Ze hebben er nu ook niet erg veel haast bijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:16 schreef Plompzakker het volgende:
Gaan jullie ook in Europa alle verantwoordelijkheid uit de weg?
De SPanning is te snijdenquote:Op maandag 20 mei 2019 19:40 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ze hebben er nu ook niet erg veel haast bij
Ik hoop vanavond nog.quote:
Joe is goed Diederik, doe voorzichtigquote:Op maandag 20 mei 2019 19:47 schreef DiederikSP het volgende:
Hooooi! Sorry ik ben nog onderweg van het vorige debat. Geen zorg, ik beknibbel niet op de tijd hoor. Ben zelf ook meer avondmens dan ochtendmens! Tot over een uur!
Groetjes uit de trein, Diederik
Heb je geen wifi in de trein?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:47 schreef DiederikSP het volgende:
Hooooi! Sorry ik ben nog onderweg van het vorige debat. Geen zorg, ik beknibbel niet op de tijd hoor. Ben zelf ook meer avondmens dan ochtendmens! Tot over een uur!
Groetjes uit de trein, Diederik
Waarschijnlijk werken 2 schermen op een bureau lekkerder.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je geen wifi in de trein?Enfin, tot over een uur dan maar.
De geneugten van het kapitalisme.quote:Op maandag 20 mei 2019 19:50 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werken 2 schermen op een bureau lekkerder.
Of hij heeft nu alleen maar een telefoon bij zich en dat werkt minder lekker
Of hij heeft gewoon geen zin om het nu te doen
Of ...
Boeiend
Preciesquote:Op maandag 20 mei 2019 20:00 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
De geneugten van het kapitalisme.
Zekers dat 2 schermen beter werken! Gamer fo liphe..quote:Op maandag 20 mei 2019 19:50 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werken 2 schermen op een bureau lekkerder.
Of hij heeft nu alleen maar een telefoon bij zich en dat werkt minder lekker
Of hij heeft gewoon geen zin om het nu te doen
Of ...
Boeiend
Hier 3 schermenquote:Op maandag 20 mei 2019 20:00 schreef DiederikSP het volgende:
[..]
Zekers dat 2 schermen beter werken! Gamer fo liphe..
We proberen sociale rechtvaardigheid voor alle mensen te verwezenlijken ja, en dat zo'n doel meer eisen stelt dan partijen die lekker het vooral met elkaar eens zijn maar nooit in de wijk komen, dat kun je op je klompen aanvoelen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:16 schreef Plompzakker het volgende:
Gaan jullie ook in Europa alle verantwoordelijkheid uit de weg?
We zijn anders wel in coalities geweest in Nederlandse gemeentes en provincies.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Hun fractie zal nooit een coalitiefractie worden.
Jammer dat men weigert in te gaan op de inhoud;quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:38 schreef DireStraits7 het volgende:
Wat vinden jullie van alle (overwegend negatieve) aandacht rondom jullie 'Hans Brusselmans'-spotje?
Hebben we niet volgens mij.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:52 schreef Roces18 het volgende:
Welke bloem symboliseert jullie partij? De PvdA heeft een roos. De Renaissancevloot heeft de lavendel... En jullie?
Weet ik niet, maar zoiets als ledenaantal wordt altijd meegenomen met de evaluatie van een campagnequote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:13 schreef golfer het volgende:
Hoeveel leden hebben na het spotje over Hans Brusselmans hun lidmaatschap op de SP opgezegd?
Eerlijk antwoord, verademing tov de meneer van groenlinks gisteren. Mag gezegd worden.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:04 schreef DiederikSP het volgende:
[..]
We proberen sociale rechtvaardigheid voor alle mensen te verwezenlijken ja, en dat zo'n doel meer eisen stelt dan partijen die lekker het vooral met elkaar eens zijn maar nooit in de wijk komen, dat kun je op je klompen aanvoelen.
Dat betekent dat we heus wel samenwerken maar we gaan niet andermans beleid rechtvaardigen.
Onze landelijke ledenbijeenkomst ("de partijraad") vond in meerderheid dat de handrem er wel af mocht voor deze campagne, en dat is volgens mij wel gebeurd met het spotje. In juni evalueren we dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:14 schreef Jigzoz het volgende:
In het veelbesproken campagnespotje over "Hans Brusselmans" openen jullie vol de aanval op de PvdA. In hoeverre gaan jullie in het EP verder daarmee? En is de stijl van het spotje en de inhoud ervan representatief voor de SP van 2019 en verder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |