quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer dat we hier geen beeld bij hebben
Ook jammer dat we hier wel geluid bij hebben
Ik verstond 'Haat de mensen niet' .quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:30 schreef Midnight82 het volgende:
Haar in mijn sinas...zingt ie dat echt ?
Grapjes recyclen genot.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Jammer dat we hier geen beeld bij hebben
Ook jammer dat we hier wel geluid bij hebben
ESCXtra had vroeger charmante damesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nooit eens een mooie vrouw naast Matt..
Ik zou wel bij het team willen!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is nog niet zo makkelijk om acceptabele mensen te vinden voor je kanaalVraag me af wat Matt er van vindt.
Maar hij bestaat dus wel ergens. Dan moet hij toch ook nog wel op een andere plek gestreamd wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is er uit geklapt, dus niet meer... Dus nu kijken we weer hoofden.
Duncan wel gezien toen de stream nog was? Hoe was hij?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hij is er uit geklapt, dus niet meer... Dus nu kijken we weer hoofden.
He, nu herinner je je ineens dat ik hem eerder vandaag al gemaakt hebquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Grapjes recyclen genot.
Ik doe niks anders.
Die van wiwi zijn helemaal vreemd. Waar William die allemaal vandaan haaltquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is nog niet zo makkelijk om acceptabele mensen te vinden voor je kanaalVraag me af wat Matt er van vindt.
er gaan geruchten dat de lamp niet aanging op tijdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Duncan wel gezien toen de stream nog was? Hoe was hij?
Goeie grapjes zijn er om gerecycled te wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Grapjes recyclen genot.
Ik doe niks anders.
Er was ooit wel eens een charmante blonde dame inderdaadquote:
Het is een Malteesquote:
Nog steeds wat veel licht, maar wel iets beter zichtbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu alleen ff het antwoord gemist of Duncan dit keer wel goed zichtbaar op de piano mepteAnyone?
Geen geruchten, duidelijk zichtbaar. Maar geen paniek zag er niet heel raar uit ofzoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
er gaan geruchten dat de lamp niet aanging op tijd
Ik las ergens dat iemand schreef dat die dat deed!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu alleen ff het antwoord gemist of Duncan dit keer wel goed zichtbaar op de piano mepteAnyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |