuuht het volgende:
Ben benieuwd naar de systeemeisen
Een muis en een toetsenbord sowieso :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:03:02 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189268464
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:00 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Een muis en een toetsenbord sowieso :7
Je kan ook gewoon met een Xbox of Dualshock spelen zoals bij elke pc game tegenwoordig..

De systeemeiusen maken ze op 10/9 bekend
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:48:17 #121
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_189269383
GTA V draaide toen prima op de PC. Was een goede port. Hopelijk trekken ze die lijn door.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:07:56 #122
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189269895
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 18:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zonder Undead Nightmare 2 voor SP kunnen ze de tering krijgen bij Rockstar.
Die DLC is aangekondigd maar is voor zover bekend alleen online.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189269910
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Die DLC is aangekondigd maar is voor zover bekend alleen online.
Uh, welke DLC is aangekondigd?
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 20:11:03 #124
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189269967
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
GTA V draaide toen prima op de PC. Was een goede port. Hopelijk trekken ze die lijn door.
Naja weet niet of het een port was.

Volgens mij ontwikkelen ze de PC versies van deze games gewoon tegelijktijdig met de PS4 en Xbox One versies
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 21:08:55 #125
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189271452
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 20:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Uh, welke DLC is aangekondigd?
Sorry, ik heb blijkbaar op een paar clickbait videos geklikt op youtube.
Rockstar heeft nog niets aangekondigd over undead nightmare, maar spelers zien af en toe zombies liggen op afgelegen plekken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 21:13:38 #126
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189271575
Nou misschien komt er wel een undead nightmare 2 dlc @Scrummie2.0 !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189318119
Zombie dlc zoals destijds hoeft er ook niet te komen, zit er allang in verwerkt.. ;)

Tenminste niet zo uitgebreid dan, maar ze hebben het soort van in verwerkt van te voren.
  maandag 7 oktober 2019 @ 19:08:58 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189318828
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189319005
quote:
Leuke vergelijking _O_

Wat blijft het een achterlijk prachtige game, dat RDR2. Echt het beste wat ik qua open wereld heb mogen spelen.
  maandag 7 oktober 2019 @ 20:53:57 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189321186
Ja insane idd. Nu al de mooiste graphics ooit denk ik stel je voor hoe t er op de pc uit zal zien
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189349668
https://www.dualshockers.com/red-dead-redemption-2-pc-specs/

Valt me nog mee, zit ik met mn “ouwe” i7 5820k, 16gb en rtx2060OC er ruim boven gelukkig.

Ze zeggen vaak, ikzelf ook trouwens, van ach het kan op de consoles dus niet veel voor nodig.
Maar games voor consoles worden 100% geoptimaliseerd voor de hardware vs de eindeloze mengelmoes qua pc specs.

Anyway, kan niet wachten boy.
pi_189349703
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 18:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
https://www.dualshockers.com/red-dead-redemption-2-pc-specs/

Valt me nog mee, zit ik met mn “ouwe” i7 5820k, 16gb en rtx2060OC er ruim boven gelukkig.

Ze zeggen vaak, ikzelf ook trouwens, van ach het kan op de consoles dus niet veel voor nodig.
Maar games voor consoles worden 100% geoptimaliseerd voor de hardware vs de eindeloze mengelmoes qua pc specs.

Anyway, kan niet wachten boy.
Schijnt dat ze veel van de codebase van GTA V konden meenemen naar RDR2, en dus is er al veel optimalisatie gedaan voor PC.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 18:46:32 #133
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189349899
Ik moet zeggen dat de Frontier update iets was wat dit spel nodig had.
Ik vond Online maar saai, maar afgelopen dagen heb ik de Trader role bijna op level 20. Heb me kostelijk vermaakt, en straks ga ik Bounty hunter doen
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189350129
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 18:46 schreef Harvest89 het volgende:
Ik moet zeggen dat de Frontier update iets was wat dit spel nodig had.
Ik vond Online maar saai, maar afgelopen dagen heb ik de Trader role bijna op level 20. Heb me kostelijk vermaakt, en straks ga ik Bounty hunter doen
Hoeveel last heb je nog van andere spelers?

Ik wil gewoon in mijn eentje ronddwalen en bounty's doen.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 19:12:36 #135
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_189350362
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hoeveel last heb je nog van andere spelers?

Ik wil gewoon in mijn eentje ronddwalen en bounty's doen.
Heb nauwelijks last. Soms in een grote stad zoals Blackwater of Tumbleweed is er wel eens een grappenmaker die op alles schiet wat beweegt. Maar je kunt gewoon je status op defensive zetten in de quick menu opties.

Ook in de trader role kun je je huiden verkopen op twee manieren. Long delivery (andere spelers kunnen je aanvallen en je product stelen) en short delivery (ietsjes minder geld, maar je kunt niet aangevallen worden).

Hoe dat met bounty hunter zit weet ik niet. Ga ik straks uitproberen, maar het is fijn dat Rockstar spelers de keuze heeft gegeven om met andere spelers te vechten of niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_189350446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:12 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb nauwelijks last. Soms in een grote stad zoals Blackwater of Tumbleweed is er wel eens een grappenmaker die op alles schiet wat beweegt. Maar je kunt gewoon je status op defensive zetten in de quick menu opties.

Ook in de trader role kun je je huiden verkopen op twee manieren. Long delivery (andere spelers kunnen je aanvallen en je product stelen) en short delivery (ietsjes minder geld, maar je kunt niet aangevallen worden).

Hoe dat met bounty hunter zit weet ik niet. Ga ik straks uitproberen, maar het is fijn dat Rockstar spelers de keuze heeft gegeven om met andere spelers te vechten of niet.
Klinkt wel goed eigenlijk. Ik ga het binnenkort maar nog eens een kans geven dan.
pi_189358721
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 19:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Hoeveel last heb je nog van andere spelers?

Ik wil gewoon in mijn eentje ronddwalen en bounty's doen.
Je hebt bijna geen last van andere spelers. Soms wordt er flink geschoten in een dorpje maar dan zie je de rode stippen ruim van te voren en kan je ze vermijden.

Zeker geen last tijdens trader/collector.
Als je trader bent heb je zelfs kans dat iemand anders dieren naar je kamp brengt. Tijdens Collector heb ik meegemaakt dat iemand de locatie aan ging wijzen voor mij.

Waar het weleens anders gaat is na een Legendary Bounty. Na die missies spawn je op een bepaalde locatie waar ook meer anderen spawnen. Daar kom je nog weleens in een shootout terecht.
  zondag 13 oktober 2019 @ 11:09:23 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189409467
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189427442
Kom het niet laten en besteld via rockstar launcher, gratis games erbij is toch ook best wel geinig.
  maandag 14 oktober 2019 @ 12:34:29 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189427566
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:24 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kom het niet laten en besteld via rockstar launcher, gratis games erbij is toch ook best wel geinig.
Welke games heb je gekozen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189428415
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 12:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Welke games heb je gekozen?
San andreas en Max payne 3. :P
  maandag 14 oktober 2019 @ 13:41:15 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189428438
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

San andreas en Max payne 3. :P
:p

nice alleen gta was gratis toen de launcher uitkwam dus die heb k al

Ik ga ook voor Max Payne en La Noire ofzo, ondanks dat ik ze op steam al heb
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189428608
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2019 13:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:p

nice alleen gta was gratis toen de launcher uitkwam dus die heb k al

Ik ga ook voor Max Payne en La Noire ofzo, ondanks dat ik ze op steam al heb
Ook de korting op de special edition is aardig.
Nog steeds 60 euries, maar goed 2 gratis games erbij dus mwah.

Ultimate edition of hoe die heet, is leuker als je echt gaat voor online volgens mij en ook dan kun je wel zonder die paar bonussen.
pi_189483350
Ziet er niet heel mooi uit.
SOONY
pi_189483414
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:11 schreef DKUp het volgende:
Ziet er niet heel mooi uit.
...

Gtfo. :{w
pi_189483455
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:11 schreef DKUp het volgende:
Ziet er niet heel mooi uit.
Console > PC

@Smoofie
pi_189483507
Gewoon de pc-versie van Red Dead Redemption 2 GOTY 2019 laten worden.
SOONY
  donderdag 17 oktober 2019 @ 18:04:25 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189485284
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 16:11 schreef DKUp het volgende:
Ziet er niet heel mooi uit.
lul

Het ziet er insane uit
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189485287
Grapje moet kunnen.
SOONY
  Eindredactie Games donderdag 17 oktober 2019 @ 18:15:43 #150
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189485430
Vrij matige trailer. Wel een indicatie voor de crispy pc-performance :9
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 18:25:35 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189485544
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:15 schreef 2dope het volgende:
Vrij matige trailer. Wel een indicatie voor de crispy pc-performance :9
Je bent zelf een matige trailer :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games donderdag 17 oktober 2019 @ 18:41:38 #152
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189485724
quote:
17s.gif Op donderdag 17 oktober 2019 18:25 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je bent zelf een matige trailer :(
Ik vind het meer een teaser dan een trailer.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 17 oktober 2019 @ 18:46:10 #153
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189485796
Klopt idd maargoed het is wel beter om er soort van "blind" in te gaan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189488233
Afgelopen weekend trouwens begonnen aan tweede playthrough en nu weer helemaal in de RDR2-wereld gezogen _O_

Inmiddels toch ook al flink wat dingen / locaties tegengekomen die ik in mijn eerste playthrough volledig gemist heb. Uiteraard ook flink aan het freeroamen nu, beetje jagen hier en daar, beetje exploren. Wat een topgame.

Overigens ook een paar random lijken in een huisje gevonden, waarvan er ééntje groene ogen had :o :o :o

Undead Nightmare 2 hype :7
Flesje bier
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:18:25 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189500197
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 19:48 schreef SonicVolcano het volgende:
GTA V draaide toen prima op de PC. Was een goede port. Hopelijk trekken ze die lijn door.
Inderdaad, draaide moeiteloos, terwijl de voorganger, GTA IV, me niets dan ellende bracht. Op de computer die ik toen had was het met wat geschok maar nog speelbaar, Met elke nieuwe computer werd het spel onspeelbaarder, tot ik alleen maar het introfilmpje kon kijken :') Als ik eenmaal van het schip was kon ik 10 seconden op beweging wachten als ik bijvoorbeeld op W drukte om een stapje vooruit te gaan. Absoluut afgrijselijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 18-10-2019 15:27:58 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 15:29:01 #156
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189500336
Ben tevens wel hyped, heb RDR nooit gespeeld omdat ik geen console heb, maar door alle lovende kritieken krijg ik wel zin in een western free-roam game :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:03:34 #157
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189500698
quote:
Als ik eenmaal van het schip was kon ik 10 seconden op beweging wachten als ik bijvoorbeeld op W drukte om een stapje vooruit te gaan.
Klinkt als RDR2 8-)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189500883
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 15:29 schreef Drizzt het volgende:
Ben tevens wel hyped, heb RDR nooit gespeeld omdat ik geen console heb, maar door alle lovende kritieken krijg ik wel zin in een western free-roam game :9
Ben er nu mee bezig op PS4, de game zat in een sale. Heerlijke game maar ik moest wel even aan de controls wennen. Nu ervaar ik alleen maar pluspunten en wil ik niet dat de game eindigt.
pi_189501136
Gepreorderd voor de pc _O_
  Moderator vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:39:52 #160
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189501153
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 16:03 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Klinkt als RDR2 8-)
Bakkes 8-)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_189501881
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2019 15:29 schreef Drizzt het volgende:
Ben tevens wel hyped, heb RDR nooit gespeeld omdat ik geen console heb, maar door alle lovende kritieken krijg ik wel zin in een western free-roam game :9
Het spel kan je alsnog niet liggen.
Maar echt de plank misslaan no way.

Of je het 10 of 100uur speelt, geen weggegooid geld.
  zondag 20 oktober 2019 @ 23:16:58 #162
47102 Elvi
miemkwien
pi_189540218
Waarom staat rdr2 bij de Halloween sale? Het is toch geen horror game :?
  maandag 21 oktober 2019 @ 00:36:38 #163
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189541109
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2019 23:16 schreef Elvi het volgende:
Waarom staat rdr2 bij de Halloween sale? Het is toch geen horror game :?
Wel met die controls

badumtsss
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 21 oktober 2019 @ 06:50:48 #164
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189541917
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 00:36 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wel met die controls

badumtsss
_O-
waarheid helaas ;(
  maandag 21 oktober 2019 @ 11:07:09 #165
47102 Elvi
miemkwien
pi_189544602
}:|
  donderdag 24 oktober 2019 @ 09:28:18 #167
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189594157
waar? en prijs?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189594206
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:28 schreef MMaRsu het volgende:
waar? en prijs?
Bij Rockstar zelf. ¤39,- in totaal, shipping is redelijk goedkoop, 5 piek, omdat Rockstar in Europa zit.

https://www.rockstarwareh(...)productID.5346545000
  donderdag 24 oktober 2019 @ 10:27:48 #169
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189594642
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:34 schreef Drankster het volgende:

[..]

Bij Rockstar zelf. ¤39,- in totaal, shipping is redelijk goedkoop, 5 piek, omdat Rockstar in Europa zit.

https://www.rockstarwareh(...)productID.5346545000
Naja zeker tof maar helaas got no money
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189661012
Aangekomen in Chapter IV.

SPOILER: Einde Chapter III
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189662440
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 00:07 schreef Drankster het volgende:
Aangekomen in Chapter IV.

SPOILER: Einde Chapter III
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat Chapter komt alles opeens in een stroomversnelling :Y

Ik ben al tijden een nieuwe playthrough van plan (ooit al aan een 2e begonnen, en toen net uit het sneeuwgebied van de proloog gekomen), maar ik ben nu met The Outer Worlds ( _O_ _O_ _O_ ) bezig en daarna wil ik Days Gone spelen. En Borderlands 3 en Modern Warfare 2019 wil ik ook nog kopen.
Dus voorlopig geen tijd voor een 2e playthrough :')
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189709874
Preload op rockstar launcher is er eindelijk.

109.47GB download.
Duurde exact 1 uur om te downloaden met ~30 Mb/sec, viel me nog mee hoe strak de snelheid bleef, geen enkele dip of onderbreking vanuit rockstar servers.
pi_189714677
Als iemand een beetje hulp wilt bij het vinden van collectibles....

handige map:
https://jeanropke.github.io/RDR2CollectorsMap/
  donderdag 31 oktober 2019 @ 14:26:38 #174
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189714748
Heb mn pc bij de pc winkel staan want ding was kapot

hoop dat ik gvd wel met rdr2 aan de slag kan dinsdag, niet voor niks 60 flappen afgetikt
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 31 oktober 2019 @ 15:45:06 #175
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189715656
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189736409
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2019 14:26 schreef MMaRsu het volgende:
Heb mn pc bij de pc winkel staan want ding was kapot

hoop dat ik gvd wel met rdr2 aan de slag kan dinsdag, niet voor niks 60 flappen afgetikt
Ik ben allang blij dat ik het in een uurtje heb kunnen downloaden, vandaag is opeens mijn internet specifiek op de pc praktisch door de helft gesneden zonder enige logische reden die ik kan vinden.
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:23:26 #177
47102 Elvi
miemkwien
pi_189736431
Als de pc versie Mexico heeft dan moet ik m ook voor de pc kopen verdorie :(
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:32:37 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189736626
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:23 schreef Elvi het volgende:
Als de pc versie Mexico heeft dan moet ik m ook voor de pc kopen verdorie :(
Het heeft geen Mexico.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 1 november 2019 @ 21:33:39 #179
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189736642
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2019 21:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik ben allang blij dat ik het in een uurtje heb kunnen downloaden, vandaag is opeens mijn internet specifiek op de pc praktisch door de helft gesneden zonder enige logische reden die ik kan vinden.
Ik heb woensdag mn pc dinsdag naar die winkel gebracht

bel ik vandaag om te vragen wat de status is

zeggen ze ja hij is nu als eerste aan de beurt

hadden ze dus al een paar pc's staan die gefixed moesten worden

goddamnit nu word het wel krap :') moet dat ding echt terughebben want deze laptop is wack
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189759515
Komt dit spel ook op steam?
  zondag 3 november 2019 @ 12:55:50 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189759578
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 12:52 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Komt dit spel ook op steam?
Ja op 5 december

Maar je moet hem toch via de rockstar launcher opstarten dus kan je hem net zo goed daar kopen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189789831
Hij wordt morgen pas om 2 uur beschikbaar ;(

Wat een rare keus van R* zeg :'(
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 4 november 2019 @ 23:49:12 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189789851
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2019 23:47 schreef Ezio het volgende:
Hij wordt morgen pas om 2 uur beschikbaar ;(

Wat een rare keus van R* zeg :'(
Nee hoor, gewoon een wereldwijde release

Prima toch
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189789863
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 23:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon een wereldwijde release

Prima toch
Vreemd dat het geen midnight release (GMT of EST of PST of wat dan ook) is geworden vind ik hoor.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  maandag 4 november 2019 @ 23:50:49 #185
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189789872
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2019 23:50 schreef Ezio het volgende:

[..]

Vreemd dat het geen midnight release (GMT of EST of PST of wat dan ook) is geworden vind ik hoor.
Dan zit je weer dat mensen hem.in andere regios eerder kunnen spelen

nu kan iedereen tegelijk los
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator maandag 4 november 2019 @ 23:53:32 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189789890
Ik las net dat de teams van Euro Truck Simulator 2 Multiplayer en ProMods hebben samengewerkt om de laatste in de eerste te krijgen, dus RDR2 moet maar ff wachten :P

ETS2MP _O_
ProMods _O_
Die twee samen _O_ _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_189789909
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 23:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Dan zit je weer dat mensen hem.in andere regios eerder kunnen spelen

Dat maakt toch niet uit? Dan hebben ze zelfs minder last met iedereen die tegelijk in wil loggen.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 5 november 2019 @ 00:48:22 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189790234
quote:
10s.gif Op maandag 4 november 2019 23:55 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit? Dan hebben ze zelfs minder last met iedereen die tegelijk in wil loggen.
Denk niet dat voor veel problemen gaat zorgen tbh

Maarja ik kan toch niet spelen totdat die gasten van levix mn fucking pc fixen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 5 november 2019 @ 08:18:07 #189
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_189791587
Je pc naar de pc winkel Beringen, old school O+
Kun je niet zelf dat ding repareren :?
pi_189794558
Ben benieuwd hoe hij draait oo war oudere hardware (gtx980)
  dinsdag 5 november 2019 @ 12:30:58 #191
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189794611
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:18 schreef RedFever007 het volgende:
Je pc naar de pc winkel Beringen, old school O+
Kun je niet zelf dat ding repareren :?
Ik weet niet wat het probleem is dus kan geen diagnose doen

Enige wat ik denk is dat het aan het moederbord ligt..

Maar dat ze daar gvd 7 dagen voor nodig hebben

ze zeiden het is niet de videokaart, niet de cpu, niet de voeding en we zijn nu het ram aan het testen ( had ik allemaal al kunnen vertellen )
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189794622
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:30 schreef MMaRsu het volgende:

ze zeiden het is niet de videokaart, niet de cpu, niet de voeding en we zijn nu het ram aan het testen ( had ik allemaal al kunnen vertellen )
Had dat dan gedaan.
  dinsdag 5 november 2019 @ 12:33:12 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189794636
Ik
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:31 schreef rival het volgende:

[..]

Had dat dan gedaan.
I did, maar ze wilden niets uitsluiten. Opzich logisch.

En k heb een ddr3 mobo met een i7 4770 weet niet of ik nog een mobo kan kopen die het ondersteund voor een el cheapo prijs
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189796229
Decrypting 110gb yikes.

Ong. met 60mb per seconde, jammer dat ik geen ssd er in heb.
30min decrypten lol.
pi_189796325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik
[..]

I did, maar ze wilden niets uitsluiten. Opzich logisch.

En k heb een ddr3 mobo met een i7 4770 weet niet of ik nog een mobo kan kopen die het ondersteund voor een el cheapo prijs
Die zullen wel vaker door een klant het bos in zijn gestuurd idd dus snap wel dat ze alsnog vanaf het begin beginnen!
  dinsdag 5 november 2019 @ 15:47:35 #196
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189797226
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Decrypting 110gb yikes.

Ong. met 60mb per seconde, jammer dat ik geen ssd er in heb.
30min decrypten lol.
Is dat met de egs? :') egs rommel
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189797823
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:47 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Is dat met de egs? :') egs rommel
Wat is EGS ? epic games?
Nee gewoon de rockstar launcher.
  dinsdag 5 november 2019 @ 16:58:37 #198
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189798649
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Wat is EGS ? epic games?
Nee gewoon de rockstar launcher.
wtf moet je dat nog decrypten hoezo dat dan, files waren allemaal zichtbaar toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189800192
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 16:58 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

wtf moet je dat nog decrypten hoezo dat dan, files waren allemaal zichtbaar toch?
Ja geen idee, dat is het installatie proces blijkbaar.
Duurde toch nog een uur alles bij elkaar.

40 mogelijke (grafische) instellingen dat wel, alleen kan ik maar met moeite wennen aan de besturing op paard met toetsenbord omdat het heel extreem reageert zodra je iets van de wsad knoppen gebruikt zoals hup meteen 90graden naar links of rechts.. irritant, ga denk ik toch controller proberen.

Ook ben ik niet happy met vulkan API, zie rare fps drops op punten waar niks om me heen is, en 60fps waar van alles om me heen is, weird.
Dat word dus toch maar dx12 proberen.

Verder ziet het er erg goed uit, maar erg veel eisend, ultra is een no go zelfs op 1080p, had ik niet verwacht.
pi_189802947
Vind het nu al een heerlijke game qua sfeer. Helaas hier ook vrij veel last van regelmatig "bevriezen" van het beeld, dus nog niet vlekkeloos...
  dinsdag 5 november 2019 @ 22:45:27 #201
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189806877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja geen idee, dat is het installatie proces blijkbaar.
Duurde toch nog een uur alles bij elkaar.

40 mogelijke (grafische) instellingen dat wel, alleen kan ik maar met moeite wennen aan de besturing op paard met toetsenbord omdat het heel extreem reageert zodra je iets van de wsad knoppen gebruikt zoals hup meteen 90graden naar links of rechts.. irritant, ga denk ik toch controller proberen.

Ook ben ik niet happy met vulkan API, zie rare fps drops op punten waar niks om me heen is, en 60fps waar van alles om me heen is, weird.
Dat word dus toch maar dx12 proberen.

Verder ziet het er erg goed uit, maar erg veel eisend, ultra is een no go zelfs op 1080p, had ik niet verwacht.
volumetric fog en shadows moet je nie op ultra doen dat kost veel voor weinig verschil vaak met high of very high
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 6 november 2019 @ 00:13:51 #202
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189808887
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vind het nu al een heerlijke game qua sfeer. Helaas hier ook vrij veel last van regelmatig "bevriezen" van het beeld, dus nog niet vlekkeloos...
Yup ik heb 't ook. Hij draait qua framerate verder echt heerlijk maar die microfreezes blijven. Zijn wel een stuk minder geworden sinds ik in Valentine ben aangekomen.

Ultrawidegenot

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189811192
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 22:45 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

volumetric fog en shadows moet je nie op ultra doen dat kost veel voor weinig verschil vaak met high of very high
Die heb/had ik gewoon standaard gelaten, dat advanced stukje laat ik maar met rust.
pi_189813758
Ligt het aan mij of is soms het zonlicht wel erg fel?
Soms is het supermooi om te zien, maar soms verblind het zowat alles op het scherm afhankelijk van waar de zon vandaan komt.. ik weet niet of dat een bepaalde instelling is.

Volumetrische wolk effect is trouwens een van de beste die ik ooit gezien heb.
Met het zonlicht dacht ik af en toe van he wat is dit nou? Steeds schaduw dan opeens kwam de zon weer te voorschijn.. het verdwijnt daadwerkelijk even achter bewolking.

Iets wat zo normaal is "in het echt", dat besefte ik even niet in het spel.
  woensdag 6 november 2019 @ 12:41:34 #205
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189814992
In het echt is zonlicht ook heel fel hoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_189816826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
In het echt is zonlicht ook heel fel hoor
Ja okay, maar het is een beetje té wit? te fel? Kan het niet goed uitleggen.
pi_189817184
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ja okay, maar het is een beetje té wit? te fel? Kan het niet goed uitleggen.
Op de PS4 geen last van iig.
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 15:26:18 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_189817271
Had ik soms ook in Morrowind, dat het scherm wel heel erg wit werd door de zon. Vond het wel wat toevoegen eigenlijk :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_189818712
Spelen jullie op vulkan of directx??
speak only if it improves the silence.
  woensdag 6 november 2019 @ 18:08:42 #210
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189818737
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 6 november 2019 @ 21:16:09 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189823227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 20:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Vind het nu al een heerlijke game qua sfeer. Helaas hier ook vrij veel last van regelmatig "bevriezen" van het beeld, dus nog niet vlekkeloos...
Nog steeds last van freezes? Bij mij is het inmiddels opgelost door *tromgeroffel*... Windows fucking update :D

Draait nu echt lekker, ~50 fps midden in Valentine, 50-70 fps in de wildernis. Ben nog wel benieuwd naar de performance in Saint Denis. De meeste settings heb ik op default (aanbevolen) laten staan, dat is textures op ultra, lighting/water quality op medium en de rest op high. Best tevreden met m'n drie jaar oude hardware (i5 7400 en GTX 1070).

quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:06 schreef TjjWester het volgende:
Spelen jullie op vulkan of directx??
Standaard laten staan, Vulcan dus. Hoor wel van anderen dat ze bij problemen baat hebben gehad bij switchen naar DirectX, terwijl bij sommige mensen de problemen dan juist weer verergerden.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_189823280
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2019 21:16 schreef 2dope het volgende:

[..]

Nog steeds last van freezes? Bij mij is het inmiddels opgelost door *tromgeroffel*... Windows fucking update :D

Nog heel af en toe. Het is al wel stukken beter speelbaarder inmiddels.
  Eindredactie Games woensdag 6 november 2019 @ 21:50:11 #213
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189824019
_FiveM twitterde op woensdag 06-11-2019 om 18:30:53 A balloon's basket pretends to be a helicopter. #RedM #RDR2PC https://t.co/LaDIThuUfb reageer retweet
FiveM is er mooi snel bij
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 6 november 2019 @ 22:10:23 #214
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189824382
Ik zag dat je ook een exe van gta v kan gebruiken die niet de r* launcher gebruikt dan kan je zonder die launcher spelen roflmao
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Eindredactie Games woensdag 6 november 2019 @ 22:54:07 #215
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189825042
"Who let the simpleton out of the asylum?"

Wat blijft 't toch heerlijk om dat naar gasten te roepen
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 8 november 2019 @ 14:24:44 #216
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_189850715

Dat stukje dat 'ie als 12-jarige Jack volwassen mannen in elkaar beukt _O-

Dit weekend maar ff proberen om als legendary moose stadjes te terroriseren.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 10 november 2019 @ 16:25:11 #217
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189880889
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 14 november 2019 @ 14:14:10 #218
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_189938228
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190237667
Hij is in de aanbieding voor 25 dollar bij Walmart vandaag voor Xbox one. Even oppikken :) Woon in de VS. Kijk al lange tijd uit naar dit spel maar de tijden dat ik 60 dollar neerleg voor een spel is lang voorbij. Ben super benieuwd!
Land of the free. Home of the brave.
pi_190238447
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_190346396
Gister uitgespeeld. Wat een gaaf spel en hoe goed sluiten ze deze game af. Respectvol en mooi. :Y

Alles klopt. Kijk bij het einde wel gewoon die credits uit, daar zitten nog wat cut scenes in.

Ik heb overigens vrij snel al dat witte paard gefixed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190346457
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2019 09:25 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]

Besteld! _O_
Gaaf.

Lesje voor game designers hoe muziek en games samen te laten smelten.
  maandag 9 december 2019 @ 16:47:12 #223
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190347359
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 16:06 schreef Craptacular het volgende:
Gister uitgespeeld. Wat een gaaf spel en hoe goed sluiten ze deze game af. Respectvol en mooi. :Y

Alles klopt. Kijk bij het einde wel gewoon die credits uit, daar zitten nog wat cut scenes in.

Ik heb overigens vrij snel al dat witte paard gefixed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had toen dat prachtige pfeerd vd stranger missie
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190347456
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2019 16:06 schreef Craptacular het volgende:
Gister uitgespeeld. Wat een gaaf spel en hoe goed sluiten ze deze game af. Respectvol en mooi. :Y

Alles klopt. Kijk bij het einde wel gewoon die credits uit, daar zitten nog wat cut scenes in.

Ik heb overigens vrij snel al dat witte paard gefixed.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 9 december 2019 @ 16:54:11 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190347500
m
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 16:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit idd, niet te missen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190347526
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2019 16:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeap weet ik natuurlijk, die zijn er om wat losse eindjes vast te knopen naar de originele red dead en de rest van de groep.
pi_190485561
Die arrow heads zijn echt een crime.Die krengen spawnen maar niet.😤
  maandag 16 december 2019 @ 22:08:05 #228
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_190485686
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:03 schreef pitboer het volgende:
Die arrow heads zijn echt een crime.Die krengen spawnen maar niet.😤
Is dat een paard? Heb al bijna een jaar geen rdr gespeeld :o
pi_190486228
Nop.Pijlen koppen.Is een collector missie.Van madam nazar.Is online.
pi_190491186
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2019 22:03 schreef pitboer het volgende:
Die arrow heads zijn echt een crime.Die krengen spawnen maar niet.😤
Die liggen elke dag op een andere locatie toch.

Hier veranderd de map gelijk met de roulatie van het spel.
https://jeanropke.github.io/RDR2CollectorsMap/
pi_190491422
Dat is mooi.Thanx.
pi_190491432
Vanavond maar ff kieken dan.
pi_190491571
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 09:35 schreef pitboer het volgende:
Vanavond maar ff kieken dan.
Ik zou ook tijd aan de lost jewelry, coins en Heirlooms besteden. Die leveren meer op.
pi_190493166
Oke.Die ga ik onthouden.
pi_190501203
Heeft geholpen.En als je vlakbij bent,hoor je vaag gerinkel en begint je controller te trillen.Hoe harder hoe dichterbij.
pi_192505963
Een weekje geleden aan RDR2 op PC begonnen. Gewoon, just for the hell of it. En oh wat speelt dit ZO veel fijner dat op PS4. De hele tijd zat ik met controls te prutsen en nu loopt alles in een keer gladjes. Nog leuker, de Le Mat, mn favoriete revolver uit RDR1 is ook in 2 opgenomen :) Een grote verandering ook bij de Volcanic pistol, eerst te licht voor one shots en te langzaam om te laden, maar in de PC versie ineens een heel gevaarlijke klant met een langere loop en bijna net zo'n hoge firerate als in Call of Juarez.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_193194736
Dit weekend aan de game begonnen. Vind de controllers nog lastig maar.leuk spel volgens mij.
pi_193195084
Op de xbox zijn de controls best fijn. Geen idee hoe ps4 is. Nu bezig het spel voor de tweede keer uit te spelen en wat meer focussen op hunten en side missions.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 18 mei 2020 @ 19:19:58 #239
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193195610
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:14 schreef larry_flynt het volgende:
Dit weekend aan de game begonnen. Vind de controllers nog lastig maar.leuk spel volgens mij.
Zet de controls op : STANDARD FPS layout

En dan de deadzones op 0 zetten
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193195724
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 19:19 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Zet de controls op : STANDARD FPS layout

En dan de deadzones op 0 zetten
Dank voor de tip!
  maandag 18 mei 2020 @ 19:35:28 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193195836
Graag gedaan ik merkte dat het veel hielp bij mij iig de standaard control scheme was gewoon slecht
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 18 mei 2020 @ 20:28:59 #242
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_193196962
Is die online shit al uit de beta?
pi_194245332
Eindelijk weer een update.🥳🥳

https://www.rockstargames(...)-Updates-Coming-Soon
  vrijdag 24 juli 2020 @ 22:31:12 #244
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_194245999
*O*
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_194253676
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2020 21:44 schreef pitboer het volgende:
Eindelijk weer een update.🥳🥳

https://www.rockstargames(...)-Updates-Coming-Soon
ik hoopte eigenlijk op een single player update.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_194253884
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:33 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ik hoopte eigenlijk op een single player update.
Komt er niet houd r* niet van.
speak only if it improves the silence.
pi_194258150
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 14:50 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Komt er niet houd r* niet van.
vind ik toch gek gezien het ontzettende vele werk wat ze in die single player campaign stoppen. of zijn al die single player specialisten nu weer bezig met de volgende GTA?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_194258362
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 20:47 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

vind ik toch gek gezien het ontzettende vele werk wat ze in die single player campaign stoppen. of zijn al die single player specialisten nu weer bezig met de volgende GTA?
Rockstar verdiend veel meer geld met de multiplayer, daar ligt de focus op. Bij gta v heeft geen enkele uitbreiding iets toegevoegd aan de single player campaign.
speak only if it improves the silence.
pi_194259024
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:03 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Rockstar verdiend veel meer geld met de multiplayer, daar ligt de focus op. Bij gta v heeft geen enkele uitbreiding iets toegevoegd aan de single player campaign.
Volgens mij waren Undead Nightmare en de uitbreidingen van GTA IV toch wel érg populair. Daarom enorm jammer dat er veel energie aan makkelijk geld verdienen. Je kunt het ze niet kwaad nemen, maar uiteindelijk wil het grootste deel van de spelers gewoon single player content ipv multiplayer.
pi_194260902
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

maar uiteindelijk wil het grootste deel van de spelers gewoon single player content ipv multiplayer.
Blijkbaar niet, anders zouden ze er niet zoveel aan verdienen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194261017
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 23:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders zouden ze er niet zoveel aan verdienen :P
Verhoudingsgewijs verdienen ze er enorm veel aan natuurlijk. Om de zoveel tijd een paar auto's/kleding en een event maken en mensen kopen wel weer wat shark-cards :'). Dan kun je wel met een beperkt team enorm veel opbrengsten generen.
pi_194261148
Offline dlc is gewoon een bult werk voor weinig opbrengsten.Cd'tjes maken,hoezen ontwerpen,distributie etc.Denk als je alleen offline speelt,dat je dan liever schijfjes hebt dan downloads.
pi_194263783
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 23:33 schreef pitboer het volgende:
Offline dlc is gewoon een bult werk voor weinig opbrengsten.Cd'tjes maken,hoezen ontwerpen,distributie etc.Denk als je alleen offline speelt,dat je dan liever schijfjes hebt dan downloads.
Voor dlc (dowloadable) heb je juist geen disc, hoesje en distributie nodig :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194263821
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Volgens mij waren Undead Nightmare en de uitbreidingen van GTA IV toch wel érg populair. Daarom enorm jammer dat er veel energie aan makkelijk geld verdienen. Je kunt het ze niet kwaad nemen, maar uiteindelijk wil het grootste deel van de spelers gewoon single player content ipv multiplayer.
Die waren idd erg populair.
Maar sinds ze met GTA Online met die Sharkcards zo ziek veel geld hebben verdiend én omdat dat easy money is, ligt daar alle focus op helaas.
Waarom zouden ze tijd en geld en moeite steken in iets als ze met weinig moeite een veelvoud kunnen verdienen?

Het is wel een dikke fuck you naar de fans die ontzettend graag alleen maar een singleplayer uitbreiding willen, maar ze weten bij Rockstar donders goed dat die (teleurgestelde) fans een volgende game toch wel weer massaal zou kopen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_194264724
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 23:21 schreef Pheno het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, anders zouden ze er niet zoveel aan verdienen :P
denk wel dat meer spelers een single player ervaring willen maar aan zoiets kun je maar 1 keer geld verdienen en aan de multiplayer blijf je geld verdienen. en de ontwikkelingskosten zullen een stuk lager zijn.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_194276694
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2020 21:37 schreef lord_bono het volgende:

maar uiteindelijk wil het grootste deel van de spelers gewoon single player content ipv multiplayer.
Bron?
Ik denk dat men liever online updates krijgt.
pi_194281530
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 10:22 schreef rival het volgende:

[..]

Bron?
Ik denk dat men liever online updates krijgt.
Geen idee of dit accuraat is, maar +/- 700k spelers op dit moment, online dus minder: https://playercounter.com/red-dead-redemption-2/ Tegen een totaal van 29 miljoen sales denk ik dat het duidelijk is dat mensen liever single player doen dan online. Geldt voor Ree Dead, GTA is online wel vele malen populairder.
pi_194290984
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Geen idee of dit accuraat is, maar +/- 700k spelers op dit moment, online dus minder: https://playercounter.com/red-dead-redemption-2/ Tegen een totaal van 29 miljoen sales denk ik dat het duidelijk is dat mensen liever single player doen dan online. Geldt voor Ree Dead, GTA is online wel vele malen populairder.
Jah dat is wel een megaverschil.
pi_194291265
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2020 17:19 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Geen idee of dit accuraat is, maar +/- 700k spelers op dit moment, online dus minder: https://playercounter.com/red-dead-redemption-2/ Tegen een totaal van 29 miljoen sales denk ik dat het duidelijk is dat mensen liever single player doen dan online. Geldt voor Ree Dead, GTA is online wel vele malen populairder.
Nu is het wel zo dat online ook al tijden (sinds dec 2019) geen content meer heeft gekregen, vandaar deze actie: Red Dead Online spelers verkleden zich massaal als clown

Dus ook niet raar dat er 'weinig' online zijn op het moment.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_194291411
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nu is het wel zo dat online ook al tijden (sinds dec 2019) geen content meer heeft gekregen, vandaar deze actie: Red Dead Online spelers verkleden zich massaal als clown

Dus ook niet raar dat er 'weinig' online zijn op het moment.
Het werd snel saai toen er nauwelijks nog dieren spawnde als je met meerdere mensen in een lobby zat...

Ik hoop dat deze update weer wat nieuw leven brengt.

Iemand een idee om welke tijd we de update kunnen verwachten?
pi_194294621
Er word gezegd 1600,maar dit zijn geruchten.
pi_194303110
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2020 10:56 schreef rival het volgende:

[..]

Het werd snel saai toen er nauwelijks nog dieren spawnde als je met meerdere mensen in een lobby zat...

Ik hoop dat deze update weer wat nieuw leven brengt.

Iemand een idee om welke tijd we de update kunnen verwachten?
Dat is opbde xbox iig al een stuk beter.
pi_194303352
Wow, wereld van verschil sinds de laatste keer dat ik speelde. Zag overal waar ik keek weer dieren rondlopen/vliegen/zwemmen.

Ben meermaals aangevallen gisteren.

De controls waren wel weer even wennen zeg... pff.
pi_198934557
Beste spel ooit
  Moderator vrijdag 25 november 2022 @ 23:11:41 #265
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206824766
Kick, heb de Ultimate Edition onlangs voor slechts 28 euro aangeschaft (PC) :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zaterdag 26 november 2022 @ 01:58:38 #266
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_206825313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2022 23:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kick, heb de Ultimate Edition onlangs voor slechts 28 euro aangeschaft (PC) :P
Leuk voor offline, alleen maakt de versie die je koopt niet uit, je krijgt er een extra paard mee die niet eens de beste stats heeft.
Online is een grote glitchparty.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_206826106
Red Dead Redemption Online heeft me nog nooit kunnen boeien, net zoals GTA Online.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 26 november 2022 @ 11:37:44 #268
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206826857
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 01:58 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]
Leuk voor offline, alleen maakt de versie die je koopt niet uit, je krijgt er een extra paard mee die niet eens de beste stats heeft.
Online is een grote glitchparty.
Ik vond het al apart dat ik een gratis paard mee mocht nemen nadat ik dat andere grote beest kon stallen :+ En ach, die extra paar euro's boeien me ook niet zo heel veel. Online snapte ik niks van, zat maar op knoppen te rammen maar kwam niet verder. Ging daarna maar Story Mode doen, en kwam er daar pas achter dat je een knop een paar sec ingedrukt moet houden :') Bij andere acties is het weer button mashen, nergens is het duidelijk, maar het spel is wel mooi :Y
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206826911
Moet nog steeds een keer een nieuwe playthrough doen.

Jammer dat een PS5/Series X upgrade er (voorlopig) niet meer komt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 26 november 2022 @ 12:03:43 #270
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206827099
Ik heb ook nog maar amper wat gedaan, intro gespeeld, naar Horseshoe Overlook gereden, priester gered, jacht gemaakt op de beer (maar die ontsnapte), en daarna nog wat op wild gejaagd voordat ik weer terug naar kamp ging :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 27 november 2022 @ 01:10:54 #271
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_206836429
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb ook nog maar amper wat gedaan, intro gespeeld, naar Horseshoe Overlook gereden, priester gered, jacht gemaakt op de beer (maar die ontsnapte), en daarna nog wat op wild gejaagd voordat ik weer terug naar kamp ging :P
Ik heb nooit door de story mode heen kunnen komen, tot chapter 2 daarna online gegaan en nooit meer Story mode gedaan.
Het is even wennen qua besturing, als je het door hebt is het relatief makkelijk
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 01:29:02 #272
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206836465
Heb online gedaan tot even na Clay Davies (paard stelen). Er was welgeteld één ander figuur online voor die missie en heb in de paar uren daarna geen enkel ander figuur online gezien, alleen NPC's :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 12:00:35 #273
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206865242
Als iemand het zich nog kan herinneren, volgens het spel heb ik de missie van Uncle voltooid, degene waar je met paard en wagen met hem en drie van de kampvrouwen naar Valentine gaat om te checken of er wat te doen is, waarna je achter een goser aan moet rijden omdat hij je van Blackwater herkent. Je redt hem (of laat hem vallen), en dan moet het afgelopen zijn. Het rare is dat geen van de characters (Uncle en de vrouwen) meer te vinden is in Valentine terwijl Karen het over de bank had :{

Ik heb wel de Snake Oil missie gedaan die je van de sheriff krijgt, maar vind het nogal erg karig dat dit het was. Ik had toch op een flinke bankroof gehoopt :9

edit: ik heb het niet over de crucial bug die daar plaats kan vinden, die heb ik al gehad en begon opnieuw met de missie, maar ik kan me niet eens herinneren dat John Marston bij ons was tijdens Chapter 1 en naar chapter 2 :') Sadie heb ik volgens mij nog wel rond zien lopen, raar.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206865305
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als iemand het zich nog kan herinneren, volgens het spel heb ik de missie van Uncle voltooid, degene waar je met paard en wagen met hem en drie van de kampvrouwen naar Valentine gaat om te checken of er wat te doen is, waarna je achter een goser aan moet rijden omdat hij je van Blackwater herkent. Je redt hem (of laat hem vallen), en dan moet het afgelopen zijn. Het rare is dat geen van de characters (Uncle en de vrouwen) meer te vinden is in Valentine terwijl Karen het over de bank had :{

Ik heb wel de Snake Oil missie gedaan die je van de sheriff krijgt, maar vind het nogal erg karig dat dit het was. Ik had toch op een flinke bankroof gehoopt :9
Dat is een bug helaas.
Zit er al sinds het begin in.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206865319
Beste was om die Uncle mission als laatste te doen.
Zoiets.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 12:07:38 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206865342
Zie edit ;) Was compleet vergeten dat die gewonde kerel in chapter 1 John was (heb RDR1 nooit gespeeld), en neem aan dat hij ergens in een tent ligt tot ik met Kieran praat zodat we die missie kunnen triggeren?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206865380
Dat kan ik me niet meer herinneren.
Het enige wat ik nog weet is dat als je eerst die Uncle missie doet, dat daarna een aantal mensen uit je kamp verdwijnen.

Sommigen komen later terug in de game.

Goede reminder wel voor mijn nieuwe playthrough tzt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 12:15:03 #278
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206865442
Goffetomme... naja, dan maar een eerdere save laden en Uncle lekker tegen de wagen laten slapen -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206865563
Gewoon nekschot geven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206869810
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als iemand het zich nog kan herinneren, volgens het spel heb ik de missie van Uncle voltooid, degene waar je met paard en wagen met hem en drie van de kampvrouwen naar Valentine gaat om te checken of er wat te doen is, waarna je achter een goser aan moet rijden omdat hij je van Blackwater herkent. Je redt hem (of laat hem vallen), en dan moet het afgelopen zijn. Het rare is dat geen van de characters (Uncle en de vrouwen) meer te vinden is in Valentine terwijl Karen het over de bank had :{
Vlak voordat je die vent gaat achtervolgen roep je toch tegen Uncle "Get the girls home" ofzo?

Moest wel lachen om die dialoog in die missie. You're my favorite parasite, Uncle. No wait, ring worms my favorite parasite, then you. I lied, its ringworm, then rats with plague, then you.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 17:39:58 #281
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206870411
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:19 schreef Radegast het volgende:

[..]
Vlak voordat je die vent gaat achtervolgen roep je toch tegen Uncle "Get the girls home" ofzo?

Moest wel lachen om die dialoog in die missie. You're my favorite parasite, Uncle. No wait, ring worms my favorite parasite, then you. I lied, its ringworm, then rats with plague, then you.
Ah, dat zinnetje hoorde ik niet omdat ik te gefocust was op die vent, wel leuk ja _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206870469
LEEEEEEENNNNNNNYYYYYYYYYY _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206870477
Een van de leukste missies
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206871431
FOUND YA LENNY!

They will never get me aaaaalive!
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 18:42:07 #285
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206871664
Af en toe he... :') Mijn eigen hoed is highlighted, ik druk op R, pakt het spel de verkeerde op en heb ik wegens stelen een bounty van 5 dollar aan de broek (moest een kerel doodmeppen vanwege een schuld, had liever de echte schuldige een hoek verkocht, maarja :') ), en een ander ging er te paard vandoor, ik er achteraan, vang hem met de lasso, spel zegt dat ik hem vast kon binden met F. Ik druk op F en geef hem een rotschop. Dood :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206884351
Haha, ja, dat had ik ook laatst toen ik een vrouw redde die gekidnapt werd. Ik til d'r van het paard af. Press F to cut her free. Druk ik op F, trapt 'ie haar de schedel in.
  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 14:04:19 #287
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206892638
LENNYYYY???! :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206892888
_O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 22:13:47 #289
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206902519
Boys, ik heb nu zoveel camp quests gedaan dat alleen Uncle nog over is, maar als ik op bijv. IGN kijk zie ik dat er nog een aantal quests te gaan zijn, en die wil ik niet mislopen door de glitch/bug:
- Pouring Forth Oil
- A Fisher of Men
- The Sheep and the Goats
- An American Pastoral Scene

Maar die zie ik dus niet, weet wel dat ik voor de vismissie met Abigail en Jack moet praten, maar verder nog geen idee :P Heb vandaag vooral wat rondgereden en geprobeerd een band met een hond op te bouwen dmv een mod, maar dat gaat dus gewoon niet :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 2 december 2022 @ 01:26:36 #290
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206904458
Heb net toch nog ff die Valentinemissie gedaan en John en de rest waren nog gewoon in het kamp, genot :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 3 december 2022 @ 18:46:52 #291
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206928660
Nou, alle saves zijn verneukt omdat ik ineens de vraag kreeg of ik een autosave wilde laden in plaats van de gewoonlijke vraag of ik wil autosaven :{ 75% van m'n inventory is leeg, het kamp is back to basics, er zat 1100 dollar in het bakje en nu nog maar 31,50...

Ik ben serieus van plan om helemaal opnieuw te beginnen (incl. de prologue), want er zijn weinig dingen in een spel irritanter dan verneukte savegames -O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206929518
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, alle saves zijn verneukt omdat ik ineens de vraag kreeg of ik een autosave wilde laden in plaats van de gewoonlijke vraag of ik wil autosaven :{ 75% van m'n inventory is leeg, het kamp is back to basics, er zat 1100 dollar in het bakje en nu nog maar 31,50...

Ik ben serieus van plan om helemaal opnieuw te beginnen (incl. de prologue), want er zijn weinig dingen in een spel irritanter dan verneukte savegames -O-
Da's niet zo funky....
Nait Soezn Moar Broezn
  Moderator zaterdag 3 december 2022 @ 20:06:48 #293
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206929688
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef Divje het volgende:

[..]
Da's niet zo funky....
Idd ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206929717
Zuur -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zaterdag 3 december 2022 @ 20:35:56 #295
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206930278
Opnieuw begonnen en heb nu een keer alle O'Driscolls geloot na die eerste shootout, meteen 20 dollar, een zooi potions en wat drank op zak. Dat was de eerste keer wel anders toen ik me veel te veel liet haasten door Dutch :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 22:03:48 #296
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206945824
Jammer trouwens dat Granger z'n biggen niet blijven bestaan. Heb er nadat ik hem door z'n kop schoot eentje gevild en het karkas meegenomen naar het kamp om te doneren, ging daarna wat anders doen en reed vervolgens terug naar zijn stekkie om er nog eentje te halen, maar helaas; pleite ;(

Ook apart trouwens, als je naar Emerald Ranch gaat en bij een van die boerderijen de twee bewoners neerschiet (nadat ze je willen verjagen) en daarna de dode schapenneuker ziet liggen (en de trouwring van het dode schaap loot) er meteen nieuwe mensen het land aan het bewerken zijn :')

Dubbel zonde: ik heb alle stappen uitgevoerd voor de Dog Companion mod maar ik zie geen enkele optie om een band op te bouwen met een hond. Ik wilde goddomme die aussie shepherd hebben ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 21:40:10 #297
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206988322
Tering, ik heb er een behoorlijke lamme pink aan over gehouden, maar het is me eindelijk gelukt om Jamie bij te houden in die We Loved Once and True missie _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 18:29:05 #298
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206996847
Ik kreeg gisteravond exact dezelfde prompt of ik een autosave wilde laden, op exact dezelfde plek, maar deze keer was ik voorbereid en hield mijn handen van het toetsenbord :P Heb natuurlijk NO gekozen en ben daarna terug naar het kamp gegaan. Vanavond verder :9
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_206998001
Ben nu net begonnen aan Chapter 4, eerste keer spelen.

Story 38% en Total Completion 52%, heb er nu 354 uur opzitten volgens Steam.

Gaaf spel hoor _O_
Children of the night. What music they make.
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 20:05:30 #300
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206998565
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 19:40 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu net begonnen aan Chapter 4, eerste keer spelen.

Story 38% en Total Completion 52%, heb er nu 354 uur opzitten volgens Steam.

Gaaf spel hoor _O_
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 20:05:35 #301
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_206998568
En dicht :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')