quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:57 schreef tonja het volgende:
Ik ga even de tv aanzwengelen, misschien tot straks
Hey BoonDockSaint.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:57 schreef tonja het volgende:
Ik ga even de tv aanzwengelen, misschien tot straks
Hoe is het toch mogelijk hè? Dat zo'n branche het al decennia lang zo verschrikkelijk verkloot? Keukens betekenen altijd ellende.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Geannuleerd. Die afzetters kunnen de boom in.
Nah ja, de keukenzaak op zich was het probleem nog niet eens, maar achteraf ben ik daar ook niet heel gelukkig mee. In dit geval ging het echter meer om de klusjesman die het voorwerk zou doen. Die kwam met een werkelijk debiele offerte.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het toch mogelijk hè? Dat zo'n branche het al decennia lang zo verschrikkelijk verkloot? Keukens betekenen altijd ellende.
Lijkt mijn plamuurlul wel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, de keukenzaak op zich was het probleem nog niet eens, maar achteraf ben ik daar ook niet heel gelukkig mee. In dit geval ging het echter meer om de klusjesman die het voorwerk zou doen. Die kwam met een werkelijk debiele offerte.
Dus ik wacht wel tot de klusjesmannencrisis terugkomt
Dan maar duimen dat we weer een flinke crisis krijgenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah ja, de keukenzaak op zich was het probleem nog niet eens, maar achteraf ben ik daar ook niet heel gelukkig mee. In dit geval ging het echter meer om de klusjesman die het voorwerk zou doen. Die kwam met een werkelijk debiele offerte.
Dus ik wacht wel tot de klusjesmannencrisis terugkomt
Valt wel mee, hij had hem ook van voren kunnen dragen en dan had hij een rode snee.quote:
We? Euh nee, alleen de klusjesmannen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan maar duimen dat we weer een flinke crisis krijgen
das -10quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die meloen zou ik doen. Ter plekke.
quote:
Btw, dat wil ik je al een hele tijd vragen maar hoe staat het met je bas-spielerei? Gaat 't goed met je pols?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan maar duimen dat we weer een flinke crisis krijgen
Als jij ook nog mee doet gaat het nog sneller.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen zijn net apen. Als het maar groot en kleurrijk is, is het geil
Die is vrij platSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als jij ook nog mee doet gaat het nog sneller.
Viel het tegen op televisie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Mensen zijn net apen. Als het maar groot en kleurrijk is, is het geil![]()
[ afbeelding ]
Ik hou van lief en teder.quote:
Van alle konten op de hele wereld is dit toch niet een lelijke kont. Zou 'm best willen hebben.quote:
Ik was er weer een tijdje mee gekapt. Ik begon het weer te theoretisch te benaderen, dat is wel m'n valkuil. Daarmee ging het weer de verkeerde kant op, muzikaal en qua gezondheid. Ik kreeg dus ook weer last van mijn pols.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Btw, dat wil ik je al een hele tijd vragen maar hoe staat het met je bas-spielerei? Gaat 't goed met je pols?
Als je hem maar niet in plakjes snijd, mijn reet is geen sjoelbak.quote:
Ik hoop voor je dat het groot en kleurrijk is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:09 schreef tonja het volgende:
[..]Nee. Ik moet dit scherm echt ff wegklikken. Jullie leiden me af
![]()
Dahaaaag![]()
Jij bent raar.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je hem maar niet in plakjes snijd, mijn reet is geen sjoelbak.
Godver het is weer 12 uur geweest en het weekend begint.quote:
Oh wat jammer! Wel goed dat je het weer opgepakt hebt. Hoop dat het nu beter gaat dan. Speel je dingen na, of echt uit je hoofd? En met muziek mee of niet?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er weer een tijdje mee gekapt. Ik begon het weer te theoretisch te benaderen, dat is wel m'n valkuil. Daarmee ging het weer de verkeerde kant op, muzikaal en qua gezondheid. Ik kreeg dus ook weer last van mijn pols.
Nu weer opgepakt en ik probeer weer te spelen wat ik mijn hoofd hoor en niet wat muziektheoretisch allemaal mogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |