Prima ondertitel weerquote:Op maandag 20 mei 2019 10:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In al mijn naïviteit dacht ik dat we deze week een nieuwe TD aan het roer hadden.
Die lampekap moeten ze ook van de buis halen. Loopt constant uit zijn nek te lullen om maar wat "nieuws" te brengen.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Die Valentijn Driessen is wel een stokertje met gevoel voor drama, rondom Ajax liep hij ook constant te janken dat er intern van alles aan de hand was en men van Ten Hag af wilde en god mag weten wat voor ellende hij verzon.
Laat ze maar lekker de tijd nemen ene en goed concept bedenken met de juiste mensen dan zomaar iemand aanstellen
Als je dat rijtje namen ziet die niet wilden komen, dan lijkt me niet dat ze een specifiek iemand zoeken ..quote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Die Valentijn Driessen is wel een stokertje met gevoel voor drama, rondom Ajax liep hij ook constant te janken dat er intern van alles aan de hand was en men van Ten Hag af wilde en god mag weten wat voor ellende hij verzon.
Laat ze maar lekker de tijd nemen ene en goed concept bedenken met de juiste mensen dan zomaar iemand aanstellen
Zou er niet al teveel waarde aan hechten. Die Valentijn is minstens zo'n grote fantast als Krabby.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als je dat rijtje namen ziet niet wilden komen, dan lijkt me niet dat ze een specifiek iemand zoeken ..
misschien veel maar niet alles natuurlijk, De Jong wilde niet van Van Geel af, dat is hem opgedragen door die nieuwe President Commissaris, leuke binnenkomer maar die heeft dat echt onderschat.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou er niet al teveel waarde aan hechten. Die Valentijn is minstens zo'n grote fantast als Krabby.
Al die dramatische headlines van de afgelopen week zijn aan hem te relateren.
-Wanorde binnen de club
-Vechtorgansatie
-Machtsstrijd vol aan de gang
-Ontbreekt compleet aan visie
-5 kandidaten die al nee hebben gezegd (terwijl Ferry de Haan in april nog aangaf niet benadert te zijn maar het eer zou vinden)
Allemaal zo uit Valentijn zijn dikke jodenduim gezogen.
Het is op zich een logisch gevolg omdat het geluid Van Geel te dumpen primair door een mutatie in de RvC kwam.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien veel maar niet alles natuurlijk, De Jong wilde niet van Van Geel af, dat is hem opgedragen door die nieuwe President Commissaris, leuke binnenkomer maar die heeft dat echt onderschat.
het is ook niet onbegrijpelijk dat ze wat aan Van Geel wilden doen maar is toch een geval van onderschatting van de situatiequote:Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is op zich een logisch gevolg omdat het geluid Van Geel te dumpen primair door een mutatie in de RvC kwam.
Toon van Bodegom is juist om die reden toegetreden sentimenten breed binnen de club door te lichten, terwijl zijn voorganger blind achter Van Geel aanhuppelde.
Maar zelfs of hij direct verantwoordelijk zou zijn voor het vertrekken van Van Geel blijft ook weer een verhaal dat primair door Krabby de wereld in geholpen is.
Het lijkt al met al wel erg aannemelijk gezien zijn aanstelling 1 maart, en het opstappen van Martin 3 weken later,. Terwijl hij 2 weken daarvoor nog bij De Tafel van Kees zat te oreren over de steun die hij kreeg binnen Feyenoord.
Lijkt een beetje op de situatie destijds met Beenhakker (mocht Gudde trouwens ook gewoon blijven zitten) alleen dit keer heeft men besloten het intern af te handelen en zonder moddergooien over en weer.
Maak van onbegrijpelijk gerust onvermijdelijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook niet onbegrijpelijk dat ze wat aan Van Geel wilden doen maar is toch een geval van onderschatting van de situatie
hoezo netjes opgelost? Je zit nu zonder td dus opgelost is het sowieso nietquote:Op maandag 20 mei 2019 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak van onbegrijpelijk gerust onvermijdelijk.
Hebben ze op zich nog netjes opgelost zo. Maar ja de pers moet ook wat te schrijven hebben natuurlijk.
Heb het over het onvermijdelijke vertrek van Van Geel. Die nieuwe TD komt er heus wel. Doet men ook enorm dramatisch over.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo netjes opgelost? Je zit nu zonder td dus opgelost is het sowieso niet
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet erg handig zou zijn als we nu over een TD zouden beschikken?
Over een paar weken begint Japie al.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.
Als we dan nog een paar weken moeten wachten soit.
Dit duurt allemaal veel te lang.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.
Meestal zo 5-10 juni toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Eerste oefenwedstrijd is 29 juni, iemand een idee wanneer dan de eerste training is? Kon dat nergens vinden.
Vorig jaar iets later: Maandag 25 juni - Eerste openbare training (14:30 uur).quote:
Heeft niks weloverwogen beslissing te maken. Niemand wilt de job.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ook een WK jaar waardoor het seizoen later begonquote:Op maandag 20 mei 2019 14:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vorig jaar iets later: Maandag 25 juni - Eerste openbare training (14:30 uur).
Maar ja, nieuwe trainer, nieuwe wensen misschien.
al die gegadigden bellen even met Martin en trekken zich dan terug, het is denk ik wachten op het vertrek van Jan de Jong want als de directeur al onder curatelen staat is het niet echt aantrekkelijk om te beginnenquote:
Als ze de Jong weg willen sturen mogen ze daar ook wel mee opschieten.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
al die gegadigden bellen even met Martin en trekken zich dan terug, het is denk ik wachten op het vertrek van Jan de Jong want als de directeur al onder curatelen staat is het niet echt aantrekkelijk om te beginnen
zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijkquote:Op maandag 20 mei 2019 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze de Jong weg willen sturen mogen ze daar ook wel mee opschieten.
Waarom? Als het daadwerkelijk zo gegaan is dus onvrijwillig heeft hij Martin persoonlijk op kantoor moeten roepen en ontslagen.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijk
Heeft hij nooit gehad. Meelopertje van vGeel en die is hij nu kwijt.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijk
dan ben je de boodschapper en niet de beleidsbepalerquote:Op maandag 20 mei 2019 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom? Als het daadwerkelijk zo gegaan is dus onvrijwillig heeft hij Martin persoonlijk op kantoor moeten roepen en ontslagen.
Vind die De Jong maar een eikeltje en in bijvoorbeeld de stadiondiscussie komt hij ook niet sterk naar voren.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan ben je de boodschapper en niet de beleidsbepaler
twitter:Feyenoordjeugdv twitterde op maandag 20-05-2019 om 17:54:02Om veiligheidsredenen is er een grote kans dat de kampioenswedstrijd tussen Ajax O19 en Feyenoord O19 in een stadion wordt gespeeld. Mogelijk wordt er gekozen voor het stadion van Volendam. #Feyenoord reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
twitter:Feyenoordjeugdv twitterde op maandag 20-05-2019 om 17:54:02Om veiligheidsredenen is er een grote kans dat de kampioenswedstrijd tussen Ajax O19 en Feyenoord O19 in een stadion wordt gespeeld. Mogelijk wordt er gekozen voor het stadion van Volendam. #Feyenoord reageer retweet
Moeten ze het niet gewoon over 2 wedstrijden doen?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
The Lordquote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)vontuur-in-schotland
Nelom is beschikbaar jongens.
Heeft daar dus maar 3 wedstrijden gespeeld. Verbaast me eigenlijk niet. Deze speler is profvoetballer, maar hij wekt de indruk dat hij voetbal niet eens leuk vindt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dat laatste is dan wel weer een beetje overdreven. Maar inderdaad, Jan de Jong is een flapdrol. Had van iemand van de NOS wel wat meer transparantie en een betere communicatie verwacht. Maar alstie al in de media verschijnt looptie een beetje popie-jopie te doen. Ongekend ook hoe hij onze club te grabbel gooit. Als zelfs de td's van Excelsior en Willem II al niet willen komen. En iedereen die nu benaderd wordt weet ook dat hij 6e(!) keuze isquote:Op maandag 20 mei 2019 21:00 schreef Oldground het volgende:
Vind Jan de Jong echt een verschrikkelijke directeur. Laat zich nooit zien, niemand weet wat hij wil of doet en wanneer hij eens 'verplicht' in openbaarheid verschijnt, zet hij zichzelf compleet voor schut.
Hiermee vergeleken was Gudde een verademing.
Buitenkansje.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
wordt allemaal wel heel serieus genomen dat kindervoetbalquote:Op maandag 20 mei 2019 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was eens bij finale PSVO19 vs Feyenoord in het Heracles stadion. Onder begeleiding ME het stadion uit
#alweereenprijsquote:Aanvoerders van de Eredivisieclubs hebben het veld van De Kuip voor het zesde jaar op rij verkozen tot beste van Nederland. De grasmat kreeg opvallend vaak de maximale score van 5 punten, wat leidde tot een gemiddelde van 4,94. Grasmeester Erwin Beltman ontvangt binnenkort de schaal uit handen van spelersvakbond VVCS.
De VVCS ontvangt na iedere speelronde een bericht van de aanvoerders van de uitspelende clubs, waarin zij kenbaar maken hoe tevreden zij zijn over de grasmat waarop zij speelden. De waardering kan uiteenlopen van 1 (slecht) tot en met 5 (topveld).
Het veld in De Kuip heeft dit seizoen het gehele jaar fier bovenaan gestaan en behaalde dus een gemiddelde score van 4,94. Vorig jaar eindigde De Kuip nog bovenaan het klassement met een gemiddeld cijfer van 4,8. Dit jaar is het stadion in staat gebleken het cijfer wederom te verbeteren.
De Kuip laat de concurrentie ruimschoots achter zich. De velden van Ajax en PSV eindigden met een gelijke gemiddelde score van 4,35 op de gedeelde tweede plaats in de veldencompetitie. De kunstgrasvelden vormen traditioneel de staart van de ranglijst. Promovendus FC Emmen is als laatste geëindigd.
Weet je ook waarom ze er uitstappen? Dat is dan meteen het antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Lees net dat Vitesse uit de voetbalpiramide stapt met hun Jong. Zou mooi zijn als we die plek kunnen pakken. Maar dat kan zeker niet?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je ook waarom ze er uitstappen? Dat is dan meteen het antwoord op je vraag.
Dat is geen antwoord op zijn vraag, toch?quote:Volgens technisch directeur Mo Allach is het voor de Arnhemmers minder aantrekkelijk geworden om deel te nemen aan de voetbalpiramide. “Het wordt steeds lastiger om spelers van het eerste elftal speeltijd te bieden bij Jong Vitesse”, zegt hij op de clubwebsite. “Ook speelt het financiële aspect mee. We zitten in een fase waarin we als club financieel beter in balans moeten komen. Het hebben van een beloftenteam in de voetbalpiramide brengt aanzienlijk meer kosten met zich mee.”
Dus, nee, het lijkt er niet op dat Feyenoord aanspraak kan maken op die licentie van Jong Vitesse.quote:Momenteel bezet Jong Vitesse de negende plek in de Tweede Divisie, nadat het vorig seizoen kampioen van de Derde Divisie zondag werd. Door het wegvallen van hun plek is Jong Sparta zeker van een extra jaar in de Tweede Divisie. Zeer waarschijnlijk wordt Jong FC Volendam het andere beloftenteam in die competitie. Die twee clubs blijven, samen met Hoofdklasser Jong FC Den Bosch, voorlopig als enigen over in de voetbalpiramide. Onlangs besloot ook FC Groningen hun beloften na dit seizoen terug te trekken om dezelfde redenen als Vitesse.
Ok van wat ik eerder gelezen heb had het te maken met die 021-competitie waar de KNVB mee bezig is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen antwoord op zijn vraag, toch?
Komt Feyenoord wel heel goed uit eigenlijkquote:Nijkamp verwacht dat de beloftencompetitie komt te vervallen. Een club als FC Groningen heeft hier al op geanticipeerd, door het beloftenteam terug te trekken uit de Derde Divisie. Vitesse zou hetzelfde overwegen.
https://www.vi.nl/nieuws/nieuwe-onder-21-competitie-in-de-maak
Ik vind het wel apart, want Van Geel pakte toch heel groots uit met een soortgelijk plan ter vervangen van de piramide en werd overal uitgelachen. Of was dat weer een andere competitie waar hij mee bezig was?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok van wat ik eerder gelezen heb had het te maken met die 021-competitie waar de KNVB mee bezig is.
[..]
Komt Feyenoord wel heel goed uit eigenlijk
Dat had meer met het momentum te maken. Het was zo enorm obvious dat hij alleen met die suggestie kwam omdat (door zijn toedoen) Feyenoord de boot compleet had gemist met de voetbalpiramide.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart, want Van Geel pakte toch heel groots uit met een soortgelijk plan ter vervangen van de piramide en werd overal uitgelachen. Of was dat weer een andere competitie waar hij mee bezig was?
Edit: dat was een O23 competitie lees ik nu.
Je verwacht dat onze scouting met 4 onbekende versterkingen op de proppen komt?quote:
Ze hebben toch, wellicht op Janssen na (maar die kunnen we toch niet kopen), helemaal geen restwaarde meer joh. Dat moet Feyenoord niet meer willen. Staat ook alleen jeugd in de weg.quote:
Ik zou hooguit Janmaat nog wel toejuichenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben toch, wellicht op Janssen na (maar die kunnen we toch niet kopen), helemaal geen restwaarde meer joh. Dat moet Feyenoord niet meer willen. Staat ook alleen jeugd in de weg.
Kokcu is goed genoeg voor de basis. Verder staan er geen jeugdspelers klaar om de basis te versterken, dus welke spelers zouden zij in de weg moeten staan dan? Het is toch juist goed voor die jonge talenten om te trainen met goede spelers en zich daaraan op te trekken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben toch, wellicht op Janssen na (maar die kunnen we toch niet kopen), helemaal geen restwaarde meer joh. Dat moet Feyenoord niet meer willen. Staat ook alleen jeugd in de weg.
Omdat het je op langere termijn niets oplevert. Feyenoord moet leren denken in waardecreatie. Spelers op het veld zetten die je met 2-3 jaar weer kan verkopen. Deze spelers zijn allerminst een zekerheid op sportief succes en gaan jongere spelers in de weg zitten.quote:
Het gaat om het grotere beeld, Feyenoord komt altijd aankakken met uitgerangeerde dertigers ipv jeugdige talenten. En als je jeugd niet goed genoeg, probeer dan op z'n minst wel jonge talentvolle spelers aan te trekken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kokcu is goed genoeg voor de basis. Verder staan er geen jeugdspelers klaar om de basis te versterken, dus welke spelers zouden zij in de weg moeten staan dan? Het is toch juist goed voor die jonge talenten om te trainen met goede spelers en zich daaraan op te trekken?
Die zijn vaak niet transfervrij. Janmaat, Elia en Janssen zijn dat trouwens ook niet dus ik begrijp niet helemaal waarom het AD die noemt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:31 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het gaat om het grotere beeld, Feyenoord komt altijd aankakken met uitgerangeerde dertigers ipv jeugdige talenten. En als je jeugd niet goed genoeg, probeer dan op z'n minst wel jonge talentvolle spelers aan te trekken.
Horror zegquote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die zijn vaak niet transfervrij. Janmaat, Elia en Janssen zijn dat trouwens ook niet dus ik begrijp niet helemaal waarom het AD die noemt.
En je kunt het toch best combineren? Ervaren spelers met jonge talenten:
Bijlow
Janmaat - St. Juste - Geertruida - Haps
Burger(Maher) - Fer
Kokcu
Berghuis - Janssen - Elia
Prima team.
Bijlow en Burger zijn nog helemaal geen eerste elftalspelers. Fer is uitgerangeerde middelmaat die altijd blessures heeft en aan Janssen wil ik al helemaal geen woorden vuil maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
De selectie die we nu hebben, dat is horror.
Bijlow en Vermeer ontlopen elkaar niet zoveel. Burger is inderdaad een gokje. Fer was aanvoerder bij Swansea en is pas 29. Janssen is voor Eredivisiebegrippen top. En volgens mij heeft dat kampioenschap bij Elia zoveel indruk gemaakt dat zijn drive aardig hoog zal zijn om dat nog een keer mee te maken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijlow en Burger zijn nog helemaal geen eerste elftalspelers. Fer is uitgerangeerde middelmaat die altijd blessures heeft en aan Janssen wil ik al helemaal geen woorden vuil maken.
Elia moet je toch ook gewoon niet nog een keer aan willen beginnen man.
Pas 29quote:Op woensdag 22 mei 2019 00:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bijlow en Vermeer ontlopen elkaar niet zoveel. Burger is inderdaad een gokje. Fer was aanvoerder bij Swansea en is pas 29. Janssen is voor Eredivisiebegrippen top. En volgens mij heeft dat kampioenschap bij Elia zoveel indruk gemaakt dat zijn drive aardig hoog zal zijn om dat nog een keer mee te maken.
De cijfers van Elia verschillen ook niet veel met die van Larsson. Elia 9 om 8 in zijn beste seizoen en Larsson dit jaar 7 om 8 (goals, assists). Larsson heeft wel meer gespeeld, maar ik denk dat er nog meer in zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zou Janmaat wel willen, Fer twijfel ik over, geen idee of dat beter is geworden dan toen hij in Nederland speelde. Janssen, tja. Gratis als backup prima, en wie weet, als ie net zo'n seizoen heeft als zijn laatste bij AZ is ie beter dan Jorgensen.
Elia zit ik dan weer totaal niet op te wachten, kan me niet voorstellen dat hij nog dezelfde drive en explosiviteit heeft als in zijn eerdere 2 jaartjes hier.
Hier ga je weer keurig 3e worden op 15+ punten achterstand. Maar wat belangrijker is, je creëert amper kapitaal op het veld met al die oude spelers. (En Janssen is huur?) Tevens kan Burger er niks van dus die zou ik sowieso geen basis laten spelen een heel seizoen. Heeft ook nog maar een paar minuten in de eredivisie gespeeld toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die zijn vaak niet transfervrij. Janmaat, Elia en Janssen zijn dat trouwens ook niet dus ik begrijp niet helemaal waarom het AD die noemt.
En je kunt het toch best combineren? Ervaren spelers met jonge talenten:
Bijlow
Janmaat - St. Juste - Geertruida - Haps
Burger(Maher) - Fer
Kokcu
Berghuis - Janssen - Elia
Prima team.
Wat een kinderlijke opzet van een artikel zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/het(...)van-robin-van-persie
MKrabby heeft weer zitten tellen. Het is echt grappig hoeveel van zijn pro artikelen die opzet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel voorstander van zo'n Janmaat, dat blijft toch een beetje een probleempositie bij Feyenoord sinds Karsdorp zijn vertrek. Hiermee kun je St. Juste weer centraal positioneren, daar ligt denk ik toch zijn kracht uiteindelijk, hij mist denk ik een beetje finesse die van een back gevraagd wordt op gebied van passing en voorzetten (al lijkt Feyenoord al 10 jaar niet meer aan voorzetten te doen).quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier ga je weer keurig 3e worden op 15+ punten achterstand. Maar wat belangrijker is, je creëert amper kapitaal op het veld met al die oude spelers. (En Janssen is huur?) Tevens kan Burger er niks van dus die zou ik sowieso geen basis laten spelen een heel seizoen. Heeft ook nog maar een paar minuten in de eredivisie gespeeld toch?
Ben bang dat ze geen keus hebben want er schijnt amper geld te zijn voor aankopen (wel in het salarishuis) .quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier ga je weer keurig 3e worden op 15+ punten achterstand. Maar wat belangrijker is, je creëert amper kapitaal op het veld met al die oude spelers. (En Janssen is huur?) Tevens kan Burger er niks van dus die zou ik sowieso geen basis laten spelen een heel seizoen. Heeft ook nog maar een paar minuten in de eredivisie gespeeld toch?
Janmmaat zou ik ook wel doen ja. Heeft het prima gedaan bij Watford en is ook nog 'maar' 29.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben wel voorstander van zo'n Janmaat, dat blijft toch een beetje een probleempositie bij Feyenoord sinds Karsdorp zijn vertrek. Hiermee kun je St. Juste weer centraal positioneren, daar ligt denk ik toch zijn kracht uiteindelijk, hij mist denk ik een beetje finesse die van een back gevraagd wordt op gebied van passing en voorzetten (al lijkt Feyenoord al 10 jaar niet meer aan voorzetten te doen).
De rest is gewoon gokken, Elia gaat in de weg staan van een andere speler en is niks meer waard. Toch had hij in dat kampioensjaar ook een hele belangrijke rol als persoonlijkheid. Ik denk wel dat het een gozer is waar je wat aan hebt ook om te behouden voor de club als jeugdtrainer ofzo, maar dan moet er een duidelijk idee achter zitten welke rol hij gaat bekleden.
Fer die fit is altijd doen CVM is sinds El Ahmadi ook een probleempositie, helaas is hij constant geblesseerd.
Janssen, ik begrijp dat gehype van Janssen niet. Die heeft 3 jaar rondjes gelopen op het trainingsveld bij Spurs.
Van welk geld wil jij die aankopen doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:41 schreef fetX het volgende:
Doe maar even wat aankopen![]()
Bijlow
aankoop - St Juste - aankoop - Haps
aankoop
Kokcu - Toornstra/Ayoub
Berghuis - Jorgensen - Larsson
Op het middenveld zou ik Maher wel toejuichen. Kokcu/Maher genot. Verdediging is wel echt een zorgenkindje. Geertruida zou ik dit seizoen wel veel speeltijd geven, maar weet niet of hij klaar is voor basis.
Ik betwijfel het. Hij was/is toch vooral een speler die het van zijn kracht moet hebben. Dat zal na zijn vele blessures en ook ouder worden er niet beter op worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:38 schreef PIETR het volgende:
Fer zal in Engeland heus wel beter zijn geworden toch?
Zo oud istie nog niet. En fysiek sterke spelers heb je ook gewoon nodig. Duels winnen en het balletje dan inleveren bij Kokcu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:40 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Hij was/is toch vooral een speler die het van zijn kracht moet hebben. Dat zal na zijn vele blessures en ook ouder worden er niet beter op worden.
Als je Maher transfervrij haalt kun je de overige twee aankopen doen van het geld van Vilhena. Dat moet best te doen zijn als je hem tenminste niet voor een appel en een ei laat gaan. Lijkt me geen onmogelijke opdracht.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van welk geld wil jij die aankopen doen?
Goed nieuws. Geen Namli en wellicht Maher. Al verwacht ik eigenlijk dat hij ook voor het buitenland kiest.quote:Adam Maher heeft voor aankomend seizoen diverse opties. De 26-jarige middenvelder kon ook een nieuw contract tekenen bij AZ, maar heeft de Alkmaarders vandaag laten weten niet in te gaan op de aanbieding en deze zomer voor een nieuwe club te kiezen.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. De toekomst van Maher is nog onduidelijk. Volgens de laatste geruchten heeft onder meer Feyenoord belangstelling in de middenvelder. Een stap naar het buitenland is ook een serieuze optie.
Feyenoord kan de 24-jarige Younes Namli zo goed als zeker vergeten. De middenvelder van PEC Zwolle is momenteel in Rusland om te praten met FK Krasnodar. Hij kan daar een contract tekenen voor meerdere jaren.
Mensen zijn alweer vergeten dat het kampioenselftal zowat alleen maar uit fysieke spelers bestond.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo oud istie nog niet. En fysiek sterke spelers heb je ook gewoon nodig. Duels winnen en het balletje dan inleveren bij Kokcu.
Wel vreemd van Maher. De enige andere club die hoger staat dan AZ is Feyenoord, en ik kan me niet indenken dat PSV of Ajax interesse heeft. En ik kan me ook niet indenken dat Maher een stap naar een lagere geklasseerde club wil maken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed nieuws. Geen Namli en wellicht Maher. Al verwacht ik eigenlijk dat hij ook voor het buitenland kiest.
Kan toch ook een buitenlandse club worden voor hem?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wel vreemd van Maher. De enige andere club die hoger staat dan AZ is Feyenoord, en ik kan me niet indenken dat PSV of Ajax interesse heeft. En ik kan me ook niet indenken dat Maher een stap naar een lagere geklasseerde club wil maken.
Dus eigenlijk verwacht ik dat Maher al rond is met Feyenoord.
Ja, dat kan uiteraard wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:36 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Kan toch ook een buitenlandse club worden voor hem?
Als je kijkt naar zijn 'gespeelde-wedstrijden-statistieken' dan is dat best oke toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:43 schreef Elan het volgende:
https://www.transfermarkt.nl/leroy-fer/verletzungen/spieler/63342
De afgelopen 2 seizoenen dus bijna 40 wedstrijden gemist en op het moment van schrijven nog steeds geblesseerd. Moet je toch niet als sterkhouder willen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |