Het beste, zeggen zequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef Amphorapotje het volgende:
ESF kijken....leedvermaak is ook vermaak.
Dat slaat toch echt helemaal nergens op dat ding. Man man man.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een slimme oplossing voor z'on stink baard
[ afbeelding ]
gejat van Gagaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een slimme oplossing voor z'on stink baard
[ afbeelding ]
Nee zo'n smoel met schaamhaar is lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat slaat toch echt helemaal nergens op dat ding. Man man man.
Nou, ik ben d'r niet dol opquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee zo'n smoel met schaamhaar is lekker
Ja, datquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:51 schreef Prisha het volgende:
nee he. Kom op met die enveloppen, ik moet slapen.
Jeezus, 3 dgn maar liefst. Wat een feestquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vandaag en donderdag halbe finales en zaterdag fo real!
Gaat de wekker weer om kwart over drie?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:51 schreef Prisha het volgende:
nee he. Kom op met die enveloppen, ik moet slapen.
Je mist de beste.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeezus, 3 dgn maar liefst. Wat een feestThanks. Doe ik de tv nu niet aan.
BBC is wel te doen zaterdag, meestal, als je verder echt niets beters te doen hebt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Jeezus, 3 dgn maar liefst. Wat een feestThanks. Doe ik de tv nu niet aan.
5 uur, valt mee dusquote:
Ja ik ken hem inmiddelsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is een geweldige kunstenaar, muzikant, componist.
dan is het al behoorlijk licht al.quote:
Ik keek het heel vroegert wel 'ns, maar ben vergeten waaromquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
BBC is wel te doen zaterdag, meestal, als je verder echt niets beters te doen hebt.
Voor Lyzaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik keek het heel vroegert wel 'ns, maar ben vergeten waarom
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
Frankrijk heeft weer een nummer die een boodschap moet uitdragen
Boodschappen doen ze maar in hun eigen tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
In een geel hesje?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:57 schreef Prisha het volgende:
Die kut TROS wilt niet dokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:59 schreef chufi het volgende:
Nog steeds die 6 landen van de ouwe garde die al gelijk geplaatst zijn.. zo unfair in mijn ogen
This is me zeggen ze. Je bent wie je bent. Zetten ze een vrouw met enorm overgewicht in een balletpakje op het podium. Bah bahquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |