Wat about Israel ....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe het komt dat Australië ineens onderdeel uitmaakt van Europa
38 is geen ouwe slet tochquote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Disana het volgende:
Betere kwaliteit beloofd voor donderdag. Ik hoop het.
Nee, naja Israel ook niet natuurlijk. Heb ik ook altijd wat vreemd gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet hoe het komt dat Australië ineens onderdeel uitmaakt van Europa
Israël is ook niet heel Europeesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee, naja Israel ook niet natuurlijk. Heb ik ook altijd wat vreemd gevonden.
ja die ookquote:
Die slaan we altijd overquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:27 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Waarom alles kijken wanneer je ook samenvatting hebt.
Het criterium is geld.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien is het criterium 'westerse landen'?
Dan mis je alle wide shotsquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:27 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Waarom alles kijken wanneer je ook samenvatting hebt.
jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Slovenïe veel punten gaat krijgen
Het zou me niet verbazen als ze gaan winnen ookquote:
Nee en dan Duncan op 2quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze gaan winnen ook
Mij welquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als ze gaan winnen ook
Duncan heeft zo'n prachtig liedje. Ik zou het echt zo jammer vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee en dan Duncan op 2die heeft te vroeg gepiekt
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Duncan heeft zo'n prachtig liedje. Ik zou het echt zo jammer vinden.
Ook goedenavond Rekkiequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
Nederland doet het helemaal niet zo goed wat homorechten betreft:
[ afbeelding ]
Ik had niet gedacht dat België daar verder in zou zijn.
Ik hoop altijd dat we winnen, ook met een k*tnummerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja hij heeft een hele grote kans ook, maar soms klapt er op z'on avond opeens een raar nummer overheenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook ik stond bij Willeke Alberti ook op de bankenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat we winnen, ook met een k*tnummer
jah...vrouwen met baarden en zoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hij heeft een hele grote kans ook, maar soms klapt er op z'on avond opeens een raar nummer overheen
Waaaar is de zoooooon die mij zal verwarmennnnnnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ook ik stond bij Willeke Alberti ook op de banken
Ik zie jeeeee gezichtttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waaaar is de zoooooon die mij zal verwarmennnnnn
Ik bij...ehh... hoe heette die handtastelijke politieagent ook alweer?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja die waren ook leuk met dat kleine vrouwtjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bij...ehh... hoe heette die handtastelijke politieagent ook alweer?
Franklin Brown.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bij...ehh... hoe heette die handtastelijke politieagent ook alweer?
Ik stond toen in een kroeg...man man man gekkenhuis toen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
en Maxime?quote:
quote:
Mooi heurquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:35 schreef Recce het volgende:
Ze waren aan het zweefvliegen vanavond:
[ afbeelding ]
En de zon is weer onder:
[ afbeelding ]
Op wat voor criteria is dat gebaseerd dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
het is en verschill of transsexuell of nur verkleidetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een scherpe bijl werkt ook wel.
In zijn hoofd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een scherpe bijl werkt ook wel.
Op wetten en rechten. Er is ook een achteruitgang ten opzichte van vorig jaar in delen van Europa.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op wat voor criteria is dat gebaseerd dan?
Oké. Ik zou ook verwachten dat NL daar verder in zou zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Op wetten en rechten. Er is ook een achteruitgang ten opzichte van vorig jaar in delen van Europa.
2 keer de helftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:40 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Godverdomme duurt lang het beste gedeelte: DE Uitslagen.
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Er zit een site met heel veel informatie achter, maar hoe nauwkeurig dat is, kan ik niet beoordelen. https://www.rainbow-europe.org/quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oké. Ik zou ook verwachten dat NL daar verder in zou zijn.
Een jaar of 5 zekerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12Wat ook raar is want volgens GB loopt Oostenrijk een paar eeuwen achter
Ja, Oostenrijk is natuurlijk hartstikke conservatief, dus ik vertrouw deze kaart niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12Wat ook raar is want volgens GB loopt Oostenrijk een paar eeuwen achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |