Eerst Rusland, nu Zweden. Niet te hopen dat we dit straks ook bij NL moeten zeggenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef lashatumbai het volgende:
Omg, hij klinkt niet super. Niet zijn beste vocale optreden
heb je een linkje van die stream?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef superduba het volgende:
Ik wil niet stom doen maar het geluid bij de stream bij wiwiblogs is wel beter dan bij Matt..
Klop af.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerst Rusland, nu Zweden. Niet te hopen dat we dit straks ook bij NL moeten zeggen
Zwedenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef Greys het volgende:
Zowel Rusland als Italië dus een vocale glijert?
Is Italië al geweest?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef Greys het volgende:
Zwedenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef Greys het volgende:
Petra schijnt iig al niet meer bij de juiste omroep te werken, dus geen garantie bij Zweedse winst.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja nee echt hoorAls het Nederland niet wordt wil ik Petra en Mans zien
Krijg je ook, als je er types neerzet die hardop roepen dat Moldavië een semi gaat winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef Momo... het volgende:
EUROVISION 2019: Grand Final Jury Show Livestream | wiwibloggs
wiwibloggs
990 kijker(s)
Eurovision 2019: Grand Final Final JURY SHOW (From Press Center)
ESCunited
3,3K kijker(s)
Ik ook; mooi liedjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef Moira. het volgende:
Jaaa ik vind het zo leuk dat Slovenie de finale heeft gehaald
mwah beetje voor zo,maar morgenavond gaat heftig wordenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hoe gaat het met jullie zenuwen? Moet zeggen dat het bij mij nu (nog) meevaltGaat morgen uiteraard wel anders zijn.
We hebben ergens een mentale ondersteuning topic toch? Die gaat morgen nodig zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hoe gaat het met jullie zenuwen? Moet zeggen dat het bij mij nu (nog) meevaltGaat morgen uiteraard wel anders zijn.
Nee, die zit tegen het einde, vlak na Bilalquote:
ja hij lag wel om 4u in bed... hopelijk niet!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerst Rusland, nu Zweden. Niet te hopen dat we dit straks ook bij NL moeten zeggen
Oh kutquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Petra schijnt iig al niet meer bij de juiste omroep te werken, dus geen garantie bij Zweedse winst.
Ik word er echt zo ongemakkelijk van als ik die twee zie. Met dat gastje dat alleen zit te grijnzen. Krijg Dexter vibesquote:
Mans vertelde gisteren op de BBC even dat de hype voor Nederland niet terecht is dus hij kan wegwezenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja nee echt hoorAls het Nederland niet wordt wil ik Petra en Mans zien
Het was abrupt hèquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef ijs_beer het volgende:
Oh hier zijn jullie gebleven. Ik vond het al zo raar dat er nietmand meer poste in het vorige topic.
Hoeft niet stiekem hoor!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik hou stiekem van het lied van Slovenië.
Had je gezien in meerdere intevieuws dat ze zeggen dat ze naar huis willen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik word er echt zo ongemakkelijk van als ik die twee zie. Met dat gastje dat alleen zit te grijnzen. Krijg Dexter vibes
Mans is bij deze een lul.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mans vertelde gisteren op de BBC even dat de hype voor Nederland niet terecht is dus hij kan wegwezen![]()
Mans schijnt een beetje een lul geworden te zijn met wat hij zei over Nederland?quote:
Ik heb bij beiden de uitglijders gemistquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef aarontje112 het volgende:
Wel grappig dat ik eerst in Rusland en Zweden de geduchte concurrenten zag. Nu zijn het ineens Australië en Zwitserland![]()
Laten nou net Rusland en Zweden een paar uitglijers maken
Zei hij dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mans vertelde gisteren op de BBC even dat de hype voor Nederland niet terecht is dus hij kan wegwezen![]()
Ja, maar hij had wel NL op 1 ergens ander vandaag zag ik. Voor Zweden zelfsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee denk alleen Scandinavië, Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk. Maar dan houdt het haast ook wel op.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef libranl het volgende:
Oost- en Zuid Europa gaat denk ik niet massaal stemmen voor de gospel/soul van Zweden.
Zegt degene die met een normale staging nooit zou winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las de post over Mahmood foto en toen deden m'n typvingers en m'n hoofd elk compleet hun eigen ding.quote:
Watquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Byeeeeequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
OH wtfquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja, maar hij had wel NL op 1 ergens ander vandaag zag ik. Voor Zweden zelfs
Die gaan we heel erg nodig hebben. Maar dan moet er wel een psycholoog aanwezig zijn, en @Cyan9 was er toen vorig jaar niet, net waar we hem nodig haddenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
We hebben ergens een mentale ondersteuning topic toch? Die gaat morgen nodig zijn
Wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
ECHT??? WAAROM DAN?? Laat m dat maar is hier komen zeggen dan, durftie nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja godver of als ie zingt/performtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mans schijnt een beetje een lul geworden te zijn met wat hij zei over Nederland?
Maarja, zie je niet zolang hij zn mond houdt![]()
Ze hebben wel hun excuses aangeboden zag ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Had je gezien in meerdere intevieuws dat ze zeggen dat ze naar huis willen?
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja, maar hij had wel NL op 1 ergens ander vandaag zag ik. Voor Zweden zelfs
Niet gezien, wel gelezen, dacht dat het een grapje was maar niet dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja blijkbaar dat de hype overdreven wasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef MMF93 het volgende:
[..]
ECHT??? WAAROM DAN?? Laat m dat maar is hier komen zeggen dan, durftie niet
Ik ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik hou stiekem van het lied van Slovenië.
Mans bezorgt ons nog een extra rollercoaster die ik er niet bij kan gebruiken.quote:
Denk een soort van eerlijkheid, want idd ze stralen het uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet gezien, wel gelezen, dacht dat het een grapje was maar niet dan?![]()
Ze stralen het in elk geval sowieso wel uit
Tamata Tomatoquote:
Eensquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee denk alleen Scandinavië, Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk. Maar dan houdt het haast ook wel op.
Gaat wel oké, ik kan goed eten en slapen gaat ook wel goed. Maar morgen rond deze tijd zal dat wel anders zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:55 schreef Chocoladesoes het volgende:
Klopt ja, ik als ras-introvert moet er niet aan dénken echtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:59 schreef Momo... het volgende:
Maarja ESF mee doen is niet voor introverts
Graag ja.quote:
Mooi, want morgen rond deze tijd moet je ook niet slapen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:00 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Gaat wel oké, ik kan goed eten en slapen gaat ook wel goed. Maar morgen rond deze tijd zal dat wel anders zijn.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vuil doortrapt wezen dat ie is...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar dat de hype overdreven was
Hij wil graag presenteren dus probeerde waarschijnlijk de UK op Zweden te laten stemmen
Hmmmmmmm. Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar dat de hype overdreven was
Hij wil graag presenteren dus probeerde waarschijnlijk de UK op Zweden te laten stemmen
Misschien hadden ze ook echt niet verwacht de finale te halen. Ik zag het in elk geval niet aankomen...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Denk een soort van eerlijkheid, want idd ze stralen het uit.
Maarja ESF mee doen is niet voor introverts
Wat Greys zegtquote:
Blij mus dood.lquote:
Ik snap er ook niets van dat zij in de finale zitten. 0 chemie.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik had ze wel als finalist voorspeld, maar had ze wel als borderlinequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien hadden ze ook echt niet verwacht de finale te halen. Ik zag het in elk geval niet aankomen...
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Greys het volgende:
Je kunt niet STREAM TERUG roepen en daarna niks Dev
Ja niet slecht hoor. Maar er zitten veel vissen in dezelfde vijverquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:01 schreef grazz het volgende:
Cyprus begin ik na haar semi optreden leuker te vinden. Betrap me er regelmatig op dat ik pampampampam zing
neem je pilletje...quote:
ik kan niet eens fatsnoelijk meer typenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Amarinthe het volgende:
GUYS IK HEB EEN STREAM. Account aanmaken kost 20 seconden
https://www.rabb.it/midiot
SNEL SNEL
Duurt te lang nu ook natuurlijk.quote:
JAAAAAquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Amarinthe het volgende:
SNEL SNEL
SJENK JOEquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Amarinthe het volgende:
SNEL SNEL
Heldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:02 schreef Amarinthe het volgende:
SNEL SNEL
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
Hoorde jullie niet dat ie er even naastzat?
En dan vliegt de piano in de fik. Douze points from Australiaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:03 schreef Chocoladesoes het volgende:
Blijf wel altijd bang dat die lamp op die piano knalt
Nee?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vliegt de piano in de fik. Douze points from Australia
quote:
neequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vliegt de piano in de fik. Douze points from Australia
Neequote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
IK NEGEER DITquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het goed klinken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
nou!quote:
klinkt hier toch primaquote:
In 't begin even geloof ik, maar niet storend toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:04 schreef yvonne het volgende:
Dat moet eigenlijk wel, maar ze zijn gewoon met stomheid geslagen. You could hear a pen droppingquote:
Eigenlijk moeten ze dat verplicht doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Matt en Sean die ook helemaal niets meer zeggen, en anders overal doorheen kleppen
Houd ik me daar aan vast.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef Themeparktommy het volgende:
Als je via die stream kijkt, dan vervormen geluiden wel eens... dus heel accuraat is dit niet te beoordelen op valse noten
Jaquote:
Ja sorry was echt zo op die Rabbit stream, niet perse storend denk ik voor casual kijker maar wel voor mij als fok autistquote:
Halverwege aan, toen ie beneden hing, wat!?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:06 schreef Momo... het volgende:
Vocaal prima, jammer dat de bal pas aanging toe die naar beneden ging
Hoe kan het dat ze dit na zesmiljoen repetities nog steeds niet goed doen daar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:06 schreef Momo... het volgende:
Vocaal prima, jammer dat de bal pas aanging toe die naar beneden ging
Deed ie pianomeppen en zag je dat nu wel goed itt gister?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef DevK het volgende:
Belichting was een hele verbetering ten opzichte van donderdag!Hij klonk emotioneel, maar niet vals emotioneel, het paste wel bij het nummer.
Toen die halverwege van boven naar beneden ging, ging de lamp pas aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Halverwege aan, toen ie beneden hing, wat!?
twitter:escxtra twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:06:53The emotions were palpable and we could feel every word during Duncan's performance. Even the press center was silent! #Eurovision #DareToDream #Netherlands reageer retweet
twitter:ferrisdayoff twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:06:50Duncan Laurence is vocally assured throughout 'Arcade' & everything about this entry exudes class #Eurovision reageer retweet
Inderdaad heel bijzonder. WE gaan winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
Matt en Sean die ook helemaal niets meer zeggen, en anders overal doorheen kleppen
nee joh dat was het nummer er voorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef yvonne het volgende:
Flaws, had ie over ons toch?
Omg ik ben nog zenuwachtiger
Ik hoorde het ook een paar keer, maar wist niet of het aan de kwaliteit lag of dat het dit keer echt minder was.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef aarontje112 het volgende:
Omgggg ik keek via die illegale stream, maar het leek alsof z'n stem steeds oversloeg. Of kwam dat door die kutkwaliteit![]()
Ga ik doen, wanneer moet Duncan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Met beeld dus hier als je snel een accountje aanmaakt.
DUNCAN ME SGATJE JE GAAT WINNENquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Em31 het volgende:
twitter:escxtra twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:06:53The emotions were palpable and we could feel every word during Duncan's performance. Even the press center was silent! #Eurovision #DareToDream #Netherlands reageer retweet
twitter:ferrisdayoff twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:06:50Duncan Laurence is vocally assured throughout 'Arcade' & everything about this entry exudes class #Eurovision reageer retweet
Wel een beetje storende stream maar verder primaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Hmmm... Zou ie nu toch echt last van de zenuwen krijgen? Hoop niet te veel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef aarontje112 het volgende:
Omgggg ik keek via die illegale stream, maar het leek alsof z'n stem steeds oversloeg. Of kwam dat door die kutkwaliteit![]()
Dit wil ik ook graag wetenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Deed ie pianomeppen en zag je dat nu wel goed itt gister?
Ik luister nu ff terug via de escunited stream, en volgens mij lag het aan de stream, denk ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook een paar keer, maar wist niet of het aan de kwaliteit lag of dat het dit keer echt minder was.
Maar niet zodanig dat hij lager beoordeeld wordt hoor denk ik.
Doet niks bij mijquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef ijs_beer het volgende:
Ik hoop dat de jury daar niet op gaat letten, lijkt mij niet toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef lashatumbai het volgende:
De lamp stond uit heel even, hartverzakking
[ afbeelding ]
Ah ja, hier moet ie eigenlijk wel aan zijn. Vond die draad gisteren als Fok autist al te zichtbaar tegen die blauwe achtergrond.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef lashatumbai het volgende:
De lamp stond uit heel even, hartverzakking
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef MaGNeT het volgende:
Wordt daar een kat vermoord of zingt er iemand?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef Dave het volgende:
Er staan allemaal krolse katers in m'n tuin, iemand enig idee?
Ja hoor was heel indrukwekkendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm... Zou ie nu toch echt last van de zenuwen krijgen? Hoop niet te veel.
Maar was het nog wel een beetje indrukwekkend alsnog? Dat ie het vocaal later bijtrok?
Ik vind het al fanastisch dat je wat gevonden hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef Amarinthe het volgende:
Guys, degene die vorige keer via Twitch streamde kon nu niet en nu doet iemand anders het via Rabbit, is slechtere kwaliteit (en ze hebben maintenance) dus ik denk dat het daar door komt. Maar we kunnen het iig zien!
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
OKE LIEVE MENSEN DOEI GENIET NOG VERDER VAN DE STREAM IK VOND HET HEEL LEUK HIER TOT MORGEN.
zo, even beleefd gedag zeggen omdat jullie zo leuk zijn![]()
tot morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
OKE LIEVE MENSEN DOEI GENIET NOG VERDER VAN DE STREAM IK VOND HET HEEL LEUK HIER TOT MORGEN.
2x net er iets over, maar niet storend, alleen als je net als wij het nummer door en door kennen was het hoorbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm... Zou ie nu toch echt last van de zenuwen krijgen? Hoop niet te veel.
Maar was het nog wel een beetje indrukwekkend alsnog? Dat ie het vocaal later bijtrok?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
Oké fijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja hoor was heel indrukwekkend. Lag gewoon aan de stream, maar ik was ff bang dat ie van vermoeidheid schor was geworden
fijne avond en tot morgen!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef lashatumbai het volgende:
Duncan zong het stuk waar hij tegen de bal zingt zoveel beter dan gisteren. En ik kon geen LEDJES tellen!
Welterusten!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
Ahh.. vervelend zegtwitter:AlesiaMichelle twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 22:09:56Tamta had like no background vocals and Greece has all the backing vocals... Who is on the MIX?!?!#Eurovision #ESC2019 #JuryShow https://t.co/r1w0PBV6Bj reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef kwakz0r het volgende:
Hij klonk gewoon goed, sloeg niet over en die kutbol maakt niks uitstelletje stresskonijntjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |