De cijfers van Elia verschillen ook niet veel met die van Larsson. Elia 9 om 8 in zijn beste seizoen en Larsson dit jaar 7 om 8 (goals, assists). Larsson heeft wel meer gespeeld, maar ik denk dat er nog meer in zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zou Janmaat wel willen, Fer twijfel ik over, geen idee of dat beter is geworden dan toen hij in Nederland speelde. Janssen, tja. Gratis als backup prima, en wie weet, als ie net zo'n seizoen heeft als zijn laatste bij AZ is ie beter dan Jorgensen.
Elia zit ik dan weer totaal niet op te wachten, kan me niet voorstellen dat hij nog dezelfde drive en explosiviteit heeft als in zijn eerdere 2 jaartjes hier.
Hier ga je weer keurig 3e worden op 15+ punten achterstand. Maar wat belangrijker is, je creëert amper kapitaal op het veld met al die oude spelers. (En Janssen is huur?) Tevens kan Burger er niks van dus die zou ik sowieso geen basis laten spelen een heel seizoen. Heeft ook nog maar een paar minuten in de eredivisie gespeeld toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 23:37 schreef PIETR het volgende:
[..]
Die zijn vaak niet transfervrij. Janmaat, Elia en Janssen zijn dat trouwens ook niet dus ik begrijp niet helemaal waarom het AD die noemt.
En je kunt het toch best combineren? Ervaren spelers met jonge talenten:
Bijlow
Janmaat - St. Juste - Geertruida - Haps
Burger(Maher) - Fer
Kokcu
Berghuis - Janssen - Elia
Prima team.
Wat een kinderlijke opzet van een artikel zeg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/het(...)van-robin-van-persie
MKrabby heeft weer zitten tellen. Het is echt grappig hoeveel van zijn pro artikelen die opzet hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel voorstander van zo'n Janmaat, dat blijft toch een beetje een probleempositie bij Feyenoord sinds Karsdorp zijn vertrek. Hiermee kun je St. Juste weer centraal positioneren, daar ligt denk ik toch zijn kracht uiteindelijk, hij mist denk ik een beetje finesse die van een back gevraagd wordt op gebied van passing en voorzetten (al lijkt Feyenoord al 10 jaar niet meer aan voorzetten te doen).quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier ga je weer keurig 3e worden op 15+ punten achterstand. Maar wat belangrijker is, je creëert amper kapitaal op het veld met al die oude spelers. (En Janssen is huur?) Tevens kan Burger er niks van dus die zou ik sowieso geen basis laten spelen een heel seizoen. Heeft ook nog maar een paar minuten in de eredivisie gespeeld toch?
Ben bang dat ze geen keus hebben want er schijnt amper geld te zijn voor aankopen (wel in het salarishuis) .quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier ga je weer keurig 3e worden op 15+ punten achterstand. Maar wat belangrijker is, je creëert amper kapitaal op het veld met al die oude spelers. (En Janssen is huur?) Tevens kan Burger er niks van dus die zou ik sowieso geen basis laten spelen een heel seizoen. Heeft ook nog maar een paar minuten in de eredivisie gespeeld toch?
Janmmaat zou ik ook wel doen ja. Heeft het prima gedaan bij Watford en is ook nog 'maar' 29.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben wel voorstander van zo'n Janmaat, dat blijft toch een beetje een probleempositie bij Feyenoord sinds Karsdorp zijn vertrek. Hiermee kun je St. Juste weer centraal positioneren, daar ligt denk ik toch zijn kracht uiteindelijk, hij mist denk ik een beetje finesse die van een back gevraagd wordt op gebied van passing en voorzetten (al lijkt Feyenoord al 10 jaar niet meer aan voorzetten te doen).
De rest is gewoon gokken, Elia gaat in de weg staan van een andere speler en is niks meer waard. Toch had hij in dat kampioensjaar ook een hele belangrijke rol als persoonlijkheid. Ik denk wel dat het een gozer is waar je wat aan hebt ook om te behouden voor de club als jeugdtrainer ofzo, maar dan moet er een duidelijk idee achter zitten welke rol hij gaat bekleden.
Fer die fit is altijd doen CVM is sinds El Ahmadi ook een probleempositie, helaas is hij constant geblesseerd.
Janssen, ik begrijp dat gehype van Janssen niet. Die heeft 3 jaar rondjes gelopen op het trainingsveld bij Spurs.
Van welk geld wil jij die aankopen doen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:41 schreef fetX het volgende:
Doe maar even wat aankopen![]()
Bijlow
aankoop - St Juste - aankoop - Haps
aankoop
Kokcu - Toornstra/Ayoub
Berghuis - Jorgensen - Larsson
Op het middenveld zou ik Maher wel toejuichen. Kokcu/Maher genot. Verdediging is wel echt een zorgenkindje. Geertruida zou ik dit seizoen wel veel speeltijd geven, maar weet niet of hij klaar is voor basis.
Ik betwijfel het. Hij was/is toch vooral een speler die het van zijn kracht moet hebben. Dat zal na zijn vele blessures en ook ouder worden er niet beter op worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:38 schreef PIETR het volgende:
Fer zal in Engeland heus wel beter zijn geworden toch?
Zo oud istie nog niet. En fysiek sterke spelers heb je ook gewoon nodig. Duels winnen en het balletje dan inleveren bij Kokcu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:40 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Hij was/is toch vooral een speler die het van zijn kracht moet hebben. Dat zal na zijn vele blessures en ook ouder worden er niet beter op worden.
Als je Maher transfervrij haalt kun je de overige twee aankopen doen van het geld van Vilhena. Dat moet best te doen zijn als je hem tenminste niet voor een appel en een ei laat gaan. Lijkt me geen onmogelijke opdracht.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Van welk geld wil jij die aankopen doen?
Goed nieuws. Geen Namli en wellicht Maher. Al verwacht ik eigenlijk dat hij ook voor het buitenland kiest.quote:Adam Maher heeft voor aankomend seizoen diverse opties. De 26-jarige middenvelder kon ook een nieuw contract tekenen bij AZ, maar heeft de Alkmaarders vandaag laten weten niet in te gaan op de aanbieding en deze zomer voor een nieuwe club te kiezen.
Dit meldt het Algemeen Dagblad. De toekomst van Maher is nog onduidelijk. Volgens de laatste geruchten heeft onder meer Feyenoord belangstelling in de middenvelder. Een stap naar het buitenland is ook een serieuze optie.
Feyenoord kan de 24-jarige Younes Namli zo goed als zeker vergeten. De middenvelder van PEC Zwolle is momenteel in Rusland om te praten met FK Krasnodar. Hij kan daar een contract tekenen voor meerdere jaren.
Mensen zijn alweer vergeten dat het kampioenselftal zowat alleen maar uit fysieke spelers bestond.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zo oud istie nog niet. En fysiek sterke spelers heb je ook gewoon nodig. Duels winnen en het balletje dan inleveren bij Kokcu.
Wel vreemd van Maher. De enige andere club die hoger staat dan AZ is Feyenoord, en ik kan me niet indenken dat PSV of Ajax interesse heeft. En ik kan me ook niet indenken dat Maher een stap naar een lagere geklasseerde club wil maken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Goed nieuws. Geen Namli en wellicht Maher. Al verwacht ik eigenlijk dat hij ook voor het buitenland kiest.
Kan toch ook een buitenlandse club worden voor hem?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wel vreemd van Maher. De enige andere club die hoger staat dan AZ is Feyenoord, en ik kan me niet indenken dat PSV of Ajax interesse heeft. En ik kan me ook niet indenken dat Maher een stap naar een lagere geklasseerde club wil maken.
Dus eigenlijk verwacht ik dat Maher al rond is met Feyenoord.
Ja, dat kan uiteraard wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:36 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Kan toch ook een buitenlandse club worden voor hem?
Als je kijkt naar zijn 'gespeelde-wedstrijden-statistieken' dan is dat best oke toch?quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:43 schreef Elan het volgende:
https://www.transfermarkt.nl/leroy-fer/verletzungen/spieler/63342
De afgelopen 2 seizoenen dus bijna 40 wedstrijden gemist en op het moment van schrijven nog steeds geblesseerd. Moet je toch niet als sterkhouder willen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |