Basgitaar is ook een veel makkelijker instrument dan gitaar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Luisteren en naspelen gaat nog, soms, maar zelf iets bedenken... drama.
Gek genoeg kreeg ik op een volledig andere plek in mijn pols last. Had ik het eerder bovenop mijn pols in het verlengde van de wijsvinger, nu kreeg ik het aan de binnenkant in het verlengde van mijn pinkquote:Mr goed, mooi dat je weer aan 't speulen bent
Moest je toen ook klauwpauzequote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Basgitaar is ook een veel makkelijker instrument dan gitaar.
[..]
Gek genoeg kreeg ik op een volledig andere plek in mijn pols last. Had ik het eerder bovenop mijn pols in het verlengde van de wijsvinger, nu kreeg ik het aan de binnenkant in het verlengde van mijn pink
+1quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jonko heb ik al een tijd niet op.
+2quote:
quote:
Ich bin es, mein freund.quote:
Zit je dan, met je treintjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Zeg ook nooit dat ik wel spoor.
Hou je de bas misschien uit angst voor dezelfde pijn nu anders vast dat 't ergens anders overbelast? Wel vreemd op zich ja, misschien ook omdat-ie korter is en je pols langer in een andere stand staat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Gek genoeg kreeg ik op een volledig andere plek in mijn pols last. Had ik het eerder bovenop mijn pols in het verlengde van de wijsvinger, nu kreeg ik het aan de binnenkant in het verlengde van mijn pink
Mijn kont is geen sjoelbak....quote:
War het hart vol van is........quote:
Oh noeeessss!! DE BAL deed 't niet goed. We gaan verliezen. Wie vertelt het GB?quote:Op een techniekfoutje na, de befaamde lichtbal ging een seconde te laat aan, leverde Duncan weer een solide uitvoering van zijn nummer Arcade. In de Expo Tel Aviv werd meegeklapt en ook in het perscentrum kon de zanger rekenen op support.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |