Hij heeft speciaal een nieuwe BH gepakt voor deze redenquote:
Gelukkigquote:
ik heb wel willen maar word kekaptquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal stuurt Mario wel een DM of zo om te openen .. maar niet dus
echt he. Kijk eens wat wij hebben, zo'n mooi podium? Artiest? Geeft niks, podium is prachtig!!!quote:
Heb je geluk, hier is het al kapot......quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Kolere zeg mijn kristal staat te schudden hier
Australië....puur vanwege het beeldquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:19 schreef mario390 het volgende:
ik vraag me nur wie zoll daar vanavond in finale komen![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:19 schreef mario390 het volgende:
ik vraag me nur wie zoll daar vanavond in finale komen![]()
Whut?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch met dat LHBT wil ik toch graag weten of ze een penis hebben dan
ja die ook, absoluut. Deze denk ik ook. Serhat heeft veel fans.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En Billy Idol denk ik ook wel. Verder geen idee. Allemaal erg.
Ijsland, Hatari.quote:
Heeft geen inboergerings koersus gehad, Hoer is doerr enzo naaanana nana Serhat.quote:
Dit is toch weer verschrikkelijk slecht??quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja die ook, absoluut. Deze denk ik ook. Serhat heeft veel fans.
dat waren ze allemaal bijnaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dit is toch weer verschrikkelijk slecht??
quote:
Ohja, die denk ik ook wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:22 schreef Prisha het volgende:
Oh en dat "verliefde stelletje" dat een Common Linnetje deed...die gaat ook door
de sm-jong?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ijsland, Hatari.
En deze die nu bezig is. San Marino.
Absoluut. 100% zeker. Die is door naar de finale.quote:
typicalquote:
Bir ici....quote:
dit was niet best neequote:
Wat about Israel ....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe het komt dat Australië ineens onderdeel uitmaakt van Europa
38 is geen ouwe slet tochquote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Disana het volgende:
Betere kwaliteit beloofd voor donderdag. Ik hoop het.
Nee, naja Israel ook niet natuurlijk. Heb ik ook altijd wat vreemd gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe het komt dat Australië ineens onderdeel uitmaakt van Europa
Israël is ook niet heel Europeesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, naja Israel ook niet natuurlijk. Heb ik ook altijd wat vreemd gevonden.
ja die ookquote:
Die slaan we altijd overquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:27 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Waarom alles kijken wanneer je ook samenvatting hebt.
Het criterium is geld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het criterium 'westerse landen'?
Dan mis je alle wide shotsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:27 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Waarom alles kijken wanneer je ook samenvatting hebt.
jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Slovenïe veel punten gaat krijgen
Het zou me niet verbazen als ze gaan winnen ookquote:
Nee en dan Duncan op 2quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze gaan winnen ook
Mij welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze gaan winnen ook
Duncan heeft zo'n prachtig liedje. Ik zou het echt zo jammer vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee en dan Duncan op 2die heeft te vroeg gepiekt
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Duncan heeft zo'n prachtig liedje. Ik zou het echt zo jammer vinden.
Ook goedenavond Rekkiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
Nederland doet het helemaal niet zo goed wat homorechten betreft:
[ afbeelding ]
Ik had niet gedacht dat België daar verder in zou zijn.
Ik hoop altijd dat we winnen, ook met een k*tnummerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja hij heeft een hele grote kans ook, maar soms klapt er op z'on avond opeens een raar nummer overheenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook ik stond bij Willeke Alberti ook op de bankenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat we winnen, ook met een k*tnummer
jah...vrouwen met baarden en zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij heeft een hele grote kans ook, maar soms klapt er op z'on avond opeens een raar nummer overheen
Waaaar is de zoooooon die mij zal verwarmennnnnnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook ik stond bij Willeke Alberti ook op de banken
Ik zie jeeeee gezichtttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waaaar is de zoooooon die mij zal verwarmennnnnn
Ik bij...ehh... hoe heette die handtastelijke politieagent ook alweer?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja die waren ook leuk met dat kleine vrouwtjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bij...ehh... hoe heette die handtastelijke politieagent ook alweer?
Franklin Brown.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bij...ehh... hoe heette die handtastelijke politieagent ook alweer?
Ik stond toen in een kroeg...man man man gekkenhuis toen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
en Maxime?quote:
quote:
Mooi heurquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:35 schreef Recce het volgende:
Ze waren aan het zweefvliegen vanavond:
[ afbeelding ]
En de zon is weer onder:
[ afbeelding ]
Op wat voor criteria is dat gebaseerd dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
het is en verschill of transsexuell of nur verkleidetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een scherpe bijl werkt ook wel.
In zijn hoofd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een scherpe bijl werkt ook wel.
Op wetten en rechten. Er is ook een achteruitgang ten opzichte van vorig jaar in delen van Europa.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op wat voor criteria is dat gebaseerd dan?
Oké. Ik zou ook verwachten dat NL daar verder in zou zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Op wetten en rechten. Er is ook een achteruitgang ten opzichte van vorig jaar in delen van Europa.
2 keer de helftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:40 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Godverdomme duurt lang het beste gedeelte: DE Uitslagen.
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Er zit een site met heel veel informatie achter, maar hoe nauwkeurig dat is, kan ik niet beoordelen. https://www.rainbow-europe.org/quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oké. Ik zou ook verwachten dat NL daar verder in zou zijn.
Een jaar of 5 zekerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12Wat ook raar is want volgens GB loopt Oostenrijk een paar eeuwen achter
Ja, Oostenrijk is natuurlijk hartstikke conservatief, dus ik vertrouw deze kaart niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12Wat ook raar is want volgens GB loopt Oostenrijk een paar eeuwen achter
was je pogingen aan het doenquote:
Wij hebben Johan Derksen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
én het brein achter ballengatequote:
een fee ben ik. Lief klein feetjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Prish is cameradwerg of iets tegenwoordig
typicalquote:
Holahoi Deisszz, kreeg vroeger dan afgesproken visite, vandaar nu pas reactie.quote:
Zuidelijke staten van de VS mag ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Helaas wel ja, kan die niet naar Rusland verhuizen ofzo.
hij viel steeds wegquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:45 schreef TillyB het volgende:
Hoe houden jullie dat uit zeg een hele avond Jan goddamn Smit.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:45 schreef TillyB het volgende:
Ohja had ie daar ook niet wat mee? Kan me vaag iets herinneren dat ie ergens op een veranda zat te ouwehoeren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zuidelijke staten van de VS mag ook.
Schakel altijd in bij de samenvatting.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:45 schreef TillyB het volgende:
Hola Tillll. Is het al voor het eggie of voorrododendrons?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat een zegenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat een zegenik ga zaterdag misschien wel kijken maar dan BBC met Graham Norton
slimquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:47 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Schakel altijd in bij de samenvatting.
Blues hč?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja had ie daar ook niet wat mee? Kan me vaag iets herinneren dat ie ergens op een veranda zat te ouwehoeren.
Vandaag en donderdag halbe finales en zaterdag fo real!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola Tillll. Is het al voor het eggie of voorrododendrons?
Ja begrijp wel ineens de blues als ik die kop van hem ziequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blues hč?
Maakt mij niet uit waar-ie naar toegaat, maar hier mag-ie weg.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:49 schreef Prisha het volgende:
You were really really amazing! And you sucked big time
Uit mededogen had ik jou naar Cambuur gestuurd. Wees me maar eens dankbaar voor de verandering.quote:
Dat zei zequote:
Het beste, zeggen zequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef Amphorapotje het volgende:
ESF kijken....leedvermaak is ook vermaak.
Dat slaat toch echt helemaal nergens op dat ding. Man man man.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een slimme oplossing voor z'on stink baard
[ afbeelding ]
gejat van Gagaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een slimme oplossing voor z'on stink baard
[ afbeelding ]
Nee zo'n smoel met schaamhaar is lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat slaat toch echt helemaal nergens op dat ding. Man man man.
Nou, ik ben d'r niet dol opquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee zo'n smoel met schaamhaar is lekker
Ja, datquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:51 schreef Prisha het volgende:
nee he. Kom op met die enveloppen, ik moet slapen.
Jeezus, 3 dgn maar liefst. Wat een feestquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vandaag en donderdag halbe finales en zaterdag fo real!
Gaat de wekker weer om kwart over drie?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:51 schreef Prisha het volgende:
nee he. Kom op met die enveloppen, ik moet slapen.
Je mist de beste.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeezus, 3 dgn maar liefst. Wat een feestThanks. Doe ik de tv nu niet aan.
BBC is wel te doen zaterdag, meestal, als je verder echt niets beters te doen hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeezus, 3 dgn maar liefst. Wat een feestThanks. Doe ik de tv nu niet aan.
5 uur, valt mee dusquote:
Ja ik ken hem inmiddelsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een geweldige kunstenaar, muzikant, componist.
dan is het al behoorlijk licht al.quote:
Ik keek het heel vroegert wel 'ns, maar ben vergeten waaromquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
BBC is wel te doen zaterdag, meestal, als je verder echt niets beters te doen hebt.
Voor Lyzaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik keek het heel vroegert wel 'ns, maar ben vergeten waarom
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
Frankrijk heeft weer een nummer die een boodschap moet uitdragen
Boodschappen doen ze maar in hun eigen tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
In een geel hesje?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
Die kut TROS wilt niet dokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Nog steeds die 6 landen van de ouwe garde die al gelijk geplaatst zijn.. zo unfair in mijn ogen
This is me zeggen ze. Je bent wie je bent. Zetten ze een vrouw met enorm overgewicht in een balletpakje op het podium. Bah bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |