Echt niet, echt eenvrouw. Eigenwijs kutkreng.quote:
.quote:
Ik zei niet dat ik wouquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet je het 'r straks toch weer aftrappen.
Ik heb soms een groove in het hoofd en die zijn vaak, bijna altijd, makkelijker te spelen dan wat ik speel als ik erbij na ga denken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh wat jammer! Wel goed dat je het weer opgepakt hebt. Hoop dat het nu beter gaat dan. Speel je dingen na, of echt uit je hoofd? En met muziek mee of niet?
Een vocarootje is wel een keer op z'n plaats vind ik
Eén bakje in de vriezer hier.quote:
Lederhosen?quote:
We zijn hier van alle markten thuis. Van teder tot leder. Van pensioen tot meloen.quote:
Tja je wilt het niet weten. Als je een vrouw was dan kon ik het in praktijklessen uitleggen.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat ik me daarbij voor moet stellen.
Knap. Dat zou ik niet kunnen. Ik denk niet dat ik een instrument zo goed beheers dat ik dat zou kunnen. Daarnaast ben ik daar ook niet creatief genoeg voor vrees ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb soms een groove in het hoofd en die zijn vaak, bijna altijd, makkelijker te spelen dan wat ik speel als ik erbij na ga denken.
Met dingen die naspeel werkt het ongeveer hetzelfde. Dat hoor ik ook mijn hoofd, ik speel niet met cd's mee of zo.
Succes opa en omaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Dankje ! Oma is heel blij, morgen nog een vroege dienst en daarna op huizenjacht. Gelijk bieden als het hun aanstaat.
We duimen voor jullie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Dankje ! Oma is heel blij, morgen nog een vroege dienst en daarna op huizenjacht. Gelijk bieden als het hun aanstaat.
Veel succes met de huizenjacht en denk eraan dat jij de broek aan hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Hm, als je tender leest als mals zou je je er misschien iets bij voor kunnen stellen. Maar verder laat ik me er maar niet over uit. Ik vind dit al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vroeg me eigenlijk gewoon af wat ik me daarbij voor moet stellen.
Ik kon dat vroeger ook niet goed omdat ik veel te veel vast zat aan akkoordentheorie, vingerzettingen en al die dingen. Ik heb veel beter oren tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Knap. Dat zou ik niet kunnen. Ik denk niet dat ik een instrument zo goed beheers dat ik dat zou kunnen. Daarnaast ben ik daar ook niet creatief genoeg voor vrees ik.
jij spoort echt nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Veel succes met de huizenjacht en denk eraan dat jij de broek aan hebt.
Beter van welquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm, als je tender leest als mals zou je je er misschien iets bij voor kunnen stellen. Maar verder laat ik me er maar niet over uit. Ik vind dit al meer dan genoeg.
Luisteren en naspelen gaat nog, soms, maar zelf iets bedenken... drama.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kon dat vroeger ook niet goed omdat ik veel te veel vast zat aan akkoordentheorie, vingerzettingen en al die dingen. Ik heb veel beter oren tegenwoordig.
Succes morgen, hoop voor jullie dat het lukt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik dank jullie echt, dat ik dit kan delen.En de fijne reactie's.
Cringe-tvquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zouden SBE op moeten geven voor First Dates.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |