quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:33 schreef Amarinthe het volgende:
https://www.rabb.it/s/2jp6ob
Nieuwe stream voor zolang ie het doet (en iedereen die op stem let, het kan aan de stream liggen)
Edit: ligt er meteen weer af haha
EDIT: Werkt weer lol
NOG erger.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nu alcohol, dus ik word nog erger.
DOet het weerw idd.quote:
Dat zijn van die landen die opeens de 12 van Georgie of Moldavie ofzo krijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:39 schreef Moira. het volgende:
Ik vind Wit-Rusland wel leuk maar denk dat ze qua zang niet zo veel jurypunten pakt
Zoiets...maar er staat altijd bij mij dat een of andere doos live zat te streamen terwel ze zat te stemmen tijdens de uitzending, en ze drukker was met haar telefoon.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:39 schreef Chocoladesoes het volgende:
Maar hoe beoordeelt de jury? Krijgen ze een formulier op basis waarvan ze verschillende aspecten van het optreden moeten beoordelen? En dat moeten ze direct na het nummer beoordelen of pas achteraf? Of is dit allemaal niet duidelijk? #durftevragen
Heb toevallig ook een witte wijn thuis. Een Vinho Verde uit Portugal.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
zoette witte wijn, voor de merk moet ik even in de koelkast kijken lol
Wie had dat ooit nog verwachtquote:
kan je net zo goed limonade drinken, ja tog, koekoek.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:40 schreef MakkieR het volgende:
[..]
zoete witte wijn, voor de merk moet ik even in de koelkast kijken lol
ik kan niet over droge witte wijn, heb hem liever natquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
kan je net zo goed limonade drinken, ja tog, koekoek.
SHAT AP ABOUT IT.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
kan je net zo goed limonade drinken, ja tog, koekoek.
Yes please @Kreator en @Poepz0rquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moet volgend jaar met Kreator het Tv-commentaar doen.
Huh? Als de zang fout gaat, kost dat toch gewoon punten?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:41 schreef blackswangreen het volgende:
Niet om de spanning te bederven, maar zou zo'n juryfinale nog een reet uitmaken? Wij hebben hier onze favorieten ook al bepaald, die juryleden zijn ook mensen. Als straks de stok van Kate breekt zullen ze haar niet minder punten geven, lijkt me.
Er zijn juryleden van semi 1 en de big five etc die de inzendingen van semi 2 misschien nog niet hebben gezien en andersom.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:41 schreef blackswangreen het volgende:
Niet om de spanning te bederven, maar zou zo'n juryfinale nog een reet uitmaken? Wij hebben hier onze favorieten ook al bepaald, die juryleden zijn ook mensen. Als straks de stok van Kate breekt zullen ze haar niet minder punten geven, lijkt me.
Ik heb soms ook mijn vraagtekens bij dat onderscheid ja. Jury zijn ook mensen, die niet al weken in quarantaine leven en ook alles gewoon meekrijgen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:41 schreef blackswangreen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |