Had je gezien in meerdere intevieuws dat ze zeggen dat ze naar huis willen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik word er echt zo ongemakkelijk van als ik die twee zie. Met dat gastje dat alleen zit te grijnzen. Krijg Dexter vibes
Mans is bij deze een lul.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mans vertelde gisteren op de BBC even dat de hype voor Nederland niet terecht is dus hij kan wegwezen![]()
Mans schijnt een beetje een lul geworden te zijn met wat hij zei over Nederland?quote:
Ik heb bij beiden de uitglijders gemistquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef aarontje112 het volgende:
Wel grappig dat ik eerst in Rusland en Zweden de geduchte concurrenten zag. Nu zijn het ineens Australië en Zwitserland![]()
Laten nou net Rusland en Zweden een paar uitglijers maken
Zei hij dat?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mans vertelde gisteren op de BBC even dat de hype voor Nederland niet terecht is dus hij kan wegwezen![]()
Ja, maar hij had wel NL op 1 ergens ander vandaag zag ik. Voor Zweden zelfsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee denk alleen Scandinavië, Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk. Maar dan houdt het haast ook wel op.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef libranl het volgende:
Oost- en Zuid Europa gaat denk ik niet massaal stemmen voor de gospel/soul van Zweden.
Zegt degene die met een normale staging nooit zou winnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las de post over Mahmood foto en toen deden m'n typvingers en m'n hoofd elk compleet hun eigen ding.quote:
Watquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Byeeeeequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
OH wtfquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja, maar hij had wel NL op 1 ergens ander vandaag zag ik. Voor Zweden zelfs
Die gaan we heel erg nodig hebben. Maar dan moet er wel een psycholoog aanwezig zijn, en @Cyan9 was er toen vorig jaar niet, net waar we hem nodig haddenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:56 schreef MMF93 het volgende:
[..]
We hebben ergens een mentale ondersteuning topic toch? Die gaat morgen nodig zijn
Wat?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
ECHT??? WAAROM DAN?? Laat m dat maar is hier komen zeggen dan, durftie nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja godver of als ie zingt/performtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mans schijnt een beetje een lul geworden te zijn met wat hij zei over Nederland?
Maarja, zie je niet zolang hij zn mond houdt![]()
Ze hebben wel hun excuses aangeboden zag ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Had je gezien in meerdere intevieuws dat ze zeggen dat ze naar huis willen?
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ja, maar hij had wel NL op 1 ergens ander vandaag zag ik. Voor Zweden zelfs
Niet gezien, wel gelezen, dacht dat het een grapje was maar niet dan?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Had je gezien in meerdere intevieuws dat ze zeggen dat ze naar huis willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |