het is en verschill of transsexuell of nur verkleidetquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een scherpe bijl werkt ook wel.
In zijn hoofd?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:37 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Een scherpe bijl werkt ook wel.
Op wetten en rechten. Er is ook een achteruitgang ten opzichte van vorig jaar in delen van Europa.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Op wat voor criteria is dat gebaseerd dan?
Oké. Ik zou ook verwachten dat NL daar verder in zou zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Op wetten en rechten. Er is ook een achteruitgang ten opzichte van vorig jaar in delen van Europa.
2 keer de helftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:40 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Godverdomme duurt lang het beste gedeelte: DE Uitslagen.
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
Nederland doet het helemaal niet zo goed wat homorechten betreft:
[ afbeelding ]
Ik had niet gedacht dat België daar verder in zou zijn.
Ik ook. Er zit een site met heel veel informatie achter, maar hoe nauwkeurig dat is, kan ik niet beoordelen. https://www.rainbow-europe.org/quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:39 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oké. Ik zou ook verwachten dat NL daar verder in zou zijn.
Een jaar of 5 zekerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12Wat ook raar is want volgens GB loopt Oostenrijk een paar eeuwen achter
Ja, Oostenrijk is natuurlijk hartstikke conservatief, dus ik vertrouw deze kaart niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemde uitslag inderdaad, en wij staan samen met Oostenrijk op nummer 12Wat ook raar is want volgens GB loopt Oostenrijk een paar eeuwen achter
was je pogingen aan het doenquote:
Wij hebben Johan Derksen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |