SPOILER: voorlopige lijst met komersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de meet worden natuurlijk niet online gedeeld zonder toestemming van de personen die er op staan. Laten we dat vooraf afspreken. Dank!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zit eraan te denken om mijn net nieuwe beetje oranje-achtige jurk aan te trekken maar ligt er een beetje aan hoe snel ik naar huis kan van t werk en hoeveel tijd ik heb!quote:
Jazeker! Makkelijk!quote:
Rokeuuuhhquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jazeker! Makkelijk!Komt helemaal goed. En voor wie het binnen af en toe iets te druk is staan er zoals je weet buiten op het terrasje genoeg lekkere zitjes zodat iedereen even lekker tussendoor kan uitpuffen of roken of kletsen met elkaar etc.
Tuurlijk, je hoort er toch helemaal bij!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:15 schreef Momazie het volgende:
Ik zie mezelf nu ook in het OP lijstje staan.Was me nog helemaal niet opgevallen
Ik wist dat ik iets was vergeten!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt gisteren nog geen dress rehearsal gedaan?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:39 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik van de stress per ongeluk mijn skipak en steunkousen aantrek
Ik vertrek van Zuidquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen langs Amsterdam Zuid en Schiphol
Dat wordt dit jaar heel simpel, ik trek een willekeurige verhuisdoos open en als daar toevallig wat schone kleren in zitten doe ik die aan. Niks geen keuzestress hier.quote:
Dat doet me deugdquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hoort er toch helemaal bij!![]()
Jawel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb me niet geschoren, dat stoort niemand toch
En als daar nou bijvoorbeeld een stapel boeken in zitten? Doe je die dan aan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat wordt dit jaar heel simpel, ik trek een willekeurige verhuisdoos open en als daar toevallig wat schone kleren in zitten doe ik die aan. Niks geen keuzestress hier.
Die 3 haren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
Dat lijkt me met die snelheid niet verstandig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:23 schreef murp het volgende:
Ik ga 1830 rijden, moet ik nog iemand oppikken?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:23 schreef murp het volgende:
Ik ga 1830 rijden, moet ik nog iemand oppikken?
Broekpiesenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat lijkt me met die snelheid niet verstandig.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:
quote:
HOU OPquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:28 schreef murp het volgende:
Straks staat er een heel groot scherm met het songfestival aan
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een groot scherm met jouw user icon fullscreen. Nothing on the hand.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:28 schreef murp het volgende:
Daar is best wat mee te regelen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En als daar nou bijvoorbeeld een stapel boeken in zitten? Doe je die dan aan?
Zal wel rustig worden denk jkquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een groot scherm met jouw user icon fullscreen. Nothing on the hand.
Zeg jij het maar, je mikt op 18.00 daar toch? Ik zit op de VU en kan binnen een kwartier op het station zijnquote:
Nee hoor, misschien dat je dan eindelijk 15 lijktquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien dat je dan eindelijk 15 lijkt
Oeh, misschien herken ik je niet meerquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:28 schreef murp het volgende:
Staat voor Eindhovens Sjoel Festijn. We zien jullie zo in de Effenaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Maar vertel, wat gaat er ook alweer gebeuren vanavond? Waar gaat dat ESF over?
He kak ik moet dus naar Eindhovenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat voor Eindhovens Sjoel Festijn. We zien jullie zo in de Effenaar.
Oh, ik lees dit nu pas, ik wacht nog wel evenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
16:49, maar ik weet niet 100% zeker of ik die wel heb aangezien ik vanuit m'n werk kom en het dan ook afhankelijk is welke bus ik naar het station heb ofzo. Zijn verschillende opties die allemaal rond 18u aankomen
Ja heb wel oranje Amsterdam petje mee..quote:
Ja zo zit eigenlijk iedereen aan het begin, van “hoort die bij FOK! of niet? Durf geen hoi te zeggen”quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zijn jullie de enigen in de kroeg?
Want hoe herken ik jullie?
nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, #mononiem gaat nu stik jaloers zijn, want ik zit met @:moira. in de trein
Ik ben hier ook een beetje bang voorquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zo zit eigenlijk iedereen aan het begin, van “hoort die bij FOK! of niet? Durf geen hoi te zeggen”
quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja zo zit eigenlijk iedereen aan het begin, van “hoort die bij FOK! of niet? Durf geen hoi te zeggen”
Zenuwen breken me nu al uit hier.quote:
nou ja.. 17.48. Zo super is deze trein nou ook weer nietquote:
Eerste 5 minuten zijn altijd awkward, maar daarna is het of je elkaar al jaren kentquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zenuwen breken me nu al uit hier.
Komt goedquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee ga zo in de tramquote:Op donderdag 16 mei 2019 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zit je ook in metro E richting Slinge?
Heb weleens eerder meets gehad, maar daar wist je dat iedereen fokker was.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eerste 5 minuten zijn altijd awkward, maar daarna is het of je elkaar al jaren kent
Gelukkig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt goedTis heel klein. Als je binnenkomt en vragend kijkt komen we je redden
Duurt lang.quote:
Je staat er al een tijdje?quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:06 schreef murp het volgende:
[..]
Moeten we dat ook doen?
Zijn de gordijnen dicht?
Jij juicht toch voor Jan als commentator?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:06 schreef murp het volgende:
[..]
Moeten we dat ook doen?
Zijn de gordijnen dicht?
oja, die is er ook nogquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij juicht toch voor Jan als commentator?
Ja. Tenzij iemand weer de stekker uit de commentaar verbinding trektquote:
Dan kan het feest beginnenquote:
Ja vorige keer ging je ook naar je schoonvader en toen kwam je daar niet meer wegquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:05 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ga over een half uurtje 3, 3 kwartier rijden. Ligt eraan wanneer mn schoonvader klaar is met praten
Jullie hebben het verdiend!quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:34 schreef Greys het volgende:
Dankjewel lieve @:GeorgeM voor dit initiatief en aan @:ijs_beer voor het organiseren en aan alle lieve mensen die meededen aan dit kado!![]()
![]()
Namens Cee en moi.
[ afbeelding ]
Moemoequote:Op donderdag 16 mei 2019 18:07 schreef moemoe het volgende:
Veeeeel plezier voor een ieder die naar de meet gaat of er zelfs al is!!
![]()
.
Ik zit nu in de autoquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja vorige keer ging je ook naar je schoonvader en toen kwam je daar niet meer weg
Maar zinin
Wat leuk, wat is het precies?quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:34 schreef Greys het volgende:
Dankjewel lieve @:GeorgeM voor dit initiatief en aan @:ijs_beer voor het organiseren en aan alle lieve mensen die meededen aan dit kado!![]()
![]()
Namens Cee en moi.
[ afbeelding ]
Jullie zijn echt de allertofste liefste mensenquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Namens Cee en moi.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Namens Cee en moi.
[ afbeelding ]
Toppersquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Namens Cee en moi.
[ afbeelding ]
Nouja, het is dat er nog geld over was voor jou hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie zijn echt de allertofste liefste mensen![]()
![]()
![]()
We’re not worthy. Ja, Greys misschien maar ik niet.
Stelletje lekkere gekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Echt superlief dat ik meedeed. Extra lief. Dit verdient dingen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie zijn echt de allertofste liefste mensen![]()
![]()
![]()
Graag gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Namens Cee en moi.
[ afbeelding ]
Het is jullie zoooo gegundquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Namens Cee en moi.
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel gekkie. Jouw posts hebben me al een paar pakken Tena Lady’s gekostquote:Op donderdag 16 mei 2019 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 18:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Zit van alles in en ik hoor het binnenin tikken.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt superlief dat ik meedeed. Extra lief. Dit verdient dingen.
Ik ben trouwens ook bijna onderweg. Alleen niet naar de meet.
Ik houd dit nog precies tien minuten volquote:
Extra openbaar bedankje voor jou voor het toffe idee en de PM’squote:Op donderdag 16 mei 2019 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Jullie hebben er zoveel werk, energie en bloed, zweet en tranen in zitten. Dat moest even beloond worden, vond ik.
Dik verdiend![]()
HEEL VEEL PLEZIER DAAR![]()
Wat een kutavond voor jouquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik houd dit nog precies tien minuten vol
Aaaw dankquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Extra openbaar bedankje voor jou voor het toffe idee en de PM’s
Ik ga het morgen even allemaal uitgebreid beschrijven en op de foto zetten en posten!quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even allemaal uitgebreid beschrijven en op de foto zetten en posten!
We moeten nu ff heel snel eten omdat de volgende groep zo moet eten. Chaosssss
quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Jullie hebben er zoveel werk, energie en bloed, zweet en tranen in zitten. Dat moest even beloond worden, vond ik.
Dik verdiend![]()
HEEL VEEL PLEZIER DAAR![]()
Haha je bent weer lekker spastisch jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even allemaal uitgebreid beschrijven en op de foto zetten en posten!
We moeten nu ff heel snel eten omdat de volgende groep zo moet eten. Chaosssss
Hey mot je klappequote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben kwartier later omdat ik dom ben en niet het verschil tussen tram en metro weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |