Oh okequote:Op zondag 12 mei 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon geluk hoor dat het meevalt
Wel leuk dat je dat kijkt hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Zosk het volgende: [..] Zal best, heb weinig romantiek gezien tot nu toe
Als ze volgende wedstrijd verliezen terwijl PSV wint en het verschil in doelsaldo van 14 goedmaakt nietquote:
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent ratingquote:
In kannen en kruiken dusquote:Op zondag 12 mei 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als ze volgende wedstrijd verliezen terwijl PSV wint en het verschil in doelsaldo van 14 goedmaakt niet
Die Chinese rampenfilm al gezien?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent rating
Weet je wel wat het inhoud zonder het te hebben in je leven?quote:Op zondag 12 mei 2019 20:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zal best, heb weinig romantiek gezien tot nu toe
Oefquote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Weet je wel wat het inhoud zonder het te hebben in je leven?
Gisteravond demolition gekeken, is echt een super leuke filmquote:Op zondag 12 mei 2019 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb altijd veel moeite met films vinden op Netflix want al heel veel gezien en wil wel beetje decent rating
Yep, is nogal een hype maar ik trek die echt niet.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat de aarde vergaat met al die sci-fi shit bedoel je of?
Die heb ik al heel vaak voorbij zien komen maar nog niet de moeite genomen om te kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gisteravond demolition gekeken, is echt een super leuke film
Een aanrader
Wel zien staan, niet gekeken.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, is nogal een hype maar ik trek die echt niet.
Np, echt gaan kijkenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die heb ik al heel vaak voorbij zien komen maar nog niet de moeite genomen om te kijken
Zal het onthouden ty
Kan toch gewoon mezelf vingerenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja beter dan een romantische komedie als je niets te vingeren naast je hebt zitten.
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbekquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar ja beter dan een romantische komedie als je niets te vingeren naast je hebt zitten.
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbek
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komediesquote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:
Leuk voor bij de voetbal.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hebt gewoon je eigen anus nog, lafbek
Ik wel.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komedies
Alleen de leuke verliefde.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ja want alle vrouwen worden opgewonden van romantische komedies
Zo danquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze heeft het over vrouwen, niet over irritante tyfustokkies
Sowquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je moeder bbyquote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een waardeloze comeback, natuurlijk had je het niet over mijn moeder, ik weet wat "ik" betekentquote:Op zondag 12 mei 2019 21:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over je moeder bby
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrathquote:Op zondag 12 mei 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jelly dat je deze gif naar hem stuurt, al is grath een prima gabber
doe maar niet meer, word ik ongemakkelijk vanquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrath
Ohquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe maar niet meer, word ik ongemakkelijk van
Comeback? Liefje, je hecht teveel waarde aan posts van mensen die je niet kent.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat een waardeloze comeback, natuurlijk had je het niet over mijn moeder, ik weet wat "ik" betekent
Ah thanks dat je twijfelde en ik denk dat je een goeie keuze (niet de beste) hebt gemaaktquote:Op zondag 12 mei 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja ik zat nog te twijfelen maar dacht mag wel naar McGrath
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Comeback? Liefje, je hecht teveel waarde aan posts van mensen die je niet kent.
Ok bby.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopen
Jimmy hanteert dezelfde tactiekquote:Op zondag 12 mei 2019 21:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat is dit nou voor reactie? ik weet dat je meer chromosomen hebt, maar je hoeft er niet zo te koop mee te lopen
Jezusquote:Op zondag 12 mei 2019 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah thanks dat je twijfelde en ik denk dat je een goeie keuze (niet de beste) hebt gemaakt
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe gewoon normaal, er zitten echt wel rotte exemplaren tussen, kom van die roze wolk afquote:Op zondag 12 mei 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.
@Crip pik je dit?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zeg je dus srs niet tegen een vrouw, zelfs niet tegen de lelijke dikke.
Ik waardeer dat zeker vriendquote:Op zondag 12 mei 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Thank you, jij waardeert dat als geen ander
Zet je leesbrilletje op ouwe.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe gewoon normaal, er zitten echt wel rotte exemplaren tussen, kom van die roze wolk af
Ben schoon en klaar om te ontvangen, maar denk niet dat er iemand komt hoor haha pun intendedquote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hey sexy, ben je nu lekker schoon en klaar om te ontvangen?
Let me try it.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben schoon en klaar om te ontvangen, maar denk niet dat er iemand komt hoor haha pun intended
Ben je dronken?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon een verschrikkelijk ranzig ventje en dat blijkt ook uit die post
Je zou zeggen dat Aston Villa verloren heeft maar je bent gewoon lekker op dreef, hou dat vastquote:Op zondag 12 mei 2019 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je bent gewoon een verschrikkelijk ranzig ventje en dat blijkt ook uit die post
Heb liever dat je andere dingen doet maar okéquote:
sorryquote:Op zondag 12 mei 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever dat je andere dingen doet maar oké
Met je magic wand zeker, nee dank jequote:
That's betterquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zonder dat je doorhebt is het alweer voorbij he haha topfilm
Mijn vingers kan ook? Altijd al willen proberenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met je magic wand zeker, nee dank je
Probeer bij iemand andersquote:Op zondag 12 mei 2019 21:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn vingers kan ook? Altijd al willen proberen
Snap ikquote:
Zou eerst een beetje oefenen met een grote versleten badspons en een liter geurloze crèmespoeling.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Mijn vingers kan ook? Altijd al willen proberen
Waarom?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerst een beetje oefenen met een grote versleten badspons en een liter geurloze crèmespoeling.
Echt hequote:Op zondag 12 mei 2019 21:26 schreef SideEffect het volgende:
Gaat altijd maar over seks he, iedereen komt hier te kort
paar centimeterquote:Op zondag 12 mei 2019 21:26 schreef SideEffect het volgende:
Als dat is wat jij doet, snap ik dat je single bentquote:Op zondag 12 mei 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eerst een beetje oefenen met een grote versleten badspons en een liter geurloze crèmespoeling.
Ben 24/7 geil. Jij niet?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:26 schreef SideEffect het volgende:
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als dat is wat jij doet, snap ik dat je single bent
Liever nietquote:Op zondag 12 mei 2019 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
wil het ook wel over China hebben hoor, kan je weer meepraten
Oh okequote:Op zondag 12 mei 2019 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik snap dat je liever niet meepraat
ging jij je maar schamen voor wat je allemaal uitkraamtquote:Op zondag 12 mei 2019 21:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Girl, schaam je niet voor je libido.
Doubt it.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
ging jij je maar schamen voor wat je allemaal uitkraamt
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:30 schreef Chloroform het volgende:
24/7 geil zijn is gewoon een tekort aan dick, ik kan het weten
Nee, want heb dit ook in relatie.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:30 schreef Chloroform het volgende:
24/7 geil zijn is gewoon een tekort aan dick, ik kan het weten
Voel je je dan bedreigd?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:30 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen met een extreem hoog libido zijn we een beetje meh.
Wrm denk je dat ik een hoog libido heb?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hoe dan?
[..]
Girl, schaam je niet voor je libido.
Wat moet je nouquote:
Omdat vrouwen gewoon geiler dan mannen zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 21:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Wrm denk je dat ik een hoog libido heb?
dan heb je zosk nog nooit in actie gezienquote:Op zondag 12 mei 2019 21:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Omdat vrouwen gewoon geiler dan mannen zijn
In jouw geval is dat begrijpelijkquote:
Ah dat zal maar ben niet 24/7 geilquote:Op zondag 12 mei 2019 21:31 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Omdat vrouwen gewoon geiler dan mannen zijn
Denk niet dat iemand daar op zit te wachtenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan heb je zosk nog nooit in actie gezien
Heb je mn zelfvertrouwen nog niet genoeg de grond in gestamptquote:Op zondag 12 mei 2019 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik lach je uit, waarom kijk je daar ineens raar van op
Ik welquote:Op zondag 12 mei 2019 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand daar op zit te wachten
duurt het zo lang?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand daar op zit te wachten
Blijkbaar niet hequote:Op zondag 12 mei 2019 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je mn zelfvertrouwen nog niet genoeg de grond in gestampt
Zo goed zul jij niet neuken hoor, don't flatter yourselfquote:Op zondag 12 mei 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar geen zin om iedere week een nieuw bed en bank te kopen.
Omdat jij met jezelf moet leven, zou ik ook slappe zak van krijgenquote:
denk altijd dat je een lange nek hebtquote:Op zondag 12 mei 2019 21:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen in mijn leven die iets met lang te maken hebben
Joequote:
hij neemt alleen maar dikke wijven meequote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo goed zul jij niet neuken hoor, don't flatter yourself
Ben daddy long neck niet :squote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk altijd dat je een lange nek hebt
Dikke wijven hebben ook pik nodigquote:
Klaar met jou ja ahahaquote:
Ik ben materialistisch dus zou dat nooit laten gebeurenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo goed zul jij niet neuken hoor, don't flatter yourself
Materialisten, walgelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben materialistisch dus zou dat nooit laten gebeuren
moet je geen dikke wijven meenemenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben materialistisch dus zou dat nooit laten gebeuren
Klopt, ben geen homoquote:Op zondag 12 mei 2019 21:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat jij met jezelf moet leven, zou ik ook slappe zak van krijgen
Ga vooral nog even doorquote:
Dat doe ik dan ook niet neequote:
mijn zegen heb je, iedereen is toch kansloosquote:Op zondag 12 mei 2019 21:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik respecteer hzaw dus kan dat helaas niet doen
Jonge wat doe jequote:Op zondag 12 mei 2019 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn zegen heb je, iedereen is toch kansloos
Joh hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Echt te lang in China gezeten, ik herken ieder gebouw dat ze in laten storten
Ben je vreemdgegaan met crip?quote:
ligt aan mij denk ik, hplc wilde ook al nietquote:Op zondag 12 mei 2019 21:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik respecteer hzaw dus kan dat helaas niet doen
Begrijp ik wel, hou er maar gewoon aan vastquote:Op zondag 12 mei 2019 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vast niet maar vind het wel leuke gedachte
Let's notquote:
Waarschijnlijk om dezelfde reden als ik, dus ligt niet aan jou maak je niet dik hahaquote:Op zondag 12 mei 2019 21:38 schreef SideEffect het volgende:
[..]
ligt aan mij denk ik, hplc wilde ook al niet
Klopt, je blijft een lulquote:
Waarom wil je me slaan?quote:
Nou chloroform had er anders geen problemen mee om met Hzaw te appenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dezelfde reden als ik, dus ligt niet aan jou maak je niet dik haha
Ja dusquote:
Niemand gaat vreemd met Cripquote:Op zondag 12 mei 2019 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
als er zo veel lachhuilsmileys gepost worden is t vast waar
Jeetje meid.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou chloroform had er anders geen problemen mee om met Hzaw te appen
HPLC en ik zijn Chloroform nietquote:Op zondag 12 mei 2019 21:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ahh ben je daarom zo onzekerquote:Op zondag 12 mei 2019 21:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede intentiesquote:Op zondag 12 mei 2019 21:42 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jullie wss andere intenties met appen
Nee dis gon b gudquote:
Heb nog een dildo die prima past.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
steek jezelf maar niet te veel veren in je reet
Lekker op dreef jijquote:
Lullig weerquote:Op zondag 12 mei 2019 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga jij ook maar ff op die dildo zitten, pisvlek
Blijkbaar wel, want er zit je toch iets dwars hahaquote:
En toch geef je mij aandacht?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik niet zoveel heb met domme dozen die alleen maar aandacht willen
Ah Oke duidelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 21:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat ik niet zoveel heb met domme dozen die alleen maar aandacht willen
Het zit hem dwars.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb McG nog nooit zo tekeer zien gaan
Heb je weer gedronkenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja een dildo lijkt vaak op een lul, captain obvious
Ga hier TR voor zettenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
McGrath lijkt zo wel een beetje op Jimmy.
Bek houden over mcgquote:Op zondag 12 mei 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Dan lijk jij op mijn dildo.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja een dildo lijkt vaak op een lul, captain obvious
Jij op niels0quote:Op zondag 12 mei 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Ff dimmen nuquote:Op zondag 12 mei 2019 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Graagquote:Op zondag 12 mei 2019 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
goed idee, zal ik er ook eentje voor jou meenemen?
Ja doe maar, kan hij wel gebruikenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
goed idee, zal ik er ook eentje voor jou meenemen?
Vertelquote:Op zondag 12 mei 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want er zit je toch iets dwars haha
Deed je t dan echtquote:Op zondag 12 mei 2019 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want er zit je toch iets dwars haha
Wat moet ik vertellen? Ik hoef geen onzeker meisje nog onzekerder te maken, dat kun je prima zelfquote:
Lekker, vind Twix ook beterquote:
Definieer heel langquote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
neem je dan hier wel even een hele lange pauze?
Lekker van onze belastingcentjes.quote:Op zondag 12 mei 2019 21:51 schreef Vollenhoven het volgende:
Pepkaters zijn zo kut en lekker tegelijkertijd
Je bent hard manquote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Ik hoef geen onzeker meisje nog onzekerder te maken, dat kun je prima zelf
Oh ja jij zei dis gon be gud dus dacht je gaat het spannend makenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet ik vertellen? Ik hoef geen onzeker meisje nog onzekerder te maken, dat kun je prima zelf
Denk dat ze dat van Che bedoelde maar ik kan er naast zittenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh ja jij zei dis gon be gud dus dacht je gaat het spannend maken
gewoon beginnen te etenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin in iets maar ik weet niet wat.
Had gehoopt dat jij je onzekerheid nog meer tentoon ging stellen omdat je dingen roept die nergens op slaan. Toch leuk om te weten dat ik, ook al spreek ik hzaw al jaren niet meer, nog steeds invloed op je hebquote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Oh ja jij zei dis gon be gud dus dacht je gaat het spannend maken
Daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 12 mei 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kom naar me toe. Maken we het echt leuk.
Che is één en al anti climaxquote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ze dat van Che bedoelde maar ik kan er naast zitten
Dat was sowieso een anti climax
Oh ik zat er toch naast danquote:Op zondag 12 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had gehoopt dat jij je onzekerheid nog meer tentoon ging stellen omdat je dingen roept die nergens op slaan. Toch leuk om te weten dat ik, ook al spreek ik hzaw al jaren niet meer, nog steeds invloed op je heb
Misschien moet jij mijn post niet groter maken dan ik bedoeldequote:Op zondag 12 mei 2019 21:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had gehoopt dat jij je onzekerheid nog meer tentoon ging stellen omdat je dingen roept die nergens op slaan. Toch leuk om te weten dat ik, ook al spreek ik hzaw al jaren niet meer, nog steeds invloed op je heb
Ja inderdaad. Hoopte dat de verzonnen verhalen iets sterker warenquote:Op zondag 12 mei 2019 21:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ze dat van Che bedoelde maar ik kan er naast zitten
Dat was sowieso een anti climax
Hahahhaahahahahahhhahhahahhahahhaquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoopte dat de verzonnen verhalen iets sterker waren
Bijnaquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je een goeie natuurfilm gevonden?
Ik ookquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Hoopte dat de verzonnen verhalen iets sterker waren
Ja misschien moet je gewoon niet zo'n jankbitch zijn danquote:Op zondag 12 mei 2019 21:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Misschien moet jij mijn post niet groter maken dan ik bedoelde
Gaat zij echt met hem?quote:Op zondag 12 mei 2019 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja misschien moet je gewoon niet zo'n jankbitch zijn dan
Haha ik ben jankbitch is goedquote:Op zondag 12 mei 2019 21:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja misschien moet je gewoon niet zo'n jankbitch zijn dan
Vraag het haar zelfquote:
Goed zoquote:
Is goedquote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dm even het linkje, kijken of ik er ook iets bij voel
Ik ben altijd te vinden op Tinderquote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ontvang graag. Match dit. Kom tinderen.
Weetnie wat ik hiervan moet denkenquote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dm even het linkje, kijken of ik er ook iets bij voel
Vraag gewoon zn nr, niet zo omslachtig via tinder eerst weerquote:Op zondag 12 mei 2019 22:01 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ontvang graag. Match dit. Kom tinderen.
Weet je nog toen ik jou binnen een paar minuten had gevonden, zo simpel kan het zijnquote:Op zondag 12 mei 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag gewoon zn nr, niet zo omslachtig via tinder eerst weer
Hij wil niet geven.quote:Op zondag 12 mei 2019 22:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vraag gewoon zn nr, niet zo omslachtig via tinder eerst weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |