In de kwartfinale?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
Hij heeft een steekje laten vallen vandaag, het was eerder beter.
Echt hequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
DAN KAN JE JUIST OP NEDERLAND STEMMEN!!!
niet vanavondquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, straalde plezier uit. Lekker melodietje, meid kan zingen, kale was grappig. Leek op die kerel uit de oude AH reclames.quote:
Niet zozeer maar zoals ik het nr eerder hoorde (niet live dan ook) maar er miste ff net iets in de hoge noten ofzo, weet niet precies. en bekijk ik het even muzikaal gezien dan.quote:
SPIRIT IN THE SKY LYRICSquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
wat zingt die kale bij Noorwegen als refrein
Fool usquote:
Die laat zich niet in met deze meuk.quote:
Herman van Veen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef jajablahblah het volgende:
3x raden wie er te laat thuis was voor het optreden en dus eigenlijk alles gemist heeft
je buurvrouwquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef jajablahblah het volgende:
3x raden wie er te laat thuis was voor het optreden en dus eigenlijk alles gemist heeft
Bijna alles was valsquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef jajablahblah het volgende:
WE DONT EVEN CARE ABOUT WHAT THEY SAYquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef jajablahblah het volgende:
quote:
Neequote:
oh ik dacht dat het een voetballer wasquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
De presentator van volgend jaar in beeld nu
bij de bookmakers is het nog niet watquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het leidde wel ontzettend van het nummer af. Pas toen ik even niet meer keek merkte ik dat het best een aardig nummer was.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, straalde plezier uit. Lekker melodietje, meid kan zingen, kale was grappig. Leek op die kerel uit de oude AH reclames.
Hij lijkt idd wel een beetje op Zlatanquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het een voetballer was
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij lijkt idd wel een beetje op Zlatan
Nope, lukte hier niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rene was een beetje dom....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |