Ik ben er vier jaar geleden ook geweest, dus was even benieuwd waar jij zatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vlieg naar Toronto en vanaf daar wat rondreizen, hoezo?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Exact drie jaar geleden was de finale van ESF 2016. Ben nu op Facebook wat opmerkingen aan het teruglezen, en moet soms toch wel lachen
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb je nog tips?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben er vier jaar geleden ook geweest, dus was even benieuwd waar jij zat
Klemens en Oto inderdaadquote:
Ja, ik zat al na te denkenquote:
Klemens floept er van alles uit, ze vroegen tijdens Persconferentie wat Hatari grootste musicale influence was, zegt hij Spice Girlsquote:
Yes wat geweldig Ato!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Uitslag ct scan Was goed. Chemo slaat aan. Ik kan met een gerust hart deze week ESF vieren
quote:
Hatari brengt echt zoveel spice naar dit evenement (pun not intended). Echt heerlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Klemens floept er van alles uit, ze vroegen tijdens Persconferentie wat Hatari grootste musicale influence was, zegt hij Spice Girls
Feest!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:50 schreef ato het volgende:
Uitslag ct scan Was goed. Chemo slaat aan. Ik kan met een gerust hart deze week ESF vieren
oh ato, wat fijn voor jequote:
Wat een fantastisch goed nieuws ato! Ben heel blij voor jequote:
The big city of Assen it is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:19 schreef MMF93 het volgende:
Leuk dat je gaat verhuizen @:Cyan9 ! Welke regio ongeveer (als je dat wil zeggen hoor).
Positief onrustig dan wel hoop ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:06 schreef Em31 het volgende:
Ik word tijdens deze week altijd helemaal onrustig van dit subforumalles gaat ineens zo snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |