SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 17-05-2019 21:58:47 ]Oh.![]()
Gaat nog een grote worden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef Bugno2 het volgende:
Kapotgeīrriteerd weer aan Noa Lang op de eerste rijMet z'n kutdansjes.
.![]()
Die heeft tenminste nog gespeeld ipv Bande, Varela etc.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef Bugno2 het volgende:
Kapotgeīrriteerd weer aan Noa Lang op de eerste rijMet z'n kutdansjes.
AFCA!![]()
Nee, ok, dan moet hij inderdaad continu vooraan staan. Deed hij zondag ook alquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog gespeeld ipv Bande, Varela etc.![]()
![]()
Wat een heerlijk seizoen was dit. Toch jammer dat er waarschijnlijk spelers gaan vertrekken. Juist door het onverwachte en volgens mij de hechte groep die er is ontstaan, zullen sommige vertrokken spelers de rest van hun loopbaan een kleine heimwee hebben naar dit Ajax, met dit seizoen. Of je nou naar Barcelona vertrekt en daar de landstitel en de CL binnenhaalt, of naar een Championship club en daar promoveert, er zullen bij vele spelers maar wellicht een enkel seizoen boven deze uitstijgen verwacht ik, hoe lang de carričre ook nog duurt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Eigenlijk 3 "ernstige" aanhoudingen. Volgens mij een soepel verlopen huldeging. Op 100.000+ man.quote:De politie heeft tijdens de huldiging van Ajax, vanmiddag op het Museumplein, tot 19.00 uur 26 aanhoudingen verricht. Twee van hen gooiden vuurwerk richting het podium op het evenemententerrein.
Ook werd iemand gepakt voor poging tot zware mishandeling en maakten zestien zich schuldig aan belediging. Vier anderen werden aangehouden voor het verstoren van de openbare orde, een ander voor bezit verdovende middelen. Verder maakte iemand zich schuldig aan bedreiging.
100.000 supporters
De politie, gemeente en het OM kijken terug op een geslaagde en feestelijke huldiging. 'De sfeer op het Museumplein was uitbundig en feestelijk. Een vol Museumplein feliciteerde de club met het behalen van de dubbel.' In totaal kwamen zo'n 100.000 supporters af op het evenement. Inmiddels is de uitstroom van het publiek in volle gang.
Trams omgeleid
Een deel van de fans zijn nog in de stad. Het GVB leidde een aantal trams om vanwege feestvierende fans op het Leidseplein. Inmiddels rijden de trams 1, 2, 7 en 19 weer de eigen route.
Het aantal aanhoudingen kan de komende uren nog oplopen. De politie verwacht morgenochtend een totaal van het aantal aanhoudingen te kunnen melden.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Op een doorsnee vrijdag- of zaterdagavond zijn er meer aanhoudingen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Eigenlijk 3 "ernstige" aanhoudingen. Volgens mij een soepel verlopen huldeging. Op 100.000+ man.![]()
Hopelijk binnenkort heerlijk nieuws qua contractverlengingenMijn gevoel zegt Ten Hag binnen 2 weken, tm 2022.
![]()
Van de Beek gaat in gesprek, goede hoop dat hij nog een seizoen blijft. Hopelijk Neres ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk binnenkort heerlijk nieuws qua contractverlengingenMijn gevoel zegt Ten Hag binnen 2 weken, tm 2022.
![]()
En Lisandro Martinez zal wel snel gepresenteerd wordenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef TheJanitor het volgende:
Oh.![]()
Prima. Op een dancefeest vaak nog meer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Eigenlijk 3 "ernstige" aanhoudingen. Volgens mij een soepel verlopen huldeging. Op 100.000+ man.
Mooi feest dit.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Sinkgraven kan naar Bayer Leverkusen blijkbaar.
Jammer had hem wel op het middenveld bij Ajax willen zien komend seizoen.Oh.![]()
Die heeft aan alle kanten mondjes gesnoerd indd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:10 schreef Landgeld het volgende:
Goed verlopen Huldiging.
Bedankt Halsema... 😀![]()
Gecondoleerd JR, dit moet een zwaar verlies voor je zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer had hem wel op het middenveld bij Ajax willen zien komend seizoen.
Overigens denk ik wel dat je moet oppassen met het doen van breedteverkopen. Het gebrek aan breedte was al de zwakte van deze selectie.![]()
Dom als die daar heen gaat, alle concurrentie is een stuk beter als hem daar. (Wendell,Brandt,Baumgartner) Ik zie hem trouwens die gaan als Leverkusen CL haalt. En die kans is vrij groot met Mönchengladbach en Leverkusen met hetzelfde aantal punten. Gladbach moet tegen BVB die voor kampioenschap spelen en Leverkusen tegen Hertha die al klaar zijn. Dan maar een nieuwe backup LB halen want uit de jeugd zit aan die kant toch niets?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer had hem wel op het middenveld bij Ajax willen zien komend seizoen.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Goede TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kan me niet voorstellen dat hij bij Leverkusen meer aan spelen toe komt. Wedstrijd tegen Juventus was het enige redelijke optreden van 'm dit seizoen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Die Martinez is blijkbaar zijn vervanger ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:01 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Dom als die daar heen gaat, alle concurrentie is een stuk beter als hem daar. (Wendell,Brandt,Baumgartner) Ik zie hem trouwens die gaan als Leverkusen CL haalt. En die kans is vrij groot met Mönchengladbach en Leverkusen met hetzelfde aantal punten. Gladbach moet tegen BVB die voor kampioenschap spelen en Leverkusen tegen Hertha die al klaar zijn. Dan maar een nieuwe backup LB halen want uit de jeugd zit aan die kant toch niets?Oh.![]()
dan moeten er nog 2 cv bij neem ik aanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Martinez is blijkbaar zijn vervanger ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nja niet als Martinez daar allebei kan spelen en we ook Kik Pierie hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan moeten er nog 2 cv bij neem ik aan
Ik verwacht nog maar één centrale verdediger.Oh.![]()
ik hoorde een goede opmerking van Overmars, die wel van toepassing is op Kik en Perrquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja niet als Martinez daar allebei kan spelen en we ook Kik Pierie hebben.
Ik verwacht nog maar één centrale verdediger.
hij is nu niet alleen spelers aan het halen voor aankomend seizoen maar meer op Volgend seizoen. Wat ik van Overmars begrijp verwacht hij niet dit seizoen een totale leegloop maar na volgend seizoen.. Ik denk dus dat aankopen als scherpen, perr en pierie aankopen zijn voor een seizoen verder. Wat ik ook wel begrijpelijker vind. Deze zijn namelijk nog niet het niveau om er volgend seizoen al 50+ wedstrijden te staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We moeten er vertrouwen in hebben dat ze met een goede selectie komen met hopelijk nog 1 verrassing van niveau Tadic.... leuk zo een spannende competitie, maar volgend jaar iets makkelijker zou wel lekker zijn....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Bergwijn heeft zojuist een appartement in A-dam gekocht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bron?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:47 schreef mokkiemok het volgende:
Bergwijn heeft zojuist een appartement in A-dam gekocht.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.ajax1.nl/bergwijn-koopt-appartement-in-amsterdam/quote:
echte bron: https://www.shownieuws.nl(...)s5GWEQbSnIL8Ht9I_2soFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven was toch wel een nuttige kracht, zeker als ie iets meer naar voren mag spelen. Jammer dat ie weggaat, al kan ik het vanuit zijn oogpunt wel begrijpen.![]()
Hmm, Shownieuws laat me er niet in. Zelfs als ik mijn Adblocker uit zet. Maar goed, kennelijk heeft hij dit al een tijdje geleden gekocht? Ben benieuwd. Als hij zelf de transfer ziet zitten denk ik dat PSV uiteindelijk toch weinig keus gaat hebben, behalve de hoogte van de transfersom.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
https://www.ajax1.nl/bergwijn-koopt-appartement-in-amsterdam/
echte bron: https://www.shownieuws.nl(...)s5GWEQbSnIL8Ht9I_2soOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
de hoogte is een mes dat twee kanten op snijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, Shownieuws laat me er niet in. Zelfs als ik mijn Adblocker uit zet. Maar goed, kennelijk heeft hij dit al een tijdje geleden gekocht? Ben benieuwd. Als hij zelf de transfer ziet zitten denk ik dat PSV uiteindelijk toch weinig keus gaat hebben, behalve de hoogte van de transfersom.
het is belangrijk concurrentie te behouden, dus een injectie in je concurrent hoeft niet meteen nadelig te zijn. 35 miljoen lijk mij echt maximaal wel, zal niet hoger gaan worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en hoe, poh die vrije trap.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pierie kan voetballend het Ajax-niveau gaan halen. Verdedigend twijfelachtig, maar wellicht kan hij veel opsteken van Blind. Alleen die lengte...
Edit: volgens wiki 1.83. Volgens mij véél kleiner![]()
![]()
Allemaal juichen voor Chelsea volgende week tegen Arsenal. Als Chelsea wint, dan zit Ajax bij het eventueel bereiken van de Champions League in pot 2.![]()
Lasse zal minder en minder in de basis staan denk ik. Voorlopig is Lasse natuurlijk keus nummer 1 voor een vrije trap.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt nog een strijd met LasseFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een Amsterdammer die een appartement koopt in Amsterdam....hmmm... Hij is gewoon aan het voorsorteren op een vertrek naar het buitenland. Schiphol op 10 minuten rijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
https://www.ajax1.nl/bergwijn-koopt-appartement-in-amsterdam/
echte bron: https://www.shownieuws.nl(...)s5GWEQbSnIL8Ht9I_2so![]()
ik heb meer sympathie voor Arsenal al verwacht ik sowieso dat Chelsea dat wel wint en dat komt dan mooi uitquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Allemaal juichen voor Chelsea volgende week tegen Arsenal. Als Chelsea wint, dan zit Ajax bij het eventueel bereiken van de Champions League in pot 2.![]()
Ik zie ook liever Arsenal winnen qua voetbal, maar pot 2 of pot 3 is wel een wereld van verschil:quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb meer sympathie voor Arsenal al verwacht ik sowieso dat Chelsea dat wel wint en dat komt dan mooi uit
Real Madrid
Atlético Madrid
FC Porto
Borussia Dortmund
Napoli
Shakhtar Donetsk
Tottenham/Liverpool
Ajax
vs
Benfica
Dinamo Kiev
Olympique Lyon
FC Salzburg
Valencia
Internazionale
Celtic
FC København![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)z-praktisch-afgerondquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Lisandro Martinez zal wel snel gepresenteerd worden
Volgens VI helemaal rond in ieder geval.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Goed nieuws, paar Argentijnen achterin, niks mis meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)z-praktisch-afgerond
Volgens VI helemaal rond in ieder geval.-nee-![]()
Ook lekker dat je met de huidige selectie 80% van die clubs gewoon pakkie geeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Arsenal winnen qua voetbal, maar pot 2 of pot 3 is wel een wereld van verschil:
Real Madrid
Atlético Madrid
FC Porto
Borussia Dortmund
Napoli
Shakhtar Donetsk
Tottenham/Liverpool
Ajax
vs
Benfica
Dinamo Kiev
Olympique Lyon
FC Salzburg
Valencia
Internazionale
Celtic
FC København![]()
Hopen dat die wat wegheeft van Magallan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Lisandro Martinez zal wel snel gepresenteerd wordenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
wij gaan het Argentijnse voetbal een impuls geven, die gaan de worldcup winnenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Goed nieuws, paar Argentijnen achterin, niks mis meeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
OP waardig welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan moet ik je teleurstellen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopen dat die wat wegheeft van Magallan.![]()
Laten we hopen dat het bij de naam blijft.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopen dat die wat wegheeft van Magallan.![]()
Je moet niets hč maxi-.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Roepen we ook al een jaar of 5, al zal het einde toch wel echt een keer aankomen voor Lasse.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Lasse zal minder en minder in de basis staan denk ik. Voorlopig is Lasse natuurlijk keus nummer 1 voor een vrije trap.![]()
Het zal mij benieuwen of hij nog ergens heengaat, misschien deze zomer zelfs. Terug naar Nijmegen zal hij geen zin in hebben, maar er komt een dag dat hij een niveau omlaag moet. Misschien kan hij deze zomer nog gebruik maken van het positieve beeld rondom de selectie, beetje geld verdienen in Engeland ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Roepen we ook al een jaar of 5, al zal het einde toch wel echt een keer aankomen voor Lasse.-nee-![]()
Dan zie ik hem eerder nog een jaartje in Denemarken voetballen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of hij nog ergens heengaat, misschien deze zomer zelfs. Terug naar Nijmegen zal hij geen zin in hebben, maar er komt een dag dat hij een niveau omlaag moet.![]()
Ja, of misschien nog ergens geld verdienen aan de andere kant van het kanaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan zie ik hem eerder nog een jaartje in Denemarken voetballen.-nee-![]()
Dat denk ik niet. Beeindigt zijn carriere bij Ajax, is al gesetteld vlakbij Amsterdam. Lijkt me niet dat hij zin heeft om z'n hele gezin voor een jaar mee te slepen ergens anders naartoequote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan zie ik hem eerder nog een jaartje in Denemarken voetballen.![]()
moet ook gewoon jeugdtrainer worden bij Ajax.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Beeindigt zijn carriere bij Ajax, is al gesetteld vlakbij Amsterdam. Lijkt me niet dat hij zin heeft om z'n hele gezin voor een jaar mee te slepen ergens anders naartoeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mede dankzij zijn Friese vriendin voelt Schöne zich vrij ‘Nederlands’: “Als ik twee dagen vrij heb, ga ik nooit terug naar Denemarken. Mijn leven speelt zich hier af, mijn basis is hier. Mijn vriendin is Nederlandse en ik heb twee kinderen die hier geboren zijn en die hier naar school gaan. Dus naar Denemarken gaan we hoogstens in de vakanties. Mijn ouders komen wel vaak deze kant op.”quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Beeindigt zijn carriere bij Ajax, is al gesetteld vlakbij Amsterdam. Lijkt me niet dat hij zin heeft om z'n hele gezin voor een jaar mee te slepen ergens anders naartoe![]()
Die kerel is helemaal gek van Ajax en volledig ingeburgerd in Nederland. Gaat nergens heen. Nog 1 of 2 jaartjes spelen en dan lekker een functie in de jeugd of als assistent.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het zal mij benieuwen of hij nog ergens heengaat, misschien deze zomer zelfs. Terug naar Nijmegen zal hij geen zin in hebben, maar er komt een dag dat hij een niveau omlaag moet. Misschien kan hij deze zomer nog gebruik maken van het positieve beeld rondom de selectie, beetje geld verdienen in Engeland ofzo.
Die gaat zichzelf nog wel de top 20 van de club van 100 inspelen. Een unicum. Wat mij betreft een levende legende."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo mag ik het horen, Lasse is een fucking koningquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kerel is helemaal gek van Ajax en volledig ingeburgerd in Nederland. Gaat nergens heen. Nog 1 of 2 jaartjes spelen en dan lekker een functie in de jeugd of als assistent.
Die gaat zichzelf nog wel de top 20 van de club van 100 inspelen. Een unicum. Wat mij betreft een levende legende.
-nee-![]()
Schöne is een baas. Ben een enorme fan van hem en ik hoop dat hij nog jaren bij Ajax betrokken blijft.
Onze selectie was kwalitatief gezien niet zo breed dit seizoen, dus als je iemand als Schöne op de bank hebt zitten is dat toch fijn.![]()
Denk ik ook ja. Jaartje of 2 nog of zoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
moet ook gewoon jeugdtrainer worden bij Ajax.![]()
24 wedstrijden nog. Makkelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kerel is helemaal gek van Ajax en volledig ingeburgerd in Nederland. Gaat nergens heen. Nog 1 of 2 jaartjes spelen en dan lekker een functie in de jeugd of als assistent.
Die gaat zichzelf nog wel de top 20 van de club van 100 inspelen. Een unicum. Wat mij betreft een levende legende.
De Ligt al 116 wedstrijden op zn 19e, kolere.![]()
Daar blijft het vrees ik bij. Voorlopig althans.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
24 wedstrijden nog. Makkelijk.
De Ligt al 116 wedstrijden op zn 19e, kolere.![]()
lol wtf is dat ja. Toen ik 19 was had ik 116 kebabjes gegeten, geen wedstrijden gespeeldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Ligt al 116 wedstrijden op zn 19e, kolere.-nee-![]()
En straks ben je 27 en heb je 623 kebabjes gegeten en nog steeds geen wedstrijden gespeeldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
lol wtf is dat ja. Toen ik 19 was had ik 116 kebabjes gegeten, geen wedstrijden gespeeld![]()
![]()
Het mooie aan Schöne is ook de dingen waar hij allemaal bij is geweest, de dalen van de afgelopen jaren en onderdeel van een selectie waarmee het zo vaak misgegaan is, toeschouwer van dezelfde momenten als wij. En dan het succes van nu, nog steeds stiekem die basisplaats, bijna de nestor van het elftal.
-nee-![]()
Ajax moet eigenlijk echt een schrijver inhuren om een jongensboek te schrijven losjes gebaseerd op het leven van Lasse. De reis die hij heeft afgelegd is echt fantastisch. Toen ik hem in de Goffert zag spelen dacht ik echt niet dat ie Ajax materiaal was. Laat staan dat hij 1 van de sterkhouders was voor het winnen van de dubbel en het bereiken van de CL Semis. Wat een held!Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zķ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Daardoor zullen nieuwe bazen het komende seizoen opstaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn gevoel na het kampioenschap, een fantastisch seizoen en het besef dat dit seizoen voorbij is en we De Jong en waarschijnlijk nog een paar helden niet meer in ons mooie shirt gaan zien:
Net zoals het vertrek van Kluivert junior heeft gezorgd voor een andere impuls![]()
Weet iemand of het kampioensshirt ergens te krijgen is, met die opdruk van Nouri er op?Voor al uw FIFA lijstjes!
ik ben ook op zoek.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:58 schreef SaferSephy het volgende:
Weet iemand of het kampioensshirt ergens te krijgen is, met die opdruk van Nouri er op?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daar geloof ik ook wel in. Ik laat me graag verrassen door iemand als Marin bijvoorbeeld. Los daarvan denk ik dat Ajax de goede weg is ingeslagen en ik verwacht ook wel dat we goede vervangers gaan halen. Een seizoen zoals afgelopen seizoen verwacht ik volgend jaar niet, maar het jaar daarop kunnen we wel weer volop gaan genieten denk ik. Zeker als de lichting o17 eraan komtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:57 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Daardoor zullen nieuwe bazen het komende seizoen opstaan.
Net zoals het vertrek van Kluivert junior heeft gezorgd voor een andere impuls![]()
![]()
Ik ben vooral op zoek naar de opdruk van Nouri, ik wil die inlijsten in een fotolijstjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:58 schreef SaferSephy het volgende:
Weet iemand of het kampioensshirt ergens te krijgen is, met die opdruk van Nouri er op?![]()
![]()
Toen hij bij NEC zat dacht ik dat Ramon Zomer misschien geschikter was voor Ajax, absurde gedachte, achteraf.
Lasse was er volgens mij zelfs bij toen tegen Barca, dat is al twee transfers van Blind terug
edit; oh ander onderwerp alweer fuck it-nee-![]()
Volgens mij (nog) niet.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:58 schreef SaferSephy het volgende:
Weet iemand of het kampioensshirt ergens te krijgen is, met die opdruk van Nouri er op?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Net even gevraagd op de chat van de webshop. Maar helaas....quote:
Ik heb ook nog even het voorstel aangedragen dat hier ook voorbij kwam (deze shirts gelimiteerd uitbrengen en de opbrengst deel doneren aan de familie Nouri), en begreep dat dit idee al behoorlijk vaak was aangedragen, dus wie weet!Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:Lisandro Martínez maakt zich op voor zijn overstap naar Ajax. Zijn club Defensa y Justicia voorziet geen problemen meer voor de voor de Argentijnen lucratieve deal.
Defensa y Justicia moest zelf ook nog enkele zaken regelen voor het de deal met Ajax kon afronden. De Argentijnse club ziet geen beren op de weg. 'Maandag heeft Ajax laten weten de vraagprijs te accepteren, het is dus praktisch afgerond', zei technisch directeur Diego Lemme in Argentijnse media. 'Het gaat alleen nog om de formaliteiten en het contract van de speler.'
'Het gaat om zeven miljoen euro voor honderd procent van de transferrechten', doet Lemme uit de doeken welke transfersom Ajax betaalt. Voor Defensa y Justicia is het een lucratieve deal. De verrassende nummer twee van Argentinië heeft in de zomer 2018 voor 750 duizend euro de helft van de transferrechten van de 21-jarige verdediger overgenomen. In de afspraken met zijn oude club Newell's Old Boys is toen vastgelegd dat voor een bedrag van 1,5 miljoen euro ook het tweede deel kan worden bemachtigd.
Martinez, die één interland op zijn naam heeft staan, kan als linksback en centraal achterin spelen. De verdediger komt in Amsterdam zijn landgenoten Lisandro Magallan en Nicolás Tagliafico tegen. Voor volgend seizoen legde Ajax onlangs al Razvan Marin (Standard Luik), Kik Pierie (SC Heerenveen) en Kjell Scherpen (FC Emmen) vast.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)z-praktisch-afgerond![]()
Odegaard plz.quote:
Bergwijn is te veel geld voor te weinig (bewezen) kwaliteit op Europees niveauVoor al uw FIFA lijstjes!
Odegaard moet dat ook nog maar zien te bewijzen, maar goed als hij niet te veel kost heb je idd gelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Odegaard plz.
Bergwijn is te veel geld voor te weinig (bewezen) kwaliteit op Europees niveau![]()
Zou puur genot zijn als je dit elftal minus De Jong bij elkaar kan houden en kan doorselecteren.
Een selectie met Onana, De Ligt, Blind, Tagliafico, Van de Beek, Marin, Odegaard, Ziyech, Tadiį en Neres. Boh![]()
Aangevuld met zeer nuttige spelers als Huntelaar, Mazraoui, Schöne, Martinez (hopelijk) en talenten zoals Gravenberch, Traoré en natuurlijk Ekkelengod.![]()
En dan hopen dat Pierie of Schuurs het stokje van De Ligt kan overnemen over een jaar.![]()
Onwaarschijnlijk, maar nu ze er nog zijn is het wel genot om er aan te denken.![]()
Want Odegaard heeft dat wel laten zien?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:30 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Odegaard plz.
Bergwijn is te veel geld voor te weinig (bewezen) kwaliteit op Europees niveau![]()
Dolberg ff een jaartje verhuren, dan komt dat ook wel goed.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:34 schreef PicoMMP het volgende:
Zou puur genot zijn als je dit elftal minus De Jong bij elkaar kan houden en kan doorselecteren.
Een selectie met Onana, De Ligt, Blind, Tagliafico, Van de Beek, Marin, Odegaard, Ziyech, Tadiį en Neres. Boh![]()
Aangevuld met zeer nuttige spelers als Huntelaar, Mazraoui, Schöne, Martinez (hopelijk) en talenten zoals Gravenberch, Traoré en natuurlijk Ekkelengod.![]()
En dan hopen dat Pierie of Schuurs het stokje van De Ligt kan overnemen over een jaar.![]()
Onwaarschijnlijk, maar nu ze er nog zijn is het wel genot om er aan te denken.![]()
En anders komt Beast Brobbey eraanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dolberg ff een jaartje verhuren, dan komt dat ook wel goed.
@Poepz0r![]()
zijn ook niet met elkaar te vergelijken, zie hem als eventuele vervanger van Ziyech en Bergwijn zou dat van Neres zijnquote:![]()
Wat ten Hag zei, hij heeft nog geen normale voorbereiding meegemaakt, als dat nou eens lukt zien we wel met kerst hoe hij ervoor staatquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:41 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou dolberg graag een tijd in de basis willen zien, ik geloof daar nog in.![]()
Ook dat nog eens.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn ook niet met elkaar te vergelijken, zie hem als eventuele vervanger van Ziyech en Bergwijn zou dat van Neres zijn![]()
nee maar die hoeft geen 40 miljoen te kosten omdat er anders een paar boeren gaan zitten huilen.quote:
(En daarmee bedoel ik nog harder huilen dan ze normaal doen, stelletje Calimero's)Voor al uw FIFA lijstjes!
Odegaard moet het ook allemaal nog maar laten zien hoor. Leuk om wat wedstrijden bij clubs als Vitesse en Heerenveen uit te blinken, maar de stap naar de top 3, en dan met name PSV/Ajax is behoorlijk groot.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nee maar die hoeft geen 40 miljoen te kosten omdat er anders een paar boeren gaan zitten huilen.
(En daarmee bedoel ik nog harder huilen dan ze normaal doen, stelletje Calimero's)![]()
Als je poep in je ogen hebt dan kan ik me vooratellen dat je twijfelt ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Odegaard moet het ook allemaal nog maar laten zien hoor. Leuk om wat wedstrijden bij clubs als Vitesse en Heerenveen uit te blinken, maar de stap naar de top 3, en dan met name PSV/Ajax is behoorlijk groot."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
maar die is natuurlijk ook niet goedkoop of zelfs niet te koopquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je poep in je ogen hebt dan kan ik me vooratellen dat je twijfelt ja.![]()
Goed argument.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je poep in je ogen hebt dan kan ik me vooratellen dat je twijfelt ja.![]()
zo ongeveer het enige waar “de kenners” het allemaal wel over eens zijn: odegaard is DE speler buiten de nederlandse top 2 die bij ajax min of meer direct mee zou kunnen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je poep in je ogen hebt dan kan ik me vooratellen dat je twijfelt ja.proberen is de eerste stap naar falen
Odegaard is natuurlijk wel het beste van wat er verder in de Eredivisie te zien is, daar kan je je geen buil aan vallen
edit ja wat manny zegt dus-nee-![]()
Zal noet goedkoop zijn maar denk wel dat Real hem laat gaan. Die moeten dringend hervormen en gaan dit ook absoluut ook doen. Op een Odegaard gaan ze uiteraard niet bouwen, dat moeten gearriveerde spelers zijn. Gezien de FFP moeten er ook inkomsten zijn dus is Odegaard een prima kerel om voor wat centen te verkopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar die is natuurlijk ook niet goedkoop of zelfs niet te koop
Denk dat je tussen de 20-25 miljoen wel klaar bent."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Deze schijnt WEL te kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hopen dat die wat wegheeft van Magallan.Oh.![]()
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 12:03:25Marc Overmars zweert trouw aan Ajax: https://t.co/xMi68pgAHD reageer retweet
![]()
Ik had graag De Ligt nog in z'n speech bekend zien maken dat hij nog lekker een jaartje blijftquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:05 schreef Tarado het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 12:03:25Marc Overmars zweert trouw aan Ajax: https://t.co/xMi68pgAHD reageer retweet
Zou mooie beelden van een werkelijk uitzinnig publiek opgeleverd
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mag ook wel, weet voorlopig geen opvolger.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:05 schreef Tarado het volgende:
Oh.![]()
inderdaad maar ook goed dat het daar stabiel blijftquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag ook wel, weet voorlopig geen opvolger.![]()
Ja ik vrees voor de periode dat er weer incompetente lui uit het bedrijfsleven aan de macht komen met het vele geld.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad maar ook goed dat het daar stabiel blijftOh.![]()
Dat heeft Ajax geprobeerd en we weten hoe dat is afgelopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vrees voor de periode dat er weer incompetente lui uit het bedrijfsleven aan de macht komen met het vele geld.![]()
Denk dat Overmars ook echt prima op zijn plek zit. Ondanks alle memes over zijn beleid, lijkt hij het allemaal wel goed voor elkaar te hebben. Met het zakgeld wat hij van de RvC voor dit jaar heeft gekregen zal hij ook wel weer wat leuke dingen kunnen doen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:05 schreef Tarado het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
magallan ook nog niet afschrijven. laat hem eerst maar eens een voorbereiding meedraaien en gun de beste man wat tijd.
en gvd niet meer uitglijden !proberen is de eerste stap naar falen
dat veld is superglad s'avondsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:35 schreef manny het volgende:
magallan ook nog niet afschrijven. laat hem eerst maar eens een voorbereiding meedraaien en gun de beste man wat tijd.
en gvd niet meer uitglijden !![]()
Ik hoorde iets op een podcast over een lijstje van 13 spelers waar Real van af wilde en dat Odergaard daar tussen zatquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal noet goedkoop zijn maar denk wel dat Real hem laat gaan. Die moeten dringend hervormen en gaan dit ook absoluut ook doen. Op een Odegaard gaan ze uiteraard niet bouwen, dat moeten gearriveerde spelers zijn. Gezien de FFP moeten er ook inkomsten zijn dus is Odegaard een prima kerel om voor wat centen te verkopen.
Denk dat je tussen de 20-25 miljoen wel klaar bent.-nee-![]()
Dit heb ik ook gelezen, volgens mij zelfs hier ergens.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik hoorde iets op een podcast over een lijstje van 13 spelers waar Real van af wilde en dat Odergaard daar tussen zatVoor al uw FIFA lijstjes!
Begin toch ernstig mijn twijfels te krijgen bij Dolberg. Wanneer hij het niet rap gaat laten zien is het absoluut einde oefening want er kloppen er zat op de deur om het stokje over te nemen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolberg gaat volgend seizoen gewoon nog belangrijke doelpunten voor Ajax maken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
onbetwiste nummer 1 spits weer na de winterstopquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dolberg gaat volgend seizoen gewoon nog belangrijke doelpunten voor Ajax maken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het zou me ook niet verbazen als Leverkusen zich zal melden voor Dolberg, geheid dat Bosz hem nog eens een kans wil geven. Als Ajax daar pakweg 20 miljoen voor kan krijgen moet je dat gewoon denk ik.
![]()
Daarom voorbereiding laten staan en wat potjes vertrouwen geven in de basis op het begin van komend seizoen, als het dan nog steeds bij een aantal momenten blijft is het inderdaad niet voldoende.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Begin toch ernstig mijn twijfels te krijgen bij Dolberg. Wanneer hij het niet rap gaat laten zien is het absoluut einde oefening want er kloppen er zat op de deur om het stokje over te nemen.Oh.![]()
Overmars lacht zich de ballen uit z'n broek als hij daar nog 20 miljoen voor krijgt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:55 schreef Dejannn het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als Leverkusen zich zal melden voor Dolberg, geheid dat Bosz hem nog eens een kans wil geven. Als Ajax daar pakweg 20 miljoen voor kan krijgen moet je dat gewoon denk ik.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Voorbereiding misschien. Loopt het dan nog niet bij begin van het seizoen en zeker in de voorrondes CL linea recta weer op de bank (en de transferlijst). 1 jaar presteren en dan ruim 2 jaar niet mag je niet belonen. Je kan het je niet eens veroorloven. Wie heeft er nu zin om vanaf dag één wéér achter de feiten aan te lopen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom voorbereiding laten staan en wat potjes vertrouwen geven in de basis op het begin van komend seizoen, als het dan nog steeds bij een aantal momenten blijft is het inderdaad niet voldoende."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee hoor, onder de Ajacieden wordt dat allemaal een beetje overdreven nu. Net zoals ze wel doen met net doorgebroken talenten die dan zogenaamd allemaal potentiële wereldtop zijn, alleen nu wordt het in extreme mate in het negatieve getrokken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Overmars lacht zich de ballen uit z'n broek als hij daar nog 20 miljoen voor krijgt.
Dolberg is nog jong, heeft cijfermatig geen slecht seizoen achter de rug, die hoef je echt niet af te schrijven hoor. Er wordt nu een beetje het beeld geschetst alsof die jongen al 50 wedstrijden droog staat en twintig ballen voor open goal heeft gemist![]()
![]()
Scoreboardjournalistiek. Speelt al twee jaar als een natte krant. Komt niet in het spel voor, alles springt van z'n voeten, fungeert niet als aanspeelpunt, heeft geen steekbal, legt niet degelijk terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:00 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nee hoor, onder de Ajacieden wordt dat allemaal een beetje overdreven nu. Net zoals ze wel doen met net doorgebroken talenten die dan zogenaamd allemaal potentiële wereldtop zijn, alleen nu wordt het in extreme mate in het negatieve getrokken.
Dolberg is nog jong, heeft cijfermatig geen slecht seizoen achter de rug, die hoef je echt niet af te schrijven hoor. Er wordt nu een beetje het beeld geschetst alsof die jongen al 50 wedstrijden droog staat en twintig ballen voor open goal heeft gemist
Er wordt niets extreem in het negatieve getrokken. Presteert al twee jaar niet. Dat is geen dipje meer.
Nu laten zien of wieberen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind dit jaar niet zoveel anders dan twee jaar geleden, ook toen was hij een momentenspeler en soms maanden onzichtbaar. Daar moet hij zich wel in ontwikkelen maar dat is de vraag inderdaad.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Voorbereiding misschien. Loopt het dan nog niet bij begin van het seizoen en zeker in de voorrondes CL linea recta weer op de bank (en de transferlijst). 1 jaar presteren en dan ruim 2 jaar niet mag je niet belonen. Je kan het je niet eens veroorloven. Wie heeft er nu zin om vanaf dag één wéér achter de feiten aan te lopen?Oh.![]()
Eens ja. Hij had nu ook minder spelritme en vertrouwen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar niet zoveel anders dan twee jaar geleden, ook toen was hij een momentenspeler en soms maanden onzichtbaar. Daar moet hij zich wel in ontwikkelen maar dat is de vraag inderdaad.![]()
Inderdaad. Maar zolang je alle ballen erin ramt dan kan je als spits best een momentenvoetballer zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit jaar niet zoveel anders dan twee jaar geleden, ook toen was hij een momentenspeler en soms maanden onzichtbaar. Daar moet hij zich wel in ontwikkelen maar dat is de vraag inderdaad.
Maar dat doet hij niet meer. Ook het meevoetballen is er wel degelijk op achteruit gegaan want vroeger had hij nog wel eens 'n één-tweetjes en steekballetjes. Zie je ook niets meer van terug.
Nu presteren of verkopen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En behoorlijk wat mankementen aan z'n instelling. Kijk anders nog ff de 2e wedstrijd tegen de Spurs terug, en dan met name de eerste helft. Man wat heb ik me aan dat schijn-drukzetten van hem lopen ergeren. Dan krijgt ie in de rust op z'n lazer en pakt ie in de tweede helft binnen no-time een gele kaart. Nee dat was geen beste vertoning van de beste man.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens ja. Hij had nu ook minder spelritme en vertrouwen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zo speelt hij altijd mbt drukzetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:09 schreef fathank het volgende:
[..]
En behoorlijk wat mankementen aan z'n instelling. Kijk anders nog ff de 2e wedstrijd tegen de Spurs terug, en dan met name de eerste helft. Man wat heb ik me aan dat schijn-drukzetten van hem lopen ergeren. Dan krijgt ie in de rust op z'n lazer en pakt ie in de tweede helft binnen no-time een gele kaart. Nee dat was geen beste vertoning van de beste man.![]()
1e helft was er nog niks aan de hand ondanks hem, het ging pas fout bij de 2-1 toen waren ze het gewoon helemaal kwijtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:09 schreef fathank het volgende:
[..]
En behoorlijk wat mankementen aan z'n instelling. Kijk anders nog ff de 2e wedstrijd tegen de Spurs terug, en dan met name de eerste helft. Man wat heb ik me aan dat schijn-drukzetten van hem lopen ergeren. Dan krijgt ie in de rust op z'n lazer en pakt ie in de tweede helft binnen no-time een gele kaart. Nee dat was geen beste vertoning van de beste man.![]()
En dus is het logisch dat ie niet speelt. De lapzwans.quote:Je speelt met 10 man de eerste helft, die tol betaal je later.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
1e helft was er nog niks aan de hand ondanks hem, het ging pas fout bij de 2-1 toen waren ze het gewoon helemaal kwijtBehulpzaam als een waterkraan.
Het niveau is dit jaar omhoog gegaan en Dolberg kan blijkbaar daarin niet mee. Dan is het afscheid nemen of verhuren met de hoop dat hij het wel oppikt, maar ja....Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
wat een onzinquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Je speelt met 10 man de eerste helft, die tol betaal je later.![]()
Zelf nooit met 10 tegen 11 gevoetbald zekerquote:Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelf nooit met 10 tegen 11 gevoetbald zekerdaarom stond het met de rust ook 2-0, ik zeg ook niet dat hij goed speelde maar wat jij stelt is klinkklare onzin
![]()
Ik ben het met je eens hoor. Maar had in de rust wel gewisseld.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]daarom stond het met de rust ook 2-0, ik zeg ook niet dat hij goed speelde maar wat jij stelt is klinkklare onzin
![]()
Ga dan de eerste helft maar eens terugkijken. In balverlies op z'n elfendertigste de verdedigers aanlopen, nergens in duel komen. Dan begint de tweede helft en heeft ie na 5 minuten al meer sprints getrokken als in de hele eerste helft en pakt ie ook nog eens een achterlijke gele kaart.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]daarom stond het met de rust ook 2-0, ik zeg ook niet dat hij goed speelde maar wat jij stelt is klinkklare onzin
Behulpzaam als een waterkraan.
Het is ook wel zorgwekkend voor die jongen dat een 35 jarige KJH voor hem staat in de rangorde.
Klaas Jan heeft het natuurlijk prima ingevuld maar hij is al wel ver over zijn prime![]()
41 wedstrijden 22 keer gescoord.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:49 schreef opreis het volgende:
Het is ook wel zorgwekkend voor die jongen dat een 35 jarige KJH voor hem staat in de rangorde.
Klaas Jan heeft het natuurlijk prima ingevuld maar hij is al wel ver over zijn prime
Geen speler in de eredivisie die daar aan komt als je bedenkt dat hij het van invalbeurtjes moet hebben.![]()
Ik zou niet willen zeggen dat Hunterlaar over zijn prime is, laat staan 'ver'. Hij heeft dit seizoen gewoon echt goed gedraaid.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:49 schreef opreis het volgende:
Klaas Jan heeft het natuurlijk prima ingevuld maar hij is al wel ver over zijn primeOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:04 schreef Craptacular het volgende:
[..]
41 wedstrijden 22 keer gescoord.
Geen speler in de eredivisie die daar aan komt als je bedenkt dat hij het van invalbeurtjes moet hebben.Zelfs bij Heerenveen scoorde hij vaker en in zijn eerste periode bij Ajax ook. Ik zeg ook niet dat hij het slecht deed. Hij deed het erg goed, maar hij is niet meer de Huntelaar van Real Madrid of AC Milan. Maar een jongen als Dolberg zou niet achter hem in de rangorde moeten staan. Ik denk ook echt dat ze KJH hebben gehaald om in de 2de helft nog wat te forceren of als echte pinchhitter waar Dolberg gewoon de eerste spits had moeten zijn. Maar Dolberg is uit de basis gevallen, en vervolgens ook nog achter KJH.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou niet willen zeggen dat Hunterlaar over zijn prime is, laat staan 'ver'. Hij heeft dit seizoen gewoon echt goed gedraaid.![]()
Huntelaar maakte een goal per 77 minuten. Waarschijnlijk het meeste van alle spelers in de eredivisie.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:11 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Zelfs bij Heerenveen scoorde hij vaker en in zijn eerste periode bij Ajax ook. Ik zeg ook niet dat hij het slecht deed. Hij deed het erg goed, maar hij is niet meer de Huntelaar van Real Madrid of AC Milan. Maar een jongen als Dolberg zou niet achter hem in de rangorde moeten staan. Ik denk ook echt dat ze KJH hebben gehaald om in de 2de helft nog wat te forceren of als echte pinchhitter waar Dolberg gewoon de eerste spits had moeten zijn. Maar Dolberg is uit de basis gevallen, en vervolgens ook nog achter KJH.![]()
Tuurlijk scoorde hij eerst vaker, hij staat nu maar de helft van de tijd in het veld.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Tijdens en na de huldiging van Ajax zijn in totaal 34 mensen opgepakt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
neequote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juventus en Allegri uit elkaar. Ten Hag naar Juve?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ten Hag blijft lekker bij Ajax.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Juventus en Allegri uit elkaar. Ten Hag naar Juve?Oh.![]()
Nee klopt, maar zelfde geldt voor van Persie bij feyenoord dat was ook maar 40% van de speler die hij was in zijn Manchester tijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:11 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Zelfs bij Heerenveen scoorde hij vaker en in zijn eerste periode bij Ajax ook. Ik zeg ook niet dat hij het slecht deed. Hij deed het erg goed, maar hij is niet meer de Huntelaar van Real Madrid of AC Milan. Maar een jongen als Dolberg zou niet achter hem in de rangorde moeten staan. Ik denk ook echt dat ze KJH hebben gehaald om in de 2de helft nog wat te forceren of als echte pinchhitter waar Dolberg gewoon de eerste spits had moeten zijn. Maar Dolberg is uit de basis gevallen, en vervolgens ook nog achter KJH.
Al met al is hij qua kwaliteiten de beste bankzitter in de eredivisie.![]()
Lekker hoor.quote:Ondanks dat er nog geen officiële lezing is, heeft het er alle schijn van dat de beschamende uitschakeling door Ajax in de kwartfinale van de Champions League Allegri nu de kop heeft gekost.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Had het ook echt beschamend voor de organisatie gevonden als het iemand anders zou zijn geworden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beschamend ook dat de trainer van Emmen niet eens genomineerd is #spuit11quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef Zeroku het volgende:
Had het ook echt beschamend voor de organisatie gevonden als het iemand anders zou zijn geworden.-nee-![]()
dat zal allemaal wel maar dat neem je toch niet mee in de 2e helft, het stond gewoon 2-0 bij rust ondanks Dolbergquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga dan de eerste helft maar eens terugkijken. In balverlies op z'n elfendertigste de verdedigers aanlopen, nergens in duel komen. Dan begint de tweede helft en heeft ie na 5 minuten al meer sprints getrokken als in de hele eerste helft en pakt ie ook nog eens een achterlijke gele kaart.![]()
Bommel had ook wel een kansje, zoveel punten pakken met zo'n slecht materiaal is best knap. Als je Lozano en Bergwijn wegdenkt, blijft er een AZ waardige selectie over.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef Zeroku het volgende:
Had het ook echt beschamend voor de organisatie gevonden als het iemand anders zou zijn geworden.
Neemt niet weg dat Ten Hag gewoon terecht gewonnen heeft!Voor al uw FIFA lijstjes!
Zelfs hij had objectief geen enkele aanspraak op de prijs. Ten Hag steekt er gewoon ver bovenuit op het moment.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:53 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Bommel had ook wel een kansje, zoveel punten pakken met zo'n slecht materiaal is best knap. Als je Lozano en Bergwijn wegdenkt, blijft er een AZ waardige selectie over.
Neemt niet weg dat Ten Hag gewoon terecht gewonnen heeft!Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
erna pas verkopenquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Dat Ajax-directeur Edwin van der Sar en aanvoerder Matthijs de Ligt gisteren tijdens de huldiging rondvliegende blikken bier voor de neus van burgemeester Halsema weggristen, blijkt niet geheel toeval. De politie had de twee Ajacieden gevraagd om extra op te letten, dat vertelt de politie vandaag aan AT5.![]()
is wel top, wie weet blijft hij dan nog wel een jaartjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toch best een aardige selectie mee.![]()
Heeft in mijn ogen ook nog wel een jaartje nodig om de echte sterkhouder van Ajax te worden, en dan kan hij vertrekken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel top, wie weet blijft hij dan nog wel een jaartjeOh.![]()
ik hoop dat de geīnteresseerde clubs daar ook zo over denkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft in mijn ogen ook nog wel een jaartje nodig om de echte sterkhouder van Ajax te worden, en dan kan hij vertrekken.![]()
Aan het begin van het seizoen had Van Bommel nog een ijzersterke selectie die weleens een absoluut recordaantal punten zou kunnen halen. Ajax zat met 2 nr. 10's die elkaar het licht in de ogen niet zouden gunnen, een postbode die volgens sommigen een groot talent is, een getalenteerde centrale verdediger die nog veel fouten maakt, een dure aankoop die eigenlijk niet kan verdedigen, een middenvelder uit de jeugdopleiding als back en op de andere kant een of ander heefhoofd terwijl de keeper ook rare fouten maakt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:53 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Bommel had ook wel een kansje, zoveel punten pakken met zo'n slecht materiaal is best knap. Als je Lozano en Bergwijn wegdenkt, blijft er een AZ waardige selectie over.
Het is ook maar of je er een team van weet te maken en in welke mate de spelers zich ontwikkelen. Dat ligt voor een belangrijk deel bij de trainer. Nu heeft Ajax wel de sterkste selectie ja.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Luuk de Jong is op eredivisieniveau ook gewoon een uitstekende speler die je veel punten oplevert. Verder had PSV ook best prijzige aankopen.
Toch denk ik dat PSV weliswaar met het nodige fortuin echt een uitmuntende eerste seizoenshelft op de mat heeft gelegd.
Ajax heeft daar toch wel wat steekjes laten vallen waarbij ten Hag ook niet vrijuit is gegaan.
Uiteindelijk heeft ten Hag echter wel degelijk een team gesmeed waarin het geheel veel beter is dan de som der delen.
Tadic en Blind zijn toch regelmatig als "veel te dure miskopen" weggezet door met name fans van andere clubs als het even weer niet liep in de eerste seizoenshelft. Dat die uitgegroeid zijn tot dragende spelers van een elftal dat op die fronten prachtig gepresteerd heeft mag echt wel op het conto van ten Hag geschreven worden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tadic is toch nooit benoemd als miskoop toen hij eenmaal speelde? Alleen toen hij gekocht werd riepen mensen dat hij maar een afdankertje was van Southampton.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:14 schreef Monolith het volgende:
Luuk de Jong is op eredivisieniveau ook gewoon een uitstekende speler die je veel punten oplevert. Verder had PSV ook best prijzige aankopen.
Toch denk ik dat PSV weliswaar met het nodige fortuin echt een uitmuntende eerste seizoenshelft op de mat heeft gelegd.
Ajax heeft daar toch wel wat steekjes laten vallen waarbij ten Hag ook niet vrijuit is gegaan.
Uiteindelijk heeft ten Hag echter wel degelijk een team gesmeed waarin het geheel veel beter is dan de som der delen.
Tadic en Blind zijn toch regelmatig als "veel te dure miskopen" weggezet door met name fans van andere clubs als het even weer niet liep in de eerste seizoenshelft. Dat die uitgegroeid zijn tot dragende spelers van een elftal dat op die fronten prachtig gepresteerd heeft mag echt wel op het conto van ten Hag geschreven worden.
Blind was wel schrijnend die hetze van mensen die zeiden dat hij niet kan verdedigen (lol)Oh.![]()
Waar je mensen zei bedoelde je waarschijnlijk Klaas, maar ik heb driekwart seizoen dagelijks tussen de lampjes gezeten en die vonden Tadic een vreselijke miskoop in de eerste seizoenshelft. Ik ben helaas net iets te vroeg naar een nieuw project gegaan om m'n oud-collega's daar nog even te herinneren aan al hun voorspellingen en waardeoordelen over de selectie van Ajax.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is toch nooit benoemd als miskoop toen hij eenmaal speelde? Alleen toen hij gekocht werd riepen mensen dat hij maar een afdankertje was van Southampton.
Blind was wel schrijnend die hetze van mensen die zeiden dat hij niet kan verdedigen (lol)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
echt onbegrijpelijk want zijn rendement was vanaf dag 1 heel hoog, on fire dusquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar je mensen zei bedoelde je waarschijnlijk Klaas, maar ik heb driekwart seizoen dagelijks tussen de lampjes gezeten en die vonden Tadic een vreselijke miskoop in de eerste seizoenshelft. Ik ben helaas net iets te vroeg naar een nieuw project gegaan om m'n oud-collega's daar nog even te herinneren aan al hun voorspellingen en waardeoordelen over de selectie van Ajax.![]()
![]()
Llorente vs. Blind was wel behoorlijk pijnlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic is toch nooit benoemd als miskoop toen hij eenmaal speelde? Alleen toen hij gekocht werd riepen mensen dat hij maar een afdankertje was van Southampton.
Blind was wel schrijnend die hetze van mensen die zeiden dat hij niet kan verdedigen (lol)VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ach er zat ook wel eens een iets mindere wedstrijd tussen en veel mensen hebben nou eenmaal het geheugen van een goudvis. De pure afgunst jegens Ajax vond ik sowieso wel hilarisch. Men kan het echt niet over de lippen krijgen om ook maar één positief woord te zeggen over Ajax.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt onbegrijpelijk want zijn rendement was vanaf dag 1 heel hoog, on fire dusVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
man tegen man en dan ook nog in de kopduels is niet zijn kracht inderdaad, hij moet het van vooruit verdedigen en anticiperen hebben, opbouwend is hij gewoon goedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Llorente vs. Blind was wel behoorlijk pijnlijk.![]()
Daarom. In de eredivisie prima. In de PL heeft elk team een Llorente rondlopen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
man tegen man en dan ook nog in de kopduels is niet zijn kracht inderdaad, hij moet het van vooruit verdedigen en anticiperen hebben, opbouwend is hij gewoon goedVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Muah ook genoeg mensen die negatief in deze topicreeks waren, sowieso was Blind altijd de zondebok bij de wedstrijden van het Nederlands Elftal.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Waar je mensen zei bedoelde je waarschijnlijk Klaas,Wat bijzonder, hij schoot ons in augustus al de CL in.quote:maar ik heb driekwart seizoen dagelijks tussen de lampjes gezeten en die vonden Tadic een vreselijke miskoop in de eerste seizoenshelft. Ik ben helaas net iets te vroeg naar een nieuw project gegaan om m'n oud-collega's daar nog even te herinneren aan al hun voorspellingen en waardeoordelen over de selectie van Ajax.Oh.![]()
het is inderdaad meer een libero zeg maar, ook slim van Spurs trouwens om Llorente steeds naar zijn kant te laten uitwijken, tegen De Ligt had het hem minder gelukt, tegen Juve en real en al die anderen was Blind gewoon erg goedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. In de eredivisie prima. In de PL heeft elk team een Llorente rondlopen.![]()
Morgen een wedstrijd van Lucky Ajax tegen de plaatselijke SV ivm het honderdjarig bestaan.quote:De opstelling van Lucky Ajax voor morgen is bekend!
Sjaak zwart
John van ‘t schip
Derk Boerrigter
Simon Tahamata
Kiki Musampa
Olaf Lindenbergh
Nordin Wooter
Brutil Hosé
Dennis Gerritsen
Ferdi Elmas
Tarik Oulida
Dennis Gentenaar
Randy Rustenberg
Ben toch een beetje teleurgesteld dat er geen echte sterren van Ajax '95 bij zitten.Life is what you make it.![]()
Je krijgt in ieder geval wel de kans om Boerrigter live in actie te zien!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Morgen een wedstrijd van Lucky Ajax tegen de plaatselijke SV ivm het honderdjarig bestaan.
Ben toch een beetje teleurgesteld dat er geen echte sterren van Ajax '95 bij zitten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heeft ook wel mokerslechte wedstrijden gespeeld voor Oranje. En voor Man Utd was hij ook niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ook genoeg mensen die negatief in deze topicreeks waren, sowieso was Blind altijd de zondebok bij de wedstrijden van het Nederlands Elftal.
Ben blij dat hij het bij Ajax goed heeft opgepakt![]()
![]()
Toch zie ik vaak genoeg Man Utd-fans op social media die hem missenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heeft ook wel mokerslechte wedstrijden gespeeld voor Oranje. En voor Man Utd was hij ook niet goed genoeg.
Ben blij dat hij het bij Ajax goed heeft opgepaktsowieso wie slaagt daar wel in die grote puinhoop.
Oh.![]()
wat Ten Hag zegt, je moet spelers in hun kracht laten spelen, nu is dat voor verdedigers wat moeilijker maar is met hem toch heel aardig gelukt en linksback is hij niet echt en speelt hij bij het NL elftal wel altijdquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heeft ook wel mokerslechte wedstrijden gespeeld voor Oranje. En voor Man Utd was hij ook niet goed genoeg.
Ben blij dat hij het bij Ajax goed heeft opgepakt![]()
Ten Hag is dan ook een goede trainer.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat Ten Hag zegt, je moet spelers in hun kracht laten spelen, nu is dat voor verdedigers wat moeilijker maar is met hem toch heel aardig gelukt en linksback is hij niet echt en speelt hij bij het NL elftal wel altijd
Als linksback was Blind altijd al middelmaat. Het was echt pijnlijk om hem in zijn beginjaren te zien tegen Romeo Castelen en dat soort meuk waar we tegen speelden.![]()
Derk Boerrigter is toch ook wel wat waardquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Morgen een wedstrijd van Lucky Ajax tegen de plaatselijke SV ivm het honderdjarig bestaan.
Ben toch een beetje teleurgesteld dat er geen echte sterren van Ajax '95 bij zitten.![]()
Middelmaat is te veel eer voor zijn beginperiode bij Ajax. Die was echt heel slecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten Hag is dan ook een goede trainer.
Als linksback was Blind altijd al middelmaat. Het was echt pijnlijk om hem in zijn beginjaren te zien tegen Romeo Castelen en dat soort meuk waar we tegen speelden.
Hij begon me pas een beetje te bevallen toen hij op CVM werd gepositioneerd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee joh, hij was daar een periode heel slecht dat klopt. Maar daarna vond hij ineens de geest (halfjaar nadat hij door iedereen werd uitgefloten) en had hij een heel stabiel seizoen als linksback, daarna als middenvelder helemaal prima.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ten Hag is dan ook een goede trainer.
Als linksback was Blind altijd al middelmaat. Het was echt pijnlijk om hem in zijn beginjaren te zien tegen Romeo Castelen en dat soort meuk waar we tegen speelden.Oh.![]()
De Ligt verloor ook de meeste kopduels van Llorente, vooral in de heenwedstrijd viel dat op.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is inderdaad meer een libero zeg maar, ook slim van Spurs trouwens om Llorente steeds naar zijn kant te laten uitwijken, tegen De Ligt had het hem minder gelukt, tegen Juve en real en al die anderen was Blind gewoon erg goed
Maar Blind is inderdaad wel flink wat minder in de lucht dan De Ligt, daar moet echt nog wel een vervanger voor komen.![]()
In de Champions League nietquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. In de eredivisie prima. In de PL heeft elk team een Llorente rondlopen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Hij kan gewoon heel goed voetballen, maar vanaf de zijkant is het wel een beetje een treuzelaar. Bijna altijd even twee balcontacten extra, kijken waar iemand staat en dat komt er zo'n pisboogje waarbij de kopper alles nog moet doen. Daar staat dan weer tegenover dat hij de bal zelden verliest, maar ik was blij dat je daar niet twee van hebt maar dat Ziyech een spelversneller is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
echt onbegrijpelijk want zijn rendement was vanaf dag 1 heel hoog, on fire dusWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
En in de meeste gevallen ook terecht.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah ook genoeg mensen die negatief in deze topicreeks waren, sowieso was Blind altijd de zondebok bij de wedstrijden van het Nederlands Elftal.![]()
twitter:ClubDefensayJus twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 19:51:34Lisandro Martínez será transferido al Ajax de Holandahttps://t.co/JHM7gckv2C reageer retweet
Put these foolish ambitions to rest.![]()
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:54 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:ClubDefensayJus twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 19:51:34Lisandro Martínez será transferido al Ajax de Holandahttps://t.co/JHM7gckv2C reageer retweet
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe maar 7 dan als we mogen kiezenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens BILD wil Leverkusen tussen de 5 en 7 miljoen betalen voor Sinkgraven.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je krijgt in ieder geval wel de kans om Boerrigter live in actie te zien!Ik zal in ieder geval mijn zonnebril opzetten, dan word ik niet verblind door zijn flitsende acties.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Derk Boerrigter is toch ook wel wat waard
En ik bedank hem even voor zijn goal tegen PSV.
Life is what you make it.![]()
Toch wel fijn dat we de 7 miljoen voor Martinez gelijk terug hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan Overmars.![]()
Die kon toch best hendig sjiek een man passeren, zo vlak voor het balverlies hoor, geen grappenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
[..]
Ik zal in ieder geval mijn zonnebril opzetten, dan word ik niet verblind door zijn flitsende acties.
En ik bedank hem even voor zijn goal tegen PSV.-nee-![]()
https://twitter.com/ZiggoCompany/status/1128914821645254656?s=19
Prima filmpje van Ziggo. Kan niet geloven dat ik iets positiefs over hen te melden heb..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha, quoten van vanmorgen, maar goed:quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De Ligt al 116 wedstrijden op zn 19e, kolere.
Zo heb ik laatst een keer even gekeken wat Wijnaldum al heeft gespeeld. Bijna 500 wedstrijden voor z'n 30e. Koekoek.![]()
Dat zijn ook indrukwekkende cijfers ja. Seizoen in seizoen uit fit blijven en steeds basisplaats pakkenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Haha, quoten van vanmorgen, maar goed:
Zo heb ik laatst een keer even gekeken wat Wijnaldum al heeft gespeeld. Bijna 500 wedstrijden voor z'n 30e. Koekoek.![]()
The Frenkie that was Promisedtwitter:KlaasHa twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 19:32:47Dit is toch geweldig. Echt schitterend. Frenkie de Jong die van elke seconde in het Ajax-shirt - z’n laatste seconden - wil genieten. Wat een gozer. https://t.co/ulC8VphjXl reageer retweet
Oh.![]()
Hahahahquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
The Frenkie that was Promisedtwitter:KlaasHa twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 19:32:47Dit is toch geweldig. Echt schitterend. Frenkie de Jong die van elke seconde in het Ajax-shirt - z’n laatste seconden - wil genieten. Wat een gozer. https://t.co/ulC8VphjXl reageer retweet
![]()
![]()
Ik ga hem missenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
![]()
Het was inderdaad net als met Younes. De acties waren vaak best aardig, maar het vervolg was dramatisch.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:18 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die kon toch best hendig sjiek een man passeren, zo vlak voor het balverlies hoor, geen grappenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
https://brandfinance.com/images/upload/football_50_free_1.pdf
Mooi rapportje over hoe het voetbal buiten de top 5 geen drol waard is.Ajax wel 7de van Europa qua venue performance. En 30ste qua overall brand value. En qua strongest brand zijn we gestegen van de 24ste plek naar de 16de. Ajax is dus nog een zeer sterk merk, maar op het moment gewoon niet zoveel waard, en waarschijnlijk gaat dat ook niet meer gebeuren.quote:Country / Brand Value (EUR m) / % of total
● England / 8,684 / 42.7%
● Spain / 3,998 / 19.7%
● Germany / 3,815 /18.8%
● Italy / 2,001 / 9.8%
● France / 1,242 / 6.1%
● Netherlands / 169 / 0.8%
● Scotland / 146 0.7%
De liefhebbers van cijfers kunnen de PDF downloaden via de link.![]()
Baasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Reiziger schuift door naar assistent 1ste elftal om Scheuder te vervangen.
Winter wordt vervangen door Poulsen.
Nog geen nieuwe plek voor Winter.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mooi dat hij zijn tanden in een nieuwe uitdaging kan zettenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Reiziger schuift door naar assistent 1ste elftal om Scheuder te vervangen.![]()
daar wordt je niet vrolijk van, wat een verschillenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:51 schreef TheJanitor het volgende:
https://brandfinance.com/images/upload/football_50_free_1.pdf
Mooi rapportje over hoe het voetbal buiten de top 5 geen drol waard is.
[..]
Ajax wel 7de van Europa qua venue performance. En 30ste qua overall brand value. En qua strongest brand zijn we gestegen van de 24ste plek naar de 16de. Ajax is dus nog een zeer sterk merk, maar op het moment gewoon niet zoveel waard, en waarschijnlijk gaat dat ook niet meer gebeuren.
De liefhebbers van cijfers kunnen de PDF downloaden via de link.![]()
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 08:29:59Michael Reiziger wordt met ingang van volgend seizoen één van de assistenten van Erik ten Hag bij Ajax. Samen met Christian Poulsen zal Reiziger de hoofdcoach gaan ondersteunen, waardoor er geen plaats meer is voor Winter. Aron gaat iets anders doen binnen Ajax. #AJAX reageer retweet
![]()
@karinaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 08:29:59Michael Reiziger wordt met ingang van volgend seizoen één van de assistenten van Erik ten Hag bij Ajax. Samen met Christian Poulsen zal Reiziger de hoofdcoach gaan ondersteunen, waardoor er geen plaats meer is voor Winter. Aron gaat iets anders doen binnen Ajax. #AJAX reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Reizigerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:32 schreef Tarado het volgende:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Hij is mijn oomquote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zonde voor Winter. Altijd wel een sympathieke man gevonden. Benieuwd wat hij nu gaat doen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
@onlogischquote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar wordt je niet vrolijk van, wat een verschillen![]()
Moet weer denken aan die column van Van Hanegemquote:
Winter is een goede assistent want hij doet geen kut![]()
Prima gast ja maar nog nooit op een mening betrapt geloof ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:57 schreef Zeroku het volgende:
Zonde voor Winter. Altijd wel een sympathieke man gevonden. Benieuwd wat hij nu gaat doen.![]()
Winter schijnt het zelf te willen. Prima dus. Hoe is Poulsen zijn visie? Denk dat het wel een mooie lul is![]()
daar ben ik ook wel benieuwd naar, aan Schreuder had Ten Hag toch wel een aardige sparring partnerquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:09 schreef kurk_droog het volgende:
Winter schijnt het zelf te willen. Prima dus. Hoe is Poulsen zijn visie? Denk dat het wel een mooie lul is![]()
Dat kloptquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je Bony een beetje gevolgd hebt de afgelopen jaren.
Maar als Luuk de Jong het kan![]()
Nummer drie dan maar
Narsingh, halen?
43 minuten in de championship dit jaar, dus die is lekker uitgerust voor volgend seizoen![]()
2015/2016: 26 wedstrijden 4 goalsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar als Luuk de Jong het kan
2016/2017: 10 wedstrijden 2 goals
2017/2018: 15 wedstrijden 2 goals
2018/2019: 7 wedstrijden Championship 1 goal. In de winter naar de zandbak gegaan. (7 wedstrijden 5 goals)
Bijzonder matige statistieken, al een hele tijd niet veel wedstrijden gespeeld in een seizoen. En buiten dat, een spits die totaal niet past in het drukzetten van Ajax.![]()
Heeft zich in de eredivisie wel bewezen, lekker als pinchhitter als Huntelaar weg isquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2015/2016: 26 wedstrijden 4 goals
2016/2017: 10 wedstrijden 2 goals
2017/2018: 15 wedstrijden 2 goals
2018/2019: 7 wedstrijden Championship 1 goal. In de winter naar de zandbak gegaan. (7 wedstrijden 5 goals)
Bijzonder matige statistieken, al een hele tijd niet veel wedstrijden gespeeld in een seizoen. En buiten dat, een spits die totaal niet past in het drukzetten van Ajax.![]()
Dat is waar maar ik heb niet het idee dat Bony het heilige vuur nog heeft als ik hem over het veld zag sloffen de laatste jaren. (hoewel hij dat nonchalante altijd wel had natuurlijk)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heeft zich in de eredivisie wel bewezen, lekker als pinchhitter als Huntelaar weg is![]()
Voorlopig hebben we Huntelaar nog een jaar, zien we volgend jaar wel hoe het er voorstaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heeft zich in de eredivisie wel bewezen, lekker als pinchhitter als Huntelaar weg is
Kan Suárez wel terugkomen
Oh.![]()
Dat vooral, hij ging naar City om te cashen. Niks mis mee, maar het lijkt me niet het type dat nog een keer terug naar Nederlandse kunstgrasveldjes gaat om te gaan vlammen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik heb niet het idee dat Bony het heilige vuur nog heeft als ik hem over het veld zag sloffen de laatste jaren. (hoewel hij dat nonchalante altijd wel had natuurlijk)![]()
oh ja suarez, die zou ook nog terug komenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we Huntelaar nog een jaar, zien we volgend jaar wel hoe het er voorstaat.
Kan Suárez wel terugkomen
Hopen dat die Traore stapjes gaat maken komend seizoen![]()
Dat heb ik dan weer niet gezien dus maar als hij dat niveau haalt van destijds bij Vitesse (en heeft bij Swansea ook nog goed gedraaid toch?) kan je hem best hebben, niet als eerste spits uiteraard. Nonchalant was hij inderdaad wel altijdquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik heb niet het idee dat Bony het heilige vuur nog heeft als ik hem over het veld zag sloffen de laatste jaren. (hoewel hij dat nonchalante altijd wel had natuurlijk)![]()
Suárez die terugkomt zou puur genot zijnquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorlopig hebben we Huntelaar nog een jaar, zien we volgend jaar wel hoe het er voorstaat.
Kan Suárez wel terugkomen![]()
Boh Bony was wel een koning bij Vitesse. Maar die gaat nu niks meer toevoegen inderdaad.Behulpzaam als een waterkraan.
Van Traore heb ik best hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:30 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja suarez, die zou ook nog terug komen
Hopen dat die Traore stapjes gaat maken komend seizoen
Zit een beetje dubbel in de mogelijke transfer van Sinkgraven. 5-7 miljoen voor een speler die blessure gevoelig is, en het nooit echt heeft waargemaakt is natuurlijk prima.
Aan de andere kant haal je voor dat geld nooit een betere bankzitter, die zowel op linksback als op het middenveld kan invallen. Bovendien is het geld niet heel erg hard nodig.![]()
lijkt me ook geen speler die je een topsalaris moet gaan betalen, die zal wel weer terug naar de zandbak gaanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:02 schreef fathank het volgende:
Boh Bony was wel een koning bij Vitesse. Maar die gaat nu niks meer toevoegen inderdaad.![]()
Sinkgraven moet je niet willen als linksback, al vond ik hem tegen Juventus goed spelen. Als linksbuiten vond ik hem vrij aardig laatst, weet niet meer tegen wiequote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:07 schreef papert het volgende:
[..]
Van Traore heb ik best hoge verwachtingen.
Zit een beetje dubbel in de mogelijke transfer van Sinkgraven. 5-7 miljoen voor een speler die blessure gevoelig is, en het nooit echt heeft waargemaakt is natuurlijk prima.
Aan de andere kant haal je voor dat geld nooit een betere bankzitter, die zowel op linksback als op het middenveld kan invallen. Bovendien is het geld niet heel erg hard nodig.![]()
Nee, als basis speler niet. Maar ook niet als Stand-in?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sinkgraven moet je niet willen als linksback, al vond ik hem tegen Juventus goed spelen. Als linksbuiten vond ik hem vrij aardig laatst, weet niet meer tegen wie![]()
Daar verwacht ik veel van, Ten Hag is ook fan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Hopen dat die Traore stapjes gaat maken komend seizoenJazeker, hopelijk houdt Marc de banden nog warm met hem en wie weet.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Suárez die terugkomt zou puur genot zijnOh.![]()
Tottenham?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sinkgraven moet je niet willen als linksback, al vond ik hem tegen Juventus goed spelen. Als linksbuiten vond ik hem vrij aardig laatst, weet niet meer tegen wie
Toen had hij af en toe ook best prima acties om onder de druk uit te spelen, ja ik denk dat als hij fit had gebleven best nog een goede middenvelder voor Ajax had kunnen zijn.Oh.![]()
Waardeloos filmpjequote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:21 schreef Zeroku het volgende:
https://twitter.com/ZiggoCompany/status/1128914821645254656?s=19
Prima filmpje van Ziggo. Kan niet geloven dat ik iets positiefs over hen te melden heb..![]()
![]()
ja die dachten dat ze de CL hadden gekocht, Ronnie is ook maar mens van vlees en bloed die het het liefst anaal doetquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, je bent nog steeds boos.![]()
Ik heb liever een aanspeelpunt in de spits.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Suárez die terugkomt zou puur genot zijn![]()
kaliber suarez is altijd welkomquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb liever een aanspeelpunt in de spits.![]()
Hoeft ook niet in de spitsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb liever een aanspeelpunt in de spits.![]()
Suarez is de laatste seizoenen echt hard in niveau gedaald. Vraag me af of je die wel in je team wilt hebben over een paar jaar.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Komt omdat hij al jaren problemen heeft met zijn rechterknie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:21 schreef Zeroku het volgende:
Suarez is de laatste seizoenen echt hard in niveau gedaald. Vraag me af of je die wel in je team wilt hebben over een paar jaar.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
[quote]Op donderdag 16 mei 2019 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van de Beek gaat in gesprek, goede hoop dat hij nog een seizoen blijft. Hopelijk Neres ook.
Hoop ik ook!!![]()
Zou je Ten Hag graag bij Juventus willen zien? De Goddelijke God die jullie tot op het bot vernederd heeft?quote:![]()
De Suarez van MSN was natuurlijk wel echt next level, maar het is een beetje lachwekkend om te doen alsof hij er nu helemaal niks meer van kan. Zou nog steeds met afstand de beste speler van de Eredivisie zijn als hij nu terug zou komen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:21 schreef Zeroku het volgende:
Suarez is de laatste seizoenen echt hard in niveau gedaald. Vraag me af of je die wel in je team wilt hebben over een paar jaar.
Overigens zie ik hem niet terugkomen, en Ajax heeft met Traore ook wel echt een hele lekkere spits die zich enorm goed ontwikkelt en volgend seizoen in de 2e seizoenshelft echt al wel basis kan staan imo.![]()
Hopelijk komt er ook een grote schoonmaak. Er zaten echt zoveel spelers op de bank elke wedstrijd die je echt niet zou willen zien spelen.
Spelers waarvan ik niet rouwig ben als ze verkocht of verhuurd worden: Schuurs, Veltman, Kristensen, Sinkgraven, De Wit, Ekkelenkamp, Eiting, Laybad, Lang, Magallan en Dolberg.
En nee, ze hoeven niet allemaal weg, maar dit zijn wel de namen waarvan ik denk: Oh mooi, ruimte voor iemand beter.![]()
En ook geen speler zoals Messi die meer facetten van het spel goed kan uitvoeren, een briljante afmaker maar die toch veel meer afhankelijk is van ploeggenoten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja die dachten dat ze de CL hadden gekocht, Ronnie is ook maar mens van vlees en bloed die het het liefst anaal doetOh.![]()
Een bank vullen in de Eredivisie is wel lastig als je een kaliber hoger dan deze namen zoekt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:27 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk komt er ook een grote schoonmaak. Er zaten echt zoveel spelers op de bank elke wedstrijd die je echt niet zou willen zien spelen.
Spelers waarvan ik niet rouwig ben als ze verkocht of verhuurd worden: Schuurs, Veltman, Kristensen, Sinkgraven, De Wit, Ekkelenkamp, Eiting, Laybad, Lang, Magallan en Dolberg.
En nee, ze hoeven niet allemaal weg, maar dit zijn wel de namen waarvan ik denk: Oh mooi, ruimte voor iemand beter.-nee-![]()
De bank moet je vullen met goede jeugd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:13 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een bank vullen in de Eredivisie is wel lastig als je een kaliber hoger dan deze namen zoekt.Oh.![]()
Zolang de voorraad strektquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bank moet je vullen met goede jeugd.
-nee-![]()
Niet helemaal mee eens. De jeugd moet vooral voetballen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De bank moet je vullen met goede jeugd.Groot fan van User Wotte![]()
Als ze goed genoeg zijn in 1, maar anders nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. De jeugd moet vooral voetballen.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ze schijnen ook achter de broertjes Van de Berg aan te gaan van Zwolle, lijkt er dus op dat Overmars wel alle talenten wil kopen en dus een sterk Jong Ajax ook wil creëren.quote:Kan nog steeds, gewoon hoe de constructie was toen Frenkie, Appie en Donny de eerste back-up waren voor het middenveld in 16/17.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. De jeugd moet vooral voetballen.Oh.![]()
Zoals ik hem vanmiddag bezig zag heeft hij nog geen zin om achter de geraniums te gaan zitten. Ik denk dat Ajax hem wel kan gebruiken, hij kan belangrijke goals maken en speelt tegenwoordig zelfs af en toe de bal over.quote:![]()
Maar dat zijn vooral minuten als invaller . En we weten ook niet of die nog zin heeft om met pijn op te staan en of die nog dagelijks zijn lichaam wil onderhouden.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:39 schreef wattel het volgende:
[..]
Zoals ik hem vanmiddag bezig zag heeft hij nog geen zin om achter de geraniums te gaan zitten. Ik denk dat Ajax hem wel kan gebruiken, hij kan belangrijke goals maken en speelt tegenwoordig zelfs af en toe de bal over.RED ONS HENNIEGOD![]()
Iedere week in de basis moet je van hem niet verwachten nee.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat zijn vooral minuten als invaller . En we weten ook niet of die nog zin heeft om met pijn op te staan en of die nog dagelijks zijn lichaam wil onderhouden.![]()
Robben zou beter stoppen. En moet al helemaal niet naar ajax. Een beetje de pot goud van Marc opsnoepen, de jeugd in de weg zitten en niets toevoegen. Nee dank je wel![]()
Als je dan toch spelers met achtergrond bij andere clubs moet halen dan zou ik Depay en Robben gelijk wegstemmen, maar inzetten op d'n dolle Dries Mertens.![]()
robben. sinds de VAR is de angel toch een beetje uit zijn spel.
pfff. is echt alsof je naar casino gaat als je die haalt. kan goed uitpakken....proberen is de eerste stap naar falen
Juve had gewoon door moeten gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou je Ten Hag graag bij Juventus willen zien? De Goddelijke God die jullie tot op het bot vernederd heeft?
En nee Ten Hag heeft niets bij een topclub te zoeken, heeft nog niets bewezen.
Blij dat Allegri opgerot is, prutser, maar Ten Hag schiet je geen bal mee op.![]()
Ik zou geen Dries Mertens halen, maar ik ben helemaal voor de komst van Depay/Bergwijn/Robben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:05 schreef Itisbangin het volgende:
Als je dan toch spelers met achtergrond bij andere clubs moet halen dan zou ik Depay en Robben gelijk wegstemmen, maar inzetten op d'n dolle Dries Mertens.
Alhoewel de laatste meer een extraatje is dan dat ik hem echt nog veel waarde zie hebben.Oh.![]()
Allemaal niet haalbaar. Want, eredivisie.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou geen Dries Mertens halen, maar ik ben helemaal voor de komst van Depay/Bergwijn/Robben.
Alhoewel de laatste meer een extraatje is dan dat ik hem echt nog veel waarde zie hebben.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Allemaal niet haalbaar. Want, eredivisie.
Dit als argument gebruiken terwijl we ook deze twee hebben opgepikt in een periode dat Ajax er nog slechter voor stond ookEn nu zijn we nog rijker.
Oh.![]()
Ik wil geen azijnzeiker zijn maar ik vind alledrie die namen gewoon totaal niet reëel om te verwachten in de nabije toekomst. Zo iemand als Depay vind ik ook iemand die je selectie flink kan beschadigen met zijn wijvengedrag, die wil ik echt niet bij Ajax.-nee-![]()
Blind en Tadic hebben niet de reputatie van het niveau Robben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit als argument gebruiken terwijl we ook deze twee hebben opgepikt in een periode dat Ajax er nog slechter voor stond ookEn nu zijn we nog rijker.
Robben is een stuk ouder en transfervrij, daarbij hadden Blind en Tadic allebei ook genoeg belangstelling van clubs in grote competities wat Robben niet meer zal hebben.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blind en Tadic hebben niet de reputatie van het niveau Robben.
Niet dat ik zeg dat hij komt hoor, zou als ik hem was nog lekker een avontuur in The USA meepakken. Maar je kan niet zeggen dat dat soort spelers sowieso niet meer aangetrokken worden, niet zo klein denken. Ajax heeft voldoende middelen en aantrekkingskracht nu
Oh.![]()
eens. depay is groot risico wat betreft karakter / inzet en maniertjes. niet doen (ajai, dit kan zo een enorm foute inschatting zijn)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:25 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil geen azijnzeiker zijn maar ik vind alledrie die namen gewoon totaal niet reëel om te verwachten in de nabije toekomst. Zo iemand als Depay vind ik ook iemand die je selectie flink kan beschadigen met zijn wijvengedrag, die wil ik echt niet bij Ajax.
robben teveel kans op alleen maar blessures en een beetje een huilebalk / calimero is het ook. En meneer robben: had gvd die bal tegen spanje erin geschopt i.p.v. in de cl finale.
bergwijn: indien voor redelijke prijs toch een prima aankoop.proberen is de eerste stap naar falen
Haha blinde.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Juve had gewoon door moeten gaan.
En nee Ten Hag heeft niets bij een topclub te zoeken, heeft nog niets bewezen.
Blij dat Allegri opgerot is, prutser, maar Ten Hag schiet je geen bal mee op.
Juve werd de moeder getikt.Behulpzaam als een waterkraan.
Ja, Bergwijn kan nog wel wat zijn, maar zodra het meer dan 20 miljoen wordt ben ik er niet heel fier opquote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:31 schreef manny het volgende:
[..]
eens. depay is groot risico wat betreft karakter / inzet en maniertjes. niet doen (ajai, dit kan zo een enorm foute inschatting zijn)
robben teveel kans op alleen maar blessures en een beetje een huilebalk / calimero is het ook. En meneer robben: had gvd die bal tegen spanje erin geschopt i.p.v. in de cl finale.
bergwijn: indien voor redelijke prijs toch een prima aankoop.-nee-![]()
Ja dat was echt kansloos. Moet pijnlijk zijn om zoiets mee te maken als witzwart-fan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha blinde.
Juve werd de moeder getikt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Tadic heeft toch ook maniertjes, Ziyech ook vaak genoeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:31 schreef manny het volgende:
[..]
eens. depay is groot risico wat betreft karakter / inzet en maniertjes. niet doen (ajai, dit kan zo een enorm foute inschatting zijn)
bergwijn: indien voor redelijke prijs toch een prima aankoop.
Als je alles leest over Memphis weet je juist dat hij een trainingsbeest is die alles eruit wil halen.Oh.![]()
Dan is er al helemaal geen reden hem te kopen. Als hij dit niveau haalt met maximale training en inzet dan is hij niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic heeft toch ook maniertjes, Ziyech ook vaak genoeg.
Als je alles leest over Memphis weet je juist dat hij een trainingsbeest is die alles eruit wil halen.
Ik dacht eigenlijk dat ie de kantjes er vanaf liep, arrogant liep te doen, en niet 100% wil geven elke week en dat hij daarom steeds op de bank belandt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |