SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.![]()
Paul Elstakquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:34 schreef RamboDirk het volgende:
In de legioenzaal hebben ze zelfs betere dj's![]()
![]()
Wat is er anders dan nu dan bij jou?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Veel discussieren, weinig neuken.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Als ze slim is gaat ze podium niet op. Ik gok dat er aardig wat Boeeeeeeeee aankomt als ze dat doet.![]()
Die muziek is inderdaad wat beschamendquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
In welk tijdperk zitten we?
Wat een muziek![]()
![]()
Het gezicht van je moeder raakt hij wel vol.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen probleem. Je mist wel vaker iets.![]()
Mwa, ze heeft het enigszins goedgemaakt met Museumplein. Wel kuttijdstip maar toch is het vol en heeft ze gelijk gekregenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef Cattivo het volgende:
Als ze slim is gaat ze podium niet op. Ik gok dat er aardig wat Boeeeeeeeee aankomt als ze dat doet.![]()
Ze gaat speechenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef Cattivo het volgende:
![]()
Sevngod[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Sowwwwwww koekoekquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gezicht van je moeder raakt hij wel vol..![]()
Kunnen ze doe travestiet en die dikke met het baardje er niet afhalen? Wij willen Ajax muziek,
/edit nee dit is ook niet beter![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je DJ's inschakelt doe dan tenminste Ryan Marciano en Sunnery James![]()
![]()
En de loop, de loop van SiemerinkCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Jong Ajaxquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al die wisselspelers nooit gezien.![]()
BandéGodquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al die wisselspelers nooit gezien.Oh.![]()
Logisch want die worden elke week gewisseld.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb al die wisselspelers nooit gezien.![]()
Wat een held.twitter:DanielDwars twitterde op donderdag 16-05-2019 om 16:30:34Ook Max Wöber is van de partij. Is voor de huldiging van Ajax overgevlogen vanuit Sevilla. #ajax reageer retweet
.![]()
Zekers maar wij(ik) willen ajax muziekquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Karzai het volgende:
Partiiiiiiiiie![]()
niet zo zuur mensen
Het was een prachtig seizoen![]()
Keurigquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Timooon het volgende:
Wat een held.twitter:DanielDwars twitterde op donderdag 16-05-2019 om 16:30:34Ook Max Wöber is van de partij. Is voor de huldiging van Ajax overgevlogen vanuit Sevilla. #ajax reageer retweet
![]()
Kijk. Dit is feest.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Niet meer terugsturenquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Timooon het volgende:
![]()
Ik mis WöberGod.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:41 schreef Timooon het volgende:
Oh.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:42 schreef Cattivo het volgende:
Halsema zal flink boos zijn al die co2 dat de lucht in gaat.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Moet dit grappig wezen of?quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:43 schreef KingRadler het volgende:
Als Nouri maar niet komt in een rolstoel dat Zou echt verkeerd zijn.![]()
Pff jongens, alle lof voor die jongen hoor en gun hem en zijn familie alle goeds, maar ben er beetje klaar mee. Vooral omdat het elke 3 minuten genoemd wordt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |