Ze hebben er nu ook niet erg veel haast bijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:16 schreef Plompzakker het volgende:
Gaan jullie ook in Europa alle verantwoordelijkheid uit de weg?
De SPanning is te snijdenquote:Op maandag 20 mei 2019 19:40 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ze hebben er nu ook niet erg veel haast bij
Ik hoop vanavond nog.quote:
Joe is goed Diederik, doe voorzichtigquote:Op maandag 20 mei 2019 19:47 schreef DiederikSP het volgende:
Hooooi! Sorry ik ben nog onderweg van het vorige debat. Geen zorg, ik beknibbel niet op de tijd hoor. Ben zelf ook meer avondmens dan ochtendmens! Tot over een uur!
Groetjes uit de trein, Diederik
Heb je geen wifi in de trein?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:47 schreef DiederikSP het volgende:
Hooooi! Sorry ik ben nog onderweg van het vorige debat. Geen zorg, ik beknibbel niet op de tijd hoor. Ben zelf ook meer avondmens dan ochtendmens! Tot over een uur!
Groetjes uit de trein, Diederik
Waarschijnlijk werken 2 schermen op een bureau lekkerder.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je geen wifi in de trein?Enfin, tot over een uur dan maar.
De geneugten van het kapitalisme.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:50 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werken 2 schermen op een bureau lekkerder.
Of hij heeft nu alleen maar een telefoon bij zich en dat werkt minder lekker
Of hij heeft gewoon geen zin om het nu te doen
Of ...
Boeiend
Preciesquote:Op maandag 20 mei 2019 20:00 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
De geneugten van het kapitalisme.
Zekers dat 2 schermen beter werken! Gamer fo liphe..quote:Op maandag 20 mei 2019 19:50 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werken 2 schermen op een bureau lekkerder.
Of hij heeft nu alleen maar een telefoon bij zich en dat werkt minder lekker
Of hij heeft gewoon geen zin om het nu te doen
Of ...
Boeiend
Hier 3 schermenquote:Op maandag 20 mei 2019 20:00 schreef DiederikSP het volgende:
[..]
Zekers dat 2 schermen beter werken! Gamer fo liphe..
We proberen sociale rechtvaardigheid voor alle mensen te verwezenlijken ja, en dat zo'n doel meer eisen stelt dan partijen die lekker het vooral met elkaar eens zijn maar nooit in de wijk komen, dat kun je op je klompen aanvoelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:16 schreef Plompzakker het volgende:
Gaan jullie ook in Europa alle verantwoordelijkheid uit de weg?
We zijn anders wel in coalities geweest in Nederlandse gemeentes en provincies.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Hun fractie zal nooit een coalitiefractie worden.
Jammer dat men weigert in te gaan op de inhoud;quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat vinden jullie van alle (overwegend negatieve) aandacht rondom jullie 'Hans Brusselmans'-spotje?
Hebben we niet volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:52 schreef Roces18 het volgende:
Welke bloem symboliseert jullie partij? De PvdA heeft een roos. De Renaissancevloot heeft de lavendel... En jullie?
Weet ik niet, maar zoiets als ledenaantal wordt altijd meegenomen met de evaluatie van een campagnequote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:13 schreef golfer het volgende:
Hoeveel leden hebben na het spotje over Hans Brusselmans hun lidmaatschap op de SP opgezegd?
Eerlijk antwoord, verademing tov de meneer van groenlinks gisteren. Mag gezegd worden.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:04 schreef DiederikSP het volgende:
[..]
We proberen sociale rechtvaardigheid voor alle mensen te verwezenlijken ja, en dat zo'n doel meer eisen stelt dan partijen die lekker het vooral met elkaar eens zijn maar nooit in de wijk komen, dat kun je op je klompen aanvoelen.
Dat betekent dat we heus wel samenwerken maar we gaan niet andermans beleid rechtvaardigen.
Onze landelijke ledenbijeenkomst ("de partijraad") vond in meerderheid dat de handrem er wel af mocht voor deze campagne, en dat is volgens mij wel gebeurd met het spotje. In juni evalueren we dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
In het veelbesproken campagnespotje over "Hans Brusselmans" openen jullie vol de aanval op de PvdA. In hoeverre gaan jullie in het EP verder daarmee? En is de stijl van het spotje en de inhoud ervan representatief voor de SP van 2019 en verder?
100% mee eens. Gisteren viel zwaar tegenquote:Op maandag 20 mei 2019 20:18 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord, verademing tov de meneer van groenlinks gisteren. Mag gezegd worden.
Ook al zal ik nooit op sp stemmen
Dat was toch altijd de tomaat? Als beeldsymbool in het logo en werd ook gebruikt in campagnes (uitdelen tomatenschuursponsjes, uitdelen tomatensoep etc)quote:
Dat is geen bloemquote:Op maandag 20 mei 2019 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was toch altijd de tomaat? Als beeldsymbool in het logo en ook hebruikt in campagnes (uitdelen tomatenschuursponsjes, uitdelen tomatensoep etc)
Is dat afgeschaft?!
Ah, over dat "bloem" heen gelezenquote:
Ja dat zijn ze, we doen zowel kleine als grote dingen. We zijn een stem voor de mensen die de verliezers zijn van de globalisering. Wanneer je als hoogopgeleide elite afsluit voor de zorgen van de mensen oogst je je eigen storm. En dat betekent dat je ook tegen moet zijn als de feiten daar om vragen. We krijgen ook dingen voor elkaarquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:16 schreef Kassamiep het volgende:
1. De boodschap van de SP is al jaren "stem tegen". Dat zagen we ook in het Brusselmans filmpje terugkomen. Maar zijn de dingen waar jullie voor zijn realistisch ?
Nou in 1983 was ik nog niet geboren en doe je dat bij iedere partij, iets uit de ouwe doos trekken? Zou je niet liever naar ons huidige standpunt vragen? Het ligt niet aan de mensen, maar aan het uitbuitende systeem.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:16 schreef Kassamiep het volgende:
2. In 1983 omschreven jullie de Islam als een achterlijke religie voor woestijnrovers die onze natie zou verarmen en deden een voorspelling:
“Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun diskriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten.
Terugkijkend op de periode 1983 tot heden - vind je dat jullie gelijk hadden ? En zoja - wat moet er in Europees verband aan gedaan worden ?
jaaaa dat is ook de tomaat!quote:Op maandag 20 mei 2019 20:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was toch altijd de tomaat? Als beeldsymbool in het logo en werd ook gebruikt in campagnes (uitdelen tomatenschuursponsjes, uitdelen tomatensoep etc)
Is dat afgeschaft?!
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef DiederikSP het volgende:
[..]
jaaaa dat is ook de tomaat!
Herkenbaar beeldmerk, eerst deze, de 'werptomaat' [ afbeelding ]
En dat werd later gecombineerd met de afkorting: [ afbeelding ]
En soms ook zonder. Met een herkenbaar beeldmerk kun je een klein beetje spelen zonder dat de je 'merk' verloren gaat.
Dank!quote:Op maandag 20 mei 2019 21:23 schreef DiederikSP het volgende:
[..]
jaaaa dat is ook de tomaat!
Herkenbaar beeldmerk, eerst deze, de 'werptomaat' [ afbeelding ]
En dat werd later gecombineerd met de afkorting: [ afbeelding ]
En soms ook zonder. Met een herkenbaar beeldmerk kun je een klein beetje spelen zonder dat de je 'merk' verloren gaat.
Het meest democratische zou zijn het initiatiefrecht van de Europese Commissie afschaffen en dat terugbrengen naar de nationale parlementen, in meer directe zin de notificatierichtlijn (een verplichting om een wijziging in het dienstenverkeer eerst aan de EC voor te leggen) terug te draaien, en een mooi tussendoel zou zijn als de Europese Unie partij wordt bij het Europees Sociaal Handvest, omdat op die manier je een juridisch bindende manier hebt om Mensen boven Markt te eisen bij de rechter (ie. geen uitholling van het stakingsrecht door het verkeer van werknemers en diensten)..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:15 schreef Hanca het volgende:
Jullie willen graag 'minder europa'. Welke verantwoordelijkheden die nu in Brussel liggen willen jullie zo snel mogelijk terug halen?
Waar is de EU wel voor nodig?
Als de EU voorstellen doet die tegen het grote bedrijfsleven zijn of die voor nivellering zijn, zijn jullie dan wel voor bemoeienis vanuit Brussel? Ook als dat bijvoorbeeld betekent dat de EU zelf belasting gaat heffen? Ik snap dat jullie eigenlijk dan iets willen als: "verplichting dat lidstaten iets heffen", maar stel dat in het voorstel staat dat de EU de belasting zelf gaat heffen, kiezen jullie dan voor nivellering/aanpakken bedrijfsleven of voor minder EU?
Helemaal eens, en bedankt voor het meedoen.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef capricia het volgende:
@:diederiksp
Mag ik je vast een compliment geven over de kwaliteit en inhoudelijkheid van je antwoorden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |