SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door JR-Style-93 op 17-05-2019 21:58:47 ]Oh.![]()
Gaat nog een grote worden.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef Bugno2 het volgende:
Kapotgeïrriteerd weer aan Noa Lang op de eerste rijMet z'n kutdansjes.
.![]()
Die heeft tenminste nog gespeeld ipv Bande, Varela etc.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef Bugno2 het volgende:
Kapotgeïrriteerd weer aan Noa Lang op de eerste rijMet z'n kutdansjes.
AFCA!![]()
Nee, ok, dan moet hij inderdaad continu vooraan staan. Deed hij zondag ook alquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die heeft tenminste nog gespeeld ipv Bande, Varela etc.![]()
![]()
Wat een heerlijk seizoen was dit. Toch jammer dat er waarschijnlijk spelers gaan vertrekken. Juist door het onverwachte en volgens mij de hechte groep die er is ontstaan, zullen sommige vertrokken spelers de rest van hun loopbaan een kleine heimwee hebben naar dit Ajax, met dit seizoen. Of je nou naar Barcelona vertrekt en daar de landstitel en de CL binnenhaalt, of naar een Championship club en daar promoveert, er zullen bij vele spelers maar wellicht een enkel seizoen boven deze uitstijgen verwacht ik, hoe lang de carrière ook nog duurt.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Eigenlijk 3 "ernstige" aanhoudingen. Volgens mij een soepel verlopen huldeging. Op 100.000+ man.quote:De politie heeft tijdens de huldiging van Ajax, vanmiddag op het Museumplein, tot 19.00 uur 26 aanhoudingen verricht. Twee van hen gooiden vuurwerk richting het podium op het evenemententerrein.
Ook werd iemand gepakt voor poging tot zware mishandeling en maakten zestien zich schuldig aan belediging. Vier anderen werden aangehouden voor het verstoren van de openbare orde, een ander voor bezit verdovende middelen. Verder maakte iemand zich schuldig aan bedreiging.
100.000 supporters
De politie, gemeente en het OM kijken terug op een geslaagde en feestelijke huldiging. 'De sfeer op het Museumplein was uitbundig en feestelijk. Een vol Museumplein feliciteerde de club met het behalen van de dubbel.' In totaal kwamen zo'n 100.000 supporters af op het evenement. Inmiddels is de uitstroom van het publiek in volle gang.
Trams omgeleid
Een deel van de fans zijn nog in de stad. Het GVB leidde een aantal trams om vanwege feestvierende fans op het Leidseplein. Inmiddels rijden de trams 1, 2, 7 en 19 weer de eigen route.
Het aantal aanhoudingen kan de komende uren nog oplopen. De politie verwacht morgenochtend een totaal van het aantal aanhoudingen te kunnen melden.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Op een doorsnee vrijdag- of zaterdagavond zijn er meer aanhoudingen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Eigenlijk 3 "ernstige" aanhoudingen. Volgens mij een soepel verlopen huldeging. Op 100.000+ man.![]()
Hopelijk binnenkort heerlijk nieuws qua contractverlengingenMijn gevoel zegt Ten Hag binnen 2 weken, tm 2022.
![]()
Van de Beek gaat in gesprek, goede hoop dat hij nog een seizoen blijft. Hopelijk Neres ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk binnenkort heerlijk nieuws qua contractverlengingenMijn gevoel zegt Ten Hag binnen 2 weken, tm 2022.
![]()
En Lisandro Martinez zal wel snel gepresenteerd wordenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef TheJanitor het volgende:
Oh.![]()
Prima. Op een dancefeest vaak nog meer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Eigenlijk 3 "ernstige" aanhoudingen. Volgens mij een soepel verlopen huldeging. Op 100.000+ man.
Mooi feest dit.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Sinkgraven kan naar Bayer Leverkusen blijkbaar.
Jammer had hem wel op het middenveld bij Ajax willen zien komend seizoen.Oh.![]()
Die heeft aan alle kanten mondjes gesnoerd indd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:10 schreef Landgeld het volgende:
Goed verlopen Huldiging.
Bedankt Halsema... 😀![]()
Gecondoleerd JR, dit moet een zwaar verlies voor je zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer had hem wel op het middenveld bij Ajax willen zien komend seizoen.
Overigens denk ik wel dat je moet oppassen met het doen van breedteverkopen. Het gebrek aan breedte was al de zwakte van deze selectie.![]()
Dom als die daar heen gaat, alle concurrentie is een stuk beter als hem daar. (Wendell,Brandt,Baumgartner) Ik zie hem trouwens die gaan als Leverkusen CL haalt. En die kans is vrij groot met Mönchengladbach en Leverkusen met hetzelfde aantal punten. Gladbach moet tegen BVB die voor kampioenschap spelen en Leverkusen tegen Hertha die al klaar zijn. Dan maar een nieuwe backup LB halen want uit de jeugd zit aan die kant toch niets?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer had hem wel op het middenveld bij Ajax willen zien komend seizoen.VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Goede TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Kan me niet voorstellen dat hij bij Leverkusen meer aan spelen toe komt. Wedstrijd tegen Juventus was het enige redelijke optreden van 'm dit seizoen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Die Martinez is blijkbaar zijn vervanger ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:01 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Dom als die daar heen gaat, alle concurrentie is een stuk beter als hem daar. (Wendell,Brandt,Baumgartner) Ik zie hem trouwens die gaan als Leverkusen CL haalt. En die kans is vrij groot met Mönchengladbach en Leverkusen met hetzelfde aantal punten. Gladbach moet tegen BVB die voor kampioenschap spelen en Leverkusen tegen Hertha die al klaar zijn. Dan maar een nieuwe backup LB halen want uit de jeugd zit aan die kant toch niets?Oh.![]()
dan moeten er nog 2 cv bij neem ik aanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Martinez is blijkbaar zijn vervanger ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nja niet als Martinez daar allebei kan spelen en we ook Kik Pierie hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dan moeten er nog 2 cv bij neem ik aan
Ik verwacht nog maar één centrale verdediger.Oh.![]()
ik hoorde een goede opmerking van Overmars, die wel van toepassing is op Kik en Perrquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja niet als Martinez daar allebei kan spelen en we ook Kik Pierie hebben.
Ik verwacht nog maar één centrale verdediger.
hij is nu niet alleen spelers aan het halen voor aankomend seizoen maar meer op Volgend seizoen. Wat ik van Overmars begrijp verwacht hij niet dit seizoen een totale leegloop maar na volgend seizoen.. Ik denk dus dat aankopen als scherpen, perr en pierie aankopen zijn voor een seizoen verder. Wat ik ook wel begrijpelijker vind. Deze zijn namelijk nog niet het niveau om er volgend seizoen al 50+ wedstrijden te staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
We moeten er vertrouwen in hebben dat ze met een goede selectie komen met hopelijk nog 1 verrassing van niveau Tadic.... leuk zo een spannende competitie, maar volgend jaar iets makkelijker zou wel lekker zijn....proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Bergwijn heeft zojuist een appartement in A-dam gekocht.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Bron?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:47 schreef mokkiemok het volgende:
Bergwijn heeft zojuist een appartement in A-dam gekocht.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.ajax1.nl/bergwijn-koopt-appartement-in-amsterdam/quote:
echte bron: https://www.shownieuws.nl(...)s5GWEQbSnIL8Ht9I_2soFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgraven was toch wel een nuttige kracht, zeker als ie iets meer naar voren mag spelen. Jammer dat ie weggaat, al kan ik het vanuit zijn oogpunt wel begrijpen.![]()
Hmm, Shownieuws laat me er niet in. Zelfs als ik mijn Adblocker uit zet. Maar goed, kennelijk heeft hij dit al een tijdje geleden gekocht? Ben benieuwd. Als hij zelf de transfer ziet zitten denk ik dat PSV uiteindelijk toch weinig keus gaat hebben, behalve de hoogte van de transfersom.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
https://www.ajax1.nl/bergwijn-koopt-appartement-in-amsterdam/
echte bron: https://www.shownieuws.nl(...)s5GWEQbSnIL8Ht9I_2soOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
de hoogte is een mes dat twee kanten op snijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, Shownieuws laat me er niet in. Zelfs als ik mijn Adblocker uit zet. Maar goed, kennelijk heeft hij dit al een tijdje geleden gekocht? Ben benieuwd. Als hij zelf de transfer ziet zitten denk ik dat PSV uiteindelijk toch weinig keus gaat hebben, behalve de hoogte van de transfersom.
het is belangrijk concurrentie te behouden, dus een injectie in je concurrent hoeft niet meteen nadelig te zijn. 35 miljoen lijk mij echt maximaal wel, zal niet hoger gaan worden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en hoe, poh die vrije trap.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pierie kan voetballend het Ajax-niveau gaan halen. Verdedigend twijfelachtig, maar wellicht kan hij veel opsteken van Blind. Alleen die lengte...
Edit: volgens wiki 1.83. Volgens mij véél kleiner![]()
![]()
Allemaal juichen voor Chelsea volgende week tegen Arsenal. Als Chelsea wint, dan zit Ajax bij het eventueel bereiken van de Champions League in pot 2.![]()
Lasse zal minder en minder in de basis staan denk ik. Voorlopig is Lasse natuurlijk keus nummer 1 voor een vrije trap.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wordt nog een strijd met LasseFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een Amsterdammer die een appartement koopt in Amsterdam....hmmm... Hij is gewoon aan het voorsorteren op een vertrek naar het buitenland. Schiphol op 10 minuten rijden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
https://www.ajax1.nl/bergwijn-koopt-appartement-in-amsterdam/
echte bron: https://www.shownieuws.nl(...)s5GWEQbSnIL8Ht9I_2so![]()
ik heb meer sympathie voor Arsenal al verwacht ik sowieso dat Chelsea dat wel wint en dat komt dan mooi uitquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Allemaal juichen voor Chelsea volgende week tegen Arsenal. Als Chelsea wint, dan zit Ajax bij het eventueel bereiken van de Champions League in pot 2.![]()
Ik zie ook liever Arsenal winnen qua voetbal, maar pot 2 of pot 3 is wel een wereld van verschil:quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb meer sympathie voor Arsenal al verwacht ik sowieso dat Chelsea dat wel wint en dat komt dan mooi uit
Real Madrid
Atlético Madrid
FC Porto
Borussia Dortmund
Napoli
Shakhtar Donetsk
Tottenham/Liverpool
Ajax
vs
Benfica
Dinamo Kiev
Olympique Lyon
FC Salzburg
Valencia
Internazionale
Celtic
FC København![]()
https://www.vi.nl/nieuws/(...)z-praktisch-afgerondquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Lisandro Martinez zal wel snel gepresenteerd worden
Volgens VI helemaal rond in ieder geval.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Goed nieuws, paar Argentijnen achterin, niks mis meequote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)z-praktisch-afgerond
Volgens VI helemaal rond in ieder geval.-nee-![]()
Ook lekker dat je met de huidige selectie 80% van die clubs gewoon pakkie geeft.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Arsenal winnen qua voetbal, maar pot 2 of pot 3 is wel een wereld van verschil:
Real Madrid
Atlético Madrid
FC Porto
Borussia Dortmund
Napoli
Shakhtar Donetsk
Tottenham/Liverpool
Ajax
vs
Benfica
Dinamo Kiev
Olympique Lyon
FC Salzburg
Valencia
Internazionale
Celtic
FC København![]()
Hopen dat die wat wegheeft van Magallan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Lisandro Martinez zal wel snel gepresenteerd wordenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
wij gaan het Argentijnse voetbal een impuls geven, die gaan de worldcup winnenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Goed nieuws, paar Argentijnen achterin, niks mis meeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |