Ik was eerst aan de beurtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag vast wel met onze vriend 549 mee.
ach dat is wel heel armoedigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee. Ik zit van ellende maar komkommer te knagen.
3x links is ook rechts.quote:
Don't wanna.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag vast wel met onze vriend 549 mee.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:54 schreef tonja het volgende:
Ik heb geen probleem hier. Ik heb roquefort, knoflook worst, kaaskoekjes en bier
Oh dat is wel weer afwijkend gedrag, twijfel ik aan je well-beingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen hummus op, ben je trots op me
Ik ben ook trots op jou.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen hummus op, ben je trots op me
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer afwijkend gedrag, twijfel ik aan je well-being
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat is wel weer afwijkend gedrag, twijfel ik aan je well-being
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Geannuleerd. Die afzetters kunnen de boom in.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het met je keukenplannen trouwens?
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vinkgor
TEAM BAKSTEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |