HOE DAN?quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:58 schreef Dave het volgende:
Vanochtend op Radio 538:
Frank Dane: "Gisteravond heeft Duncan Laurence glansrijk de finale weten te bereiken."
True story.
Hij werd daarna wel weer even op z'n plaats gezet door z'n side kicks, en één of andere Patrick, de grootste songfestivalfan van Nederland, die in Tel Aviv is.
Tof! Vandaag maar eens gaan lezen dusquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:26 schreef Cee het volgende:
Dag nozems, m’n blog over vanavond staat online.
Hij is weer fijn!quote:
Oh ga ik zo even lezen, eerst puin ruimen in huis want anders krijg ik straks nog de Gemeentelijke reinigingsdienst aan de deur.quote:Op donderdag 16 mei 2019 08:26 schreef Cee het volgende:
Wakker worden was nog nooit zo leukquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:26 schreef Cee het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 16 mei 2019 09:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.......zoonlief had gisteren een vlaggetjesslinger voor m'n verjaardag opgehangen....die kan ik nog wel laten hangen voor onze Duncan toch?![]()
![]()
Dat was toen wel echt een terechte winnares, heerlijk liedje is datquote:Op donderdag 16 mei 2019 09:44 schreef ijs_beer het volgende:
Euphoria op de radio. Ja het is die tijd van het jaar.![]()
Tijdreizigers zijn vaak de kluts kwijt, ik begrijp het wel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 07:58 schreef Dave het volgende:
Vanochtend op Radio 538:
Frank Dane: "Gisteravond heeft Duncan Laurence glansrijk de finale weten te bereiken."
True story.
Hij werd daarna wel weer even op z'n plaats gezet door z'n side kicks, en één of andere Patrick, de grootste songfestivalfan van Nederland, die in Tel Aviv is.
Ja erg hequote:Op donderdag 16 mei 2019 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
Garistus wat een kutplaat die nieuwe van Borsato en Savona![]()
![]()
Topsong op radio2. Definitief bewijs dat je je op de radio moet inkopen ipv goede muziek makenquote:
Super leuk geschreven!! Heb er helemaal zin inquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:26 schreef Cee het volgende:
Ja... het gebeurt niet vaak dat ik naar een andere zender switch maar voor dat liedje maak ik een uitzondering. Is er dan niemand met smaak die zei "dit gaan we niet zo uitbrengen jongens"?quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
Garistus wat een kutplaat die nieuwe van Borsato en Savona![]()
![]()
Dat vraag ik me steeds af bij de inzending van Estland. Is er dan niemand die tegen die jongen gezegd heeft: Luister, je bent super knap en lief en zo, maar je kan gewoon niet zingenquote:Op donderdag 16 mei 2019 10:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja... het gebeurt niet vaak dat ik naar een andere zender switch maar voor dat liedje maak ik een uitzondering. Is er dan niemand met smaak die zei "dit gaan we niet zo uitbrengen jongens"?
Oh nice, straks met koffie erbij even lezenquote:Op donderdag 16 mei 2019 08:26 schreef Cee het volgende:
En ga dit straks ook even kijken!quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:46 schreef libranl het volgende:
@:Aoibhin en @:Guanabana
Dit moeten jullie zien.Deze beelden (vanaf 6.13) van de burgemeester bij de loting in januari had ik dus helemaal verdrongen. Zitten misschien ook wel wat leukje gifjes in
![]()
IK HEB PRECIES HETZELFDE PROBLEEM!quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:54 schreef MMF93 het volgende:
Help please. Ik moet vandaag echt iets aan m'n scriptie doen, MAAR HOE DAN als het Duncan dag is. Onmogelijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |