SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.![]()
Paul Elstakquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:34 schreef RamboDirk het volgende:
In de legioenzaal hebben ze zelfs betere dj's![]()
![]()
Wat is er anders dan nu dan bij jou?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Veel discussieren, weinig neuken.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Als ze slim is gaat ze podium niet op. Ik gok dat er aardig wat Boeeeeeeeee aankomt als ze dat doet.![]()
Die muziek is inderdaad wat beschamendquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
In welk tijdperk zitten we?
Wat een muziek![]()
![]()
Het gezicht van je moeder raakt hij wel vol.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen probleem. Je mist wel vaker iets.![]()
Mwa, ze heeft het enigszins goedgemaakt met Museumplein. Wel kuttijdstip maar toch is het vol en heeft ze gelijk gekregenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef Cattivo het volgende:
Als ze slim is gaat ze podium niet op. Ik gok dat er aardig wat Boeeeeeeeee aankomt als ze dat doet.![]()
Ze gaat speechenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef Cattivo het volgende:
![]()
Sevngod[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Sowwwwwww koekoekquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gezicht van je moeder raakt hij wel vol..![]()
Kunnen ze doe travestiet en die dikke met het baardje er niet afhalen? Wij willen Ajax muziek,
/edit nee dit is ook niet beter![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je DJ's inschakelt doe dan tenminste Ryan Marciano en Sunnery James![]()
![]()
En de loop, de loop van SiemerinkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jong Ajaxquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al die wisselspelers nooit gezien.![]()
BandéGodquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al die wisselspelers nooit gezien.Oh.![]()
Logisch want die worden elke week gewisseld.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al die wisselspelers nooit gezien.![]()
Wat een held.twitter:DanielDwars twitterde op donderdag 16-05-2019 om 16:30:34Ook Max Wöber is van de partij. Is voor de huldiging van Ajax overgevlogen vanuit Sevilla. #ajax reageer retweet
.![]()
Zekers maar wij(ik) willen ajax muziekquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
Partiiiiiiiiie![]()
niet zo zuur mensen
Het was een prachtig seizoen![]()
Keurigquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Timooon het volgende:
Wat een held.twitter:DanielDwars twitterde op donderdag 16-05-2019 om 16:30:34Ook Max Wöber is van de partij. Is voor de huldiging van Ajax overgevlogen vanuit Sevilla. #ajax reageer retweet
![]()
Kijk. Dit is feest.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Niet meer terugsturenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Timooon het volgende:
![]()
Ik mis WöberGod.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Timooon het volgende:
Oh.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:42 schreef Cattivo het volgende:
Halsema zal flink boos zijn al die co2 dat de lucht in gaat.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Moet dit grappig wezen of?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:43 schreef KingRadler het volgende:
Als Nouri maar niet komt in een rolstoel dat Zou echt verkeerd zijn.![]()
Pff jongens, alle lof voor die jongen hoor en gun hem en zijn familie alle goeds, maar ben er beetje klaar mee. Vooral omdat het elke 3 minuten genoemd wordt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Na vandaag is het ook wel klaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef franklop het volgende:
Pff jongens, alle lof voor die jongen hoor en gun hem en zijn familie alle goeds, maar ben er beetje klaar mee. Vooral omdat het elke 3 minuten genoemd wordt.![]()
Een echte Russische burgemeester zou meteen de ME instellen om de openbare orde op zaken te stellen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:42 schreef Cattivo het volgende:
Halsema zal flink boos zijn al die co2 dat de lucht in gaat.![]()
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef franklop het volgende:
Pff jongens, alle lof voor die jongen hoor en gun hem en zijn familie alle goeds, maar ben er beetje klaar mee. Vooral omdat het elke 3 minuten genoemd wordt.![]()
Hoezo? Trekken ze de stekker eruit?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na vandaag is het ook wel klaar![]()
We hebben geen cent te makkenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:45 schreef Vollenhoven het volgende:
De enige reden dat de familie is uitgenodigd is omdat ze anders ziek veel geld gaan eisen![]()
Er zijn er genoeg binnen Ajax die wel oprecht goed met hen omgaan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:45 schreef Vollenhoven het volgende:
De enige reden dat de familie is uitgenodigd is omdat ze anders ziek veel geld gaan eisenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Alleen Van den Beek toch? De rest zijn ex-collega's.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg binnen Ajax die wel oprecht goed met hen omgaan.![]()
Gewoon de VBL-versie van FOK!zolderkamerautisten, niets bijzonders.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:46 schreef Karzai het volgende:
Wat een achterlijke mongolen zijn jullie post nooit meer in deze sc![]()
Risico momentje
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Mooie traditie dat uitfluitenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Je voelt het aankomenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:48 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar. Hakkelend op het podium. Wat een god.
Oh.![]()
Hahaha en lachen.. Pijnlijk dit
Traditiequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:49 schreef Dejannn het volgende:
Waarom wordt dat vrouwtje zo uitgefloten? Of mis ik nu iets?![]()
Ajacieden zijn FvDquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:49 schreef Dejannn het volgende:
Waarom wordt dat vrouwtje zo uitgefloten? Of mis ik nu iets?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Is traditiequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:49 schreef Dejannn het volgende:
Omdat ze er niks van kan en alleen burgemeester is omdat ze goede contacten heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:49 schreef Dejannn het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
Deze man neem ik niet serieus, die traint keepers.
Oh.![]()
Varela is rapper in z'n vrije tijd?
Sar was boos dus dan mogen de andere keepers ook niet enthousiast doen. Dat zijn de regels bij Ajax.![]()
Nee, hij is reservekeeper in zijn vrije tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Varela is rapper in z'n vrije tijd?![]()
Hier is Kristensen!!! Stilte
Nico Nico Nico
Schone godCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die staat in de legioenzaal voor het afscheid van Gijs.![]()
![]()
Frenkie
inderdaad, deed het goed met De Jongquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Schone, elk jaar kritiek en staat er toch weer altijd. Prima seizoen.![]()
Ik kan er niks aan doen maar ik kan echt niet tegen het hoofd van Noa Lang
Zijn stem helpt ook niet mee trouwens![]()
Knap hoe hij zich altijd de basis in knokt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Schone, elk jaar kritiek en staat er toch weer altijd. Prima seizoen.AFCA!![]()
Werd wel kapot gespeeld door Tottenhamquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
Schone, elk jaar kritiek en staat er toch weer altijd. Prima seizoen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2019 16:58:33 ]![]()
Normale Rotterdamse aversiequote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef Heeinz het volgende:
Zijn stem helpt ook niet mee trouwensCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Dat waren er wel meer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Werd wel kapot gespeeld door Tottenham![]()
Ik zou daar alle bezoekers van het Van Gogh vertellen dat die mensen op het Museumplein allemaal in de rij staan voor de ingang en dat ze achteraan aan moeten sluiten.![]()
Rolandoquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig stond Rolando niet in de weg (lol)
.![]()
Geil wijf dat blondje die de hele tijd in beeld komt
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2019 16:59:39 ]![]()
Rolandoquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig stond Rolando niet in de weg (lol)![]()
![]()
Is ook niet het helderste licht, dus dat plaatje klopt preciesquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:58 schreef Heeinz het volgende:
Zijn stem helpt ook niet mee trouwens![]()
Bollebande[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
HUNTGOD
Pepe Reina is ook goed. Gewoon halen als derde doelman, puur voor de huldigingen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:00 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax moet Enoh kopen voor de huldigingen![]()
Fijn dat we kampioen zijn. Maar vind zo'n huldiging geen reet aan. Beetje staan kijken hoe spelers het podium opkomen.
Rondvaart was veel vetter geweest. Maar ja, daarvoor hadden we de CL moeten winnen.![]()
![]()
Tadic
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |