Ik had een vriendinnetje die Eternity gebruikte. Gelukkig maar twee druppels, van meer verdwijnt je eetlust direct.quote:
Tja ik wou hem niet sluiten want dan word ik voor topichunter uitgemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
Hou eens op over shoarma iedere avond. Ik krijg er trek van
Nou met jou snelheid een topic hunter?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja ik wou hem niet sluiten want dan word ik voor topichunter uitgemaakt.
Vincent Bijlo de meest irritante gehandicapte op aardequote:
Ughquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje die Eternity gebruikte. Gelukkig maar twee druppels, van meer verdwijnt je eetlust direct.
Heb je hummus in huis?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
Geroosterde lamsreepjes in knoflooksaus dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
Je mag vast wel met onze vriend 549 mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
Ja, balen hè. Ik zit ook met hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
Da's idd smerig ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje die Eternity gebruikte. Gelukkig maar twee druppels, van meer verdwijnt je eetlust direct.
Valschquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geroosterde lamsreepjes in knoflooksaus dan.
quote:
Ik was eerst aan de beurtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag vast wel met onze vriend 549 mee.
ach dat is wel heel armoedigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit van ellende maar komkommer te knagen.
3x links is ook rechts.quote:
Don't wanna.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag vast wel met onze vriend 549 mee.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:54 schreef tonja het volgende:
Ik heb geen probleem hier. Ik heb roquefort, knoflook worst, kaaskoekjes en bier
Oh dat is wel weer afwijkend gedrag, twijfel ik aan je well-beingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen hummus op, ben je trots op me
Ik ben ook trots op jou.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen hummus op, ben je trots op me
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer afwijkend gedrag, twijfel ik aan je well-being
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer afwijkend gedrag, twijfel ik aan je well-being
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Geannuleerd. Die afzetters kunnen de boom in.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het met je keukenplannen trouwens?
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinkgor
TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:57 schreef tonja het volgende:
Ik ga even de tv aanzwengelen, misschien tot straks
Hey BoonDockSaint.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:57 schreef tonja het volgende:
Ik ga even de tv aanzwengelen, misschien tot straks
Hoe is het toch mogelijk hè? Dat zo'n branche het al decennia lang zo verschrikkelijk verkloot? Keukens betekenen altijd ellende.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geannuleerd. Die afzetters kunnen de boom in.
Nah ja, de keukenzaak op zich was het probleem nog niet eens, maar achteraf ben ik daar ook niet heel gelukkig mee. In dit geval ging het echter meer om de klusjesman die het voorwerk zou doen. Die kwam met een werkelijk debiele offerte.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk hè? Dat zo'n branche het al decennia lang zo verschrikkelijk verkloot? Keukens betekenen altijd ellende.
Lijkt mijn plamuurlul wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, de keukenzaak op zich was het probleem nog niet eens, maar achteraf ben ik daar ook niet heel gelukkig mee. In dit geval ging het echter meer om de klusjesman die het voorwerk zou doen. Die kwam met een werkelijk debiele offerte.
Dus ik wacht wel tot de klusjesmannencrisis terugkomt
Dan maar duimen dat we weer een flinke crisis krijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, de keukenzaak op zich was het probleem nog niet eens, maar achteraf ben ik daar ook niet heel gelukkig mee. In dit geval ging het echter meer om de klusjesman die het voorwerk zou doen. Die kwam met een werkelijk debiele offerte.
Dus ik wacht wel tot de klusjesmannencrisis terugkomt
Valt wel mee, hij had hem ook van voren kunnen dragen en dan had hij een rode snee.quote:
We? Euh nee, alleen de klusjesmannen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan maar duimen dat we weer een flinke crisis krijgen
das -10quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die meloen zou ik doen. Ter plekke.
quote:
Btw, dat wil ik je al een hele tijd vragen maar hoe staat het met je bas-spielerei? Gaat 't goed met je pols?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan maar duimen dat we weer een flinke crisis krijgen
Als jij ook nog mee doet gaat het nog sneller.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen zijn net apen. Als het maar groot en kleurrijk is, is het geil
Die is vrij platSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij ook nog mee doet gaat het nog sneller.
Viel het tegen op televisie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen zijn net apen. Als het maar groot en kleurrijk is, is het geil![]()
[ afbeelding ]
Ik hou van lief en teder.quote:
Van alle konten op de hele wereld is dit toch niet een lelijke kont. Zou 'm best willen hebben.quote:
Ik was er weer een tijdje mee gekapt. Ik begon het weer te theoretisch te benaderen, dat is wel m'n valkuil. Daarmee ging het weer de verkeerde kant op, muzikaal en qua gezondheid. Ik kreeg dus ook weer last van mijn pols.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Btw, dat wil ik je al een hele tijd vragen maar hoe staat het met je bas-spielerei? Gaat 't goed met je pols?
Als je hem maar niet in plakjes snijd, mijn reet is geen sjoelbak.quote:
Ik hoop voor je dat het groot en kleurrijk is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]Nee. Ik moet dit scherm echt ff wegklikken. Jullie leiden me af
![]()
Dahaaaag![]()
Jij bent raar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je hem maar niet in plakjes snijd, mijn reet is geen sjoelbak.
Godver het is weer 12 uur geweest en het weekend begint.quote:
Oh wat jammer! Wel goed dat je het weer opgepakt hebt. Hoop dat het nu beter gaat dan. Speel je dingen na, of echt uit je hoofd? En met muziek mee of niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er weer een tijdje mee gekapt. Ik begon het weer te theoretisch te benaderen, dat is wel m'n valkuil. Daarmee ging het weer de verkeerde kant op, muzikaal en qua gezondheid. Ik kreeg dus ook weer last van mijn pols.
Nu weer opgepakt en ik probeer weer te spelen wat ik mijn hoofd hoor en niet wat muziektheoretisch allemaal mogelijk is.
Echt niet, echt eenvrouw. Eigenwijs kutkreng.quote:
.quote:
Ik zei niet dat ik wouquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet je het 'r straks toch weer aftrappen.
Ik heb soms een groove in het hoofd en die zijn vaak, bijna altijd, makkelijker te spelen dan wat ik speel als ik erbij na ga denken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh wat jammer! Wel goed dat je het weer opgepakt hebt. Hoop dat het nu beter gaat dan. Speel je dingen na, of echt uit je hoofd? En met muziek mee of niet?
Een vocarootje is wel een keer op z'n plaats vind ik
Eén bakje in de vriezer hier.quote:
Lederhosen?quote:
We zijn hier van alle markten thuis. Van teder tot leder. Van pensioen tot meloen.quote:
Tja je wilt het niet weten. Als je een vrouw was dan kon ik het in praktijklessen uitleggen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat ik me daarbij voor moet stellen.
Knap. Dat zou ik niet kunnen. Ik denk niet dat ik een instrument zo goed beheers dat ik dat zou kunnen. Daarnaast ben ik daar ook niet creatief genoeg voor vrees ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb soms een groove in het hoofd en die zijn vaak, bijna altijd, makkelijker te spelen dan wat ik speel als ik erbij na ga denken.
Met dingen die naspeel werkt het ongeveer hetzelfde. Dat hoor ik ook mijn hoofd, ik speel niet met cd's mee of zo.
Succes opa en omaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Dankje ! Oma is heel blij, morgen nog een vroege dienst en daarna op huizenjacht. Gelijk bieden als het hun aanstaat.
We duimen voor jullie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Dankje ! Oma is heel blij, morgen nog een vroege dienst en daarna op huizenjacht. Gelijk bieden als het hun aanstaat.
Veel succes met de huizenjacht en denk eraan dat jij de broek aan hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Hm, als je tender leest als mals zou je je er misschien iets bij voor kunnen stellen. Maar verder laat ik me er maar niet over uit. Ik vind dit al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat ik me daarbij voor moet stellen.
Ik kon dat vroeger ook niet goed omdat ik veel te veel vast zat aan akkoordentheorie, vingerzettingen en al die dingen. Ik heb veel beter oren tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Knap. Dat zou ik niet kunnen. Ik denk niet dat ik een instrument zo goed beheers dat ik dat zou kunnen. Daarnaast ben ik daar ook niet creatief genoeg voor vrees ik.
jij spoort echt nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel succes met de huizenjacht en denk eraan dat jij de broek aan hebt.
Beter van welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm, als je tender leest als mals zou je je er misschien iets bij voor kunnen stellen. Maar verder laat ik me er maar niet over uit. Ik vind dit al meer dan genoeg.
Luisteren en naspelen gaat nog, soms, maar zelf iets bedenken... drama.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kon dat vroeger ook niet goed omdat ik veel te veel vast zat aan akkoordentheorie, vingerzettingen en al die dingen. Ik heb veel beter oren tegenwoordig.
Succes morgen, hoop voor jullie dat het lukt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik dank jullie echt, dat ik dit kan delen.En de fijne reactie's.
Cringe-tvquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zouden SBE op moeten geven voor First Dates.
quote:
Basgitaar is ook een veel makkelijker instrument dan gitaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Luisteren en naspelen gaat nog, soms, maar zelf iets bedenken... drama.
Gek genoeg kreeg ik op een volledig andere plek in mijn pols last. Had ik het eerder bovenop mijn pols in het verlengde van de wijsvinger, nu kreeg ik het aan de binnenkant in het verlengde van mijn pinkquote:Mr goed, mooi dat je weer aan 't speulen bent
Moest je toen ook klauwpauzequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Basgitaar is ook een veel makkelijker instrument dan gitaar.
[..]
Gek genoeg kreeg ik op een volledig andere plek in mijn pols last. Had ik het eerder bovenop mijn pols in het verlengde van de wijsvinger, nu kreeg ik het aan de binnenkant in het verlengde van mijn pink
+1quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jonko heb ik al een tijd niet op.
+2quote:
quote:
Ich bin es, mein freund.quote:
Zit je dan, met je treintjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zeg ook nooit dat ik wel spoor.
Hou je de bas misschien uit angst voor dezelfde pijn nu anders vast dat 't ergens anders overbelast? Wel vreemd op zich ja, misschien ook omdat-ie korter is en je pols langer in een andere stand staat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Gek genoeg kreeg ik op een volledig andere plek in mijn pols last. Had ik het eerder bovenop mijn pols in het verlengde van de wijsvinger, nu kreeg ik het aan de binnenkant in het verlengde van mijn pink
Mijn kont is geen sjoelbak....quote:
War het hart vol van is........quote:
Oh noeeessss!! DE BAL deed 't niet goed. We gaan verliezen. Wie vertelt het GB?quote:Op een techniekfoutje na, de befaamde lichtbal ging een seconde te laat aan, leverde Duncan weer een solide uitvoering van zijn nummer Arcade. In de Expo Tel Aviv werd meegeklapt en ook in het perscentrum kon de zanger rekenen op support.
Graag, mijn rechterbeen heeft nog wat oefening nodig.quote:
Check: 10 stuks 30 traditiegetrouwe FOK! cm's in komkommervorm.quote:
Ik denk dat ik maar beter hier geen opmerkingen vandaag moet plaatsen. Gaat weer de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Check: 10 stuks 30 traditiegetrouwe FOK! cm's in komkommervorm.
In folie verpakt.
Ja, waarschijnlijk wel. Maar het had er toch vooral mee te maken dat ik te krampachtig bepaalde vingerzettingen gebruikte.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hou je de bas misschien uit angst voor dezelfde pijn nu anders vast dat 't ergens anders overbelast? Wel vreemd op zich ja, misschien ook omdat-ie korter is en je pols langer in een andere stand staat.
Ik had wel een kleine cyste, die was het gevolg van ontstekingen van de bandjes die de pezen op z'n plek houden.quote:Was het een ganglion achtig iets eigenlijk?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Achwas de komkommer al in tzatziki veranderd
geen plasticquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Check: 10 stuks 30 traditiegetrouwe FOK! cm's in komkommervorm.
In folie verpakt.
Gelukkig geen humus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Achwas de komkommer al in tzatziki veranderd
Tipje van de sluier gaarne. Doe het gewoon in sub en spoiler, dan valt het niemand op.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar beter hier geen opmerkingen vandaag moet plaatsen. Gaat weer de verkeerde kant op.
Nu weet ik het zeker.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet beter een andere actrice kunnen nemen?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef sacha het volgende:
[..]
doet zeer aan je klauwen hè, dat op je handen zitten
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:40 schreef sacha het volgende:
[..]
doet zeer aan je klauwen hè, dat op je handen zitten
zijn ja 12quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet beter een andere actrice kunnen nemen?
Bah, pijnlijk. Beetje minder vaak spelen dan maar, of minder lang. Of voornamelijk 'in het hoofd'.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Maar het had er toch vooral mee te maken dat ik te krampachtig bepaalde vingerzettingen gebruikte.
[..]
Ik had wel een kleine cyste, die was het gevolg van ontstekingen van de bandjes die de pezen op z'n plek houden.
Die cyste had ik vroeger. Zover heb ik het dit keer niet laten komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bah, pijnlijk. Beetje minder vaak spelen dan maar, of minder lang. Of voornamelijk 'in het hoofd'.
Nah, bas alleen is saai.quote:En die vocaroo opmerking heb je aardig ontweken ookMaar daar had ik al eerder om gezeken en toen wilde je ook al niet, dus nou ja.
12 meisjes met syliphilis. Het wordt steeds ergerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
12 meisjes hoor niet 12 jaar oud man man
dan schakelen we nu over naar onze ervaringsdeskundige Luckyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SillyPhilips is heul niet om te lachen nie.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:49 schreef sacha het volgende:
[..]
dan schakelen we nu over naar onze ervaringsdeskundige Lucky
je verstaat het altijd fout,waarom?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
12 meisjes met syliphilis. Het wordt steeds erger
weet ik veel wat je van een kutknarie kan krijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de kans dat hij syliphilis heeft, lijkt me niet heel groot.
Ik vind het nu wat verwarrend worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
12 meisjes hoor en ze zijn niet onder 16 jaar
Wat een ouwe snokkels.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
True true.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:51 schreef sacha het volgende:
[..]
weet ik veel wat je van een kutknarie kan krijgen
Da's de enige normale hier.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef mario390 het volgende:
waarom waarom nur verstaat het scrut altijd fout?
dat is maar goed ook, anders mogen ze helemaal niet op het Nederlandse Internetquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:51 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben niet heel intelligent. Sorry
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dat is maar goed ook, anders mogen ze helemaal niet op het Nederlandse Internet
Slechthorendenshamingquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:53 schreef mario390 het volgende:
Je had vroeger altijd lekkere hiphopplaatjesquote:
Hiphopquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je had vroeger altijd lekkere hiphopplaatjes
Spoed Hijsendehulp?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wel zo'n plaatje op je voorhoofd hengsten:
[ afbeelding ]
NEE JIJ HEBT SMAAKquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:59 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
HiphopGa maar weer op je handen zitten.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je had vroeger altijd lekkere hiphopplaatjes
de jurk wat was te groot vor haarquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar kan je mee naar de antiekmarkt.
Ik wil serieus een banquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat je door blijft posten, ondanks klauw au.
Niet doenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wil serieus een bandat kan toch? @:sacha help
We praten vanaf nu gewoon niet meer tegen je. Geen énkele moeite.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
dan praat je maar tegen je pjoeter, doe ik ookquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We praten vanaf nu gewoon niet meer tegen je. Geen énkele moeite.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dan praat je maar tegen je pjoeter, doe ik ook
Wat zeg je eigenlijk tegen zo'n winkelkarretje, dat je je munt zo terug wil hebben of zo?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
dan praat je maar tegen je pjoeter, doe ik ook
Goed dat je het zei: kom er net achter dat de mijne alweer 24 uur in vliegtuigmodus staat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:08 schreef TillyB het volgende:
Eigenlijk moet ik mn telefoon gewoon uitzetten
ha! Stel je voor
winkelkarretjes met muntjes bestaan hier nog nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat zeg je eigenlijk tegen zo'n winkelkarretje, dat je je munt zo terug wil hebben of zo?
En hoe los je het op met een PC ín een winkelwagen.
Bijzonder. Relaxed muziekje ook wel.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bijzonder. Relaxed muziekje ook wel.
Mooi moment om te gaan slapen. Welterusten allen
En @:TillyB Kappuh nah met posten
Je zal het niet leuk vinden, maar ik ga met je mee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zal het niet leuk vinden, maar ik ga met je mee.![]()
Trusten straks allen!
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten straks allen!
omg hoe danquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed dat je het zei: kom er net achter dat de mijne alweer 24 uur in vliegtuigmodus staat.
Trustequote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten straks allen!
Gewoon beetje in de utopia cos klooien die heb je zo over de zeik daarquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:08 schreef TillyB het volgende:
Eigenlijk moet ik mn telefoon gewoon uitzetten
ha! Stel je voor
Hmm niet echt iets voor mijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon beetje in de utopia cos klooien die heb je zo over de zeik daar
Ja, moet misschien maar met klauwen en al geamputeerd worden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:23 schreef sacha het volgende:
[..]
is ie bij jou al vergroeid met je klauw ja?
of bij een nieuw toestel als accessoire nieuwe klauwen bestellenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, moet misschien maar met klauwen en al geamputeerd worden.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:25 schreef sacha het volgende:
[..]
of bij een nieuw toestel als accessoire nieuwe klauwen bestellen
Ik ben niet heel communicatief ingesteldquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dat heb je dan 24 uur lang niet door?! Echt niet normaal hoor
Maar dan nog, google je nooit iets op je telefoon? Nieuws? Tvgids? google maps/translate? Bonus doornemen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben niet heel communicatief ingesteld
Altijd weer die Oostenrijkersquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)IGQvhRIjJqUmAMslKF1s
Bizar
Nee, ik was vandaag slechts een paar uurtjes buitenshuis. Nou ja, nadat ik vanochtend weer thuis was, zeg maar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar dan nog, google je nooit iets op je telefoon? Nieuws? Tvgids? google maps/translate? Bonus doornemen?
quote:
Ja maar je kan thuis ook gewoon op je telefoon hoor?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik was vandaag slechts een paar uurtjes buitenshuis. Nou ja, nadat ik vanochtend weer thuis was, zeg maar.
[..]
Dus echt heel veel info heeft die film verder ook niet, behalve dan het persoonlijke verhaal.quote:
Thuis staat er altijd minimaal één laptop aan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar je kan thuis ook gewoon op je telefoon hoor?Dat mag gewoon!
En het songfestival dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:36 schreef TillyB het volgende:
Morgen de hele dag niet op fok en op insta challenge!!!!!!!!
Maar een telefoon is toch veel handiger als je in een kermpositie op de bank hangtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Thuis staat er altijd minimaal één laptop aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |