SPOILER: voorlopige lijst met komersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de meet worden natuurlijk niet online gedeeld zonder toestemming van de personen die er op staan. Laten we dat vooraf afspreken. Dank!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zit eraan te denken om mijn net nieuwe beetje oranje-achtige jurk aan te trekken maar ligt er een beetje aan hoe snel ik naar huis kan van t werk en hoeveel tijd ik heb!quote:
Jazeker! Makkelijk!quote:
Rokeuuuhhquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jazeker! Makkelijk!Komt helemaal goed. En voor wie het binnen af en toe iets te druk is staan er zoals je weet buiten op het terrasje genoeg lekkere zitjes zodat iedereen even lekker tussendoor kan uitpuffen of roken of kletsen met elkaar etc.
Tuurlijk, je hoort er toch helemaal bij!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:15 schreef Momazie het volgende:
Ik zie mezelf nu ook in het OP lijstje staan.Was me nog helemaal niet opgevallen
Ik wist dat ik iets was vergeten!quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Je hebt gisteren nog geen dress rehearsal gedaan?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:39 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik van de stress per ongeluk mijn skipak en steunkousen aantrek
Ik vertrek van Zuidquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen langs Amsterdam Zuid en Schiphol
Dat wordt dit jaar heel simpel, ik trek een willekeurige verhuisdoos open en als daar toevallig wat schone kleren in zitten doe ik die aan. Niks geen keuzestress hier.quote:
Dat doet me deugdquote:Op donderdag 16 mei 2019 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hoort er toch helemaal bij!![]()
Jawel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb me niet geschoren, dat stoort niemand toch
En als daar nou bijvoorbeeld een stapel boeken in zitten? Doe je die dan aan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 13:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat wordt dit jaar heel simpel, ik trek een willekeurige verhuisdoos open en als daar toevallig wat schone kleren in zitten doe ik die aan. Niks geen keuzestress hier.
Die 3 haren?quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
Dat lijkt me met die snelheid niet verstandig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:23 schreef murp het volgende:
Ik ga 1830 rijden, moet ik nog iemand oppikken?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:23 schreef murp het volgende:
Ik ga 1830 rijden, moet ik nog iemand oppikken?
Broekpiesenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat lijkt me met die snelheid niet verstandig.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:
quote:
HOU OPquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:28 schreef murp het volgende:
Straks staat er een heel groot scherm met het songfestival aan
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een groot scherm met jouw user icon fullscreen. Nothing on the hand.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:28 schreef murp het volgende:
Daar is best wat mee te regelen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En als daar nou bijvoorbeeld een stapel boeken in zitten? Doe je die dan aan?
Zal wel rustig worden denk jkquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen een groot scherm met jouw user icon fullscreen. Nothing on the hand.
Zeg jij het maar, je mikt op 18.00 daar toch? Ik zit op de VU en kan binnen een kwartier op het station zijnquote:
Nee hoor, misschien dat je dan eindelijk 15 lijktquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, misschien dat je dan eindelijk 15 lijkt
Oeh, misschien herken ik je niet meerquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:28 schreef murp het volgende:
Staat voor Eindhovens Sjoel Festijn. We zien jullie zo in de Effenaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Maar vertel, wat gaat er ook alweer gebeuren vanavond? Waar gaat dat ESF over?
He kak ik moet dus naar Eindhovenquote:Op donderdag 16 mei 2019 14:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat voor Eindhovens Sjoel Festijn. We zien jullie zo in de Effenaar.
Oh, ik lees dit nu pas, ik wacht nog wel evenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
16:49, maar ik weet niet 100% zeker of ik die wel heb aangezien ik vanuit m'n werk kom en het dan ook afhankelijk is welke bus ik naar het station heb ofzo. Zijn verschillende opties die allemaal rond 18u aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |