quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef MaGNeT het volgende:
Wordt daar een kat vermoord of zingt er iemand?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef Dave het volgende:
Er staan allemaal krolse katers in m'n tuin, iemand enig idee?
Ja hoor was heel indrukwekkendquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm... Zou ie nu toch echt last van de zenuwen krijgen? Hoop niet te veel.
Maar was het nog wel een beetje indrukwekkend alsnog? Dat ie het vocaal later bijtrok?
Ik vind het al fanastisch dat je wat gevonden hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef Amarinthe het volgende:
Guys, degene die vorige keer via Twitch streamde kon nu niet en nu doet iemand anders het via Rabbit, is slechtere kwaliteit (en ze hebben maintenance) dus ik denk dat het daar door komt. Maar we kunnen het iig zien!
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
OKE LIEVE MENSEN DOEI GENIET NOG VERDER VAN DE STREAM IK VOND HET HEEL LEUK HIER TOT MORGEN.
zo, even beleefd gedag zeggen omdat jullie zo leuk zijn![]()
tot morgenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
OKE LIEVE MENSEN DOEI GENIET NOG VERDER VAN DE STREAM IK VOND HET HEEL LEUK HIER TOT MORGEN.
2x net er iets over, maar niet storend, alleen als je net als wij het nummer door en door kennen was het hoorbaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmmm... Zou ie nu toch echt last van de zenuwen krijgen? Hoop niet te veel.
Maar was het nog wel een beetje indrukwekkend alsnog? Dat ie het vocaal later bijtrok?
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
Oké fijn!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja hoor was heel indrukwekkend. Lag gewoon aan de stream, maar ik was ff bang dat ie van vermoeidheid schor was geworden
fijne avond en tot morgen!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef lashatumbai het volgende:
Duncan zong het stuk waar hij tegen de bal zingt zoveel beter dan gisteren. En ik kon geen LEDJES tellen!
Welterusten!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef MMF93 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |