SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
op rechts ja, excuus.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
op rechts bedoel je? Schone heeft het eeuwige leven toch ook niet dus Blind met Mazraoui zou wel een goed koppeltje zijn daar
Schone is laatste seizoen volgend seizoen dat je echt nog wat aan hem hebt.
middenveld nous, marin, op de beek zou prima zijn imoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Memphis Depay (Olympique Lyon)
Guus Til (AZ)
Calvin Stengs (AZ)
Ryan Babel (clubloos)
Quincy Promes (Sevilla)
Hans Hateboer (Atalanta)
Rick van Drongelen (HSV)
Arnaut Danjuma Groeneveld (Club Brugge)
Michel Vlap (Heerenveen)
Timothy Fosu-Mensah (Fulham)
Ruud Vormer (Club Brugge)
https://sportnieuws.nl/vo(...)tiele-aankopen-ajax/FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Babelquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
Guus Til (AZ)
Calvin Stengs (AZ)
Ryan Babel (clubloos)
Quincy Promes (Sevilla)
Hans Hateboer (Atalanta)
Rick van Drongelen (HSV)
Michel Vlap (Heerenveen)
https://sportnieuws.nl/vo(...)tiele-aankopen-ajax/
Vormer
Vlap
Til![]()
![]()
RUUD VORMERquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
Guus Til (AZ)
Calvin Stengs (AZ)
Ryan Babel (clubloos)
Quincy Promes (Sevilla)
Hans Hateboer (Atalanta)
Rick van Drongelen (HSV)
Michel Vlap (Heerenveen)
https://sportnieuws.nl/vo(...)tiele-aankopen-ajax/![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spontaan de ergste vorm van aids gekregen hier.![]()
daar moest ik ook wel bij lachen inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
RUUD VORMER![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
spontaan de ergste vorm van aids gekregen hier.
Babel is wel een guilty pleasure voor mij hoor. Prima speler altijd, echte ajacied ook wel.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Memphis zou briljant zijn, maar die zal wel niet willen nee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
Guus Til (AZ)
Calvin Stengs (AZ)
Ryan Babel (clubloos)
Quincy Promes (Sevilla)
Hans Hateboer (Atalanta)
Rick van Drongelen (HSV)
Michel Vlap (Heerenveen)
https://sportnieuws.nl/vo(...)tiele-aankopen-ajax/Oh.![]()
zou niet zo gek zijn vanuit zijn oogpunt. doet het buiten het NL elftal nergens echt goed, Kan hier wel vertrouwen tanken zoals hij bij PSV had.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Memphis zou briljant zijn, maar die zal wel niet willen nee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zou niet zo gek zijn vanuit zijn oogpunt.![]()
![]()
.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
waarom wel dan precies?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je kan een stuk meer volgers krijgen in een grotere competitie, waar je ook een stuk meer kan verdienen.quote:
Bovendien geef ik je op een briefje dat Depay zichzelf veel te goed vindt voor Ajax.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
kan die wel zeggen dat hij voor zowel de grootste club in Engeland als de grootste club in Nederland heeft gespeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je kan een stuk meer volgers krijgen in een grotere competitie, waar je ook een stuk meer kan verdienen.
Bovendien geef ik je op een briefje dat Depay zichzelf veel te goed vindt voor Ajax.
kan via Ajax misschien wel weer naar een echte topclub.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat ik zeg, ik verwacht dat Memphis zichzelf ook wel direct bij een topclub ziet aanschuiven. Als dat niet lukt wordt het weer een subtopper in Engeland of Spanje, en daarna een subtopper in Italië of Duitsland, en als die allemaal niet willen komt Ajax heel misschien in beeld als hij écht weg moet uit Lyon.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan die wel zeggen dat hij voor zowel de grootste club in Engeland als de grootste club in Nederland heeft gespeeld.
kan via Ajax misschien wel weer naar een echte topclub.
Maar ik zou er niet al te veel van verwachten als ik jou was.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
het stijgt wat mensen hier naar de bol en Memphis op hetzelfde lijstje als Ruud Vormer, topjournalist die dat in elkaar heeft gezetquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik verwacht dat Memphis zichzelf ook wel direct bij een topclub ziet aanschuiven. Als dat niet lukt wordt het weer een subtopper in Engeland of Spanje, en daarna een subtopper in Italië of Duitsland, en als die allemaal niet willen komt Ajax heel misschien in beeld als hij écht weg moet uit Lyon.
Maar ik zou er niet al te veel van verwachten als ik jou was.![]()
Rick van Drongelen, die was ik ook bijna vergeten.
Aardig wat potjes bij HSV afgelopen seizoen, kan die jongen een beetje ballen? Ik zie er nooit wat over voorbij komen.Ajacied.![]()
Kristensen 2. Alleen maar goed voor het omploegen van velden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:07 schreef Liftdeur het volgende:
Rick van Drongelen, die was ik ook bijna vergeten.
Aardig wat potjes bij HSV afgelopen seizoen, kan die jongen een beetje ballen? Ik zie er nooit wat over voorbij komen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Doe mij dan Stengs maar, als we toch een Nederlander moeten kopen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
het stijgt wat mensen hier naar de bol en Memphis op hetzelfde lijstje als Ruud Vormer, topjournalist die dat in elkaar heeft gezet
Al hoop ik dat jongens als Pierie en Schuurs nog wel genoeg kunnen doorgroeien om de basis te halen, en je met Gravenberch, Ünuvar, Brobbey en Dest nog wel wat nieuwe Nederlandse spelers voor Ajax 1 in huis hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Alleen Stengs mits <12m en Groeneveld <16m zie ik graag komen van dat lijstje. Aub geen TFM maar die zal vast wel aangeboden worden aangezien die in Engeland nergens iets klaar speelt en volgens mij bijna uit contract loopt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
Guus Til (AZ)
Calvin Stengs (AZ)
Ryan Babel (clubloos)
Quincy Promes (Sevilla)
Hans Hateboer (Atalanta)
Rick van Drongelen (HSV)
Michel Vlap (Heerenveen)
https://sportnieuws.nl/vo(...)tiele-aankopen-ajax/VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Wel apart om te lezen hoe ze weer iets interpreteren en dan maar een eigen lijstje maken. Wel geinig. Maar een Depay heeft toch to-taal niks van wat we bij Ajax zoeken?
Verwacht nog altijd eerder dat Overmars hengelt naar: Malen, Groeneveld en TFM. En voor mij mag hij daarbij ook echt even naar Redan, Adekanye en Dilrosun kijken. Dat liever dan meer dan 25 mln lappen voor Bergwijn.![]()
mee eens, heeft wel net verlengt maar die is voor 15 nog wel op te halenquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Doe mij dan Stengs maar, als we toch een Nederlander moeten kopen.
Al hoop ik dat jongens als Pierie en Schuurs nog wel genoeg kunnen doorgroeien om de basis te halen, en je met Gravenberch, Ünuvar, Brobbey en Dest nog wel wat nieuwe Nederlandse spelers voor Ajax 1 in huis hebt.![]()
AZ gaat ook gewoon 20 miljoen+ vragen hoor, die zijn ook ziedend op Ajax door alle vertrokken jeugdspelers.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens, heeft wel net verlengt maar die is voor 15 nog wel op te halen
Daarbij denk ik dat Stengs nog wel gebaat is bij een jaar ontwikkeling bij AZ.Oh.![]()
ze nemen altijd de afdankertjes van Ajax in de jeugd en scouten veel in Amsterdam dus geen medelijden met zequote:Op woensdag 15 mei 2019 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ gaat ook gewoon 20 miljoen+ vragen hoor, die zijn ook ziedend op Ajax door alle vertrokken jeugdspelers.
Daarbij denk ik dat Stengs nog wel gebaat is bij een jaar ontwikkeling bij AZ.![]()
die grap is al 2 dagen oud, blijft wel mooi. hoop dat ze het ook filmen bij binnenkomst enzoquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt, ook zo vermoeiend dat al die clubs nu janken dat Ajax jeugdspeler wil halen. Dus je moet andere jeugdspelers maar de kans ontnemen om het bij Ajax te proberen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze nemen altijd de afdankertjes van Ajax in de jeugd en scouten veel in Amsterdam dus geen medelijden met ze
Daarbij kan toch niet iedereen het halen en stromen ze uiteindelijk door naar de andere Eredivisieclubs.Oh.![]()
andersom doen ze het ook. zijn gewoon mad dat ze liever naar Ajax gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, ook zo vermoeiend dat al die clubs nu janken dat Ajax jeugdspeler wil halen. Dus je moet andere jeugdspelers maar de kans ontnemen om het bij Ajax te proberen?
Daarbij kan toch niet iedereen het halen en stromen ze uiteindelijk door naar de andere Eredivisieclubs.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Pff....geen internet bij jou in het dorp??quote:|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|![]()
Wel zin in vanavond eigenlijk. Niet zozeer de wedstrijd, maar dat moment dat de schaal daadwerkelijk omhoog wordt gehouden is wel puur genot en een "eindelijk"-gevoel.![]()
Ja, dat gaat genieten wordenquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
Wel zin in vanavond eigenlijk. Niet zozeer de wedstrijd, maar dat moment dat de schaal daadwerkelijk omhoog wordt gehouden is wel puur genot en een "eindelijk"-gevoel.![]()
twitter:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Nee leef nog onder een steenquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:39 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Pff....geen internet bij jou in het dorp??Twinning = boring![]()
Dat blijkt....quote:|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|![]()
ok, zo'n negatieve houding hebben we hier liever niet.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hopelijk krijgt hij een contractverlenging.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:cfbayern twitterde op woensdag 15-05-2019 om 09:08:47Our story today: Erik ten Hag will not leave @:AFCAjax in summer to join @:FCBayern. The coach will stay for the next saison @:SPORTBILD reageer retweet
Oh.![]()
opwaarderen ook, minder aantrekkelijk maken om te verkassen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een contractverlenging.
hij mag net zoveel profiteren van een goed seizoen als de spelers.
half miljoentje per jaar erbij imo.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat een aids in één lijstje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
Guus Til (AZ)
Calvin Stengs (AZ)
Ryan Babel (clubloos)
Quincy Promes (Sevilla)
Hans Hateboer (Atalanta)
Rick van Drongelen (HSV)
Michel Vlap (Heerenveen)
https://sportnieuws.nl/vo(...)tiele-aankopen-ajax/AFCA!![]()
Dat heeft hij zeker wel verdiend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt hij een contractverlenging.![]()
Zal ook wel wat beloftes hebben gekregen van Overmars dat er volgend jaar weer een sterk team staat.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
opwaarderen ook, minder aantrekkelijk maken om te verkassen.
hij mag net zoveel profiteren van een goed seizoen als de spelers.
half miljoentje per jaar erbij imo.
Kan nu al niet wachten op de komende maanden waarin hopelijk de selectie snel rond komt.Oh.![]()
ik zit daar eigenlijk al heel lang mee in mijn gedachte, ben zo benieuwd waar Overmars mee komt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal ook wel wat beloftes hebben gekregen van Overmars dat er volgend jaar weer een sterk team staat.
Kan nu al niet wachten op de komende maanden waarin hopelijk de selectie snel rond komt.
stel een Odegaard, Matinez, Álvarez en Bergwijn komen en spelers als op de Beek en Neres blijven.
heb je echt weer een team die gewoon op de sokken kampioen zou moeten worden hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op de sokken kampioen roepen we ieder jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zit daar eigenlijk al heel lang mee in mijn gedachte, ben zo benieuwd waar Overmars mee komt.
stel een Odegaard, Matinez, Álvarez en Bergwijn komen en spelers als op de Beek en Neres blijven.
heb je echt weer een team die gewoon op de sokken kampioen zou moeten worden hoor.![]()
Muah ook dan zullen we wel weer een paar keer dom puntverlies lijden waar dit hele topic in rep en roer is en iedereen ontslagen moet worden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zit daar eigenlijk al heel lang mee in mijn gedachte, ben zo benieuwd waar Overmars mee komt.
heb je echt weer een team die gewoon op de sokken kampioen zou moeten worden hoor.Oh.![]()
Bergwijn gaat verder echt niet komen, en als ze dan voor Pavón gaan heb ik er niet veel vertrouwen in gezien de berichten van Argentijnse fans over zijn ontwikkeling.Oh.![]()
Ik vind het volgend jaar belangrijk dat we niet opeens weer eerste ronde Europa eruit liggen, niet dat dejavu gevoel van "we are back" om vervolgens 2 maanden later niet eens EL te spelen. Van mij part wordt het weer een lange en moeizame strijd met PSV en daarnaast een heerlijk Europees seizoen. Liever dat dan easy kampioen maar weinig betekenis in Europa.![]()
Anthony dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bergwijn gaat verder echt niet komen, en als ze dan voor Pavón gaan heb ik er niet veel vertrouwen in gezien de berichten van Argentijnse fans over zijn ontwikkeling.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Misschien heeft die gewoon verandering nodig. Genoeg spelers die te lang ergens zitten en minder presteren om vervolgens bij een nieuwe club weer op te bloeien.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bergwijn gaat verder echt niet komen, en als ze dan voor Pavón gaan heb ik er niet veel vertrouwen in gezien de berichten van Argentijnse fans over zijn ontwikkeling.No bitch to me![]()
Daar heb ik niet echt een beeld bij hoe goed hij is, maar wel dat hij waarschijnlijk 40 miljoen moet kosten koekoek.quote:Oh.![]()
Was dit artikel hier al genoemd?
Paar leuke uitspraken van Marc: We willen - als het kan - continu in de Champions League spelen. en We kunnen geen hele selectie met Zuid-Amerikanen formeren. Het is niet zo moeilijk. Je kijkt welke poppetjes er in het Nederlands elftal zitten en wat er mogelijk is.
Snap de drang niet zo om absoluut allereerst naar Nederlanders te kijken. Als je kijkt naar zo'n Tagliafico of Tadic; ik kan me niet voorstellen dat Ajax-fans hier weinig/geen binding meer krijgen simpelweg omdat ze ergens anders vandaan komen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
omdat je ook nog een binding wilt houden emt de supporters, een vreemdelingenlegioen zoals NEC een jaar had dat werkt gewoon niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:40 schreef Zeroku het volgende:
Paar leuke uitspraken van Marc: We willen - als het kan - continu in de Champions League spelen. en We kunnen geen hele selectie met Zuid-Amerikanen formeren. Het is niet zo moeilijk. Je kijkt welke poppetjes er in het Nederlands elftal zitten en wat er mogelijk is.
Snap de drang niet zo om absoluut allereerst naar Nederlanders te kijken. Als je kijkt naar zo'n Tagliafico of Tadic; ik kan me niet voorstellen dat Ajax-fans hier weinig/geen binding meer krijgen simpelweg omdat ze ergens anders vandaan komen.
het gezicht van Ajax en de visie is iets wat voor op moet staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Los van dat ik een enorme fan ben van Tagliafico, ben ik ook wel erg blij met jongens zoals Matthijs en Frenkie. Een Nederlands team moet toch wel Nederlandse inbreng hebben. Dat maakt het Nederlands elftal ook leuker om naar te kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:40 schreef Zeroku het volgende:
Snap de drang niet zo om absoluut allereerst naar Nederlanders te kijken. Als je kijkt naar zo'n Tagliafico of Tadic; ik kan me niet voorstellen dat Ajax-fans hier weinig/geen binding meer krijgen simpelweg omdat ze ergens anders vandaan komen.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb je echt weer een team die gewoon op de sokken kampioen zou moeten worden hoor.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
en Bazoer, wat zouden we daar van vinden?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hou op zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
en Bazoer, wat zouden we daar van vinden?Oh.![]()
Niet doen mokkiemokquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
en Bazoer, wat zouden we daar van vinden?![]()
quote:eens, al was ik wel fan van zijn beginweken.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Enige die ik wel terug zou willen zien van de afgelopen jaren is Milik, maar dat gaat never nooit gebeuren.![]()
Het moet ook geen Afrikaans tweede elftal worden, maar ik vind het toch bijzonder dat je zoveel waarde hecht aan nationaliteit dat dat het eerste is waar je naar gaat kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat je ook nog een binding wilt houden emt de supporters, een vreemdelingenlegioen zoals NEC een jaar had dat werkt gewoon niet.
het gezicht van Ajax en de visie is iets wat voor op moet staan.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krijg er ook Feyenoord 1999 gevoelens bij . Met De Jong , De Ligt en Vd Beek heb je hele goede Nederlandse spelers maar die kwaliteit ga je niet meer vinden als je naar 'Nederlanders' kijkt . Sterker nog dan kom je in een hele slechte categorie uit zoals dat lijstje hierboven op Stengs na en Pieriequote:Op woensdag 15 mei 2019 16:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het moet ook geen Afrikaans tweede elftal worden, maar ik vind het toch bijzonder dat je zoveel waarde hecht aan nationaliteit dat dat het eerste is waar je naar gaat kijken.en Scherpen
volgend seizoen lol
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon even de beste talenten oppikken ongeacht nationaliteit, over een paar jaar komen er vanuit de jeugd wel wat Nederlandse talenten weer door.Oh.![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351842
Vraag mij toch af waar de Ligt over twijfelt, zou hij zich nou echt druk maken om het salaris?![]()
over het aantal speelminuten natuurlijk. die bekijkt gewoon zijn rivalen op die positie en schat de kansen in.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij toch af waar de Ligt over twijfelt, zou hij zich nou echt druk maken om het salaris?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit zal voor de Ligt toch niet over geld gaan? ‘Ja ik wil in plaats van kenserveel kruiwagens met geld graag superkenserveel kruiwagens met geld’quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij toch af waar de Ligt over twijfelt, zou hij zich nou echt druk maken om het salaris?-nee-![]()
zal wel weer een verzonnen verhaaltje zijn, misschien wil hij gewoon zelf niet aankondigen voor het einde van het seizoen wat hij doet en dat is wel zo netjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij toch af waar de Ligt over twijfelt, zou hij zich nou echt druk maken om het salaris?![]()
Je kan het artikel ook gewoon even lezen natuurlijk:quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij toch af waar de Ligt over twijfelt, zou hij zich nou echt druk maken om het salaris?quote:De Ligt komt als hij inderdaad naar Catalonië verhuist in dezelfde salarisschaal terecht als Frenkie de Jong en is daarmee akkoord.
[...]
Ondanks garanties van Barcelona dat hij meteen vanaf het begin een belangrijke schakel in de selectie zal worden, is hij er niet van helemaal van overtuigd dat hij meteen een basisplaats zal veroveren.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Geef die jongen een contract tm 2023 en hij krijgt de helft van de transfersom van boven de 80 mil. Kan hij ook gewoon 20 mil pakken in een jaartje.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Sportief gezien heeft De Ligt natuurlijk best een punt. Met de huidige bezetting bij barca zal hij echt niet zo zeker zijn van een basisplek. Gelet op zijn potentie lijkt het me niet zo vreemd dat hij zo veel mogelijk wil spelen. Desnoods ergens anders.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geweldig om dit te zien inderdaad. Jongen wil echt doorgroeien tot de beste verdediger aller tijden, geld staat daarbij op de tweede plaats. Had Justin er ook maar zo over gedacht (of niet want dan was Tadic niet gekomen )quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:22 schreef Zeroku het volgende:
Sportief gezien heeft De Ligt natuurlijk best een punt. Met de huidige bezetting bij barca zal hij echt niet zo zeker zijn van een basisplek. Gelet op zijn potentie lijkt het me niet zo vreemd dat hij zo veel mogelijk wil spelen. Desnoods ergens anders.Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Justin kon en kan er geen klote van. Heeft echt een halve goede wedstrijd gespeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 17:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Geweldig om dit te zien inderdaad. Jongen wil echt doorgroeien tot de beste verdediger aller tijden, geld staat daarbij op de tweede plaats. Had Justin er ook maar zo over gedacht (of niet want dan was Tadic niet gekomen )![]()
Het wordt wel echt tijd voor een verbod op dit forum van crapsites zoals Voetbalzone en Voetbalprimeur met dit soort onzin.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:16 schreef Simmertje het volgende:
Vraag mij toch af waar de Ligt over twijfelt, zou hij zich nou echt druk maken om het salaris?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2019 17:58:57 ]![]()
![]()
Lekker bankje[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Pintje drinken in Amsterdam.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Waarom 2 keepers.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan maar 12 op bank hebbenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou vBommel zijn ploeg nog proberen op te peppen met een “Er zijn gekkere dingen gebeurd”?Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
slechter dan Lamprou kan het niet worden...quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lang kan an sich nog wel op een andere positie ballen.
Keepen lijkt me niet zo'n succes.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Eens, eens.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
slechter dan Lamprou kan het niet worden...![]()
Toch lijkt tweede keeper me best prima werk. Beetje betaald trainen en in 't weekend op de eerste rang zitten om je cluppie te kijken.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Matchfixing is als het goed is nog altijd verboden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:19 schreef Drekkoning het volgende:
Zou vBommel zijn ploeg nog proberen op te peppen met een “Er zijn gekkere dingen gebeurd”?RED ONS HENNIEGOD![]()
als je garantie wilt dan koop je maar een wasmachinequote:Op woensdag 15 mei 2019 18:19 schreef Drekkoning het volgende:
Zou vBommel zijn ploeg nog proberen op te peppen met een “Er zijn gekkere dingen gebeurd”?![]()
Jammer dat Infowars geen voetbalgedeelte heeft , anders hadden we daar het laatste nieuws vandaan kunnen halenquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het wordt wel echt tijd voor een verbod op dit forum van crapsites zoals Voetbalzone en Voetbalprimeur met dit soort onzin.Ik ben inmiddels overleden![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De selectie van Real Madrid krijgt volgend seizoen een heel ander gezicht. Marca meldt woensdag dat liefst dertien spelers opzoek moeten naar een nieuwe werkgever, onder wie Martin Odegaard.![]()
Dertien man wegquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:35 schreef Simmertje het volgende:
De selectie van Real Madrid krijgt volgend seizoen een heel ander gezicht. Marca meldt woensdag dat liefst dertien spelers opzoek moeten naar een nieuwe werkgever, onder wie Martin Odegaard.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Mooi shirt
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Die van nu vind ik juist in het echt weer veel mooier.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:40 schreef BobW het volgende:
Ik vind hem ook prima, beter dan die van nu.![]()
Is Ziggo nu ook al kleursponsor? Ziet er toch niet uit joh..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We moeten volgend seizoen ook nog een beetje Oranje-getint zijn volgens Overmarsquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:52 schreef Zeroku het volgende:
Is Ziggo nu ook al kleursponsor? Ziet er toch niet uit joh..
Oh.![]()
Als we hierdoor een extra buitenlander aan kunnen trekken, vind ik het allemaal best.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten volgend seizoen ook nog een beetje Oranje-getint zijn volgens OvermarsOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Benieuwd hoeveel shirtjes Ajax nog gaat verkopen nuquote:Op woensdag 15 mei 2019 18:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als we hierdoor een extra buitenlander aan kunnen trekken, vind ik het allemaal best.
Oh.![]()
Hopelijk niet veel van deze. Tenzij De Ligt er op kan blijven staan, dan mag het.quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel shirtjes Ajax nog gaat verkopen nuOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik geloof het wel voor vanavond, ga klaverjassen bij de buren en zie na afloop de uitslag wel.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Dat nieuwe uitshirt is mooier dan dat grijszwarte van dit seizoen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Maar het uitshirt van dit seizoen heeft mij zoveel juichmomenten gebracht...quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat nieuwe uitshirt is mooier dan dat grijszwarte van dit seizoen![]()
Van de laatste tien jaar vind ik alleen die van 17/18 en 11/12 mooier.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat nieuwe uitshirt is mooier dan dat grijszwarte van dit seizoenOh.![]()
Die juichmomenten komen volgend seizoen ook wel weer in dat nieuwe shirtquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar het uitshirt van dit seizoen heeft mij zoveel juichmomenten gebracht...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
11/12 jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van de laatste tien jaar vind ik alleen die van 17/18 en 11/12 mooier.
dat zwart roze kon ik ook nog wel waarderen![]()
Oh ze spelen ook echt meteen in dat kotsgroen vandaag.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zitten niet veel mensen in Eindhoven vandaag op de tribune.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even seizoen afsluiten met 6 punten verschil gaarne.quote:2'
PSV komt na één minuut al op achterstand, uitgerekend Joey Konings doet het tegen zijn oude club: 0-1!.![]()
Dacht dat Ajax tegen Utrecht al snel achter kwam, maar het kan dus nog sneller.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en ze staan al achter volgens Leoquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:32 schreef Zeroku het volgende:
Zitten niet veel mensen in Eindhoven vandaag op de tribune.
![]()
Ja en terecht ook. Bijzonder knullig gespeeld weer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:33 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
en ze staan al achter volgens LeoOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WAT.EEN.SEIZOEN
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Hier ook, schakelkanaal doet het wel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef zaktak het volgende:
Fucking Fox sports go doet het weer niet. Hebben meer mensen daar last van?Snelle Egel![]()
Ik zag nog een concept met zwart? Die waren wel mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef zaktak het volgende:
Fucking Fox sports go doet het weer niet. Hebben meer mensen daar last van?![]()
Wekelijks.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef zaktak het volgende:
Fucking Fox sports go doet het weer niet. Hebben meer mensen daar last van?-nee-![]()
Nee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef zaktak het volgende:
Fucking Fox sports go doet het weer niet. Hebben meer mensen daar last van?![]()
Ik hoop het niet. Die heeft maar een paar maanden dit seizoen goed gespeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat ik zeg, ik verwacht dat Memphis zichzelf ook wel direct bij een topclub ziet aanschuiven. Als dat niet lukt wordt het weer een subtopper in Engeland of Spanje, en daarna een subtopper in Italië of Duitsland, en als die allemaal niet willen komt Ajax heel misschien in beeld als hij écht weg moet uit Lyon.
Maar ik zou er niet al te veel van verwachten als ik jou was.![]()
Hier niet. Werkt als een trein.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef zaktak het volgende:
Fucking Fox sports go doet het weer niet. Hebben meer mensen daar last van?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dit is mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jammer dat ze bij Adidas deze stijl niet hebben gebruikt
[ afbeelding ]![]()
Die is wel vetquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Pareltje dit hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, is weer drama.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:41 schreef zaktak het volgende:
Fucking Fox sports go doet het weer niet. Hebben meer mensen daar last van?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als je het bij Lyon het niet kan waarmaken, vraag ik mij af of je het bij een Europese subtopper ook kan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar ik zou er niet al te veel van verwachten als ik jou was.
Daarnaast heeft Ajax alles wat Depay zich kan bieden.![]()
Maar heeft Depay iets wat hij Ajax kan bieden? Behalve een beetje niveau in Oranje?quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als je het bij Lyon het niet kan waarmaken, vraag ik mij af of je het bij een Europese subtopper ook kan.
Daarnaast heeft Ajax alles wat Depay zich kan bieden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Doe maar nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 19:50 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als je het bij Lyon het niet kan waarmaken, vraag ik mij af of je het bij een Europese subtopper ook kan.
Daarnaast heeft Ajax alles wat Depay zich kan bieden.Ik ben inmiddels overleden![]()
Die heeft alleen Pique op die positie en die is natuurlijk over zijn top heen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
over het aantal speelminuten natuurlijk. die bekijkt gewoon zijn rivalen op die positie en schat de kansen in.![]()
Het shirt van Onana ziet er uit alsof mijn chromecast verbinding wist te maken met mijn ziggo-app. Zie ik dat eindelijk ook eens een keer.-nee-![]()
En dan de graafschap ook nog 1quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:01 schreef Yreal het volgende:
Ach, psv moet er nog 15 maken. komt wel goed.![]()
Fysiek, techniek, snelheid en doorzettingsvermogen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar heeft Depay iets wat hij Ajax kan bieden? Behalve een beetje niveau in Oranje?
Tis geen onaardige speler. Ik bedoel we hebben met Amin "0 rendement zaalvoetballer" Youness de EL finale gehaald.![]()
Even een paar maanden wachten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
Twijfel of ik dit nieuwe shirt moet kopen met opdruk Op de Beek. Wat vinden jullie allen?![]()
Beter met Van Halst.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
Twijfel of ik dit nieuwe shirt moet kopen met opdruk Op de Beek. Wat vinden jullie allen?.![]()
Bergwijn of Depay lijkt me beterquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
Twijfel of ik dit nieuwe shirt moet kopen met opdruk Op de Beek. Wat vinden jullie allen?![]()
ein reich met nummer 40?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als FvDer zou GEKOLONISEERD ook kunnen natuurlijk![]()
Broekje uit dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:18 schreef TheJanitor het volgende:
De machtige dijen van De Ligt passen niet in het broekje![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:18 schreef TheJanitor het volgende:
De machtige dijen van De Ligt passen niet in het broekje
"Ja, De Ligt is ook gegroeid dit seizoen."![]()
dat zal vooral zondag zo zijn geweestquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:24 schreef Yreal het volgende:
Kan me niet voorstellen hoe kut het nu is in de kleedkamer in eindhoven...![]()
quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Verdomme! PSV 2-1 voor. Als we maar geen 17 tegengoals krijgen nuCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Pink jij al tranen weg voor Frenkie?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:39 schreef franklop het volgende:
Verdomme! PSV 2-1 voor. Als we maar geen 17 tegengoals krijgen nu![]()
![]()
Gelukkig niet zeg. Ik heb wel genoeg jaren verloren de afgelopen weken.quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Op je ballen zit herpes joh gekquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
IK ZET HERRES OP DIE FLANK ALS DAVID NERES![]()
Toch al wel flinke kansen op een goal gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:44 schreef Heeinz het volgende:
Hoop wel dat we deze pot gewoon winnen, echt lelijk om je kampioenswedstrijd niet te winnenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wat een rushquote:
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dit is wel beslistCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als je dit nog 25 minuten vasthoudt ben je kampioenquote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Jammer van die overtreding, die solo had toch wel een afrondend stiftje verdiend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Stel dat Tadic nog twee goals maakt vanaf de stip. Dan heeft ie 29 goals waarvan 13 penalties, en Luuk de Jong heeft er dan 28 waarvan 0 penalties.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:00 schreef Cyanide- het volgende:
Jaaaa Tadic nog een kooltje en gedeeld topscorer
Dat zou de pH-waarden in Eindhoven toch wel tot ongekende hoogtes laten stijgen.![]()
Wie neemt de pens bij PSV?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel dat Tadic nog twee goals maakt vanaf de stip. Dan heeft ie 29 goals waarvan 13 penalties, en Luuk de Jong heeft er dan 28 waarvan 0 penalties.
Dat zou de PH-waarden in Eindhoven toch wel tot ongekende hoogtes laten stijgen.hhhhh![]()
Die krijgen nooit penanties van de knvbquote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dit is waar ik voor leefquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel dat Tadic nog twee goals maakt vanaf de stip. Dan heeft ie 29 goals waarvan 13 penalties, en Luuk de Jong heeft er dan 28 waarvan 0 penalties.
Dat zou de pH-waarden in Eindhoven toch wel tot ongekende hoogtes laten stijgen.-nee-![]()
Iemand een linkje voor mij voor de wedstrijd?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
90+1 en 90+4 GENOTquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Zou toch baas zijn als Tadic nog effe twee goaltjes maakt.![]()
Nog een klein kwartiertje
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Zorgen dat je in beeld blijft bij de trainer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:12 schreef Mansjester het volgende:
Zometeen Bande die weer overal vooraan staat![]()
![]()
en publiekquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:14 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Zorgen dat je in beeld blijft bij de trainer.![]()
Kan toch een halve finale CL op zijn CV erbij schrijvenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:12 schreef Mansjester het volgende:
Zometeen Bande die weer overal vooraan staat
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Kan toch een halve finale CL op zijn CV erbij schrijven![]()
![]()
Alle ballen op Tadic nuLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Hahahaha tadic genot[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Op dit moment gedeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet gedeeld nu of?
ALLE BALLEN OP TADICCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Idd jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
MooiNog eentje zou nog mooier zijn om Luuk een loer te draien
![]()
Tuurlijk niet. Goal is goalquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk toch dat De Jong 'm dan krijgt ivm minder (geen) penalties.Love is in the air!![]()
Dat telt helemaal niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk toch dat De Jong 'm dan krijgt ivm minder (geen) penalties.
Beide 28 = beide 28 en beide topscorerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk toch dat De Jong 'm dan krijgt ivm minder (geen) penalties.
.![]()
Is er geen regel dat de topscorerstitel dan is voor de speler die als eerste het betreffend aantal doelpunten heeft gescoord?![]()
Nee.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:21 schreef Vriezzer het volgende:
Is er geen regel dat de topscorerstitel dan is voor de speler die als eerste het betreffend aantal doelpunten heeft gescoord?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
watquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:21 schreef Vriezzer het volgende:
Is er geen regel dat de topscorerstitel dan is voor de speler die als eerste het betreffend aantal doelpunten heeft gescoord?![]()
Okay, prima dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat telt helemaal niet.
Beide 28 = beide 28 en beide topscorer![]()
JAAAAA WAT EEN SEIZOEN!!!![]()
![]()
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Hoe kom je uberhaupt op die onzinquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:21 schreef Vriezzer het volgende:
Is er geen regel dat de topscorerstitel dan is voor de speler die als eerste het betreffend aantal doelpunten heeft gescoord?
.![]()
Heujjjj gefeliciteerd mede AjaciedenDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dank dank jij ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heujjjj gefeliciteerd mede Ajacieden0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Wat een seizoen mensen. Feli!And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |